Hmm... het is nog lekker warm buitenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:26 schreef Knorretje het volgende:
[..]
gaat moeilijk wij slapen en wonen in een vertrek.
lamp eruit gooien en gezellig kaarsjes aan steken,quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:26 schreef Knorretje het volgende:
[..]
gaat moeilijk wij slapen en wonen in een vertrek.
Hmzz, dat klinkt wel redelijk plausibel. Ik hou de lamp nog een nachtje binnen om te zien of er nog wespen uitkomen. Zo ja dan gaat ie gewoon weg en kopen we een nieuwe. Zo nee ga ik 'm morgen eens openschroeven buiten om te kijken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:01 schreef Rewimo het volgende:
Ehm de lamp voorlopig buiten zetten en zolang een andere gebruiken? Ik zou hem maar niet binnen laten staan. Weet je hoeveel wespen er in zo'n nest passen?Ik heb een donkerbruin vermoeden dat je nog geen nest hebt, maar dat ze er een aan het bouwen zijn in je lamp. Naar buiten ermee zou ik zeggen.
Op zich niet gevaarlijker dan een andere wesp. Alleen heb je kans dat ze agressief worden als je de koningin 'bedreigt'. En dat doe je als je de lamp openschroeft... Dus als je daaraan begint, doe het dan ergens waar geen andere mensen in de buurt zijn en zorg dat je zelf goed beschermd bent (lange broek, lange mouwen, handschoenen).quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:06 schreef Danny het volgende:
Stel dat de koninging er al in zit... Is die gevaarlijk ?
Krijg je meteen een schemerlamp van de blakering.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:28 schreef Sportguy het volgende:
Uuhh, da's klote.
Tja, als je de lamp voorlopig niet hoeft te gebruiken, flikker en dan gewoon thinner in, dan verbranden die beesten levend door die shit.
Ach ja, keer wat anders dan zwart.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:31 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Krijg je meteen een schemerlamp van de blakering.
Na het dichten van de raamkieren geen last meer gehad *afklopt*.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:09 schreef Lexie het volgende:
Nog een update
jij hebt zeker als 1 van de weinigen geen ikea lamp staan dat die wespen het zo mooi vindenquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:41 schreef Danny het volgende:
[..]
Na het dichten van de raamkieren geen last meer gehad *afklopt*.
Ze kwamen dus ws toch van buiten en vonden onze lamp kennelijk interessant.
Waarschijnlijk hebben ze dus een nest vlakbij en vonden ze jouw lamp irritant; mensen klagen ook altijd als ze in de buurt van een lantaarnpaal moeten slapen. Ze waren dus, bij gebrek aan inspraakprocedures voor wespen, ongetwijfeld bezig om onder de lamp de electriciteitsdraad door te knagen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:41 schreef Danny het volgende:
Ze kwamen dus ws toch van buiten en vonden onze lamp kennelijk interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |