en das dan maar jammer, ik heb van het uitzicht genoten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 15:15 schreef matthijst het volgende:
Niks meer aan te photoshoppen die foto, was/is te donker.
ik herken me hier zo inquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Jeroenus het volgende:
En dan daar voorgoed blijven wonen, want ik begin me steeds meer te irriteren aan dit kloteland.
Bye Bye NL
chelsea is toch die wijk waar allemaal schilders en andere kunstenaren zitten. Wij hebben een stukje in chelsea gelopen maar ik vind er niet echt veel aan. Maar waarschijnlijk zaten we dan niet echt in het goede gedeelte...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:20 schreef komrad het volgende:
Wat vinden jullie van de wijk chelsea?
wees blij dat je het wtc nog irl hebt gezien... Ik ken het jammer genoeg alleen maar van plaatjes en de tv...quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:36 schreef myfairlady het volgende:
New York City
Ook alweer 5 jaar geleden dat ik daar geweest ben
Wat echt leuk is: een boottour rond het eiland maken. Je komt dus langs de gebouwen waar het WTC stond [toen ik er was stonden ze er nog] en je gaat om heel het eiland, zelfs door een stukje van Harlem. zie je meteen het verschil vergeleken met Manhattan
Die wegen, echt niet normaal. Midtown sloeber wegen, Downtown helemaal sloeber en dan uptown weer normaalquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:06 schreef mechatronics het volgende:
verschil tussen uptown en downtown is ook lache
Ik zat in de 2e toren op de hoogste verdieping wat te drinken in zo'n restaurant. allemaal super rijke zaken-lui daar. kwamen wij aan in onze touristen-smokingsquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:59 schreef komrad het volgende:
ik ben nog ik het WTC geweest en heb daar een lezing gehad op de 60e verdieping. Nu ga ik waar, ga ook kijken of er al iets te zien is van het meesterwerk van Daniel Libeskind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |