Gezondheid.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef Pelle_t.net het volgende:
pwned!
Doewdquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:24 schreef Pjederdy het volgende:
Ohja, ik heb er voor elk modje 1 geregeld, is dat niet. lief
. ?
Gelieve plaats te nemen achter de dames.
Kan ik een optie op die linkse krijgen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Pjederdy het volgende:
Nah, geen antwoord. Die mods van tegenwoordig zitten natuurlijk weer te slapen!
Kommaar dames, laat het maar lopen!!
[afbeelding]
Ik mis jou zoquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:12 schreef Pjederdy het volgende:
nee, alleen voor de mods..
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:53 schreef Skaai het volgende:
Ik heb echt nieuwe plastuiten nodig.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:23 schreef Pjederdy het volgende:
Nah, geen antwoord. Die mods van tegenwoordig zitten natuurlijk weer te slapen!
Kommaar dames, laat het maar lopen!!
[afbeelding]
Ik hou me mond wel openquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:53 schreef Skaai het volgende:
Ik heb echt nieuwe plastuiten nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:11 schreef EL_REY het volgende:
psstt........
ik wil een topic openen, jogy wat denk je?
wordt het een succes?
[YES]het probleemhoekje!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.
Maar, laat zien dat ik het mis heb mên.
Thanks, het was te proberen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:13 schreef Insomaniac het volgende:
Weet je Dirkh, het is heel erg komkommertijd, misschien dat het wel een heel succesvol topic kan worden enzo.
Ik open hem wel ff, kijken wattie doet.
Het is bagger.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:59 schreef TheDeadGuy het volgende:
hey inso......waarom slijm topic dicht???? Ben je in je periode ofzo?
Dit is inderdaad ONZ. Maar hoe kom je erbij dat onzin gelijk staat aan bagger?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:01 schreef TheDeadGuy het volgende:
nou en het forum is toch onzin??? dus je mag elkaar wel uitschelden maar niet aardig doen.....gek hoor
nou goed....ik heb het laatste woord hierover nu gezegd:
laatste woord:
pfff
Rot opquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:05 schreef Gianluca het volgende:
Inso sluit alle topics!!!!!
KUT JE HEBT GELIJK! ALLES IS DICHT! JE KAN HELEMAAL NERGENS MEER IN POSTEN! BEL DE POLIESIE! DE BRANDWEER!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:05 schreef Gianluca het volgende:
Inso sluit alle topics!!!!!
Of je reageert gewoon even normaal op mijn reply.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:07 schreef TheDeadGuy het volgende:
inso is onkoel
bleh..........
huilie huilie snik
Ik heb niet altijd tijd en/of zin om te fotoboeken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:09 schreef Houzer het volgende:
Je negeert me
ok,quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Of je reageert gewoon even normaal op mijn reply.
Top dat je nog ff normaal reageertquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:12 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
ok,
Inso, ik heb de regels gelezen, en ik heb een vaag begrip van Bagger gekregen. naar mijn idee was het geen bagger, naar jouw idee wel. Nu geldt jouw idee hier harder dan die van mij, en daarom had ik mijn laatste woord een paar posts geleden er al over vuil gemaakt.
Ik begrijp het alleen nog steeds niet helemaal. Maar goed, ik post wel weer gewoon in bestaande topics.....
als ze me aanspreken
no hard feelings?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |