Latersquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:40 schreef Rietvaerder het volgende:
KUT!
Mods!
Ben zo ff naar mn pa toe voor die spuiter die mn kappen eventueel wilt gaan spuiten
Tot later.
Damn, klote zeg, met jou wel alles goed?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:52 schreef Racing_X-Ray het volgende:
fok motorclub
wist niet dat die er was
helaas hoor ik er sinds eergisteren niet meer bij
ik ben aangereden en me R6 is bijna total loss
Balen... wat is er precies gebeurd?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:52 schreef Racing_X-Ray het volgende:
fok motorclub
wist niet dat die er was
helaas hoor ik er sinds eergisteren niet meer bij
ik ben aangereden en me R6 is bijna total loss
Die scooter vind ik opzich wel relaxed. Alleen die klote controles nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben er nog ff, kan slechts jouw alleen achterlaten met een vraag he
Als die scooter nog goed rijdt, waarom niet he. Als die TW125 een 4 takt is, istie wel beter geschikt voor woon-werk natuurlijk. Persoonlijk zou ik gewoon zo blijven rijden tot wanneer je het zat bent, en dan gewoon een andere motor kopen (IPV die BMW dus)
Scheelt je sowieso geld...
Hij heeft je een mooi rood kruis icoontje gegevenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
http://home.wanadoo.nl/amridder/lucnjoyava.jpg
Riet. M'n avatar. Wat doe je?![]()
We kunnen mekaar een handje geven, ik denk precies hetzelfde voor naast de BMW:quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:41 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb trouwens weer eens advies nodig in een van mijn vele scenario's.
Keuze 1:
medio 2005 een lichte motor voor woon/werk verkeer kopen (denk aan Yamaha TW 125 oid)
en BMW houden tot en met 2006.
Keuze 2:
scooter houden en BMW houden tot en met 2005.
Zijn ze niet wat soepeler als je 2 rijbewijzen hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:14 schreef PatrickM het volgende:
Die scooter vind ik opzich wel relaxed. Alleen die klote controles niet![]()
Peugeot Speedfight 100 cc 2 takt. Sneller en schijfremmen ..quote:Misschien dat een Honda SCV Lead 100 nog een optie is. Kost geen reet (nou ja, niet zo duur) Alleen is het klote dat die Lead voor trommelremmen heeft...
... alleen heb ik al een scooter, en overweeg ik om hem volgend jaar te verkopen en een lichte motor erbij te kopenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Patrick281 het volgende:
12 uur geslapen ..en nog nooit langer dan 12 uur niet gefokt afgelopen half jaar.
[..]
We kunnen mekaar een handje geven, ik denk precies hetzelfde voor naast de BMW:
1) scootertje erbij voor woon-werk.
2) lichte motor erbij voor woon-werk.
Ik dacht dat een lichte motor goedkoper was in de verzekering dan een (diefstalgevoelige) scootâh.
Of heb ik het mis .. ik dacht dat Gerako 50 euro betaalde voor de verzekering van de RS250.
Daarom heb ik taktisch al mijn papieren bij elkaar zitten, zodat de kentekenbewijs deel 1 en 2 van m'n Beemer goed zichtbaar zijn mochten ze m'n papieren controlerenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zijn ze niet wat soepeler als je 2 rijbewijzen hebt.![]()
Heeft ie iig weer de orginele kleurquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Voor 50 euro spuit ie mn 2 zijkappen en mn voorspatbord! Inclusief verf
Moet ik nog wel 2 nieuwe originele stickers hebben van Suzuki...... net laten bestellen bij Aad v Kekem. 21 euro per stuk
Maar goed
Sorryquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
http://home.wanadoo.nl/amridder/lucnjoyava.jpg
Riet. M'n avatar. Wat doe je?![]()
Jep, mooi rood ipv rozequote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:54 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heeft ie iig weer de orginele kleur
Mooie scooter trouwens.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:49 schreef PatrickM het volgende:
Nadeel lichte motor: kost me toch weer extra geld. Ik verwacht voor m'n scooter 1000 euro te kunnen krijgen (bij particuliere verkoop). Dus in het geval van een TW125 moet ik toch 2500 euro bij lappen.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier verder
OPM:
dit filmpje heeft iemand van Bikepower.nl gemaakt die dus een Thundercat heeft![]()
![]()
Echt meeeeeeeega cool filmpje!!
Klikkerdeklik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |