abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21493630
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef Wytze het volgende:

[..]

Vette foto's man. Wel cool, om te zien nu je weer veel andere dingen hebt gezien dan wij. Btw, zat je toevallig in het Mariott Hotel ? Zo ja vertel er eens wat meer over, hoe waren de kamers etc. En was het duur ?
Jep ik zat in het Mariott NYC Marquis hotel

Het is een onwijs groot, MOOI, schoon hotel. De kamers zijn perfect! Ik had met mijn pa 1 kamer. Je kwam binnen. Rechts had je de badkamer met: een toilet, wasbak en een douche/ bad in 1
Links een grote kast. De kamer bestond uit een mooi uitzicht, 2 anderhalfpersoonsbedden, kast met een tv erin, bureautje enz. De kamer had vloerbedekking. Alle standaard faciliteiten heb je. Het is wel een vrij duur hotel. Maar je hebt wel alles tot je dienst. Het hotel is een stad in 1. Winkelcentrumpje, restauranten, 2 starbucks, lounges, businesscentrum, 24 uur per dag gratis fitness enz.

voor meer info: http://marriott.com/property/propertyPage/NYCMQ
  maandag 23 augustus 2004 @ 21:46:27 #227
16082 Wytze
...Confidential
pi_21496013
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:19 schreef renz0r het volgende:

[..]

Jep ik zat in het Mariott NYC Marquis hotel

Het is een onwijs groot, MOOI, schoon hotel. De kamers zijn perfect! Ik had met mijn pa 1 kamer. Je kwam binnen. Rechts had je de badkamer met: een toilet, wasbak en een douche/ bad in 1
Links een grote kast. De kamer bestond uit een mooi uitzicht, 2 anderhalfpersoonsbedden, kast met een tv erin, bureautje enz. De kamer had vloerbedekking. Alle standaard faciliteiten heb je. Het is wel een vrij duur hotel. Maar je hebt wel alles tot je dienst. Het hotel is een stad in 1. Winkelcentrumpje, restauranten, 2 starbucks, lounges, businesscentrum, 24 uur per dag gratis fitness enz.

voor meer info: http://marriott.com/property/propertyPage/NYCMQ
Dacht ik al, gezien je foto's. Was echt een super mooi Hotel. Als we over Times Square liepen s'avonds keken we altijd naar het Restaurant bovenin. Zag der echt mooi uit. Kamers zijn wel redelijk duur idd. Keek net effe op de site en zag 279,- per nacht staan. Is er een manier om goedkoper in dat Hotel te verblijven ?

Heb je Tom Cruise nog gezien daar? Die verbleef er toen wij in NYC waren (4 Augustus)
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_21496239
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:46 schreef Wytze het volgende:

[..]

Dacht ik al, gezien je foto's. Was echt een super mooi Hotel. Als we over Times Square liepen s'avonds keken we altijd naar het Restaurant bovenin. Zag der echt mooi uit. Kamers zijn wel redelijk duur idd. Keek net effe op de site en zag 279,- per nacht staan. Is er een manier om goedkoper in dat Hotel te verblijven ?

Heb je Tom Cruise nog gezien daar? Die verbleef er toen wij in NYC waren (4 Augustus)
Nee niet gezien

Goedkopere kamers? kwee nie....bel anders
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:02:09 #229
16082 Wytze
...Confidential
pi_21497601
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 21:56 schreef renz0r het volgende:

[..]

Nee niet gezien

Goedkopere kamers? kwee nie....bel anders
Bellen is irri naar Buitenlandse instellingen, lui praatte fucking snel. Maar misschien dat je met bepaalde reisorganisatie was gegaan die contract had met Marriot hotel. Scheelt vaak veel. Onze reis scheelde ook 250 Dollar (duurder) als we alles los hadden gedaan.

Kon je btw wel slapen in hotel ? Wij zaten op 7th Avenue 33 Str (Hotel Pennsylvania) en daar was er al veel getoeter snachts. Kan je nagaan op Times Square
pi_21497906
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:02 schreef Wytze het volgende:

[..]

Bellen is irri naar Buitenlandse instellingen, lui praatte fucking snel. Maar misschien dat je met bepaalde reisorganisatie was gegaan die contract had met Marriot hotel. Scheelt vaak veel. Onze reis scheelde ook 250 Dollar (duurder) als we alles los hadden gedaan.

Kon je btw wel slapen in hotel ? Wij zaten op 7th Avenue 33 Str (Hotel Pennsylvania) en daar was er al veel getoeter snachts. Kan je nagaan op Times Square
Niks gehoord. (35ste verdieping)
pi_21500231
quote:

[..]

geen last gehad van dat snel praten, ik heb dat wel meer gehoord, maar n enkele keer werd ik nog wel eens afgeremd omdat ik te snel ging, WTF!
trouwens, ik zat op de 21e vloer, en had alleen last van de hitte, niet van het geluid.
-
pi_21503764
quote:
Hadden wij in SF ook, was net alsof we in een film zaten, ambulance hier,sirene daar. Maar ik leef sowieso aan een drukke straat dus ben het al gewend.
Pain is weakness leaving the brain !
pi_21507511
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, mag die foto iets kleiner dan 1600 x 1200???
600 x 480 ofzo. Het ding wordt toch geresized!
done.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_21559405
Ben ook deze week terug gekomen uit NYC, moest alleen daarna meteen weer door naar introkamp van school.
Maar NYC is echt geweldig, in plaats dat ik heimwee daar had, had ik het toen ik weer thuis was

Wilde er al jaren naar toe, maar het heeft alle verwachtingen waar gemaakt. Super stad, geweldige mensen en er valt zoveel te doen. We zijn 12 dagen verbleven in NYC, na 7 dagen hadden we vrijwel alles gezien wat we wilden zien, dus toen hebben we een railpass gehaald en zijn we ook nog naar Washington, Boston en New Jersey geweest.

We hebben een 400 foto's geschoten, en zoveel ervaringen rijker geworden. New York voor mij absoluut de vetste stad op aarde. Ik zal binnenkort een aantal foto's en ervaringen online gooien. Moet alleen morgen alweer op kamp

Maar voor ieder die nog gaat of er over nadenkt om te gaan, New York is echt een super keuze!

Heb trouwens ook nog een Ipod mini bij J&R gekocht
pi_21561273
http://www.nycvisit.com/content/index.cfm?pagePkey=376
voor de volgende keer , ik had deze lijst in het hotel gehad, maar misschien heeft iemand anders er ook eens wat aan.
-
  donderdag 26 augustus 2004 @ 22:37:45 #236
16082 Wytze
...Confidential
pi_21567416
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef Busta het volgende:
Ben ook deze week terug gekomen uit NYC, moest alleen daarna meteen weer door naar introkamp van school.
Maar NYC is echt geweldig, in plaats dat ik heimwee daar had, had ik het toen ik weer thuis was

Wilde er al jaren naar toe, maar het heeft alle verwachtingen waar gemaakt. Super stad, geweldige mensen en er valt zoveel te doen. We zijn 12 dagen verbleven in NYC, na 7 dagen hadden we vrijwel alles gezien wat we wilden zien, dus toen hebben we een railpass gehaald en zijn we ook nog naar Washington, Boston en New Jersey geweest.

We hebben een 400 foto's geschoten, en zoveel ervaringen rijker geworden. New York voor mij absoluut de vetste stad op aarde. Ik zal binnenkort een aantal foto's en ervaringen online gooien. Moet alleen morgen alweer op kamp

Maar voor ieder die nog gaat of er over nadenkt om te gaan, New York is echt een super keuze!

Heb trouwens ook nog een Ipod mini bij J&R gekocht
Ben zeker benieuwd naar je foto's. Post ook die van Boston, Washington en Jersey ! Ik wil ze allemaal zien
pi_21573542
Nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik naar NYC
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 16:49:38 #238
16082 Wytze
...Confidential
pi_21581430
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 09:39 schreef komrad het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik naar NYC
Vat nog even kort samen waar je precies heen gaat, welk hotel hoe lang etc.

Zijn zoveel fokkers deze vakantie naar nyc geweest, kan het allemaal niet meer bij benen
pi_21581940
Ik heb nog geen vast programma, maar in ieder geval:

Dag wandelen, Central Park, Baseball, Moma (tijdelijke vestiging in Brooklyn), Nat Mus Hist, evt naar Gogenheim en met. Comedy club, Jazz club
Dat in ieder geval, verder hoor ik graag goede ideeen

En natuurlijk een aantal must see items als times square, broadway enz

[ Bericht 14% gewijzigd door komrad op 27-08-2004 17:20:29 (typo) ]
pi_21590151
Ik wil ook naar New York. Ben net terug uit Amerika, alleen heb ik NY nog niet gezien.

Vind wel beetje jammer dat KLM zo duur is. Hotel wil ik ter plekke regelen. Wil ook niet teveel wat te voren regelen. Gewoon gaan, en zien waar je terecht komt.
pi_21594481
Je kan ook met icelandair of air france vliegne is veel cheaper
pi_21594908
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 09:53 schreef komrad het volgende:
heb je dan ook die grote 747? last van een beetje vliegangst, maar hoe groter het vliegtuig, hoe minder last ik ervan heb.
pi_21594987
quote:
Ik heb afgelopen juni met Delta gevlogen voor 299 euro, exl. tax. Voor wie in het zuiden van Nederland woont kan het soms ook aantrekkelijk zijn om vanaf Zaventem te vliegen.
The happiness of society is the end of government. (John Adams)
pi_21596362
Nou, ik ben al heel voorzichtig begonnen met mijn vertrek naar de VS. Ik ga nu universiteit Utrecht doen en proberen te regelen dat ik het 3e jaar een half jaar naar de VS kan en misschien ook mijn hele masterstudie. En dan daar voorgoed blijven wonen, want ik begin me steeds meer te irriteren aan dit kloteland.
Ik heb een kennis die assistent-professor is op Harvard en die heeft ook in LA en Phily gestudeerd en heeft dus wel wat contacten. Bij haar ben ik nu wat informatie aan het inwinnen over het hoe en wat van studeren in de VS, het lieft in NY natuurlijk.

Bye Bye NL
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
  zaterdag 28 augustus 2004 @ 12:40:50 #245
16082 Wytze
...Confidential
pi_21596486
quote:
Iceland Air
pi_21596620
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:40 schreef Wytze het volgende:

[..]

Iceland Air
Lijkt me ook best relaxed een stopover van een dag of 2 in iceland te maken.
Das echt zo'n land waar je anders nooit heen gaat. Maar eigenlijk best leuk is om een keer te zien.
Life sucks
pi_21597097
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Jeroenus het volgende:
Nou, ik ben al heel voorzichtig begonnen met mijn vertrek naar de VS. Ik ga nu universiteit Utrecht doen en proberen te regelen dat ik het 3e jaar een half jaar naar de VS kan en misschien ook mijn hele masterstudie. En dan daar voorgoed blijven wonen, want ik begin me steeds meer te irriteren aan dit kloteland.
Ik heb een kennis die assistent-professor is op Harvard en die heeft ook in LA en Phily gestudeerd en heeft dus wel wat contacten. Bij haar ben ik nu wat informatie aan het inwinnen over het hoe en wat van studeren in de VS, het lieft in NY natuurlijk.

Bye Bye NL
Het is echt compleet anders. Niet dat ik 3,5 jaar daar gewoond heb, het waren 'maar' 3 maanden. Ik weet wel dat toen ik terug kwam hier in Nederland echt weer moest wennen. Ik had echt een gevoel van, wat moet ik nu doen...what's next? Het leek alsof ik weer een stap terug moest doen, terwijl je dat helemaal niet wilt.

En contacten zijn echt beter als je die hebt. Het maakt het wel wat makkelijker. Ik hoef pas over 2 jaar weer stage te lopen. En als het kan zeker NY. Bosten schijnt ook erg leuk te zijn heb ik gehoord.
pi_21597552
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Jeroenus het volgende:

Bye Bye NL
Ik heb plannen om naar Californie te gaan, als ik dan toch de keus heb
Maar op dit moment, ben ik fotos aan het uploaden!
hoe is die code eigenlijk om fotos te plaatsen hier zodat ze niet zoals link terechtkomen?
[ img ] zonder spatie of hoe???
-
pi_21597719
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2004 13:46 schreef mechatronics het volgende:

[..]

Ik heb plannen om naar Californie te gaan, als ik dan toch de keus heb
Maar op dit moment, ben ik fotos aan het uploaden!
hoe is die code eigenlijk om fotos te plaatsen hier zodat ze niet zoals link terechtkomen?
[ img ] zonder spatie of hoe???
California is ook voor mij een optie, mijn uni heeft contact met Berkeley CA maar ik ben sowieso van plan het buiten hun contacten om te regelen.

Het is toch [IMG] adres [/IMG]
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_21598071
ok bedankt, fotos zijn nu op 70%
straks ff snel een korte site bouwen en hier 3 of 4 heele goede op plaatsen.

Kan iemand deze foto photoshoppen? Als het goed is moet er rechts een mooie rode maan tevoorschijn komen en uiteraard de onderste helft een mooi stuk NYC
misschien als je Californie een optie vind, moet je ff die site van vampier op dit fokforum ff lezen.
ben ik nu ook aan het doen. www.vampier.net
fotos bijna klaar!
gheh, voorproefje hier. >> http://www.geocities.com/rick1peeters/nyc2004.html <<
Nog niet eens op n kwart, ik moet nu ff naar het dorp, pasfotos maken voor me collegekaart die ik vandaag kreeg en maandag wil gebruiken.

[ Bericht 35% gewijzigd door mechatronics op 28-08-2004 14:44:25 ]
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')