2 punten zelfs. En 1860 nu op 1 punt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:03 schreef PogueMahone het volgende:
Dan is het gat Frankfurt - Fürth weer 3 punten volgens mij... het kan nog
Bochum!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef DarkShine het volgende:
Kanshebbers van de huidige 2de liga clubs volgend seizoen: 1860 Munchen en Alemannia Aachen.
Wel kanshebber, maar die valt onder huidige 1ste liga degradantenquote:
Ik zag het wat te laat, maar door database problemen kon ik het niet meer editten.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel kanshebber, maar die valt onder huidige 1ste liga degradanten
Wat is dat hard gegaan zeg!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef DarkShine het volgende:
1. FC Union Berlin is na de degradatie vorig seizoen uit de 2. Bundesliga dit seizoen ook gedegradeerd uit de Regionalliga. Ze werden 19de en laatste in de Regionalliga Nord...
dat is het "mooie" van het systeem. Bielefeld is een jaar of 10 geleden in 3 jaar van regionalliga naar bundesliga gegaan. Mooier dan bij ons waar veel 1e divisie clubs al snel uitgevoetbald zijnquote:
De competities in de Regionalligen Nord en Süd zijn nog niet afgelopen. Nog 2 speeldagen te gaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:50 schreef DarkShine het volgende:
Gepromoveerd naar de 2. Bundesliga:
Regionalliga Nord:
1: SC Paderborn 07
2: VfB Lübeck
Regionalliga Süd:
1: Kickers Offenbach
2: Spfr. Siegen
Dacht dat die competities ook voorbij waren.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
De competities in de Regionalligen Nord en Süd zijn nog niet afgelopen. Nog 2 speeldagen te gaan.
In Nord hebben ook Eintracht Braunschweig en (in mindere mate) VfL Osnabrück nog kans te promoveren.
In Süd zijn er ook nog kansen voor FC Augsburg en SV Wehen.
Voorheen had je hier ook nog 2de klasse a & b. Maar vind het jammer dat bvo & amateurs hier zo gescheiden zijn... Vraag me af waar Fortuna & MVV dan nu gespeeld zouden hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
dat is het "mooie" van het systeem. Bielefeld is een jaar of 10 geleden in 3 jaar van regionalliga naar bundesliga gegaan. Mooier dan bij ons waar veel 1e divisie clubs al snel uitgevoetbald zijn
Kickers Offenbach is trouwens wel een grote club om erbij te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |