abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21045183
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:12 schreef Mastertje het volgende:
Misschien, maar het lijkt me ZO onmogenlijk dat een gebouw precies recht naar beneden stort met het grootste gemak (vloeiende val).
Zo ziet het eruit je maar reken maar dat het instorten met een hoop mechanisch geweld gepaard ging. Er viel immers 1000'en tonnen aan bouwmateriaal naar beneden. Mijn is het aardig om even terug te lezen in dit topic. Ik had daar aangetoond dat het helemaal niet vreemd is dat het gebouw zo recht in elkaar inzakte.
quote:
En ook nog, als het echt knapt, dan krijg je toch geen enorme rookwolk van verpulverd cement?
Beton wordt heel erg bros als het verwarmd wordt. Het is dan gemakkelijk te verpulveren.
pi_21045209
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

deze was bijna een ban waard

maar,....
Wat wil je duidelijk maken?
pi_21045215
http://www.wtc-terrorattack.com/nothtower/collaps_north_tower.htm

Als je daar even naar wilt kijken, zie je toch wel een paar rare rookwolken en explosies die uit de middenstukken van het gebouw komt?

Is dat ook bij een instorting?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:21:03 #104
19194 Oversight
◢◤
pi_21045218
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:45 schreef Steijn het volgende:

Alles wat ik in deze draad heb getikt zijn trouwens mijn eigen woorden.

de mijne worden ingegeven .....

◢◤
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:30:07 #105
19194 Oversight
◢◤
pi_21045357
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:20 schreef Mastertje het volgende:

Als je daar even naar wilt kijken, zie je toch wel een paar rare rookwolken en explosies die uit de middenstukken van het gebouw komt?

en kijk vooral óók even op de volgende pagina van die site.

daar staat de collaps van WTC 7.

mis alléén nog de vermelding dat er géén gevaar voor de volksgezondheid was......
◢◤
pi_21045423
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:20 schreef Mastertje het volgende:

Ik weet niet of het normaal is. Maar het bovenste deel stort al in terwijl er nog allemaal lucht in zit, deze moet ergens naar toe een daarom komen de pluimpjes een paar verdiepingen lager alvast naar buiten. Het is als een tandpastatube waar je op gaat staan.
pi_21045449

Lekker warm daar zeker
pi_21045457
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:30 schreef Oversight het volgende:
en kijk vooral óók even op de volgende pagina van die site.

daar staat de collaps van WTC 7.
Ik vind het altijd een mooi gezicht als een gebouw kaarsrecht in elkaar zakt. Ik moest toch eens gaan kijken bij een gebouw dat pyrotechnisch gesloopt wordt.
pi_21045464
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:36 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]

Lekker warm daar zeker
Niet echt denk ik, die mensen staan daar gewoon. Hoe zit het met de echtheid van deze beelden?
pi_21045467
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:10 schreef Oversight het volgende:

[..]

eindelijk een zinnige post.

maar niet ál het bewijs....
Ik weet niet wat ik er allemaal moet van denken ; er zijn argumenten pro-en contra complottheorie; maar ik heb de aanslagen op de dag van de gebeurtenis live op tv gezien. Was toen alle zenders aan het afzappen dus ik weet niet meer met zekerheid op welke zender ik het juist gezien heb. ( was het op cnn of was het op Nos ?? het was alleszins live) Maar op een gegeven moment (en ik weet niet of daar op één van die complot-sites hierboven op vermeld word ) zag ik het was alleszins niet bij het instorten van de torens zelf (weet niet meer of de eerste toren al gevallen was of niet ) plots zomaar uit het niets , dus zonder aanleiding op het scherm, tussen de gebouwen nabij het wtc tussenin een opstijgende rookwolk, alsof er daar tussen de gebouwen van het wtc door op dat moment op de begane grond al iets explodeerde. En naar mijn vermoeden is daar toen op tv met geen woord over gerept
(en ik ben niet gek en ik kan mij ook niet voorstelle dat het iets was wat ik mij inbeelde ). Dat vond ik een zeer bizar iets (en vergeef mij als ik het dan toch zou ingebeeld hebben , maar ik ben er persoonlijk rotsvast van overtuigd het gezien te hebben en het stond los van het instorten van een van de torens van het wtc, daar ben ik 100% zeker van )
pi_21045478
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:37 schreef Steijn het volgende:

[..]

Niet echt denk ik, die mensen staan daar gewoon. Hoe zit het met de echtheid van deze beelden?
Nou dan lijkt me het duidelijk dat de gebouwen niet door hitte naar beneden gebracht zijn, maar door geavanceerde explosieven.
pi_21045488
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:38 schreef daffyduck het volgende:
En naar mijn vermoeden is daar toen op tv met geen woord over gerept
Zou dan zelfs de goede oude NOS in het complot zitten?
pi_21045507
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:40 schreef Steijn het volgende:

[..]

Zou dan zelfs de goede oude NOS in het complot zitten? :'(
NOS kopieerd naar mijn weten gewoon alles van CNN (911)
pi_21045510
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:39 schreef Mastertje het volgende:
Nou dan lijkt me het duidelijk dat de gebouwen niet door hitte naar beneden gebracht zijn, maar door geavanceerde explosieven.
Wel slim van Bin Laden om het zekere voor het onzeker te nemen en daar ook alvast wat explosieven te plaatsen.
pi_21045524
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:41 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wel slim van Bin Laden om het zekere voor het onzeker te nemen en daar ook alvast wat explosieven te plaatsen.
Wil je of kan je het niet geloven?
pi_21045527
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:41 schreef Mastertje het volgende:
NOS kopieerd naar mijn weten gewoon alles van CNN
Maar jij hebt erover dat geen enkels TV-station er een woord over rept.
pi_21045537
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:42 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar jij hebt erover dat geen enkels TV-station er een woord over rept.
-wow- dat lapje tekst hierboven heb ik niet getypt
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:43:12 #118
19194 Oversight
◢◤
pi_21045545
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:36 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik vind het altijd een mooi gezicht als een gebouw kaarsrecht in elkaar zakt. Ik moest toch eens gaan kijken bij een gebouw dat pyrotechnisch gesloopt wordt.

maar verder volkomen logich voor een gebouw dat NIET door een vlieg of ander tuig werd geraakt toch ?
◢◤
pi_21045556
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:42 schreef Mastertje het volgende:
Wil je of kan je het niet geloven?
Dat die boemannen van Bush achter de aanslag zitten. Nee daar geloof ik inderdaad niets van. Ik ben er van overtuigd dat Bin Laden achter de aanslag zit.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:45:29 #120
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21045578
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:19 schreef Oversight het volgende:
en dan met een herhaling in gebouw 7 ???

8 uur na de inslagen.

in een gebouw wat NIET werd geraakt ?

óók rechtstandig ingezakt

oja ik snap het al, je hoef niet gestudeert te hebben om te weten hoe bepaalde dingen instorten. dat is alleemaal filosofisch beredeneerbaar
pi_21045581
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:42 schreef Mastertje het volgende:

[..]

-wow- dat lapje tekst hierboven heb ik niet getypt
Inderdaad nu je het zegt.
pi_21045599
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:44 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat die boemannen van Bush achter de aanslag zitten. Nee daar geloof ik inderdaad niets van. Ik ben er van overtuigd dat Bin Laden achter de aanslag zit.
Ok, wat denk je over nr 7 dan? Die was toch wel duidelijk door explosieven ingestort, of heb je daar ook een theorie voor
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:48:24 #123
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_21045634
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:46 schreef Mastertje het volgende:

[..]

Ok, wat denk je over nr 7 dan? Die was toch wel duidelijk door explosieven ingestort, of heb je daar ook een theorie voor
die is al gegeven in dit forum
pi_21045642
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:46 schreef Mastertje het volgende:
Even voor duidelijkheid, meneer Newton heeft de theorie ontwikkeld, ik pas hem alleen maar toe. En wat betreft toren 7, ik heb geen idee hoe die is ingestort, de onderzoekers die 11/9 onderzocht hebben weten ongetwijfeld hoe de zaak in elkaar steekt.
pi_21045649
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 01:48 schreef Boomstam het volgende:

[..]

die is al gegeven in dit forum
Waar dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')