abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1471919
Ik zie veel mensen echt dagelijks kilometers aan data downloaden en waarom?... om het op hun harddisk te hebben!? en als ze het snel nodig hebben zo kunnen vinden, maar daar hebben ze het internet toch voor uitgevonden!..

Vroeger downloade ik ook altijd alles maar tegenwoordig bewaar ik gewoon de links en weet ik alles te vinden, naja alles: okey best wreed veel..

Wie doet dat ook!?

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1471968
Ik ben zelf sowieso niet zo'n verzamelaar.
Kan het nut niet inzien van 40GB harddisks, vol met mp3's die je nooit in je levensdag kunt en zult gaan luisteren. Ik ga naar iets op zoek pas als ik het nodig heb, niet eerder. Ik koop ook altijd een redelijk kleine HD als ik een systeem voor mezelf ga bouwen, er zit nu 12GB in, daar red ik het makkelijk mee!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_1471987
Ik heb zelf wel een ietje grotere harddisk nodig omdat veel mensen altijd bij mij downloaden en het op hun harddisk zetten mja toch leuk
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1472020
Ik heb een 12 gig schijf die propvol staat met mp3, een aantal korte films en nog wat shit. Daarbij heb ik ook nog een 6 gig c: schijf die nu dus ook helemaal vol zit. Als ik iets nodig heb download ik het, en zorg ik altijd dat ik de installatiefiles nog heb.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_1472076
ik heb maar 4,3 Gb en dat is genoeg
Duck is terug en dat zul je merken >:)
pi_1472196
ik heb bij elkaar hier zo'n 60 gb, waarvan zo'n 30 gb gebruikt wordt voor MP3's. ( ik heb al mijn cd's gebackupt )

De andere 30 GB is voor opdrachten en films..

en het erge is..... ik heb ruimte tekort!!!

Bloedend hart?? Bel de dokter
pi_1472313
Ik ken het ik zou een 40 gig schijf kopen bij mijn 6 gig schijf. Maar de 40 gig bleek op en ik kon voor ongeveer dezelde prijs een 60 gig schijf kopen. Ik heb ook welleens te kampen met ruimte te kort. Maar ik heb nu al mijn films op cd gezet. Ik gebruik mijn schijfruimte vooral voor anime en zeldzame videoclips.
inu-oniichan : "The dog-eared bro"
pi_1472548
Ik selecteer wat ik echt nodig heb en de rest laat ik ook op inet. Maar er is dan wel het risico dat je weer moet gaan zoeken als die link niet meer bestaat.
pi_1472558
ik heb 4 disken van alle 4 40gigabytes erin hangen!
en heb nog niet eens 1 disk van 40 vol!

Maar ik kwam er op een hele goedkope manier aan dus vandaar

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1472588
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:47 schreef Joene het volgende:

Wel eens gedacht aan RAID? Dat is de oplossing (4 schijven in RAID 0 ).
pi_1472594
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:52 schreef universal-creations het volgende:

[..]

Wel eens gedacht aan RAID? Dat is de oplossing (4 schijven in RAID 0 ).

ja als mn raidcontroller het nog zou doen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_1473073
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik heb zelf een 40 gig in de ene en een 20 gig in de andere computer zitten, maar vol krijg ik die toch nooit. Maar ja, je weet nooit wat er later eens voor spelletje uitkomt dat een hoop ruimte nodig heeft, en het is ook wel prettig om maar oneinding te kunnen blijven downen, zonder dat je ruimte eens op raakt (vooral lekker icm je ADSL).
Maar wat betreft programma's (winamp, wijlen napster, kazaa, en al die kleine dingetjes) is het veel relaxter om idd het gewoon telkens opnieuw te downen, want je hebt nog meteen de nieuwste versie ook.
Modem gebruikers hebben alleen meer baat aan een grote HD denk ik. Voor heen zijn die downloads namelijk veel kostbaarder.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_1473124
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 13:07 schreef keeper het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik heb zelf een 40 gig in de ene en een 20 gig in de andere computer zitten, maar vol krijg ik die toch nooit. Maar ja, je weet nooit wat er later eens voor spelletje uitkomt dat een hoop ruimte nodig heeft, en het is ook wel prettig om maar oneinding te kunnen blijven downen, zonder dat je ruimte eens op raakt (vooral lekker icm je ADSL).
Maar wat betreft programma's (winamp, wijlen napster, kazaa, en al die kleine dingetjes) is het veel relaxter om idd het gewoon telkens opnieuw te downen, want je hebt nog meteen de nieuwste versie ook.
Modem gebruikers hebben alleen meer baat aan een grote HD denk ik. Voor heen zijn die downloads namelijk veel kostbaarder.
Klopt hoe slomer je Internet Connectie hoe meer je op je harddisk hebt staan qua installaties software enzovoorts..

* Chandler kijkt in de richting van Jefferson019

Like trump...
  donderdag 23 augustus 2001 @ 17:12:55 #14
14515 bananiel.nl
Im not a computer addict !
pi_1475066
* bananiel.nl kijkt naar de plank ... hmm daar ligt nog een 40 Gb WD en een 12x creative dvd drive..

* bananiel.nl denkt ik wil een Raid controler...

[url]http://www.bananiel.nl[/url][br]End of bitstream.
  donderdag 23 augustus 2001 @ 17:57:12 #15
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_1475479
Ik heb 6 GB, en dat is altijd te weinig. Nu er zo'n 500 MP3tjes op staan en nog wat standaard dingen past er geen spel meer bij
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_1475748
ik heb 40 en is ook duidelijk te weinig
ik download alles wat te downloaden is, het liefst zou ik nog een paar OS'en erbij zetten
maarja, ruimte gebrek he

denk dat mijn pinpas binnekort toch aan de 80 gig HD moet gaan geloven

pi_1475752
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 11:47 schreef Joene het volgende:

heb je geen cdromspeler/brander dan?
  donderdag 23 augustus 2001 @ 19:11:07 #18
3254 Morphius
fuck neo, i'm the one
pi_1475798
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 18:58 schreef ikbenveldmuis het volgende:

[..]

heb je geen cdromspeler/brander dan?

wel eens van scsi gehoord?
there is no spoon, only a fork
pi_1475836
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 19:11 schreef Morphius het volgende:

[..]

wel eens van scsi gehoord?

ja hoor
maar 40 gig scsi schijven zijn zo duur dat het me onwaarschijnlijk leek
  donderdag 23 augustus 2001 @ 19:39:13 #20
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1475910
* megamuch heeft 2 schijven. 1 van 13 en 1 van 18

heb nog 9 gig over... maar ook niet altijd.. Vaak ben ik films aan het downloaden of Iso's en dan heb ik die ruimte gewoon nodig. en voordat ik alles weer op CD heb gezet ben ik meestal wel weer een week verder omdat ik er nooit zin in heb...

tevens download ik alles wat er te d/len valt, maar als het me niet bevalt is het er ook gelijk weer af. alle progs die op m'n hdd staan worden ook daadwerkelijk gebruikt.

het liefst zou ik er nog een pc bij hebben want m'n pIII 550 begint achter te lopen, en de afgelopen tijd zijn er zoveel coole dingen bijgekomen (betaalbaar RAID, Twinview, TV out, 5.1 geluidskaarten DDR ram etc etc etc..)

maarja... $$$ he....(toch vervelend zo'n vriendin die 10.000 km verderop woont... tickets zijn gewoon duur )

pi_1475954
ik download per maand 50 gig ongeveer.
overgrote deel brand ik op cd of gooi ik van m'n harddisk af.
m'n upload per maand is ook zo'n 5 tot 15 GB vaak...
  donderdag 23 augustus 2001 @ 19:47:56 #22
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1475970
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 19:46 schreef G-spotter2001 het volgende:
ik download per maand 50 gig ongeveer.
overgrote deel brand ik op cd of gooi ik van m'n harddisk af.
m'n upload per maand is ook zo'n 5 tot 15 GB vaak...
damn 50 gig.. da's wel veel.. ik zit zo rond de 20 gig p maand... da's dus af en toe een filmpie

en veel mp3.. en veel fok

pi_1476011
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 19:47 schreef megamuch het volgende:

[..]

damn 50 gig.. da's wel veel.. ik zit zo rond de 20 gig p maand... da's dus af en toe een filmpie

en veel mp3.. en veel fok

ja en m'n 20 gig harddisk is veeeeeeeeeeels te klein.
wordt tijd voor die 180 gig (2 ofzo gelijk maar )
pi_1476184
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:29 schreef Chandler het volgende:
Ik zie veel mensen echt dagelijks kilometers aan data downloaden en waarom?... om het op hun harddisk te hebben!? en als ze het snel nodig hebben zo kunnen vinden, maar daar hebben ze het internet toch voor uitgevonden!..

Vroeger downloade ik ook altijd alles maar tegenwoordig bewaar ik gewoon de links en weet ik alles te vinden, naja alles: okey best wreed veel..

Wie doet dat ook!?

Dingen die regelmatig gebruikt worden staan op harde schijf, want je kan me niet vertellen dat internet sneller een programma opstart dan een hd en de rest die ik eens in zoveel tijd gebruik die staan lekker als link in een notepad
pi_1476207
quote:
Op donderdag 23 augustus 2001 10:29 schreef Chandler het volgende:

Wie doet dat ook!?

ja lekker.. wil je ff een divx kijken moet je eerst 4 a 12 uur wachten zeker.. ik heb nu zo'n 12 gb aan mp3's en ik luister de meeste toch wel regelmatig.. zo niet wis ik ze

maarja de meeste mensen gebruiken nog cd's of bandjes maar ik heb alle muziek in mp3 veel makkelijker

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')