Zulke reacties dus ...quote:It is us fans who have given Lord Bono the luxurious lifestyle he has, now they let us down and are milking all the money they get from us because we trusted that we were getting a good deal paying hard earned cash in order to get tickets to a show, personally without my parents help I would never be able to afford tickets for this tour and I'm sure many people put themselves in debt to follow U2 across the globe.
You know, I don't even know if it's worth forking out more money to go and see them again. Thanks for nothing, U2.
Commercie en geld he? Btw U2 weet ook wel dat al waren de kaarten 200¤ per stuk, dat ze dan nog snel uitverkocht waren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
U2 had zich vantevoren goed, heel goed moeten informeren over het hoe en wat. En als ticketservice het niet kan waarmaken, tsja, jammer dan. Dan geen ticketservice. Er moeten genoeg bedrijven zijn die dit wèl fatsoenlijk kunnen afhandelen.
http://u2page.com/quote:
dit ligt denk ik niet in de handen van de leden van U2 zelf..quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe zou de band zichzelf nu voelen? of zouden die gewoon net zo goed slapen als altijd?
Sebastian Clayton heeft toen gereageerd op de problemen met u2.com, en dat was een bullshit verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe zou de band zichzelf nu voelen? of zouden die gewoon net zo goed slapen als altijd?
Ja gelul, U2 is een multinational met 5 man aan het roer: Bono, Edge, Larry Adam en Paul.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:26 schreef Neva het volgende:
[..]
dit ligt denk ik niet in de handen van de leden van U2 zelf..
ik denk niet eens dat ze dit allemala meekrijgen a.t.m
Internet is geen media?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:28 schreef Murray het volgende:
[..]
Sebastian Clayton heeft toen gereageerd op de problemen met u2.com, en dat was een bullshit verhaal.
Vraag me af hoe ze hier op gaan reageren, dit is een iets groter probleem... helemaal als de media het oppikt?
oohw jah, en muziek componeren en schrijven laten ze aan hun persoonlijke managers over. Oke is dat ook weer duidelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja gelul, U2 is een multinational met 5 man aan het roer: Bono, Edge, Larry Adam en Paul.
En die 5 zijn gewoon verantwoordelijk voor de hele zooi.
Het zijn voornamelijk fans op internetfora die zich erg druk maken nu. En zoalng het daarbij blijft denk ik niet dat bandleden zelf ergens op gaan reageren.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:33 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Internet is geen media?De snelste media ooit. Ik denk dat de makers van de website zich moeten schamen. Ik kan nog niks zeggen over de U2 bandleden totdat ze zelf eens een keer reageren over hun toegangsprijzen.
Eh?quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
oohw jah, en muziek componeren en schrijven laten ze aan hun persoonlijke managers over. Oke is dat ook weer duidelijk.
Volgens mij betaalde ik bij de RHCP ook iets van 65 euro?quote:Op woensdag 26 januari 2005 08:10 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, het lijkt me allemaal wel vet om ze te zien, maar ik weet het eigenlijk nog niet. Waarom?
- ik vind het kaartje echt duur. RHCP vorig jaar was bijna de helft goedkoper, en je kan niet zeggen dat dat een beginnend bandje is.
-ArenA, dat wordt weer kut geluid. Face it, de ArenA is niet geschikt voor concerten
-volgende week zaterdag zal je wel weer uren voor het postkantoor open gaat voor de deur moeten liggen, ook altijd zo leuk.
Maar anyway, ik zal waarschijnlijk wel gaan. Heb ze nog nooit live gezien, en het moet er eens van komen. Volgende keer is het toch nog weer duurder.
Is heel verschillend. Kan ook per lokatie verschillen. Dan is die bij iemand in Groningen wel snel, maar in Maastricht niet.quote:Op woensdag 26 januari 2005 09:27 schreef greatgonzo het volgende:
hoe zit het trouwens met bestellen via internet, wat is jullie ervaring daarmee? Waarschijnlijk ligt die site binnen no-time plat of niet?
De verhalen over digibete postkantoormedewerkers stan mij anders nog behoorlijk bij... Dat je fijn vanaf 5 uur 's ochtends staat te vernikkelen en dat die klunzen de computer te laat laten opstarten, wegvallende verbindingen, stagiares die er nix van snappen er voor zorgen dat je alsnog geen kaarten hebt...quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Is heel verschillend. Kan ook per lokatie verschillen. Dan is die bij iemand in Groningen wel snel, maar in Maastricht niet.
Als je echt zeker wilt zijn van kaartjes, dan kun je ze beter bij een postkantoor gaan halen. Dan ben je tenminste niet afhankelijk van de techniek (internet of telefoon).
en toch hè. Hoe waar dit ook weer is, en hoe overtuigend mijn eigen bovenstaande verhaal (quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:43 schreef greatgonzo het volgende:
en wat dacht je van vergeten de rol van de tickets te verwisselen, ja dan print hij dus niet...
Geouwehoer duurde toen 5 minuten voor ze weer konden printen, waardoor ik mooi mijn veldkaartjes voor de Peppers miste vorig jaar.
Ik denk het niet. Mojo die dat soort dingen bepaald zorgt er 9 van de 10 keer wel voor dat er niet tegelijk dergelijke grote acts in de vvk gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef greatgonzo het volgende:
Weet iemand of er volgende week toevallig nog meer grote namen beginnen met de voorverkoop van hun concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |