En zeker de nacht van donderdag op vrijdag omdat dan het festivalterrein nog niet open is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, dat kan wel nog, zeker voor 's nachts is wat te happen wel lekker.
ik kreeg vorige lowlands gewoon meer muntjes dan waar ik voor betaald heb van een vriendelijk glimlachend meisjequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Aangezien ik zaterdag die kaartjes ga winnen, ben ik al gratis binnen. Nu moet ik de zuipkosten nog omlaagbrengen. Gelukkig ken ik wat mensen die daar moeten tappen, dat komt ook wel goed hoop ik [afbeelding]
Dat klopt, die boeit het ook allemaal geen reetquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik kreeg vorige lowlands gewoon meer muntjes dan waar ik voor betaald heb van een vriendelijk glimlachend meisjevrijwilligers zijn okat
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat klopt, die boeit het ook allemaal geen reet![]()
Erg goed puntquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:37 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En zeker de nacht van donderdag op vrijdag omdat dan het festivalterrein nog niet open is.
ook buiten het festival terrein staan vette-hap tentenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erg goed punt. niet eens aan gedacht!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:43 schreef Kos het volgende:
Dit jaar goed geregeld: tot donderdag zit ik in noorwegen. Vrienden gaan die donderdag al. zetten mijn tent op. Ik kom vrijdag aan: met tas en koud bier en het feest kan beginnen!
Ja dat klopt maar dan eet ik toch liever knak dan dat ranzige eten wat ze daar serveren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ook buiten het festival terrein staan vette-hap tenten
Ik zit op dit moment zonder werk, en ben dus blutquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:49 schreef teknomist het volgende:
Hoe gaan jullie dat financieel doen? Volgens mij is de stufi niet gestort voordat Lowlands begint.... Ik ga denk ik maar om een eerdere loonuitbetaling vragen, want van sparen is nog niet veel terecht gekomen deze maand
.
* Tu5 ook geldprobleem heeft...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:49 schreef teknomist het volgende:
Hoe gaan jullie dat financieel doen? Volgens mij is de stufi niet gestort voordat Lowlands begint.... Ik ga denk ik maar om een eerdere loonuitbetaling vragen, want van sparen is nog niet veel terecht gekomen deze maand
.
En helemaal NIETS etenquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:09 schreef Tu5 het volgende:
[..]
* GrootmeesterFlits ook geldprobleem heeft...
Goedkoop (warm) bier meenemen om knetterzat te worden voordat je uberhaupt 't terrein op bent..
![]()
Whoehoew! En dan de hele nacht DnBen in de 60 graden-sauna die Bravo heet..!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:11 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En helemaal NIETS eten![]()
See you there brotherquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:14 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Whoehoew! En dan de hele nacht DnBen in de 60 graden-sauna die Bravo heet..!![]()
![]()
over deze vragen kan je volgens mij alleen maar gissen totdat het festival begintquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
ff nog enkele vraagjes die me bezig houden:
- hoe gaan ze het nu aanpakken om de doorstroming te verbeteren?
- wat kunnen we verwachten van de LL alstars?
quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:08 schreef Dr.E het volgende:
[..]
over deze vragen kan je volgens mij alleen maar gissen totdat het festival begint
de hamburgers zijn andersquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ook buiten het festival terrein staan vette-hap tenten
kaarten verkocht onbekend, t raakt niet uitverkocht!quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:38 schreef greatgonzo het volgende:
ff nog enkele vraagjes die me bezig houden:
- hoeveel kaarten zijn ongeveer verkocht, en raakt het uitverkocht (stiekum hoop ik van niet, is het ook iets rustiger, aan de andere kant is dat slecht voor het festival)
- hoe gaan ze het nu aanpakken om de doorstroming te verbeteren?
- wat kunnen we verwachten van de LL alstars?
Broodje Gyros!quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hamburgers zijn anders
Niets mis meequote:Op maandag 9 augustus 2004 20:50 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Broodje Gyros!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |