Dat dat ff duidelijk is ookquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:27 schreef Reetvaarder het volgende:
Mark....... als jij op Gorinchem met 1 bil op je zadel gaat zitten en de andere bil ernaast, en je knie uitsteekt, heb je een KD
En nu ben jij stoerquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Oh en nu ben je stoer? Ik doe dat altijd met mijn fiets
voetjesquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:47 schreef Makster het volgende:
Hier de pics van vandaag van Reetvaarder en Nakster
Zeker, een wereld van verschil in vergelijking met die oude. Deze geven me duidelijk meer vertrouwen en ze plakken als een tiet! Plus dat ik de motor ook veel sneller om kan gooien, ja ik ben er echt blij mee !quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
banden bevallen goed of niet, mark?
Uhh, bijnaquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Mark... is je schaamrand er nu rechts af?
Dat was ook het eerste wat ik tegen de Reetspeerder zei toen ik de fotos zagquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voetjes
dat is te zienquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:17 schreef Makster het volgende:
Zeker, een wereld van verschil in vergelijking met die oude. Deze geven me duidelijk meer vertrouwen en ze plakken als een tiet! Plus dat ik de motor ook veel sneller om kan gooien, ja ik ben er echt blij mee !
mijne ook nog lang nietquote:Uhh, bijna
Heel erg zeker weten doe ik het niet omdat ik vooral op deweg aan het letten was maar ik dacht te zien dat ik er af en toe met 90 ofzo inging en er uit kwam met ongeveer 105 / 110 ofzo. Dat was als het lekker ging en geen auto's. Maar dat spreekt voor zichquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
uit nieuwsgierigheid: met welke snelheid gaan jullie over het KB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |