quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:30 schreef Underdoggy het volgende:
Ik ben verslaafd aan dure dingen. Niet een beetje maar heel erg. Ik koop alles wat overbodig is.
- Sony Clie TH55 handheld + Tomtom navigator 3 (8e handheld sinds vorige zomer)
- Sony Clie NX70v handheld (7e handheld sinds vorige zomer)
- Palm Wireless keyboard
- 2* 512mb MS PRO
- Victorinox zakmes met 128mb USB Stick in 1
- Breitling Colt horloge
- 2 Oakly Zonnebrillen
- Toshiba Libretto met wifi
- een dual CPU linux server
- Veel dure kleren die ik nooit draag...
- Ik spaar volle flessen drank (heb al 80 soorten)
- Ik heb proffesionele visitekaartjes wat me 100 euro heeft gekost
Ik ben verdomme 17 wat moet ik met deze rotzooi![]()
Ik vind dingen kopen gewoon helemaal tha bomb![]()
Hebben meer mensen hier last van en hoe kom ik er vanaf?
(als topic hier niet goed staat verplaats dan maar)
Durgs are bad, m'kay?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:32 schreef Promethium het volgende:
Verkapt, "kijk mijn ouders zijn rijk of ik deal durgs" topic".
ik zal je mijn rekeninghnummer even geven, pauperquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:35 schreef Underdoggy het volgende:
nee helemaal zelf voor gewerkt...niemand heeft tips dus
mannetje ongeduld!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:35 schreef Underdoggy het volgende:
niemand heeft tips dus
waar heb je die gekocht? Ik kan ze alleen in VS vinden... maar 300 dollar vind ik niet erg voor voor zoiets....quote:
dan koop ik toch nieuwequote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:37 schreef TC03 het volgende:
Aan mij geven.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:39 schreef Underdoggy het volgende:
waar heb je die gekocht? Ik kan ze alleen in VS vinden... maar 300 dollar vind ik niet erg voor voor zoiets....
Die moet je doormidden knippenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
en laat al je credit-cards thuis
Optical systemsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:39 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht? Ik kan ze alleen in VS vinden... maar 300 dollar vind ik niet erg voor voor zoiets....
begin dan ook niet aan een creditcard als je 18 bentquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:43 schreef Underdoggy het volgende:
credit card mag ik niet van de bank... geen 18... maar dat van die 50 euro en geen pasjes is wel goed idee... en aankopen via het internet is dan enige moeilijke punt nog
paypal account intrekken..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:46 schreef Underdoggy het volgende:
meeste aankopen via internet via paypal of iets dergelijks. Vaak kan je ook overmaken gewoon kost tegenwoordig bijna niets extra's meer.
Pas op strax gaat ie weer flippequote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:48 schreef tonks het volgende:
is dit mischien de rede dat je gedumpt bent ?
..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Pas op strax gaat ie weer flippe![]()
quote:tonk: ach ik snap de redenen dat jij bedreigd wordt steeds meer... geef ze groot gelijk...
remember: FRIENDS COME AND GO BUT ENEMIES ACCUMULATE
Het is wel een simpel uitziende Breitling niet echt mooi en deze zie ik ook niet bij de grote juweliers liggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:06 schreef Underdoggy het volgende:
[afbeelding]
Heeft met opvoeding te maken denk ik.. als je als kind verwend werd ben je het nu gewendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:12 schreef Underdoggy het volgende:
ooit van werken gehoord S1nn3rz? mensen die willen werken kunnen werken en als je maar goed zoekt vind je vanzelf baantje wat goed verdiend maar we gaan offtopic...
Heeft iemand dit ook en hoe kom ik eraf? Zolang ik geld heb geef ik het in dit moordenen tempo uit
Als in geschenk bij openen bankrekening denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:14 schreef Dementor het volgende:
Underdoggy waarom ga je niet op ebay ff gek doen door wat spulletjes te verkopen en koop je voor dat geld weer spulletjes op ebay die misschien veel meer waard worden etc.
@S1nn3rz? Stickers van de rabobank, als in geld geleend?
Als het volgende doet, schiet je al gauw op: Iedere keer als je denkt: dat wil ik hebben! Dank dan aan je toekomst en zet het bedrag op een spaarrekening. Je hebt veel meer aan geld op de bank als spullen in huis. Denk maar zo: met genoeg spaargeld en de juiste rekening kan je van de rente leven. En zo'n nightvision ding betaalt je huur/hypotheek niet....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:08 schreef Underdoggy het volgende:
Ik woon sinds kort op mezelf FamejoB lukt prima maar als mijn inkomen wegvalt gaat het misschien wat minder... maar ik wil sparen maar het lukt gewoon niet
doodsbedreiging BAN!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:19 schreef Underdoggy het volgende:
tonks wil dood :p
loverboyquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:27 schreef knuppelhout het volgende:
weet je wat ik nog wel het domste vind? een jochie van 17 met 'professionele' visitekaartjes.
waarom? vraag ik me dan af!
Wat voor rare baas heb jij dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:23 schreef Underdoggy het volgende:
Salaris krijg ik handje contantje tegenwoordig
achter het station krijg je contant manquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:30 schreef DJ_Scuff het volgende:
[..]
Wat voor rare baas heb jij dan?
Of is dat op verzoek zodat de bank je niets kan afpakken?
Free Lance, meerdere bazen, contant geld, veel geld, risicovolquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:36 schreef Underdoggy het volgende:
Ik heb meerdere bazen werk meer free lance als het ware
Maar wat voor werk doe je danquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:38 schreef Underdoggy het volgende:
is ook risicovol werk dus dan krijg je nou eenmaal veel meer geld
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:43 schreef Underdoggy het volgende:
werk met hoog risico, laten we het daar op houden
mijn vader zegt wel eens dat ik ermee moet stoppen omdat hij bang is mij te verliezen, maar volgens mij valt het wel mee
Je bent drugsbaronquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:45 schreef Underdoggy het volgende:
tja just me niemand reageert bijna echt op mijn probleem ze proberen me onder uit te halen.
Tonks nee ik ben niet huurmoordenaar. Dat verdient inderdaad ook goed maar misgegokt.
Maar het is wel illegaal wat je doet? (Gok topicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:48 schreef Underdoggy het volgende:
gelukkig niet StrayDog
Oh op die manier? jij mij 500 euro betalen anders gekke dingen kunnen gebeuren ik jou niet beschermen dus jij mij geven nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Underdoggy het volgende:
Ik bescherm mensen laten we het daar op houden
Heb je ook watermerk en goed mooi papier met textuurtje?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef DJ_Scuff het volgende:
BTW visitekaartjes voor 100 euro? ik heb via dit forum 500 voor 49 euro ex btw, eigen ontwerp, full color, offset gedrukt
JAquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh op die manier? jij mij 500 euro betalen anders gekke dingen kunnen gebeuren ik jou niet beschermen dus jij mij geven nu.
nee ik bescherm belangrijke mensen maar dat is o zo offtopicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh op die manier? jij mij 500 euro betalen anders gekke dingen kunnen gebeuren ik jou niet beschermen dus jij mij geven nu.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:51 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
viese Patser!!
Haal een vriendin!! grrr heb je toch
Btw ik ben niet zo materialistich..
vervelend mannetje
Zoals de mafia, je dwingt mensen jou geld te betalen waarvoor in ruil jij zorgt dat ze niet in elkaar getimmerd worden?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef Underdoggy het volgende:
Ik bescherm mensen laten we het daar op houden
Ik krijg ook sterk die indrukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:51 schreef PLAE@ het volgende:
ja jij wel op je 17e
je hebt een hoop fantasie dat is wel duidelijk
Maar welke belangrijke mensen laten zich dan beschermen door een ventje van 17?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:51 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
nee ik bescherm belangrijke mensen maar dat is o zo offtopic![]()
Kijk hier maar:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:50 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Heb je ook watermerk en goed mooi papier met textuurtje?
Lees dan ook de tips tussen dat offtopic geleuter.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:53 schreef Underdoggy het volgende:
PLAE@ het maakt me niet uit wat je denkt zolang je niet offtopic doorluld
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:53 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Maar welke belangrijke mensen laten zich dan beschermen door een ventje van 17?
dat kan ook niet anders met dat oeverloze gezwets van je.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:55 schreef Underdoggy het volgende:
jullie begrijpen me niet :'(
Vind je het gek. Sjongejonge zegquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:55 schreef Underdoggy het volgende:
jullie begrijpen me niet
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:56 schreef PLAE@ het volgende:
onze bodyguard in eigen persoon http://www.annejaap.nl/
Misschien een afspraak bij een psych? Zal je goed doen en oh ja vergeet niet je Spiderman kostuum uit trekkenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:55 schreef Underdoggy het volgende:
jullie begrijpen me niet
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:57 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Weet ik ook gelijk wat die persoonlijke klusjes zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |