Wil iemand misschien even de link maken naar het vorige deel?quote:Zabb - zaterdag 31 juli 2004 @ 16:44
Ik heb mijn tas binnen en ben er erg blij mee!
Verder verveel ik me, ik wil graag iets leuks doen maar weet niet wat!
Ja ik heb hem ook nog in het oranje, maar dies iets groter, voor school zeg maar!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:01 schreef clauwheee het volgende:
Oe hijs leuk Zabb!!!! Makkelijke kleur ook!!!
Lekker man! Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:40 schreef melonovy het volgende:
Zo, ik kom me even melden, morgenochtend vroeg ga ik voor 2 weken weg, 2 weken lang geen internet... ... maar wel 2 weken lang een tuintjeen dicht bij de kust, ik ga namelijk in het huis van mijn zus logeren om daar op de poes en de plantjes te passen. Gezellig vlak bij vrienden en mijn ouders, dus das wel leuk!
Nu even het huis aan kant :| en hier en daar nog wat afronden en dan ben ik er klaar voor!
donequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:40 schreef CarOnline het volgende:
Moussy, mail me je adres maar even, ceedeetje is al gebrand, dan gooi ik hem maandag op de post.
Leuk Karin!!! Veeeel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef Karin het volgende:
Zo wij gaan voor het eerst in maaaaaaanden weer eens naar de kroeg vanavond. Heb er zo'n zin in
wat leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef Karin het volgende:
Zo wij gaan voor het eerst in maaaaaaanden weer eens naar de kroeg vanavond. Heb er zo'n zin in
heel veel plezier renaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:28 schreef rena het volgende:
De laatste keer dat ik hier post, ga lekker 2 weekjes naar Frankrijk morgen!
Hopelijk veel beebjes als ik terug kom![]()
Tot ziens iedereen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |