abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24751963
quote:
It is us fans who have given Lord Bono the luxurious lifestyle he has, now they let us down and are milking all the money they get from us because we trusted that we were getting a good deal paying hard earned cash in order to get tickets to a show, personally without my parents help I would never be able to afford tickets for this tour and I'm sure many people put themselves in debt to follow U2 across the globe.

You know, I don't even know if it's worth forking out more money to go and see them again. Thanks for nothing, U2.
Zulke reacties dus ...
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:09:26 #202
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_24752015
je kunt natuurlijk niet ontkennen dat er een a-ke-lig bedrag aan deze tour wordt verdiend.
Maar ja ik betaal toch wel
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 00:12:12 #203
47213 ArmaniMania
pi_24752105
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

U2 had zich vantevoren goed, heel goed moeten informeren over het hoe en wat. En als ticketservice het niet kan waarmaken, tsja, jammer dan. Dan geen ticketservice. Er moeten genoeg bedrijven zijn die dit wèl fatsoenlijk kunnen afhandelen.
Commercie en geld he? Btw U2 weet ook wel dat al waren de kaarten 200¤ per stuk, dat ze dan nog snel uitverkocht waren.
pi_24752143
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:07 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Zulke reacties dus ...
http://u2page.com/

Lees de reacties daarop ook even door...
http://www.africanwellfund.org/mt/mt-comments.cgi?entry_id=151

Wat ben ik blij dat ik niet lid kon worden van u2.com.

Of u2.con zoals de site tegenwoordig heet...
pi_24752158
Op zootopia zijn de reacties ook niet van de lucht .
pi_24752197
Hoe zou de band zichzelf nu voelen? of zouden die gewoon net zo goed slapen als altijd?
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:26:05 #207
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24752384
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoe zou de band zichzelf nu voelen? of zouden die gewoon net zo goed slapen als altijd?
dit ligt denk ik niet in de handen van de leden van U2 zelf..
ik denk niet eens dat ze dit allemala meekrijgen a.t.m. dus slapen zullen ze wel.. maar ga er vanuit dat ze weer een donders goeie show neerzetten.. en maakt het dat niet allemaal een beetje waard..
wees blij dat ze nog optreden ipv alleen te zeuren denk ik dan.. je wilt graag wat zien.. heb er dna iets voor over.. ik snap dat de mensen teleurgesteld zijn omdat er zoveel misgaat .. maar goed de mensen moeten ook wle weten dat op het internet zoveel mis kan gaan voor mij al een redne om niet iets via internet te fregelen enzo..
pi_24752430
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sebastian Clayton heeft toen gereageerd op de problemen met u2.com, en dat was een bullshit verhaal.

Vraag me af hoe ze hier op gaan reageren, dit is een iets groter probleem... helemaal als de media het oppikt?
pi_24752501
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:26 schreef Neva het volgende:

[..]

dit ligt denk ik niet in de handen van de leden van U2 zelf..
ik denk niet eens dat ze dit allemala meekrijgen a.t.m
Ja gelul, U2 is een multinational met 5 man aan het roer: Bono, Edge, Larry Adam en Paul.
En die 5 zijn gewoon verantwoordelijk voor de hele zooi.
  woensdag 26 januari 2005 @ 00:33:18 #210
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24752533
bah waarom loopt iedereen nou te kotsen op U2.. jammer dat er dingen mis gaan jammer dat ut zo duur is.. maar je wist van te voren dat ze zoudne gana touren toch spaar dan bah
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 00:33:39 #211
47213 ArmaniMania
pi_24752538
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:28 schreef Murray het volgende:

[..]

Sebastian Clayton heeft toen gereageerd op de problemen met u2.com, en dat was een bullshit verhaal.

Vraag me af hoe ze hier op gaan reageren, dit is een iets groter probleem... helemaal als de media het oppikt?
Internet is geen media? De snelste media ooit. Ik denk dat de makers van de website zich moeten schamen. Ik kan nog niks zeggen over de U2 bandleden totdat ze zelf eens een keer reageren over hun toegangsprijzen.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 00:35:38 #212
47213 ArmaniMania
pi_24752567
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:32 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja gelul, U2 is een multinational met 5 man aan het roer: Bono, Edge, Larry Adam en Paul.
En die 5 zijn gewoon verantwoordelijk voor de hele zooi.
oohw jah, en muziek componeren en schrijven laten ze aan hun persoonlijke managers over. Oke is dat ook weer duidelijk.
pi_24752651
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:33 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Internet is geen media? De snelste media ooit. Ik denk dat de makers van de website zich moeten schamen. Ik kan nog niks zeggen over de U2 bandleden totdat ze zelf eens een keer reageren over hun toegangsprijzen.
Het zijn voornamelijk fans op internetfora die zich erg druk maken nu. En zoalng het daarbij blijft denk ik niet dat bandleden zelf ergens op gaan reageren.

Maar mochten kranten e.d. over deze chaos gaan berichten dan kan krijg je veel eerder een reactie van ze lijkt mij... ze zullen eerder kritische vragen van journalisten beantwoorden dan van fans.

Die overgang van propaganda naar u2.com en de nieuwe site ging ook al niet goed, en toen liet U2 pas wat van zich horen (via Sebastian) nadat het in de reguliere media kwam...
pi_24752691
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:35 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

oohw jah, en muziek componeren en schrijven laten ze aan hun persoonlijke managers over. Oke is dat ook weer duidelijk.
Eh?
pi_24752694
U2 geeft alles uit handen lijkt me hoor.... die tekenen een contractje en alles wordt voor ze geregeld met hun instemming. Bovendien moeten platenmaatschappijen juist aan die tours verdienen van bands omdat de cd-wereld zélf zo is ingestort. Vandaar ook dat hele iPod circus lijkt me. Trouwens kan ik de hele videoband van de ZOO TV tour meelullen en me nog heel goed herinneren van ook interviews, dat U2 zich noooiiit zo erg zou willen inmengen bij een multinational als sponsor. Maarja, ze kwamen wel keurig opdraven op de presentatie van de nieuwste iPod-versie. Dus die "linkse" instelling wordt enorm commercieel uitgebuit en dat valt me tegen. Het is niet meer de superband zonder storende kapsones zoals ik ze eerder zag. Ik zie Bono, The Edge enz ook niet als mijn helden, nooit gedaan ook, maar ze maken gewoon geweldige supermuziek, waar niemand anders aan kan tippen in mijn ogen. Maar das smaak natuurlijk... Ben definitief afgeknapt op dat hele "wij zijn geweldig"-concept toen Bono zelfs op de begrafenis van zijn vader die eeuwige blauwe zonnebril op had. Die heeft hij echt niet zelf uitgezocht, hele marketingprojecten bepalen hoe U2 nu in de markt moet worden gezet. En ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat dat Vertigo met 1000 en één remixen overal op wordt gezet. Toch is de muziek dus zó geweldig in mijn ehh... oren, dat ik die dure ticketprijs er echt zonder twijfelen wil betalen
pi_24753267
Ik vind het te makkelijk om te zeggen dat ze commercieel uitgebuit worden, en dat het hun schuld niet is.
Ze staan er juist om bekend dat ze een band met veel macht zijn, ze zijn juist geen slaaf van de platenmaatschappij en de bandleden staan er om bekend dat ze zich ontzettend veel met de kleine details bemoeien en echt alles zelf willen regelen. Vooral Larry schijnt zich tegenwoordig veel met het zakelijke gedeelte bezig te houden.

Je kan U2 beschouwen als een band (en dat zijn ze natuurlijk ook), maar je moet ook erkennen dat het natuurlijk naast een 'simpele band' ook gewoon een enorme onderneming is (er is een tijd geweest dat U2 het grootste exportproduct van Ierland was.. ) Ik heb daar ook totaal geen probleem mee. Maar om bij problemen te zeggen dat het niet aan U2 ligt, omdat die arme jongens vast nergens van weten en het de platenmaatschappij is die ze uitbuit terwijl ze zelf nergens invloed op hebben... nee daar geloof ik niet in. Denk dat je dan een iets te romantisch beeld van de band hebt. U2 heeft zelf de touwtjes in handen. Het zijn de platenmaatschappij en principle management die voor U2 werken, en niet andersom.

Kijk maar naar reclames: Ze kunnen echt een fortuin verdienen door hun muziek laten te gebruiken onder TV reclames maar dat hebben ze ook altijd geweigerd. Autofabrikanten hebben bijvoorbeeld enorme bedragen geboden om 'Beautiful Day' te mogen gebruiken onder een spotje. Alleen onder reclame van Amnesty (of een ander goed doel, weet niet meer precies welk) heb ik een keer muziek van U2 gehoord, ga er maar van uit dat ze daar geen geld voor gevraagd hebben.

Ze hebben wel in 1997 een spotje voor Apple gedaan. Die samenwerking met Apple nu doen ze ook niet omdat ze gedwongen worden door de platenmaatschappij, dat willen ze zelf graag, ze zijn al jaren fan van Apple, zoek maar wat uitspraken van Bono over Apple op. Ik geloof nooit dat hij dat met tegenzin doet. Ook is er in die samenwerking met Apple geen geld gemoeid. * klik *

[ Bericht 2% gewijzigd door Murray op 26-01-2005 02:20:51 ]
  woensdag 26 januari 2005 @ 08:10:15 #217
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24754309
hmm, het lijkt me allemaal wel vet om ze te zien, maar ik weet het eigenlijk nog niet. Waarom?

- ik vind het kaartje echt duur. RHCP vorig jaar was bijna de helft goedkoper, en je kan niet zeggen dat dat een beginnend bandje is.
-ArenA , dat wordt weer kut geluid. Face it, de ArenA is niet geschikt voor concerten
-volgende week zaterdag zal je wel weer uren voor het postkantoor open gaat voor de deur moeten liggen, ook altijd zo leuk.

Maar anyway, ik zal waarschijnlijk wel gaan. Heb ze nog nooit live gezien, en het moet er eens van komen. Volgende keer is het toch nog weer duurder.
Bij tijd en wijle aanwezig...
  woensdag 26 januari 2005 @ 08:29:42 #218
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_24754417
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 08:10 schreef greatgonzo het volgende:
hmm, het lijkt me allemaal wel vet om ze te zien, maar ik weet het eigenlijk nog niet. Waarom?

- ik vind het kaartje echt duur. RHCP vorig jaar was bijna de helft goedkoper, en je kan niet zeggen dat dat een beginnend bandje is.
-ArenA , dat wordt weer kut geluid. Face it, de ArenA is niet geschikt voor concerten
-volgende week zaterdag zal je wel weer uren voor het postkantoor open gaat voor de deur moeten liggen, ook altijd zo leuk.

Maar anyway, ik zal waarschijnlijk wel gaan. Heb ze nog nooit live gezien, en het moet er eens van komen. Volgende keer is het toch nog weer duurder.
Volgens mij betaalde ik bij de RHCP ook iets van 65 euro?
JE kunt ook later naar het postkantoor gaan. De verwachting is dat er toch wel 3 concerten komen, dan wandel je toch om 10 uur naar binnen. De mensen die al hebben liggen vernikkelen hebben dan kaarten voor de 13de en jij gaat vrolijk weer op de fiets met kaarten voor de 15de of 16de.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
  woensdag 26 januari 2005 @ 09:27:04 #219
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24754967
hoe zit het trouwens met bestellen via internet, wat is jullie ervaring daarmee? Waarschijnlijk ligt die site binnen no-time plat of niet?

btw, peppers veldkaarten waren meen ik 40 euro ofzo
pi_24755946
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:27 schreef greatgonzo het volgende:
hoe zit het trouwens met bestellen via internet, wat is jullie ervaring daarmee? Waarschijnlijk ligt die site binnen no-time plat of niet?
Is heel verschillend. Kan ook per lokatie verschillen. Dan is die bij iemand in Groningen wel snel, maar in Maastricht niet.

Als je echt zeker wilt zijn van kaartjes, dan kun je ze beter bij een postkantoor gaan halen. Dan ben je tenminste niet afhankelijk van de techniek (internet of telefoon).
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:36:17 #221
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_24755999
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:33 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Is heel verschillend. Kan ook per lokatie verschillen. Dan is die bij iemand in Groningen wel snel, maar in Maastricht niet.

Als je echt zeker wilt zijn van kaartjes, dan kun je ze beter bij een postkantoor gaan halen. Dan ben je tenminste niet afhankelijk van de techniek (internet of telefoon).
De verhalen over digibete postkantoormedewerkers stan mij anders nog behoorlijk bij... Dat je fijn vanaf 5 uur 's ochtends staat te vernikkelen en dat die klunzen de computer te laat laten opstarten, wegvallende verbindingen, stagiares die er nix van snappen er voor zorgen dat je alsnog geen kaarten hebt...
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:43:06 #222
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24756094
en wat dacht je van vergeten de rol van de tickets te verwisselen, ja dan print hij dus niet...
Geouwehoer duurde toen 5 minuten voor ze weer konden printen, waardoor ik mooi mijn veldkaartjes voor de Peppers miste vorig jaar.
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:50:49 #223
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_24756213
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:43 schreef greatgonzo het volgende:
en wat dacht je van vergeten de rol van de tickets te verwisselen, ja dan print hij dus niet...
Geouwehoer duurde toen 5 minuten voor ze weer konden printen, waardoor ik mooi mijn veldkaartjes voor de Peppers miste vorig jaar.
en toch hè. Hoe waar dit ook weer is, en hoe overtuigend mijn eigen bovenstaande verhaal ( )
Toch heb ik meer vertrouwen in het postkantoor op dit gebied dan op het internet.
Get on your boots!
Last.fm | Twitter
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:53:29 #224
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_24756257
ik ga iig niet meer naar grotere plaatsen heen, vorig jaar jaar naar Doetinchem kaarten halen (ik woon in Borculo in het weekend, dorpje in de achterhoek), zit daar ff 100 man voor me (pech dat op dat moment ook kaarten te koop waren voor David Bowie, waar ook veel mensen voor wachten) Ik ga wel naar Winterswijk, das iets rustiger dan Zutphen of Doetinchem.

Weet iemand of er volgende week toevallig nog meer grote namen beginnen met de voorverkoop van hun concert?
pi_24756290
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:53 schreef greatgonzo het volgende:

Weet iemand of er volgende week toevallig nog meer grote namen beginnen met de voorverkoop van hun concert?
Ik denk het niet. Mojo die dat soort dingen bepaald zorgt er 9 van de 10 keer wel voor dat er niet tegelijk dergelijke grote acts in de vvk gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')