wel in de lengte hè! anders werkt het niet...quote:op zaterdag 31 juli 2004 04:49 schreef luciens het volgende:
nog één sneetje en ik zal toch wel pijnloos doodbloeden.
laat liever me kop er af hakken. maar voor jou maak ik wel een uitzondering.quote:op zaterdag 31 juli 2004 05:28 schreef printscreen het volgende:
ik wil wel van een viaduct afspringen maar durf niet alleen
iemand die met me mee wil springen?
das wel erg liev van jequote:op zaterdag 31 juli 2004 05:32 schreef megumi het volgende:
[..]
laat liever me kop er af hakken. maar voor jou maak ik wel een uitzondering.![]()
* geen samurai isquote:op zaterdag 31 juli 2004 05:37 schreef megumi het volgende:
hier de uitleg hoe dat moet.
http://www.indiana.edu/~ealc100/group19/seppuku.htm#p2
voor vrouwen werdt er er wel eens een uitzondering gemaakt. en werdt het zeg maar beperkt tot het tweede gedeelte. en wat veel mensen niet weten. er waren wel degelijk vrouwlijke samurai.quote:op zaterdag 31 juli 2004 05:41 schreef printscreen het volgende:
[..]
* geen samurai is![]()
ik ook niet, en ik zat net te ontbijten kloothommel!quote:op zaterdag 31 juli 2004 09:55 schreef silvergold het volgende:
ik had er ook geen zin meer in
waarom nog ontbijten als je toch zelfmoord gaat plegen?quote:op zaterdag 31 juli 2004 09:56 schreef gizartfrl het volgende:
[..]
ik ook niet, en ik zat net te ontbijten kloothommel!
cyaankali/arsenicum ontbijtquote:op zaterdag 31 juli 2004 09:58 schreef silvergold het volgende:
[..]
waarom nog ontbijten als je toch zelfmoord gaat plegen?![]()
vertel! waar heb je hulp bij nodig?quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:00 schreef legolas_greenleaf het volgende:
ik wil wel zelfmoord plegen, maar ik heb de hulp van iemand nodig.
ik heb die vergiftigde pijlen, en 2 bogen. (kruis/handboog.) alleen het is een beetje moeilijk om jezelf neer te knallen op die manier.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:00 schreef silvergold het volgende:
[..]
vertel! waar heb je hulp bij nodig?
hoezo je hoeft jezelf alleen maar te verwonden met die pijlen. zit toch al gif op de punten. schiet jezelf in je voet ofzo.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:01 schreef legolas_greenleaf het volgende:
[..]
ik heb die vergiftigde pijlen, en 2 bogen. (kruis/handboog.) alleen het is een beetje moeilijk om jezelf neer te knallen op die manier.
1 pijl is voldoende voor instant bewusteloosheid, maar niet genoeg voor de dood.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:03 schreef marczilla het volgende:
[..]
hoezo je hoeft jezelf alleen maar te verwonden met die pijlen. zit toch al gif op de punten. schiet jezelf in je voet ofzo.
conclusie= kut gif.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:04 schreef legolas_greenleaf het volgende:
[..]
1 pijl is voldoende voor instant bewusteloosheid, maar niet genoeg voor de dood.
kun je de dosis gif op 1 pijl niet wat opvoeren? of drink gewoon een glas op van hetzelde gif wat je aan je pijlen hebt gesmeerd.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:04 schreef legolas_greenleaf het volgende:
[..]
1 pijl is voldoende voor instant bewusteloosheid, maar niet genoeg voor de dood.
gek! een nicotinerush hebben is niet relaxed hoor, laat staan eraan sterven!quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:09 schreef dennismoore het volgende:
*op pakje zware shag kauw*
*lichaam met nicotinepleisters beplak*
ik zou het willen doen, maar de zekerheid is niet groot genoeg!quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef baajguardian het volgende:
wat doen jullie moeilijk!!!
ga naar irak , en draag een i love usa tshirt....
denken is ook een vak.
dubbele moord, ik vermoord jou en jij mij.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:06 schreef marczilla het volgende:
[..]
conclusie= kut gif.
leer ff beter mengen joh.......prutser![]()
zal ik het anders voor je doen? oh nee da kan niet, want dan is het geen zelfmoord meer.
och, bij een hele hoge dosis lig je binnen no time in een coma, en ben je er in een paar minuten geweest.quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef silvergold het volgende:
gek! een nicotinerush hebben is niet relaxed hoor, laat staan eraan sterven!![]()
dealquote:op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef legolas_greenleaf het volgende:
[..]
dubbele moord, ik vermoord jou en jij mij.
dan moet ik wel de dosis gif opvoeren.
lolquote:op zaterdag 31 juli 2004 11:11 schreef little_angel het volgende:
mijn moeder verbied me om naar bert en ernie te kijken omdat dat voor kleine kinderen is
ik krijg steeds vaker de indruk dat het tijd wordt dat iemand jou met een eind hout tegen je hersens slaat.quote:op zaterdag 31 juli 2004 12:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
dit topic gaat over zelfmoord.quote:op zaterdag 31 juli 2004 12:43 schreef zhe-devilll het volgende:
best lullig topic dit
stel
je gaat straks weg op je fiets of je scooter
en er gebeurd iets
een ongeluk
enne
...
ja das wel lullig dan
dat je dermee spotte zeg maar
gut ben jij agressief op zo'n mooie zomerdag?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:03 schreef trents het volgende:
[..]
ik krijg steeds vaker de indruk dat het tijd wordt dat iemand jou met een eind hout tegen je hersens slaat.
en in het kader van dit topic zou het gepaster zijn, als je jezelf slaat met de stukken hout.quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gut ben jij agressief op zo'n mooie zomerdag?
kijk als je het niet snapt
wil dat niet zeggen dat je maar meteen moet gaan meppen met stukken hout wel?
wat is er mis met u?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:03 schreef trents het volgende:
[..]
ik krijg steeds vaker de indruk dat het tijd wordt dat iemand jou met een eind hout tegen je hersens slaat.
nee is gewoon een soort van mening die zich ontwikkelde over de tijd.quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gut ben jij agressief op zo'n mooie zomerdag?
kijk als je het niet snapt
wil dat niet zeggen dat je maar meteen moet gaan meppen met stukken hout wel?
niet gaan na-apen he.quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:18 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
wat is er mis met u?
levensmoe ofzo?
welkom dan.......
sjit hey, wat een mooi weer, wou dat ik dood was.....
* trents smeert zich in met wasbenzine en steekt peukie op
ajuus
wie aap ik na dan?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:21 schreef trents het volgende:
[..]
niet gaan na-apen he.
we kunnen altijd een sm-snuff movie maken........quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:24 schreef little_angel het volgende:
het heeft geen zin meer
ik wou een sm kelder maar mocht dit ook al niet.
het leven is zo hard
niemand geeft om mij
vaarwel wrede wereld...
welke wil je hebbuh dan?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:29 schreef nolius het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar is die trein?
zullen we samen treinen gaan knuffelen op het spoor?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:26 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
we kunnen altijd een sm-snuff movie maken........
verkoop ik die voor grof geld, kan ik tenminste luxueus zelfmoord plegen......je weet wel...verdrinken in een bad champagne.....uit de bussiness class van een 747 springen
hoe ga jij zelfmoord plegen dan?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:30 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
welke wil je hebbuh dan?
oh baby....innige omhelzing in een zee van staal.....piepende remmen doch reeds te laat...twee lichamen onherkenbaarquote:op zaterdag 31 juli 2004 13:30 schreef little_angel het volgende:
[..]
zullen we samen treinen gaan knuffelen op het spoor?![]()
ja, mij ook welquote:op zaterdag 31 juli 2004 13:36 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
oh baby....innige omhelzing in een zee van staal.....piepende remmen doch reeds te laat...twee lichamen onherkenbaar
ja nee dat lijkt me wel wat
* little_angel kotst glorix weer uit en dooft de vlammen....gaat zich opmaken voor de date op het spoor
precies dat zal ze leren, stelletje nare mensen....bah bahquote:op zaterdag 31 juli 2004 13:39 schreef little_angel het volgende:
[..]
ja, mij ook wel
een fantastische dood! iedereen zal spijt krijgen omdat ik m'n sm kelder niet mocht en omdat ik niet naar bert en ernie mocht kijken!
ze zijn gewoon gemeen..
vaarwel iedereen...
zie jullie vast wel weer terug in de hel
quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:33 schreef little_angel het volgende:
[..]
hoe ga jij zelfmoord plegen dan?
ook treinen knuffelen?
zeg.quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:28 schreef zhe-devilll het volgende:
geeft fles glorix aan trents
en een stuk hout erbij
gratis!!!!
zal ik het krukje onder je vandaan trappen?quote:op zaterdag 31 juli 2004 10:00 schreef legolas_greenleaf het volgende:
ik wil wel zelfmoord plegen, maar ik heb de hulp van iemand nodig.
want anders?quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:49 schreef trents het volgende:
[..]
zeg.we houden het fijn hier he?
quote:op zaterdag 31 juli 2004 13:57 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
want anders?
maak je der een einde aan??
das nou net het topic hier, wat is je probleem, vent
* trents koopt kaartje diergaarde blijdorp en gaat eens fijn de leeuwen voeren......met zichzelf
kwil met handschoentjes aanquote:op zaterdag 31 juli 2004 13:49 schreef trents het volgende:
[..]
zeg.we houden het fijn hier he?
je zou gedichten moeten gaan schrijven.quote:op zaterdag 31 juli 2004 14:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kwil met handschoentjes aan
wel een scoubidou touw knuppen voor om je lieflijke kippenekje?
nou als je dat nu niet meer aardig vind
kan ik er ook niks meer aan doen
zonder jouwwwwww is het leve zo stilquote:op zaterdag 31 juli 2004 14:01 schreef trents het volgende:
[..]
je zou gedichten moeten gaan schrijven.
zonder mijn wat?quote:op zaterdag 31 juli 2004 14:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zonder jouwwwwww is het leve zo stil
zo relaxt en zo chilll
zonder jou
stond de tijd ff stil
stopte ik met de pil
zonder jou
was alles zo goed
het leven zo zoet
zonder jouwwwwwwwwwww *jank*
was niks beter meer
deed me hart zo zeer
was het leven zo fijn
zonder jouwwwwwwww
geen sm meer te beleve
zonder jou ken ik dus nieeeeeeeeettt
heb ik zoveel verdriet
en nu je terugkwam uit je hel
en je tepelklemmen dee in me vellllllll
voel ik weer dat ongelukkige zijn
met jou
opnieuw weer zo fijn
quote:op zaterdag 31 juli 2004 14:14 schreef mai.b het volgende:
zonder mijn konijn![]()
mijn konijn en ik zijn hele goeie vriendjes,
mijn konijn en ik, wij hore bij mekaar.
mijn konijn en ik, wij kunne het goe vindu,
we gaan niet naar amerika, parijs of naar berlijn,
ik blijf hier, thuus bij mun konijn![]()
![]()
woon jij in mijn straat dan???quote:op zaterdag 31 juli 2004 14:23 schreef mai.b het volgende:
heh heh... ik zie het helemaal voor me
wat heeft iemand die suicidaal is nu aan eten.....broodje cyanide pindakaas maybequote:op zaterdag 31 juli 2004 15:02 schreef trents het volgende:
iets te eten zou nu best smaken.
quote:op zaterdag 31 juli 2004 04:44 schreef depresident het volgende:
ik ben kwaad op m'n ouders
weet je wat! ik spring van het dak af
quote:op zaterdag 31 juli 2004 14:05 schreef mai.b het volgende:
wel goed doen he anders kom je er ook zo bij te liggen
[afbeelding]
neem kalium, dat gaat beter (stopt je hart van)quote:op zaterdag 31 juli 2004 17:28 schreef blackdraco het volgende:
ik ga natrium eten want mijn internet is soms bagger!
uiteraard, maar alvorens je hard stopt ontploft je hoofd door de h2o in je speeksel wat kalium/natrium tot ontploffing brengt.quote:op zaterdag 31 juli 2004 20:17 schreef nt-t.bartman het volgende:
[..]
neem kalium, dat gaat beter (stopt je hart van)
overigens is in beide gevallen het eten van het 'pure' metaal een spannende aangelegenheid, daar ga je waterstof-boeren van laten!
wat zal jij mooie kindjes makenquote:op zondag 1 augustus 2004 13:57 schreef blackdraco het volgende:
[..]
uiteraard, maar alvorens je hard stopt ontploft je hoofd door de h2o in je speeksel wat kalium/natrium tot ontploffing brengt.
ik ga mezelf volspuiten met kwik, redenloos
ik wil helemaal geen kindjesquote:op zondag 1 augustus 2004 14:01 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
wat zal jij mooie kindjes maken
laat het kwik voor het juiste effect wel eerst een beetje oxideren, zuiver kwik is ook zo saai
* blackdraco schuift de twee klontjes plutonium langzaam naar elkaar toe, zichzelf afvragende wat die critical mass nu precies inhoud....
op naar rotterdam mensen, vanavond vuurwerk, heel zuid holland verglazen....omdat me broodjes taai zijn, zal ze leren
kansloze actie! daar ga je echt niet dood van...quote:op zondag 1 augustus 2004 13:57 schreef blackdraco het volgende:
[..]
ik ga mezelf volspuiten met kwik, redenloos
wat ik zei, als het kwik van die mooie witte zouten heeft gevormd pas injecterenquote:op zondag 1 augustus 2004 14:01 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
wat zal jij mooie kindjes maken
laat het kwik voor het juiste effect wel eerst een beetje oxideren, zuiver kwik is ook zo saai
quote:op zondag 1 augustus 2004 14:10 schreef pro_jeex het volgende:
boem [afbeelding]
witte kwikzouten zijn saai! er zijn uiterst gele kwikzouten (hgi2) en vlammend rode (hg2o2) kwikzouten. als je dan tóch gaat, ga dan in stijl!quote:op zondag 1 augustus 2004 14:09 schreef thedeadguy het volgende:
[..]
wat ik zei, als het kwik van die mooie witte zouten heeft gevormd pas injecteren
prachtig spul
dat is inderdaad een mooie manier om te gaan, gelijkmatig uit elkaar spatten, zonder voorkeursrichtingquote:op zondag 1 augustus 2004 14:29 schreef blackdraco het volgende:
in een kamer gaan staan en die vacuum laten zuigen is ook mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |