T is mn eerstequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef Tjabbo het volgende:
Die had ik ook gevonden voor de SC. je bent me net voor,
Scheelt mij weer werk![]()
* Tjabbo zit buiten met laptopjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef Fugie het volgende:
mooi weer buiten
* Fugie zit binnen achter een pc, beetje nutteloos te zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjabbo zit buiten met laptopje
mag nu in PTA?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
volgens mn verloofde ben ik nu PTA SC TS ontmaagd
over mn verloofde gesproken.. die mag nutot straks!
So what else is newquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Tjabbo zit binnen achter een pc, beetje nutteloos te zijn
kan met de karbouploadquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:28 schreef ook_gek het volgende:
Hij is aan
Nu effe foto,s online knallen
uhm, dat ik net true crime streets of la heb rondgespeelt met een dragon kick op general lee kim ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
So what else is new
maar 1 pedaal in de auto ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Zal maandag effe proberen om beteren te maken![]()
Lijp ding man. Je moet eerst 3 knoppen omzetten wil je kunnen starten met een pendaal in het midde![]()
Nee in het midden van de auto zit een klein pedaaltje waar je mee de auto startquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar 1 pedaal in de auto ?
Alleen gas. remmen doe je tegen een groepje Medelanders aan![]()
dat zeg ik. de vreter vullen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef Fugie het volgende:
was ff etenLekker pizzatjuh
Newbiequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:58 schreef Fugie het volgende:
nee, jij zegt vreter vullen, ik zeg pizza eten. Wezenlijk verschil hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |