Ja, met zo'n mooie knop, en dan meppen maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:22 schreef Minisuisse het volgende:
Je bedoelt die tennisrackets?
of hommels !quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:24 schreef timmeeeh het volgende:
echt van die dikke muggen fry'en. vette vonken
Hehehheequote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:25 schreef JaWi het volgende:
Als je eerst een klein tikje doet, dan liggen ze eerst kapot te gaan.
En dan afmaken he!
Of niet.
Heerlijk.
-8 relevantquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:31 schreef Rosbief het volgende:
Als kind probeerde ik eens vissen te vangen met een emmer aan een touw. Dat lukte nooit. Als ik de emmer ophees, werd er te veel water verplaatst en hadden de vissen alle kans om te ontsnappen. Met gaatjes onderin de emmer kun je de waterverplaatsing verminderen. Dan zou het wel gelukt zijn.
Je kunt natuurlijk ook gewoon een hengel kopen...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:31 schreef Rosbief het volgende:
Als kind probeerde ik eens vissen te vangen met een emmer aan een touw. Dat lukte nooit. Als ik de emmer ophees, werd er te veel water verplaatst en hadden de vissen alle kans om te ontsnappen. Met gaatjes onderin de emmer kun je de waterverplaatsing verminderen. Dan zou het wel gelukt zijn.
relevant; neequote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
-8 relevant
http://krant.telegraaf.nl(...)n.ten.fly.berge.htmlquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
-8 relevant
tja je zou ook een kanarie kunnen kopen natuurlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
relevant; nee
onzinnig; ja
dus; on-topic![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:24 schreef NiteSpeed het volgende:
* rent weg voor Shirley*!
* Ou-Tannu ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:36 schreef Chirma het volgende:
maar IK had een prototype dat heeeeeeeel veel sterker was
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Chirma ook
keer zo veel als standaart
tegen mijn eikel of de zijkant?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:05 schreef Tichelaar het volgende:
druk de knop eens in en hou dat metaal dan tegen je penis aan, hij is dan meteen stijf
niet tegen de blote eikel, dat is pijnlijk, maar gewoon tegen de zijkant van de penisquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:05 schreef Chirma het volgende:
[..]
tegen mijn eikel of de zijkant?
werkt bij mij niet.. doet alleen pijnquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:12 schreef Tichelaar het volgende:
niet tegen de blote eikel, dat is pijnlijk, maar gewoon tegen de zijkant van de penis
Blokkerquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:15 schreef Formula het volgende:
waar koop ik zo'n apparaat ?
Spam...quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.elektrischevliegenmepper.nl/
nee, geen spam. een relevante sitequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:46 schreef woef64 het volgende:
[..]
Spam...![]()
En je dan afvragen waarom die beesten stekenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:47 schreef CosmoNut het volgende:
Ik heb zojuist een wesp van zn leven beroofd![]()
![]()
Eerst gevangen in een glas mocht ie even zn energie kwijt (hele glas besloeg van binnen)
Daarna ff geshaked met m, zn pootje onder t glasen daarna dat racket eronder
lachuh joh!
![]()
Ze kunnen nie tmeer steken als ze dood zijn hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:50 schreef woef64 het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom die beesten steken![]()
niet helemaal waarquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:54 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ze kunnen nie tmeer steken als ze dood zijn hoor.
de vampier en zombie muggen daar gelaten uiteraardquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:56 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
niet helemaal waar
Een wesp kan een week na overlijden nog steken (las ik in een ander topic hier op fok!)quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:57 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
de vampier en zombie muggen daar gelaten uiteraard
Ik ook, maar sinds ik hem in 1986 in Tsjernobyl gebruikte voor een vervelende vlieg durf ik hem niet meer aan te zetten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:59 schreef lawnMower het volgende:
Ik gebruik persoonlijk deze: http://uisgebeatha.protagoras.tue.nl/funstuff/movies/starwars.wmv
Alsof een vlieg meer dood gaat van 220v dan van 5vquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:13 schreef Stefannn het volgende:
je moet die vliegenmepper op een accu aansluiten of op een generatordan krijg je pas een goeie vliegenmepper
Dan gaat er meer kapot dan de vliegquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:13 schreef Stefannn het volgende:
je moet die vliegenmepper op een accu aansluiten of op een generatordan krijg je pas een goeie vliegenmepper
Langer braden helpt ook!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef GoDNeS het volgende:
Hmmm, die van mij zal wel niet goed werken, ik moet steeds 3x slaan ofzo!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |