abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21030762
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ga hamburgers vreten en iraki's zoeken, dikke domme yank
Ik zal 'm helpen: Hier beginnen
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 13:47:20 #277
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21030976
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:33 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik zal 'm helpen: Hier beginnen
Ach, je gaat er al vanuit dat ik het buitenlands beleid van de VS in Irak steun.

Groen(s)linksen...
**I believe that freedom is the almighty God's gift to every person - every man and woman who lives in this world.**
pi_21031083
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:47 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Ach, je gaat er al vanuit dat ik het buitenlands beleid van de VS in Irak steun.

Groen(s)linksen...
Dat noemen ze deductie:
- Nick afgeleid van amerikaans legervoertuig
- Petje met amerikaanse vlag in Avatar
- Quote in signature van amerikaanse president

Niet echt moeilijk om conclusies te trekken.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 13:58:05 #279
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21031157
quote:
- Nick afgeleid van amerikaans legervoertuig
Het is niet per sè een legervoertuig. En als ik mezelf Renault CLio had genoemd. Wat was ik dan? Een Chiraq discipel?
quote:
- Petje met amerikaanse vlag in Avatar
- Quote in signature van amerikaanse president

Niet echt moeilijk om conclusies te trekken.
Dus sta ik achter hun beslissingen ten opzichte van Irak? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Net zoals iedere amerikaan een irakees-hatende, dikke, luie cowboy is die de hele dag in zijn enorme SUV rondrijdt.
**I believe that freedom is the almighty God's gift to every person - every man and woman who lives in this world.**
pi_21031294
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 13:58 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Het is niet per sè een legervoertuig. En als ik mezelf Renault CLio had genoemd. Wat was ik dan? Een Chiraq discipel?
[..]

Dus sta ik achter hun beslissingen ten opzichte van Irak? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Net zoals iedere amerikaan een irakees-hatende, dikke, luie cowboy is die de hele dag in zijn enorme SUV rondrijdt.
De HMVW is in eerste instantie gebouwd als legervoertuig. Pas nadat inmiddels gouverneur Arnold S. er na heel lang aandringen een mocht kopen zijn ze burgerversies gaan maken.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 14:12:36 #281
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21031372
quote:
De HMVW is in eerste instantie gebouwd als legervoertuig. Pas nadat inmiddels gouverneur Arnold S. er na heel lang aandringen een mocht kopen zijn ze burgerversies gaan maken.
En het internet was in de eerste instantie een militair communicatienetwerk. Non-argument.

Ga je me nog vertellen waarom ik de oorlog in Irak steun?
pi_21031551
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 14:12 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

En het internet was in de eerste instantie een militair communicatienetwerk. Non-argument.

Ga je me nog vertellen waarom ik de oorlog in Irak steun?
Omdat elke domme amerikaan of wannabe-amerikaan dat doet

Maar moet jij niet ergens lekker op een wapenhandel-forum zitten ofzo?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 14:57:23 #283
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032174
quote:
Maar moet jij niet ergens lekker op een wapenhandel-forum zitten ofzo?
Nee, ik hou niet zo van small arms. I like it BIG.
pi_21032276
Volgens mij is Hum-Veee een buitenlander, hij doet zo Amerikaans aan.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:02:32 #285
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032290
quote:
Omdat elke domme amerikaan of wannabe-amerikaan dat doet
Bron? URL? Linkje?
pi_21032323
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:02 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Bron? URL? Linkje?
Don't need to, het is net zo waar als jouw beweringen over goths, toch? .
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:17:54 #287
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032577
quote:
Don't need to, het is net zo waar als jouw beweringen over goths, toch? .
quote:
Ach, dit topic hoort eigenlijk in onzin thuis. Vandaar de aard van mijn opmerkingen.
quote:
Volgens mij is Hum-Veee een buitenlander, hij doet zo Amerikaans aan.
Wel buitenlander. Geen Amerikaan.
pi_21032662
Gothics zijn over het algemeen psychisch instabiele "fags".
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:27:02 #289
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032763
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:21 schreef pro_jeex het volgende:
Gothics zijn over het algemeen psychisch instabiele "fags".
Ach, homoseksualiteit als een ziekte/scheldwoord beschouwen. Je doet je sig eer aan, moslim.
pi_21032765
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 14:57 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Nee, ik hou niet zo van small arms. I like it BIG.
Waarom zit je dan niet in operation sand-wolf ofzo, je land te verdedigen ?

Wat een mietje zeg, een beetje op een nederlands forum over goths gaan zitten janken terwijl ie de vrijheid van zijn land moet verdedigen en terrorisme bestrijden
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:29:20 #291
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032796
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Waarom zit je dan niet in operation sand-wolf ofzo, je land te verdedigen ?

Wat een mietje zeg, een beetje op een nederlands forum over goths gaan zitten janken terwijl ie de vrijheid van zijn land moet verdedigen en terrorisme bestrijden
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.
pi_21032804
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Ach, homoseksualiteit als een ziekte/scheldwoord beschouwen. Je doet je sig eer aan, moslim.
Ach jullie staan op 1 lijn, je hebt meer gemeen met hem dan je denkt, zelfde bekrompen wereldvisie enzo.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21032841
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.
Er zijn ook andere dingen die je voor je land kan doen dan knokken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:34:45 #294
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032895
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef nozem het volgende:

[..]

Ach jullie staan op 1 lijn, je hebt meer gemeen met hem dan je denkt, zelfde bekrompen wereldvisie enzo.
Wow, dat je mijn wereldvisie kunt halen uit dit topic. You must be good.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:36:38 #295
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21032926
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:31 schreef nozem het volgende:

[..]

Er zijn ook andere dingen die je voor je land kan doen dan knokken.
Je land verdedigen is toch wel het beste wat je kunt doen. Maar de Krijgsmacht is inderdaad niet alles. Je kunt ook bij de inlichtingendiensten gaan.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:41:59 #296
65413 LoverGirl
NOFI enzo...
pi_21033016
[totaal offtopic] mijn opa is vandaag jarig! [/totaal offtopic]
Zal ik jullie gaan laten schrikken met mijn muzieksmaak? Jullie zijn namelijk niet lollig als jullie zitten te flamen 2cv, niks zeggen, ze gaan echt schrikken
Die inlichtingendiensten waren trouwens ook behoorlijk fout weet je...
Lezen op eigen risico!
Aangeboden, tegen elk aannemelijk bod: mijn leven, upgraded tot "sociaal", met gratis werk en middelbare schoolopleiding... anyone?
pi_21033019
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

Hahaha!! Ik verdien meer dan jij vmbo-klantje Koninklijke landmacht.....
pi_21033076
mensen die zich druk maken over iemand anders z'n uiterlijk zijn dik trieste mensen....
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:48:53 #299
100694 Hum-Veee
Proud to be Free!
pi_21033110
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:42 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hahaha!! Ik verdien meer dan jij vmbo-klantje Koninklijke landmacht.....
En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.

1. Wat doe jij/heb jij gedaan voor je land? Niks dus. Tuig.
2. Je zegt dus dat geld meer voor jou betekent dan je vaderland. De slinksen zijn dus echt zo hypocriet als de tering. Alleen maar geld, en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
3. VMBO-klantje? Nee, helaas. Maar je laat zien dat mensen met VMBO te min voor je zijn. Wie had er ook alweer een bekrompen wereldbeeld?

pi_21033199
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef Hum-Veee het volgende:

[..]

En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.

1. Wat doe jij/heb jij gedaan voor je land? Niks dus. Tuig.
2. Je zegt dus dat geld meer voor jou betekent dan je vaderland. De slinksen zijn dus echt zo hypocriet als de tering. Alleen maar geld, en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
3. VMBO-klantje? Nee, helaas. Maar je laat zien dat mensen met VMBO te min voor je zijn. Wie had er ook alweer een bekrompen wereldbeeld?

als je 't hier in Nederland zo slecht naar je zin hebt, waarom ga je dan niet emigreren naar de VS?
Daar kan je je naar hartelust privé uitleven met allerlei soorten wapens en ze hebben, naar hun eigen zeggen, het beste leger ter wereld

Ik moet ook meteen aan een zinsnede uit een Megadeth-nummer denken:
Don't ask what you can do for your country, ask what your country can do for you
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')