Ik ook, vond het een saaie meeting , volgende keer Utreg maar doen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:17 schreef SCH het volgende:
ik vond er niks aan
jij was gewoon te dronken om het nog te weten!quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, vond het een saaie meeting , volgende keer Utreg maar doen?
Ik heb alleen thee waar je van in slaap valt en wortels, die je ook kunt eten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, vond het een saaie meeting , volgende keer Utreg maar doen?
Welke stad was ik eigenlijk?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij was gewoon te dronken om het nog te weten!.
Oe!! Kinkyquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb alleen thee waar je van in slaap valt en wortels, die je ook kunt eten.
Maar beslotener dan onze meet, kan het niet wordenquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oe!! Kinky
en ik vroeg je nog om je tieten te laten zienquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:32 schreef trueno het volgende:
we hebben gewoon spareribs gegeten en dat jullie er ook bij waren was een minpuntje omdat ik nu de hele tijd het gelal van een stel uit de kluiten gewassen pubers moest aanhoren
Heb je nog op die van Bluezz mogen zitten?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:39 schreef laffer het volgende:
[..]
en ik vroeg je nog om je tieten te laten zien![]()
zitten??quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je nog op die van Bluezz mogen zitten?
misschien op de andere meet als je me tenminste toestaat om te komenquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:39 schreef laffer het volgende:
[..]
en ik vroeg je nog om je tieten te laten zien![]()
Je hebt mailquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar beslotener dan onze meet, kan het niet worden![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:41 schreef laffer het volgende:
[..]
zitten??
ik heb trampoline gesprongen![]()
Was het weer zo laat?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jij was gewoon te dronken om het nog te weten!.
UITGESLOTENquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:41 schreef trueno het volgende:
[..]
misschien op de andere meet als je me tenminste toestaat om te komen
Wat een discriminatie zegquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:47 schreef laffer het volgende:
[..]
UITGESLOTEN
ban aanvraagquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:00 schreef trueno het volgende:
ja geef hem een ban
wat wreed, mij na een jaar nog een ban aan proberen te smerenquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:00 schreef trueno het volgende:
ja geef hem een ban
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |