Jep ik zat in het Mariott NYC Marquis hotelquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:19 schreef Wytze het volgende:
[..]
Vette foto's man. Wel cool, om te zien nu je weer veel andere dingen hebt gezien dan wij. Btw, zat je toevallig in het Mariott Hotel ? Zo ja vertel er eens wat meer over, hoe waren de kamers etc. En was het duur ?
Dacht ik al, gezien je foto's. Was echt een super mooi Hotel. Als we over Times Square liepen s'avonds keken we altijd naar het Restaurant bovenin. Zag der echt mooi uit. Kamers zijn wel redelijk duur idd. Keek net effe op de site en zag 279,- per nacht staan. Is er een manier om goedkoper in dat Hotel te verblijven ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:19 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jep ik zat in het Mariott NYC Marquis hotel
Het is een onwijs groot, MOOI, schoon hotel. De kamers zijn perfect! Ik had met mijn pa 1 kamer. Je kwam binnen. Rechts had je de badkamer met: een toilet, wasbak en een douche/ bad in 1
Links een grote kast. De kamer bestond uit een mooi uitzicht, 2 anderhalfpersoonsbedden, kast met een tv erin, bureautje enz. De kamer had vloerbedekking. Alle standaard faciliteiten heb je. Het is wel een vrij duur hotel. Maar je hebt wel alles tot je dienst. Het hotel is een stad in 1. Winkelcentrumpje, restauranten, 2 starbucks, lounges, businesscentrum, 24 uur per dag gratis fitness enz.
voor meer info: http://marriott.com/property/propertyPage/NYCMQ
Nee niet gezienquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:46 schreef Wytze het volgende:
[..]
Dacht ik al, gezien je foto's. Was echt een super mooi Hotel. Als we over Times Square liepen s'avonds keken we altijd naar het Restaurant bovenin. Zag der echt mooi uit. Kamers zijn wel redelijk duur idd. Keek net effe op de site en zag 279,- per nacht staan. Is er een manier om goedkoper in dat Hotel te verblijven ?
Heb je Tom Cruise nog gezien daar? Die verbleef er toen wij in NYC waren (4 Augustus)
Bellen is irri naar Buitenlandse instellingen, lui praatte fucking snel. Maar misschien dat je met bepaalde reisorganisatie was gegaan die contract had met Marriot hotel. Scheelt vaak veel. Onze reis scheelde ook 250 Dollar (duurder) als we alles los hadden gedaan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Nee niet gezien
Goedkopere kamers? kwee nie....bel anders
Niks gehoord. (35ste verdieping)quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:02 schreef Wytze het volgende:
[..]
Bellen is irri naar Buitenlandse instellingen, lui praatte fucking snel. Maar misschien dat je met bepaalde reisorganisatie was gegaan die contract had met Marriot hotel. Scheelt vaak veel. Onze reis scheelde ook 250 Dollar (duurder) als we alles los hadden gedaan.
Kon je btw wel slapen in hotel ? Wij zaten op 7th Avenue 33 Str (Hotel Pennsylvania) en daar was er al veel getoeter snachts. Kan je nagaan op Times Square
geen last gehad van dat snel praten, ik heb dat wel meer gehoord, maar n enkele keer werd ik nog wel eens afgeremd omdat ik te snel ging, WTF!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:02 schreef Wytze het volgende:
[..]
Bellen is irri naar Buitenlandse instellingen, lui praatte fucking snel. Maar misschien dat je met bepaalde reisorganisatie was gegaan die contract had met Marriot hotel. Scheelt vaak veel. Onze reis scheelde ook 250 Dollar (duurder) als we alles los hadden gedaan.
Kon je btw wel slapen in hotel ? Wij zaten op 7th Avenue 33 Str (Hotel Pennsylvania) en daar was er al veel getoeter snachts. Kan je nagaan op Times Square
Hadden wij in SF ook, was net alsof we in een film zaten, ambulance hier,sirene daar. Maar ik leef sowieso aan een drukke straat dus ben het al gewend.quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:02 schreef Wytze het volgende:
done.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, mag die foto iets kleiner dan 1600 x 1200???
600 x 480 ofzo. Het ding wordt toch geresized!
Ben zeker benieuwd naar je foto's. Post ook die van Boston, Washington en Jersey ! Ik wil ze allemaal zienquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef Busta het volgende:
Ben ook deze week terug gekomen uit NYC, moest alleen daarna meteen weer door naar introkamp van school.
Maar NYC is echt geweldig, in plaats dat ik heimwee daar had, had ik het toen ik weer thuis was
Wilde er al jaren naar toe, maar het heeft alle verwachtingen waar gemaakt. Super stad, geweldige mensen en er valt zoveel te doen. We zijn 12 dagen verbleven in NYC, na 7 dagen hadden we vrijwel alles gezien wat we wilden zien, dus toen hebben we een railpass gehaald en zijn we ook nog naar Washington, Boston en New Jersey geweest.
We hebben een 400 foto's geschoten, en zoveel ervaringen rijker geworden. New York voor mij absoluut de vetste stad op aarde. Ik zal binnenkort een aantal foto's en ervaringen online gooien. Moet alleen morgen alweer op kamp
Maar voor ieder die nog gaat of er over nadenkt om te gaan, New York is echt een super keuze!
Heb trouwens ook nog een Ipod mini bij J&R gekocht
Vat nog even kort samen waar je precies heen gaat, welk hotel hoe lang etc.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 09:39 schreef komrad het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen en dan ga ik naar NYC
heb je dan ook die grote 747? last van een beetje vliegangst, maar hoe groter het vliegtuig, hoe minder last ik ervan heb.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:53 schreef komrad het volgende:
Je kan ook met icelandair of air france vliegne is veel cheaper
Ik heb afgelopen juni met Delta gevlogen voor 299 euro, exl. tax. Voor wie in het zuiden van Nederland woont kan het soms ook aantrekkelijk zijn om vanaf Zaventem te vliegen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:53 schreef komrad het volgende:
Iceland Airquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 09:53 schreef komrad het volgende:
Lijkt me ook best relaxed een stopover van een dag of 2 in iceland te maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:40 schreef Wytze het volgende:
[..]
Iceland Air
Het is echt compleet anders. Niet dat ik 3,5 jaar daar gewoond heb, het waren 'maar' 3 maanden. Ik weet wel dat toen ik terug kwam hier in Nederland echt weer moest wennen. Ik had echt een gevoel van, wat moet ik nu doen...what's next? Het leek alsof ik weer een stap terug moest doen, terwijl je dat helemaal niet wilt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Jeroenus het volgende:
Nou, ik ben al heel voorzichtig begonnen met mijn vertrek naar de VS. Ik ga nu universiteit Utrecht doen en proberen te regelen dat ik het 3e jaar een half jaar naar de VS kan en misschien ook mijn hele masterstudie. En dan daar voorgoed blijven wonen, want ik begin me steeds meer te irriteren aan dit kloteland.
Ik heb een kennis die assistent-professor is op Harvarden die heeft ook in LA en Phily gestudeerd en heeft dus wel wat contacten. Bij haar ben ik nu wat informatie aan het inwinnen over het hoe en wat van studeren in de VS, het lieft in NY natuurlijk.
Bye Bye NL
Ik heb plannen om naar Californie te gaan, als ik dan toch de keus hebquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:34 schreef Jeroenus het volgende:
Nou, ik ben al heel voorzichtig begonnen met mijn vertrek naar de VS. Ik ga nu universiteit Utrecht doen en proberen te regelen dat ik het 3e jaar een half jaar naar de VS kan en misschien ook mijn hele masterstudie. En dan daar voorgoed blijven wonen, want ik begin me steeds meer te irriteren aan dit kloteland.
Ik heb een kennis die assistent-professor is op Harvarden die heeft ook in LA en Phily gestudeerd en heeft dus wel wat contacten. Bij haar ben ik nu wat informatie aan het inwinnen over het hoe en wat van studeren in de VS, het lieft in NY natuurlijk.
Bye Bye NL
California is ook voor mij een optie, mijn uni heeft contact met Berkeley CA maar ik ben sowieso van plan het buiten hun contacten om te regelen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:46 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik heb plannen om naar Californie te gaan, als ik dan toch de keus heb![]()
Maar op dit moment, ben ik fotos aan het uploaden!
hoe is die code eigenlijk om fotos te plaatsen hier zodat ze niet zoals link terechtkomen?
[ img ] zonder spatie of hoe???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |