Wil iemand misschien even de link maken naar het vorige deel?quote:Zabb - zaterdag 31 juli 2004 @ 16:44
Ik heb mijn tas binnen en ben er erg blij mee!
Verder verveel ik me, ik wil graag iets leuks doen maar weet niet wat!
Ja ik heb hem ook nog in het oranje, maar dies iets groter, voor school zeg maar!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:01 schreef clauwheee het volgende:
Oe hijs leuk Zabb!!!! Makkelijke kleur ook!!!
Lekker man! Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:40 schreef melonovy het volgende:
Zo, ik kom me even melden, morgenochtend vroeg ga ik voor 2 weken weg, 2 weken lang geen internet... ... maar wel 2 weken lang een tuintjeen dicht bij de kust, ik ga namelijk in het huis van mijn zus logeren om daar op de poes en de plantjes te passen. Gezellig vlak bij vrienden en mijn ouders, dus das wel leuk!
Nu even het huis aan kant :| en hier en daar nog wat afronden en dan ben ik er klaar voor!
donequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:40 schreef CarOnline het volgende:
Moussy, mail me je adres maar even, ceedeetje is al gebrand, dan gooi ik hem maandag op de post.
Leuk Karin!!! Veeeel plezierquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef Karin het volgende:
Zo wij gaan voor het eerst in maaaaaaanden weer eens naar de kroeg vanavond. Heb er zo'n zin in
wat leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:19 schreef Karin het volgende:
Zo wij gaan voor het eerst in maaaaaaanden weer eens naar de kroeg vanavond. Heb er zo'n zin in
heel veel plezier renaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:28 schreef rena het volgende:
De laatste keer dat ik hier post, ga lekker 2 weekjes naar Frankrijk morgen!
Hopelijk veel beebjes als ik terug kom![]()
Tot ziens iedereen![]()
![]()
hallo LadySquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:41 schreef LadyS het volgende:
nieuwe poging:
Hallo allemaal![]()
Alles goed?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hallo LadyS![]()
ja hoor, heeeel leuk wekend gehad tot nu toe en morgen lekker om kraamvisite bij me oom en tante, die hebben een dochtertje gekregenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
Alles goed?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja hoor, heeeel leuk wekend gehad tot nu toe en morgen lekker om kraamvisite bij me oom en tante, die hebben een dochtertje gekregen
goeie vraagquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:44 schreef LadyS het volgende:
[..]
beebies zijn lievv
Hoe heet ze?
me hersenen worden in beslag genomen door allemaal jongens, dus soms is er geen plekje voor andere dingenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:47 schreef LadyS het volgende:
naam vergeten
weet je hun namen wel dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
me hersenen worden in beslag genomen door allemaal jongens, dus soms is er geen plekje voor andere dingen![]()
ja, dat lukt nog wel aardig gelukkigquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:52 schreef LadyS het volgende:
[..]
weet je hun namen wel dan?
nee, het ljikt maar zoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:51 schreef Jessicaa het volgende:
Is het zo erg met je Sylvana ?
ja, ik vind Laura Marjolein ook mooier staan dan Marjolein Laura iddquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:53 schreef Jessicaa het volgende:
Maar soms staan de namen in een bepaalde volgorde mooier. Daarom zal eht zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vinden...zodra de website online komt en er dingen opstaan horen jullie het. Heel errug bedankt voor het meedenken!!!!! Heb de naam gekozen die ikzelf het 'lekkerst' vond klinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
Mijn moeder kwam ook eens een keer terug van de kapper met zo'n soort ketting, net zoiets als wat ik wel eens van jouw gezien heb, voor mij. Bij de kapper verkochten ze die kettingen voor iemand anders, die maakte ze ook allemaal zelf en elke keer hadden ze weer anderen! Erg leuk!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Nou het zal in eerste instantie een soort portfolio worden, als ik kijk hoe druk ik het nu soms al heb met dingen maken voor vrienden en bekenden...heb gelukkig van alles een fotootje gemaakt dus dat kan er sowieso op als voorbeeld oid, maar van alles wat ik heb gemaakt (en dat was veeeel) heb ik nu welgeteld nog drie kettingen en een armbandje (die van mezelf is omdat ik um zo leuk vind) over, rest is allemaal al weg!!
Goh, dan zal er wel iets mis zijn met dat ding of niet? Was het er nog druk trouwens? En moest je lang wachten voor alle attracties?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:33 schreef daniman het volgende:
nee de python was nog steeds buiten gebruikmaar de rest deed het allemaal wel... dus lekker in de bob geweest en de vogel rock en de fata morgana en droomvlucht en nog andere leuke attracties
gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:10 schreef Rewimo het volgende:
Psst Daniman, resize je foto's eens een beetje... gewoon even de eerste [img] veranderen in [img=550,413] dan gaat het vanzelf goed
ja idd, toen we aankwamen bij de efteling voelde ik me echt net als een kind... ik had er zo superveel zin in dat ik haast niet wachten kon om naar binnen te gaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Ja, nu gaat de lay-out tenminste niet dansen
Ja, zonde hè, het is elke keer weer leuk daar
Tent was nog niet openquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:24 schreef lady-wrb het volgende:
t is maar een dooie boel bij die scouts. ik zit nou al een kwartier naar een tent met pc's te kijken en dr is niemand bezig![]()
Vanmiddag ligt het maximum tussen eenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:10 schreef lady-wrb het volgende:
hahahahahah tegelijk rewimo! hier geen zon helaas. maar t kan nog he?
iemand op de hoogte van het weerbericht misschien?
nou dan blijf ik nog 5 minuten kijkenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem eens even ge-smst dat ie moet zwaaien naar ons
Ik? Melig?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
woehahahahahahaha ben je nu al melig dat belooft wat straks
Ik kan daar nooit iets leuks vindenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:30 schreef LadyS het volgende:![]()
Wij gaan straks naar Batavia Stad
ik wel, ben en jerry's ijsquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit iets leuks vinden![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:41 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ga maar eens douchen en me aankleden
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:47 schreef moussy het volgende:
[..]
ik wel, ben en jerry's ijs
ikke eigenlijk ook niet (niet mijn maatquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik kan daar nooit iets leuks vinden![]()
Ja was het zeker! Dit moeten we vaker afspreken (zeggen we natuurlijk al maaaanden).quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:20 schreef beefcake het volgende:
Oeh Karin nachtbraker
Klinkt heel gezellig!!!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:58 schreef Jessicaa het volgende:
Klinkt alsof je t leuk gehad hebt Karin
We hebben lekker een eindje gefietst was erg lekker. Janneke viel onderweg nog heel even in slaap.
Bo heeft wat nieuws, die kleed zich gewoon achterop de fiets uit!!! Zie je t voor je. Nu waren we samen, maar ik weet nu al dat dat ook gaat gebeuren als ik alleen ben en dus niks door heb
hehheh, hoezo fok!verslaafd?quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Eens denken, op fok gehangen, kopje thee, nog meer op fok hangen, nog een kopje thee, ontbijtje, op fok hangen, stofzuigen, op fok hangen, opruimen, op fok hangen...
'k ga maar eens douchen denk ik!
nou daar ben je mooi klaar mee...quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:58 schreef Jessicaa het volgende:
Klinkt alsof je t leuk gehad hebt Karin
We hebben lekker een eindje gefietst was erg lekker. Janneke viel onderweg nog heel even in slaap.
Bo heeft wat nieuws, die kleed zich gewoon achterop de fiets uit!!! Zie je t voor je. Nu waren we samen, maar ik weet nu al dat dat ook gaat gebeuren als ik alleen ben en dus niks door heb
Britney Spearsquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
spindizzy, wie is die mevrouw in je avatar?
Sow! Lekker dingquote:
Ga je naar Zeewolde wandelenquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:51 schreef Luchtbel het volgende:
Jah we gaan dadelijk lekker doen wat god verboden heeft
Wandelen terwijl de kraamweek nog niet voorbij is
Ja joh Luchtbel, doe ff rondje Flevoland!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ga je naar Zeewolde wandelen
Pffff nee ik ga niet wegquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:54 schreef Luchtbel het volgende:
Nee naar het station iemand ophalendus als je rond kwart voor 5 daar bent kan je ook mee
Nee Miss_D morgen doe ik het
Is goed voor je conditiequote:Op zondag 1 augustus 2004 16:04 schreef Luchtbel het volgende:en ik wil 20 km lopen zeker
![]()
Jaaa jammiequote:Mac
\o/quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:21 schreef clauwheee het volgende:
Ow heerlijk dit dagje vrij! We hebben net heerlijk in de zon gelegen in het plantsoen, was erg druk en gezellig. Straks na het eten en een lekkere douche en denk ik nog ff een terrasje pakken. Kom al bijna in vakantiestemming![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:21 schreef Noca het volgende:
[..]
\o/![]()
Hoeft al niet meer... miss_d is zojuist thuisgekomen met een tasje van de Macquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:23 schreef beefcake het volgende:
Wij zijn terug van de macHet was errug lekker. We zaten buiten op het terras, maar er waren wel wat wespen
* beefcake overhandigt twee bigmacs aan miss_d
Lady-wrb en Rewimo
Ik neem nog eens wat voor je meequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer... miss_d is zojuist thuisgekomen met een tasje van de Mac![]()
Ik ga eten...
Gezellig Clauwheee!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb me net even gedoucht na een inzinking, werd me toch een partij moe!! Maar voel me nu weer iets beter en we gaan nog even lekker een wandelingetje maken, even afkoelen!!Vriendje
heeft geregeld dat ie morgen niet hoeft te werken maar dinsdag, omdat morgen mijn enige vrije dag nog is van de week. Liev hè
aaahh, wat lief van hemquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb me net even gedoucht na een inzinking, werd me toch een partij moe!! Maar voel me nu weer iets beter en we gaan nog even lekker een wandelingetje maken, even afkoelen!!Vriendje
heeft geregeld dat ie morgen niet hoeft te werken maar dinsdag, omdat morgen mijn enige vrije dag nog is van de week. Liev hè
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:00 schreef daniman het volgende:
hoi...
ik heb gelogen...
ik ben vanavond veel eerder klaar dan verwacht, dus heb nu oook nog even tijd om te fokken... dus ik ben er toch nog even![]()
Gelukkigquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat vinden wij helemaal niet erg hoor![]()
haha, dat ken ik, toen ik op kraamvisite was bij die oud-collega van me stiefpa in Zwitserland zei ik ook al: kunnen we kleine Nathalie ( die baby) niet meenemen en dat we grote Nathalie ( me zusje) hier latenquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:07 schreef ThunderChild het volgende:
ik heb voor het eerst m'n 4 weken oude "neefje" gezien.Heerlijk jochie, wou 'm al meenemen maar dat mocht niet . . .
Flauw he ??quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:12 schreef Sylvana het volgende:
... maar dat mocht ook al niet![]()
ja, ze was echt zo schattig en zo liefquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Flauw he ??
Dan heb je nog meer gedaan dan ik vandaag. Bij mij kan je het samenvoegen tot:quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:18 schreef daniman het volgende:
ik heb vandaag ook niet zo heel veel gedaan... eens denken...
[waslijstje]
hmmz eigenlijk heb ik best nog wel veel gedaan![]()
Kan niet, hij is lieverquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:16 schreef Sylvana het volgende:
ja, ze was echt zo schattig en zo liefEn ze keek echt met van die grote ogen om der heen
En ze brabbelde al heel veel
![]()
ook lekker!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan heb je nog meer gedaan dan ik vandaag. Bij mij kan je het samenvoegen tot:
- wakker worden
- douchen
- op m'n reet in de zon gezeten
- en pas na het diner s'avonds m'n spullen gepakt en huiswaards gekeert.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:22 schreef Sylvana het volgende:
ThunderChild
Geslacht: Man
Ik heb echt altijd gedacht dat je een vrouw was![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:25 schreef daniman het volgende:
ook lekker!![]()
gewoon in eigen land of naar het zonnige zuiden? (of het ruige noorden natuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Straks over twee weekjes weer, maar dan ff een volle twee weken . . .![]()
Ach, wat maakt het uit. Ik kijk zelf ook weinig naar die profiles en zo . . .quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:27 schreef Sylvana het volgende:
ik schaam me nu echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het uit. Ik kijk zelf ook weinig naar die profiles en zo . . .
Gewoon "eigen land", maar zodra je onder de rivieren komt, dan ben je gewoon in een ander land . . .quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:28 schreef daniman het volgende:
gewoon in eigen land of naar het zonnige zuiden? (of het ruige noorden natuurlijk)
![]()
klinkt alsof je lekker rustig aan hebt gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:29 schreef Sylvana het volgende:
mijn dag vandaag:
om kwart voor 10 wakker geworden
om 10 uur naar me oom en tante gereden
daar tot 1 uur gebleven
waren we om 2 uur bij me vader
daar de hele middag tv gekeken en kranten/tijdschriften gelezen
om 6 uur naar de mac
om 7 uur thuis achter de pc gekropen en daar zit ik nu nog steeds
ja iddquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:31 schreef daniman het volgende:
[..]
klinkt alsof je lekker rustig aan hebt gedaan
heh goed idee dan! Hopelijk bevalt het werk je goedquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja iddmaarja, morgen werken als kamermeisje in hotel, dus wordt zware dag, dus vandaag ff lekker gerelaxed en vroeg naar bed
ach ja het is maar voor 1 dagje, alleen morgen staat nog vast ( werk via uitzendbureau) maar ze gaan wel proberen om me daar vaker te laten werken, of in een ander hotelquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:36 schreef daniman het volgende:
[..]
heh goed idee dan! Hopelijk bevalt het werk je goed
9 uur, maar ik moet er iets eerder zijn, dus ga om half 9 weg en dan ben ik er om ongeveer kwart voor 9quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:39 schreef clauwheee het volgende:
Leuk zeg, hoe laat moet je dan beginnen Sylvana??
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:37 schreef clauwheee het volgende:![]()
En dat terwijl ik ooit eens een foto van mezelf neerdumpte . . .quote:Sylvana TC een vrouw??![]()
Heel vaag. Kijk je wel uit ??quote:En nu ben ik moe. Vaaaaag![]()
die heb ik nooit gezienquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dat terwijl ik ooit eens een foto van mezelf neerdumpte . . .
balen dat wachten...quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:41 schreef snoopy het volgende:
Ik denk dat ik het minst heb gedaan! Opstaan, douchen, en op FOK gezeten. En maar wachten en wachten en wachten..........![]()
![]()
wachten waaropquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:41 schreef snoopy het volgende:
Ik denk dat ik het minst heb gedaan! Opstaan, douchen, en op FOK gezeten. En maar wachten en wachten en wachten..........![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:41 schreef snoopy het volgende:
![]()
Whahaha Sylvana je bent lekker bezig...op dr bevalling natuurlijk!!!!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
wachten waarop
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
En dat terwijl ik ooit eens een foto van mezelf neerdumpte . . .
[..]
Heel vaag. Kijk je wel uit ??![]()
ooowww, sorry, kom nooit in Z&G, nou ff gekeken en wordt idd wel tijd jahquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whahaha Sylvana je bent lekker bezig...op dr bevalling natuurlijk!!!!!!!
Jaja, zeggen ze allemaal . . .quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:42 schreef Sylvana het volgende:
die heb ik nooit gezien![]()
Ow je hebt dan natuurlijk ook niet meegekregen dat TC bij Luchtbel in het ziekenhuis is geweest vlak voor haar bevalling? Held hè? Vinnik nog steedsquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die heb ik nooit gezien
nou moequote:Op zondag 1 augustus 2004 21:43 schreef Sylvana het volgende:
wachten waarop
Dan is het goed.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:46 schreef clauwheee het volgende:![]()
![]()
nee, maar toen was ik ook nog op vakantie volgens mijquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow je hebt dan natuurlijk ook niet meegekregen dat TC bij Luchtbel in het ziekenhuis is geweest vlak voor haar bevalling? Held hè? Vinnik nog steeds![]()
Sorry, wat ik net al zei, ik kom nooit in Z&Gquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou moe![]()
gelukkigquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:51 schreef snoopy het volgende:
Ik vergeef 't je voor deze keer Sylvana![]()
ja, je signature lijkt me duidelijk genoegquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
nou moe![]()
staan onze hersenen in contact met elkaar, precies hetzelfde posten op dezelfde tijdquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:57 schreef daniman het volgende:
[..]
ja, je signature lijkt me duidelijk genoegMaar ja, kan gebeuren he
dat heb ik ook wel es, terwijl ik ook gewoon gezegd heb dat ik altijd ingelogd wil zijn, en dan ben ik soms toch uitgelogdquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:58 schreef daniman het volgende:
FOK is echt gestoord hoor, soms... ik heb er enkele handeling voor verricht, maar opeens bleek ik niet meer ingelogd te zijn![]()
![]()
haha ja je zou het bijna denken ja!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
staan onze hersenen in contact met elkaar, precies hetzelfde posten op dezelfde tijd
hey ja, dat zou idd ook kunnen ja, had ik zelf nog niet eens aan gedachtquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:59 schreef snoopy het volgende:
Toevallig zat ik vandaag juist te denken dat ie misschien wel onduidelijk is.
Kan ook zijn dat ik denk dat ik net zwanger benMorgen maar ietsiepietsie aanpassen....
ja, heel erg vaag is dat...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel es, terwijl ik ook gewoon gezegd heb dat ik altijd ingelogd wil zijn, en dan ben ik soms toch uitgelogd![]()
![]()
Laat toch lekker zitten, de meut hier weten allemaal waar het voor is en als iemand het niet weet, dan heeft ie pech gehad . . .quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:59 schreef snoopy het volgende:
Toevallig zat ik vandaag juist te denken dat ie misschien wel onduidelijk is.
Kan ook zijn dat ik denk dat ik net zwanger benMorgen maar ietsiepietsie aanpassen....
Gebeurt dat 1x in de maand ??quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:58 schreef daniman het volgende:
FOK is echt gestoord hoor, soms... ik heb er enkele handeling voor verricht, maar opeens bleek ik niet meer ingelogd te zijn![]()
![]()
die komt er vanzelf wel achter, zoals ikquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat toch lekker zitten, de meut hier weten allemaal waar het voor is en als iemand het niet weet, dan heeft ie pech gehad . . .![]()
nee... en bovendien wil ik altijd ingelogd zijn op mijn eigen computer thuisquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gebeurt dat 1x in de maand ??
same herequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:06 schreef daniman het volgende:
[..]
nee... en bovendien wil ik altijd ingelogd zijn op mijn eigen computer thuis
Kan zijn dat je je cookies hebt weggegooid (via opties van Internet explorer), dan moet je ook weer opnieuw inloggen...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
same here
echt vaag, voor de rest heb ik nog niet echt last van bugs gehad
nee, die gooi ik nooit wegquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Kan zijn dat je je cookies hebt weggegooid (via opties van Internet explorer), dan moet je ook weer opnieuw inloggen...
Had gekund.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, die gooi ik nooit weg
Hé!! Ben je hier nu alweerquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Had gekund.
Kan geen kwaad om dat af en toe te doen
hoezo dan? ik=computernoobquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:13 schreef Noca het volgende:
[..]
Had gekund.
Kan geen kwaad om dat af en toe te doen
Ow, kan wel eens rommel tussen zitten, maar als je voornamelijk op FOK! komt zal dat wel meevallen!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoezo dan? ik=computernoob
Ik moet je soms even controleren hequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé!! Ben je hier nu alweerStiekum vind je het hier ook wel gezellig hè??
ja, enige sites die ik bezoek zijn fok en nu.nl, op andere sites kom ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:21 schreef Noca het volgende:
[..]
Ow, kan wel eens rommel tussen zitten, maar als je voornamelijk op FOK! komt zal dat wel meevallen!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moet je soms even controleren he![]()
![]()
Trusten meis!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Welterusten piepels!!!
En beef, sorry van de big macs![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:27 schreef Sylvana het volgende:
ik ga zo ook naar bed toe, om 5 uur eruit en daarna kan ik niet meer slapen natuurlijk, zal jullie morgen als ik weer thuis ben gelijk vertellen hoe het was
Truste allemaal
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:37 schreef Sugar het volgende:
Ooow, Clauwheee, wat leuk dat je een van mijn opties hebt gekozen voor je kralensite!
* clauwheee is stiekem trots!
Zal er lekker vaak op kijken, oké?![]()
Wanneer gaat ie van start?
Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb iemand gekend die mij te lijf zou zijn gegaan als ik zoiets zou flikken bij d'r . . .quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:23 schreef clauwheee het volgende:
![]()
![]()
Ach ik weet wie het zegt, volgens mij is het gewoon een excuus van um omdat ie het hier stiekum ook errug gezellig vind. En anders...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb iemand gekend die mij te lijf zou zijn gegaan als ik zoiets zou flikken bij d'r . . .![]()
sterkte!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:28 schreef Jessicaa het volgende:
Trustte Miss D
Bah morgen weer naar het ziekenhuis. Dat blijft spannend. Weer een check-up bij de internist. Zal wel weer bloed prikken worden. Brrrr. Ik hoef pas laat in de middag dus ik kan er lekker tegen aan hikken. Dat prikken went nooit. En dan weer een paar dagen op de uitslag wachten. Maar ja. Al met al gaat het een stuk beter. De pijn is zo goed als weg (alleen sochtends nog wat opstart problemen) het is vooral de moeheid nog. Ik ben dan ook benieuwd wat mijn ijzervoorraad na al die ijzerpillen is.
Success morgen (alleen denk ik dat ik de voorgeschiedenis niet helemaal gevolgd heb)quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:32 schreef Jessicaa het volgende:
Als alles goed is ga ik wel aan de huisarts overgedragen worden. Dus dan kom ik er wel onderuit. Dit hoop ik dan ook maar. Dan nog van die huiduitslag en dermatoloog af en dan ben ik helemaal blij. Ik heb nu ook weer een brief van de dermatoloog voor de internist bij me. Of die misschien een ziektebeeld weet die met mijn bloeduitslagen bij die uitslag horen. Hopelijk word ik niet lek gepriktWe zien eht wel. Wegrennen kan altijd nog
![]()
Zou niet te best zijn als ik het meende iddquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb iemand gekend die mij te lijf zou zijn gegaan als ik zoiets zou flikken bij d'r . . .![]()
Trusten Rewimo!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:00 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik heb qltel nog even gesproken per MSN (en gezien op de webcam). Dus ik kan naar bed. Ware het niet dat ik nu weer een FOT-moderator aan mijn MSN heb hangen
ik denk het niet gezien mijn fokverslaving...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:11 schreef babyfeet het volgende:
Jessie sterkte morgen
en truste rewimo
en daniman voor 3 weken weg van fok gaat dat lukken?
Oh kan ik wel gezegd hebben hoorquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:09 schreef daniman het volgende:
trouwens Clauw... ik dacht dat je ook vroeg zou gaan slapen? Of ben ik in de war met een ander?
dat maakt inderdaad weer een hoop goedquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:13 schreef daniman het volgende:
[..]
ik denk het niet gezien mijn fokverslaving...
maar goed... we zullen zien! Gelukkig heb ik een meeting in het vooruitzicht... die whiskas supermeet van 28 augustus!![]()
![]()
hm als je morgen toch vrij bent kun je lekker uitslapen... dus ik zou zeggen... neem het ervan totdat je omvalt van de slaapquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oh kan ik wel gezegd hebben hoorMaar morgen ben ik nog vrij dus kon ik nog lekker van de avond genieten
Ben wel heel erg moe dus moet zo inderdaad dat grote lekkere bed opzoeken (tis hier alleen zo warm in huis..
)
Haha nou nee dat doen we ook maar niet...want dan slaap ik morgen zo lang dat m'n halve dag alweer voorbij is en dat vinnik ook weer zo zondequote:Op zondag 1 augustus 2004 23:17 schreef daniman het volgende:
[..]
hm als je morgen toch vrij bent kun je lekker uitslapen... dus ik zou zeggen... neem het ervan totdat je omvalt van de slaapnu kan het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |