rubberboten????''wrom?quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:25 schreef rubbereend het volgende:
als we er zijn liggen we waarschijnlijk ergens bij de 24 uurs tent met een paar rubberboten
quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
rubberboten????''wrom?
ach we zien wel, k dacht eraan om daar naast t pad in t gras te gooien, twistermat erbij, biertje erbij schik genoegquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:38 schreef Timz het volgende:
Wel oppassen want die houtsnippers zijn sherp!
komen die ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:14 schreef kees_zenuwpees het volgende:
teeveepee
Ik zie willekeurige mensen al een username verzinnen om van die biertjes te kunnen profiterenquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:18 schreef Timz het volgende:
Of anders iets op dat enorme prikbord hangen, een A2 met FOKMEET 00:00 neem biertjes mee..
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:09 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik zie willekeurige mensen al een username verzinnen om van die biertjes te kunnen profiteren
Veel plezier in 'de rij' met de bouwmaterialen voor je dorp!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:39 schreef Mighty_Mike het volgende:
Mighty_Mike Is ook op lowlandsen we zijn me zoveel dat we ons eigen dorp bouwen
PP we moeten nog een keer een meet houden dan kan ik jullie het afzet lint pasenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
is t al zover?
je hebt toch zelf een tas?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
PP we moeten nog een keer een meet houden dan kan ik jullie het afzet lint pasen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |