wat 10 meter toch kan schelenquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:32 schreef irestmycase het volgende:
Vorig jaar stonden we ongeveer 20m van de poort af en we hebben nog 1,5 uur moeten wachten voordat we eindelijk binnen waren.. En dan heb je overal van die idioten die met winkelwagentjes tegen je enkels aan staan te rammen.
het jaar daarvoor was het nog erger trouwens..
Ik zal mijn camera wel meenemen iig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:46 schreef Cutie het volgende:
Ha! Leuk HeatWave!
Ga je ook mooie foto's voor ons maken?
Is er trouwens nog zoiets als een Fok!Meet@LL dit jaar?
Gezellig een biertje drinken in de 24-uurs-tent met z'n allen ofzo
hehe dit jaar maar een kliko..quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:32 schreef irestmycase het volgende:
Vorig jaar stonden we ongeveer 20m van de poort af en we hebben nog 1,5 uur moeten wachten voordat we eindelijk binnen waren.. En dan heb je overal van die idioten die met winkelwagentjes tegen je enkels aan staan te rammen.
het jaar daarvoor was het nog erger trouwens..
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal mijn camera wel meenemen iig.
Wb een meeting, ik weet dat Aventura en cinnamongirl er ook zijn, dus die zoek ik zeker op. Maar ff afspreken ergens kan natuurlijk altijd wel.
haaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:12 schreef Efez het volgende:
[..]
![]()
gaan we regelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef Cutie het volgende:
* HeatWave wil ook meeten hoor!
Dan gaat het overquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Timz het volgende:
wie weet ik ook wel, als jullie maar niet raar doen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Timz het volgende:
Weet je hoe lam ik ben tegen de tijd dat mijn tent eindelijk staat!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:55 schreef Timz het volgende:
Leuke tieten...quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:08 schreef Roellio het volgende:
[..]
Weet je hoe lam ik ben tegen de tijd dat mijn tent eindelijk staat!
nogal ja !quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef Roellio het volgende:
We hadden vorig jaar een heus "Lowlands-meet-topic". Onze afspraak was "donderdag rond 24:00 u. in de 24h tent".
De betreffende meeting is jammerlijk mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |