hmm jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:06 schreef Sm0keZ het volgende:
maar ik gok op.. 'prive schandknaap'
lijkt me onwaarschijnlijk.. dat zijn vrijwilligers enzoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:08 schreef Ill_Nino het volgende:
Clini-Clown![]()
hij heeft visite kaartjes van 100 euroquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
maar eh, hoe kom je dan precies aan je 'klanten' als niemand weet wat je doet?
blijft zijn beroep daar ook geheim?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:12 schreef tonks het volgende:
[..]
hij heeft visite kaartjes van 100 euro![]()
quote:Dhr. B. Pauper
Tel: 0906-OPSCHEPPEN
Beroep: [CENSUUR]
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:15 schreef Underdoggy het volgende:
in mijn kringen is het wel bekend... maar ff serieus nu die foto weg of ik onderneem snel stappen
in mijn kringen is het wel bekend... maar ff serieus nu die foto weg of ik onderneem snel stappen
wat weten?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:17 schreef Underdoggy het volgende:
jullie doen nu wel heel zielig allemaal maar jullie moesten eens weten
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:15 schreef Underdoggy het volgende:
in een kringspier ben ik wel een vent... maar ff serieus nu die foto weg of ik incasseer snel klappen
ja, laat het ons eens wetenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:17 schreef Underdoggy het volgende:
jullie doen nu wel heel zielig allemaal maar jullie moesten eens weten
achteraf mag ie de 'hulpstukken' met zijn linkeroorlel gaan reinigenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:19 schreef Pompsnol het volgende:
Ik denk dat ie fluffer is voor gayfilms.
Dat raapt ie onder de looping bij elkaar...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:22 schreef Sm0keZ het volgende:
(ik weet alleen nog niet waar hij het geld vandaan haalt)
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Dat raapt ie onder de looping bij elkaar...![]()
ik zat zelf ook al zoiets te bedenken...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:22 schreef gfree het volgende:
[..]
Dat raapt ie onder de looping bij elkaar...![]()
ik moet toegeven dat ik me kostelijk amuseerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:27 schreef Underdoggy het volgende:
ach lekker ouwehoeren mensenhet leven is soms zo grappig
Vooral het jouwequote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:27 schreef Underdoggy het volgende:
ach lekker ouwehoeren mensenhet leven is soms zo grappig
doe normaal idioot, ik moet zo nog bbq'enquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:29 schreef StrayDog het volgende:
[edit]afbeelding[/url]]
Vage gast :')
Hij had die foto zelf op internet geplaatst (nb in zijn profiel) maar niemand mag er naar kijken?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:33 schreef jogy het volgende:
Geen foto's zonder toestemming plaatsen mensen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:35 schreef Pompsnol het volgende:
Ow. Ik heb die foto net in alt.binaries.pictures.erotica.gay geplaatst.. Mocht dat niet?
Daar staat nu een foto van zijn broer op.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:34 schreef tonks het volgende:
www.annejaap.nl dan
Dat mag.. want het is gewoon zijn site.
Dat is geen Fok!forum, het zal me jeukenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:35 schreef Pompsnol het volgende:
Ow. Ik heb die foto net in alt.binaries.pictures.erotica.gay geplaatst.. Mocht dat niet?
Boeit niet, mag niet. Klaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:34 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Hij had die foto zelf op internet geplaatst (nb in zijn profiel) maar niemand mag er naar kijken?
Heeft die gast niet in Planet of the Apes gespeeld?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:35 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Daar staat nu een foto van zijn broer op.
-edit- kwam ik wel nog tegen ergens.
Ah, de bekende Fok uitlegquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeit niet, mag niet. Klaar.
Dit keer zijn de rollen omgedraaid... underdoggy betaalt, jogy beschermtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:38 schreef tonks het volgende:
Jogy ben je soms bedreigd door deze macho-man ?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dit keer zijn de rollen omgedraaid... underdoggy betaalt, jogy beschermt
[..]
[..]
hahahaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:46 schreef Sm0keZ het volgende:
Morgen krijgen we dan weer een nieuw topic erbij in KLB..
jogy wil graag van zijn koopziekte af omdat hij zichzelf helemaal ziek koopt aan PDA's visitekaartes, dure horloges etc.
Kraakhelder, toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:38 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Ah, de bekende Fok uitleg
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:38 schreef tonks het volgende:
Jogy ben je soms bedreigd door deze macho-man ?
Was het maar zoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en een beetje dat andere topic sluiten hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:09 schreef jogy het volgende:
kwartet
doe gewoon.. er is nog altijd googlequote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:24 schreef Underdoggy het volgende:
ik denk niet dat als ik het bij naam noem iemand het hier kent
Daar stond een website waar iemand een printscreen van heeft gemaakt juist. Het plaatje heb ik nooit op internet gezet duidelijk (was swf)..?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:34 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Hij had die foto zelf op internet geplaatst (nb in zijn profiel) maar niemand mag er naar kijken?
Dan kun je het ook gerust noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:24 schreef Underdoggy het volgende:
ik denk niet dat als ik het bij naam noem iemand het hier kent
Plaatje is plaatje.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:27 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Daar stond een website waar iemand een printscreen van heeft gemaakt juist. Het plaatje heb ik nooit op internet gezet duidelijk (was swf)..?
Zwarte piet, Zwarte pietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:32 schreef Underdoggy het volgende:
mijn bazen noemen me vaak 'blackpete'
Mijn bazen noemen me altijd "Werk eens door luie donder!"quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:32 schreef Underdoggy het volgende:
Ik win ook nooit wat..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:36 schreef Klonk het volgende:
he gfree, hier geen 3 replies achter elkaar, dat telt niet![]()
Ik heb geen bazen, anderen moeten mij baas noemenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:38 schreef Underdoggy het volgende:
ach het is in ieder geval belangrijker werk dan wat jullie doen
Dankje, nu weet ik hoe plaatsvervangende schaamte voeltquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:38 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben een Astronautquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:43 schreef Underdoggy het volgende:
Zonder mij zou Nederland er heel anders uit hebben gezien... Het werk wat ik doe heeft grote impact...
Inderdaad. Als je volgende keer maar wel iets beter de bladeren opveegt, oke?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:43 schreef Underdoggy het volgende:
Zonder mij zou Nederland er heel anders uit hebben gezien... Het werk wat ik doe heeft grote impact...
Geweldig topic is ditquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:47 schreef tonks het volgende:
nu word het te grappig![]()
je bent vuilnismanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:43 schreef Underdoggy het volgende:
duuhhh, dat is een schoonmaker of toiletdame ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:50 schreef Underdoggy het volgende:
Ik overdreef inderdaad. Maar vaak wordt ik door mijn bazen wel altijd als onmisbare schakel omschreven.
Ben je vuilnisophaler? Ze zijn onmisbaar en zonder vuilnisophalers rijden de vuilinswagens alle vuilnisbakken op straat voorbij.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:53 schreef Underdoggy het volgende:
die zijn onmisbaar, maar vormen geen SCHAKEL, kritisch ok, wel goed blijven lezen
De climax nadertquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben je vuilnisophaler? Ze zijn onmisbaar en zonder vuilnisophalers rijden de vuilinswagens alle vuilnisbakken op straat voorbij.
hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ben je vuilnisophaler? Ze zijn onmisbaar en zonder vuilnisophalers rijden de vuilinswagens alle vuilnisbakken op straat voorbij.
Je neukt rijke vrouwen voor geld en brengt het geld naar je pooier?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:01 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
haha![]()
ik ben de schakel tussen mijn baas en de afnemers
wat ben je dan ? 1 of andere vertegenwoordiger ? , loop je met woordenboeken langs de deuren te zeulen dan .quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:01 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
haha![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef Xlarge het volgende:
[..]
wat ben je dan ? 1 of andere vertegenwoordiger ? , loop je met woordenboeken langs de deuren te zeulen dan .
Dat soort mensen zijn de schakel tussen baas en de afnemers
Je verkoopt balpennen aan bedrijven?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:08 schreef Underdoggy het volgende:
er mag geen misverstand over bestaan dat onze afnemers geen particulieren zijn
Je lost de dirty klusjes op voor machtige personen waar ze zelf hun handen niet aan vuil durven te maken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:32 schreef Underdoggy het volgende:
nou zo wil ik het ook niet echt noemenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:13 schreef Promethium het volgende:
[..]
Je lost de dirty klusjes op voor machtige personen waar ze zelf hun handen niet aan vuil durven te maken.
Diefstal, afpersing intimidatie. Dat soort dingen?
Maar je bent dus crimineel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:14 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
nou zo wil ik het ook niet echt noemen
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:38 schreef Underdoggy het volgende:
Gelijk heb je, 3 hoeraatjes voor Underdoggyquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]![]()
![]()
als ik een vergelijking maak, zorg ik in ieder geval dat ik van beide partijen wat informatie heb..
Maar heren, we moeten Underdoggy dankbaar zijn, dankzij deze volwassen vent van 17 jaar ziet Nederland er heel anders uit!(en niet ouwehoeren, het zou inderdaad een zooitje zijn als het vuil niet werd opgehaald
)
Weet je heel zeker dat ze niet ontbrekende schakel zeggen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:50 schreef Underdoggy het volgende:
Ik overdreef inderdaad. Maar vaak wordt ik door mijn bazen wel altijd als onmisbare schakel omschreven.
of natuurlijk de zwakste schakelquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat ze niet ontbrekende schakel zeggen?
De zwakste schakel...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:01 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
haha![]()
geeft niet veel hoop voor de toekomstquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:53 schreef StrayDog het volgende:
[..]
En doet 6 VWO![]()
Ben je zijn collega?quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:38 schreef 1337Wolf het volgende:
Even een ervaringsdeskundige. Je moet gewoon doen alsof jij 'slachtoffer' bent, en net van de straat was geplukt. Op een onbewaakt moment moet je dan gewoon weg zien te sprinten, en door steegjes hopen dat je eventuele achtervolgers afschudt. Zelf was ik op het moment van de inval niet aanwezig, maar mijn collega was zo ontkomen.
Hennep is echt zoooo passe....quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:33 schreef nielsgeode het volgende:
Volgens mij werkt ie gewoon bij een hennepkwekerij![]()
Toch hadden ze me er bijna meequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:50 schreef Underdoggy het volgende:
Hennep is echt zoooo passe....
Hij is dan ook lid van der braune-arm partijquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:04 schreef jogy het volgende:
Ah, je bent gewoon een Cokebol inbrenger voor de reizigers naar de VS :').
Hoeveel vingers steek ik opquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:05 schreef jogy het volgende:
"even bukken"
"ja, iets dieper, okay"
"Ik heb een beetje koude handen, dus niet schrikken"
"erhm, heb je wat te doen, wil je misschien wat met me eten"
Oe, een eigen vakbond, luxe hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:05 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hij is dan ook lid van der braune-arm partij
Ze willen een eigen Collective. Anus. Overeenkomstquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Oe, een eigen vakbond, luxe hoor.
Okay, sorrie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef Underdoggy het volgende:
joga dat vind ik geen rechtvaardig werk dus daar doe ik niet aan mee...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:17 schreef Underdoggy het volgende:
drugs is zooo passe....
Je geeft zelfhulpcursussen voor euthenasie?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:20 schreef Underdoggy het volgende:
nee...
Dat mag toch wel, "juridis" gezien?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:49 schreef Houzer het volgende:
Je houd het gezwellig op de kanker afdeling als clinic-clown?
En dan flnk gaan lopen kankeren op de patiëntenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mag toch wel, "juridis" gezien?
Tenzij hij rondhuppeld met een overdosis Morfine in een spuitje natuurlijk.
verdient dat goed? Misschien kan ik dat werk dan gaan doen in plaats van mijn huidige werk. Erg zeker is dit ook niet op langere termijn dusja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:11 schreef Redmer het volgende:
Zit vast mensen lastig te vallen via de telefoon om uit te zoeken wat ze willen met zo'n kl#ten enquete. Telefoonspammer!
Of anders ben je een glurende postbode die zich laat betalen door adverteerders om te zeggen hoe mensen leven!
Callcentermedewerker? Geen idee, wel flexibele werktijden enzo!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
verdient dat goed? Misschien kan ik dat werk dan gaan doen in plaats van mijn huidige werk. Erg zeker is dit ook niet op langere termijn dusja.
Je moet het wel relativeren. Zo inmisbaar is het vast ook weer niet. Als jij het niet deed kon ik het ook wel doenquote:Ik overdreef inderdaad. Maar vaak wordt ik door mijn bazen wel altijd als onmisbare schakel omschreven.
ik weet het, jij ben zo'n schandknaapje die in een schoenenwinkel werkt... speciaal aangenomen om klanten te helpen met het 'passen' van de schoenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef Underdoggy het volgende:
Je moet wel goed sterk in je schoenen staan voor dit werk (figuurlijk)
Zolang jij niet eens de moeite neemt om onze vraag te beantwoorden, waarom moeten wij dan de moeite nemen om jouw vragen te beantwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:54 schreef Underdoggy het volgende:
Sm0keZ ik heb dit topic niet geopend ik ga dus ook echt niet vertellen wat ik doe. Niemand beantwoord mijn serieuze vragen. Kutfok!ers ook altijd
fuck it :xquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:25 schreef Promethium het volgende:
Oeh, oeh, ik weet het. Je werkt in de schuldhulpverlening / schuldsaneringen.![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:33 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
fuck it :x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |