Ik zal 'm helpen: Hier beginnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga hamburgers vreten en iraki's zoeken, dikke domme yank
Ach, je gaat er al vanuit dat ik het buitenlands beleid van de VS in Irak steun.quote:
Dat noemen ze deductie:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:47 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Ach, je gaat er al vanuit dat ik het buitenlands beleid van de VS in Irak steun.Groen(s)linksen...
![]()
![]()
Het is niet per sè een legervoertuig.quote:- Nick afgeleid van amerikaans legervoertuig
Dus sta ik achter hun beslissingen ten opzichte van Irak? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Net zoals iedere amerikaan een irakees-hatende, dikke, luie cowboy is die de hele dag in zijn enorme SUV rondrijdt.quote:- Petje met amerikaanse vlag in Avatar
- Quote in signature van amerikaanse president
Niet echt moeilijk om conclusies te trekken.
De HMVW is in eerste instantie gebouwd als legervoertuig. Pas nadat inmiddels gouverneur Arnold S. er na heel lang aandringen een mocht kopen zijn ze burgerversies gaan maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:58 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Het is niet per sè een legervoertuig.En als ik mezelf Renault CLio had genoemd. Wat was ik dan? Een Chiraq discipel?
[..]
Dus sta ik achter hun beslissingen ten opzichte van Irak? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Net zoals iedere amerikaan een irakees-hatende, dikke, luie cowboy is die de hele dag in zijn enorme SUV rondrijdt.![]()
![]()
En het internet was in de eerste instantie een militair communicatienetwerk. Non-argument.quote:De HMVW is in eerste instantie gebouwd als legervoertuig. Pas nadat inmiddels gouverneur Arnold S. er na heel lang aandringen een mocht kopen zijn ze burgerversies gaan maken.
Omdat elke domme amerikaan of wannabe-amerikaan dat doetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:12 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
En het internet was in de eerste instantie een militair communicatienetwerk. Non-argument.
Ga je me nog vertellen waarom ik de oorlog in Irak steun?
Nee, ik hou niet zo van small arms. I like it BIG.quote:Maar moet jij niet ergens lekker op een wapenhandel-forum zitten ofzo?
Bron? URL? Linkje?quote:Omdat elke domme amerikaan of wannabe-amerikaan dat doet
Don't need to, het is net zo waar als jouw beweringen over goths, toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:02 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Bron? URL? Linkje?
quote:Don't need to, het is net zo waar als jouw beweringen over goths, toch? .
quote:Ach, dit topic hoort eigenlijk in onzin thuis. Vandaar de aard van mijn opmerkingen.
Wel buitenlander. Geen Amerikaan.quote:Volgens mij is Hum-Veee een buitenlander, hij doet zo Amerikaans aan.
Ach, homoseksualiteit als een ziekte/scheldwoord beschouwen. Je doet je sig eer aan, moslim.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:21 schreef pro_jeex het volgende:
Gothics zijn over het algemeen psychisch instabiele "fags".
Waarom zit je dan niet in operation sand-wolf ofzo, je land te verdedigen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:57 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van small arms. I like it BIG.
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in operation sand-wolf ofzo, je land te verdedigen ?
Wat een mietje zeg, een beetje op een nederlands forum over goths gaan zitten janken terwijl ie de vrijheid van zijn land moet verdedigen en terrorisme bestrijden
Ach jullie staan op 1 lijn, je hebt meer gemeen met hem dan je denkt, zelfde bekrompen wereldvisie enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Ach, homoseksualiteit als een ziekte/scheldwoord beschouwen. Je doet je sig eer aan, moslim.
Er zijn ook andere dingen die je voor je land kan doen dan knokken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.
Wow, dat je mijn wereldvisie kunt halen uit dit topic. You must be good.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach jullie staan op 1 lijn, je hebt meer gemeen met hem dan je denkt, zelfde bekrompen wereldvisie enzo.
Je land verdedigen is toch wel het beste wat je kunt doen. Maar de Krijgsmacht is inderdaad niet alles. Je kunt ook bij de inlichtingendiensten gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen die je voor je land kan doen dan knokken.
Hahaha!! Ik verdien meer dan jij vmbo-klantjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.
En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hahaha!! Ik verdien meer dan jij vmbo-klantjeKoninklijke landmacht.....
als je 't hier in Nederland zo slecht naar je zin hebt, waarom ga je dan niet emigreren naar de VS?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.
1. Wat doe jij/heb jij gedaan voor je land? Niks dus. Tuig.
2. Je zegt dus dat geld meer voor jou betekent dan je vaderland. De slinksen zijn dus echt zo hypocriet als de tering. Alleen maar geld, en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
3. VMBO-klantje? Nee, helaas. Maar je laat zien dat mensen met VMBO te min voor je zijn. Wie had er ook alweer een bekrompen wereldbeeld?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |