ik heb em eergister op video gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:46 schreef mordradead het volgende:
ik ben hans teeuwen, ik ben hans teeuwen, ik ben hans teeuwen de koning van de lach (2x naar industry is love geweest)
mijn bloed begint te kokenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:50 schreef mordradead het volgende:
toen ik er was... de improvisatie, geniaal hij had zo een camera (ja cap een camera) van iemand gepakt die een foto maakte nadat hij had gewaarschuwd dat hij dan een camera af zou pakken en hij tikte zo de hele zoomlens terug in de camera en toen ging hij met dat ding overgooien met het publiek..... hij was kapot.... ge-wel-dig
Camera n00b je weet geen eens wat een lens isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:12 schreef capibar het volgende:
[..]
n00b
..............quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Camera n00b je weet geen eens wat een lens is
En dat is?:7quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
HomerJ is RaymanNL wannabe
jij noemt ook iedereen n00b he, terwijl je zelf maar 2392 posts hebtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:36 schreef Gamedemon het volgende:
dat hij zoals jou wilt zijn n00b
Wie nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:36 schreef Gamedemon het volgende:
dat hij zoals jou wilt zijn n00b
lol, ik zie nu pas dat hij het heeft omgedraaitquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wie niet
2393 kwalitatiefe postsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:38 schreef capibar het volgende:
[..]
jij noemt ook iedereen n00b he, terwijl je zelf maar 2392 posts hebt![]()
In tegenstelling tot alle posts van Capquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
2393 kwalitatiefe posts
ik heb hier anders nog geen kwaliteitsposts gezienquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
2393 kwalitatiefe posts
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot alle posts van Cap
en gast 7108 is zeg maar gedeeld door 3 mijn post aantal...dus je hebt 3 keer zo weinig leven als mijquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:38 schreef capibar het volgende:
[..]
jij noemt ook iedereen n00b he, terwijl je zelf maar 2392 posts hebt![]()
boeiendquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en gast 7108 is zeg maar gedeeld door 3 mijn post aantal...dus je hebt 3 keer zo weinig leven als mij
oeh, dan ga ik bijna een level omhoogquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
Leveloos
denkt dat Fok een RPG is
o wacht als je 8000 post heb ga je een level omhoog
Hij is voor mij een 9.7 waardquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:44 schreef Gamedemon het volgende:
iemand die Rayman 3: Hoodlum Havoc een 9.7 is echt niet wijs
ennuh beter kijken capibaard
Mijn ouders zijn cool! NIet over ze spotten!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:52 schreef Gamedemon het volgende:
dan ga je ook zeldzame items vinden zoals Rayman's ouders
en camera's ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:52 schreef Gamedemon het volgende:
dan ga je ook zeldzame items vinden zoals Rayman's ouders
ik hoop een nikon of een canon dslrquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:56 schreef taart het volgende:
[..]
capibar:
wat voor merk camera![]()
hij mag het welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
je ouders laten je geeneens GTA spelenZeldzaam....
en tis wel een 9.7 waard je hebt gelijk ------------------------- als je 6 bent
ik speelde ooit wel eens MOH:AA over het netwerk tegen mijn vader + mijn broertjesquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:57 schreef taart het volgende:
[..]
hij mag het wel(denk ik)
zijn vader speelde het zelfs, en ook fps spellen zoals MoH![]()
Mijn vader speeld zelf zelfs GTA, maar die hebbe we nu niet meer want die werkt nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:55 schreef Gamedemon het volgende:
je ouders laten je geeneens GTA spelenZeldzaam....
en tis wel een 9.7 waard je hebt gelijk ------------------------- als je 6 bent
aleen wegwerp camera's van het kruidvat...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:56 schreef capibar het volgende:
[..]
ik hoop een nikon of een canon dslr![]()
koop em dan orgineelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mijn vader speeld zelf zelfs GTA, maar die hebbe we nu niet meer want die werkt niet
Welke camara ben ik nu waard dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
aleen wegwerp camera's van het kruidvat...
voor een nikon camera moet je 567.245 posts hebben en voor een canon dslr 576.678
Ik heb hem wel gespeeldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
koop em dan orgineelen waarom speel jij het niet dan?
moet je eerst 18 zijn?
Stiekem toen je ouders boodschappen gingen doen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gespeeld
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
aleen wegwerp camera's van het kruidvat...
voor een nikon camera moet je 567.245 posts hebben en voor een canon dslr 576.678
niet 1 camera...maar het hele camera systeem uit rayman 3quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Welke camara ben ik nu waard dan?
Ikquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:01 schreef HomerJ het volgende:
Wie vind zijn ouders nou in hemelsnaam cool?
ik word aggresief van hans teeuwenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:03 schreef HomerJ het volgende:
Ik mag van mijn ouders geen Disney spellen omdat je daarvan aggresief word
ghehehhe, werkenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:06 schreef taart het volgende:
Ik heb stronthekel aan die muggen hier op de kamer, en ik ga zo pitten want ik moet morgen weer werken
waarom heet je taart?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:07 schreef taart het volgende:
[..]
ik mag geen disney spellen omdat mijn ontwikkeling daarbij enorm achteruit gaat![]()
Ik mag wel disney spellen van me oudersquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:03 schreef HomerJ het volgende:
Ik mag van mijn ouders geen Disney spellen omdat je daarvan aggresief word
WWaarom heet je Capibarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:08 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom heet je taart?
grootste knaagdier ter wereld ----> capibara ----> te lui om de a te typen ----> capibarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WWaarom heet je Capibar
---> raampjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:09 schreef taart het volgende:
[..]
ik ook morgen whehehe![]()
hopelijk word het niet zo snikheet in de auto![]()
whehehequote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:11 schreef Gamedemon het volgende:
er is ooit eens een test gedaan met een tweeling...de 1 werd opgevoed met GTA en films zoals saving private ryan ...en de andere met rayman en disney films...
toen ze allebei wat ouder werden zijn er foto's genomen:
Disney en rayman---------------------------------GTA en saving
[afbeelding][afbeelding]
nee man das de hamster van Rayman...dat ding is friggin vet man je kan er mee voetballenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:10 schreef capibar het volgende:
[..]
grootste knaagdier ter wereld ----> capibara ----> te lui om de a te typen ----> capibar
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:11 schreef Gamedemon het volgende:
er is ooit eens een test gedaan met een tweeling...de 1 werd opgevoed met GTA en films zoals saving private ryan ...en de andere met rayman en disney films...
[afbeelding][afbeelding]
maar die rechter is veel ouder, dus ze kunnen nooit een tweeling zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:11 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Maar wacht ff, die dikke is eigenlijk van me zus, ik heb zelf een bruine op me kamer!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee man das de hamster van Rayman...dat ding is friggin vet man je kan er mee voetballen
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:14 schreef capibar het volgende:
[..]
maar die rechter is veel ouder, dus ze kunnen nooit een tweeling zijn![]()
je haalt dingen door elkaar net als met die body builderquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar wacht ff, die dikke is eigenlijk van me zus, ik heb zelf een bruine op me kamer!
Ik ben 16quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je haalt dingen door elkaar net als met die body builder
en rayman is ouder dan je denkt..hij heeft groei achterstand door die kut games + films
wat zeg je? ben je op 29 februari geboren?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben 16
WHAHAHAH! niet leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:17 schreef taart het volgende:
[..]
wat zeg je? ben je op 29 februari geboren?![]()
JA!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:21 schreef taart het volgende:
zet je reacties eens aan en plaats eens wat foto's
Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:21 schreef taart het volgende:
zet je reacties eens aan en plaats eens wat foto's
Foto grafeer hem! Trek z'n pootjes er lagnzaam uit! Goot zout op hem ETCETCquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef taart het volgende:
Coolik heb hier een lijdende mug op m'n bureaublad liggen.
wat zal ik er mee doen![]()
![]()
zet stroom op die mug...of pak een aansteker...of plak hem met een plakbandje vast aan een uitgeprinte foto van raymanNLquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef taart het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zet stroom op die mug...of pak een aansteker...of plak hem met een plakbandje vast aan een uitgeprinte foto van raymanNL
geef hem hart massage, en mond op mond beademing, als hij het niet meer redt (quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:23 schreef taart het volgende:
![]()
Graf, (of wou hij gecremeert worde) Of bel de dieren amblancequote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:28 schreef capibar het volgende:
[..]
geef hem hart massage, en mond op mond beademing, als hij het niet meer redt () geef hem dan een eervolle begravenis (receptie, toespraken, muziek enz. enz. enz. )
OMFG, dus jij bent daadwerkelijk je camera kwijt?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:29 schreef taart het volgende:
Wou er een foto van nemen, maar heb geen flauw idee waar de camera is. (hoe lomp hij ook is)
hij ligt denk ik beneden, ook niet erg goed gezochtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:30 schreef capibar het volgende:
[..]
OMFG, dus jij bent daadwerkelijk je camera kwijt?![]()
ik heb wel eens gehoort dat mensen dat wel eens meemaken, maar dit nu ineens zo dichtbij meemaken is toch wel een enorme schok![]()
uitgeprinte ingelijste foto's van rayman, een poster van spongebob op zijn deur een mini tv-tje, een hamsterkooi, en een kinderachtige uitstralingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil raymans kamer wel eens zien
ja, FOTO'S, RAYMAN!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:30 schreef Gamedemon het volgende:
ik wil raymans kamer wel eens zien
lol je kent em persoonlijk?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:33 schreef taart het volgende:
[..]
uitgeprinte ingelijste foto's van rayman, een poster van spongebob op zijn deur een mini tv-tje, een hamsterkooi, en een kinderachtige uitstraling![]()
wat ben je aan het sjoppen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:03 schreef Gamedemon het volgende:
ben aan het photosoepen ....ga nu gamen en dan maak ik et af...en dan post ik weer
ctrl inhouden, bij mozilla klik ik altijd op het muiswieletje...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:00 schreef pkwarts het volgende:
iemand die weet hoe je een in firefox een nieuwe tab opent met je toetsenbord als je op een link klikt? dus dat die link opent in een nieuwe tab?
het werktquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ctrl inhouden, bij mozilla klik ik altijd op het muiswieletje...
je bent eindelijk verlost van IEquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
het werkt
firefox en mozilla zijn heiligquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:10 schreef pkwarts het volgende:
ruimt wel lekker op zeg, wanneer je ads.ign.com aan je block lijstje toevoegt.
je kon het niet laten hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:29 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
dan zie je ook GaymanNL zen kamer nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:15 schreef capibar het volgende:
maar mensen, ik ga nu slapen, dit zal mijn laatste post zijn voor de komende 1,5 week, dan ben ik weer terug.
ik ga morgern dus op vakantie.
leef je uit! bagger de hele slowchat vol, het zal mij een worst wezen...
besteldquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:05 schreef Tain het volgende:
PU E3 dvd aan het kijken
www.sunwatch.nlquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:13 schreef mordradead het volgende:
waar kan ik voor een leuke prijs een mooie zonnebril scoren?
Wat moloiquote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:44 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
Is dat zo ergquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Nee, oh god, nee, ik heb een mobiel gekocht
Het streeft recht tegen mijn principes in.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is dat zo erg
welke? mijn werkkamer of mijn slaapkamer?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:31 schreef mordradead het volgende:
maken jullie eens foto's van je kamer, de mijne is toch het vetste
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:55 schreef Rahl het volgende:
mijn kamer heeft roze/oranje behang
smoesjesquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:01 schreef Rahl het volgende:
[..]
zat er al in, ik zweer het!![]()
jij hebt geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
smoesjes
Doei!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:22 schreef -Mzraki- het volgende:
yeuh, mag om 12 uur beginnen
Ik ga dan maar
ik heb een ngage gekocht, zo heb ik én een mobiel én houd ik me aan mijn principesquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Nee, oh god, nee, ik heb een mobiel gekocht
zag op de e3 pu dvd ook wat ngage troepjes, maar wat is dat lelijk zeg... de gameboy color was nog mooierquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:13 schreef taart het volgende:
[..]
welke spellen heb je dan?
ik had die dvd ook kunnen hebben, als ze bij onze bladenzakie die PU versie met de dvd haddenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:56 schreef Tain het volgende:
[..]
zag op de e3 pu dvd ook wat ngage troepjes, maar wat is dat lelijk zeg... de gameboy color was nog mooier
momenteel speel ik ashen en the sims.... the sims is echt supergoedquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:13 schreef taart het volgende:
[..]
welke spellen heb je dan?
nieuw vennep is ook niet echt een wereldstad hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:11 schreef taart het volgende:
[..]
ik had die dvd ook kunnen hebben, als ze bij onze bladenzakie die PU versie met de dvd hadden![]()
maar dit is ijsselmuiden heh![]()
die met dvd heb je hier ook gewoon bij de bruna, ah/poiesz weet ik niet.... wat moet ik doen een xbox of een gba halenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:02 schreef Tain het volgende:
[..]
nieuw vennep is ook niet echt een wereldstad hoorMaar we hebben nu wel eindelijk een free record shop
xbox, je hebt je ngage toch al voor onderwegquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
die met dvd heb je hier ook gewoon bij de bruna, ah/poiesz weet ik niet.... wat moet ik doen een xbox of een gba halen
ja maar die is zo snel leeg, deze vakantie ook in zwitserland (niet non stop gespeeld, had uiteraard ook nog wat tijdschriften meequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef Tain het volgende:
[..]
xbox, je hebt je ngage toch al voor onderweg
geen rayman 3?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:16 schreef HomerJ het volgende:
Ik neem op de vakantie 3 GBA games mee:
Super Mario bros 3: Super mario advanced 4
Golden sun: The lost age
Mario & Luigi: Superstar saga
'quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen rayman 3?
voor homo's en kleine kinderen is ie echt vetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
'
Goed spel
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:32 schreef Gamedemon het volgende:
3 weken zonder raymanNL..heerlijk
Klopt, en ik ben niet zo'n rat om dat ding alsnog in te leveren. Alhoewel, misschien moet ik daar nog even over nadenken.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:29 schreef Gamedemon het volgende:
geen garantie als je het zelf aangepast hebt
Ik heb momenteel geeneens email en een tekenprogje aan de praat dus dat zal effe moeten wachten. Ik ga zodirect Kantoor 2003 installeren.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:23 schreef Tain het volgende:
khad ik kan dat plaatje wel voor je hosten als je dat wil
en gecondoleerd trouwens met je videokaart...
van de mycom?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:06 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben niet zo'n rat om dat ding alsnog in te leveren. Alhoewel, misschien moet ik daar nog even over nadenken.
geeneens emailquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:06 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geeneens email en een tekenprogje aan de praat dus dat zal effe moeten wachten. Ik ga zodirect Kantoor 2003 installeren.
Het was K's grote pc schoonmaak dag. Nieuwe harddisk, verse install, en als kersje op de taart die mooie koeler.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:08 schreef Tain het volgende:
[..]
geeneens email![]()
volleybal?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:58 schreef jercovski het volgende:
douwe smerige klootzak!
ben je weer teug??
hoe was je vakantie, we moete deze week nog wel ff game
kan wel bij mij, ouders toch op vakanteie
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:59 schreef Rahl het volgende:
[..]
volleybal?
inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:02 schreef jercovski het volgende:
[..]
![]()
edit:
hoever ben je met sacred?
ik denk dat ik maar es online ga beginne
sinds ik the godfather 1 en 2 heb gezien ben ik helemaal into maffiaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:05 schreef jercovski het volgende:
hmm dan moet ik die maar es gaan "gaan regelen"
Daar heb ik voor mijn werk nu al zoveel besteld dat je ze best mag naaienquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:35 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Geen Rayman geen cap, het wordt hier nog gezelligquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:04 schreef gamecube_master het volgende:![]()
feest mensen, raymannl is op vakantie
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen Rayman geen cap, het wordt hier nog gezellig
fack man, dat zou ik dus echt nooit binnen kunnen houdenquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:50 schreef Tain het volgende:
* gaat zo turkse pizza eten als ontbijt![]()
Ayequote:Op zondag 1 augustus 2004 11:06 schreef mordradead het volgende:
ik was dus 2 week in italie, ben niet verbrand en heb me niet ingesmeerd, insmeren is voor mietjes
ik had me woensdag ook niet ingesmeerd en donderdag was ik doodquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:06 schreef mordradead het volgende:
ik was dus 2 week in italie, ben niet verbrand en heb me niet ingesmeerd, insmeren is voor mietjes
Er is hier trouwens amper zon, dus waarom insmeren?quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:59 schreef Rahl het volgende:
* -Mzraki- gaat strax zwemmen![]()
inmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren insmeren ... voor ik het weer vergeet
hier wel hoorquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Er is hier trouwens amper zon, dus waarom insmeren?
ach ben al sinds 7:30 wakker, vriendin moest werken vandaagquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
fack man, dat zou ik dus echt nooit binnen kunnen houden.
oke, wanneer ben je ooit eens een keer later dan 10 uur wakkerquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:11 schreef Tain het volgende:
[..]
ach ben al sinds 7:30 wakker, vriendin moest werken vandaag
geld dat ook als je pas na 10'en gaat slapen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
oke, wanneer ben je ooit eens een keer later dan 10 uur wakker
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
geld dat ook als je pas na 10'en gaat slapen?
is goed, ik weet alleen niet waar je woont maar aangezien cheng de plaatselijke loempiavouwer toch niet op vakantie gaat (of is hij al uit het land gezet?) kan hij wel ff met mij meefietsenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:58 schreef jercovski het volgende:
douwe smerige klootzak!
ben je weer teug??
hoe was je vakantie, we moete deze week nog wel ff game
kan wel bij mij, ouders toch op vakanteie
Vrijdag: 11 uur gewerktquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:56 schreef mordradead het volgende:
ik begin morgen weer met mijn karweitjes
100 euro voor dat?quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Vrijdag: 11 uur gewerkt
Zaterdag: 12 uur gewerkt
Zondag: 10 en een half uur gewerkt
zakken met geld stromen binnen
dat is echt kut, ik verdien 5 euro per uur... daar mag ik erg blij mee zijn want het minimum loon voor iemand van 17 is 3,60quote:Op maandag 2 augustus 2004 06:44 schreef Tain het volgende:
[..]
100 euro voor dat?
Mwa, met fooi meegerekend zo'n 200.quote:Op maandag 2 augustus 2004 06:44 schreef Tain het volgende:
[..]
100 euro voor dat?
vooral in mijn geval, met mijn instelling/doorzettingsvermogen/finesse en nog meer van die shit zou je toch wel een hoger loon verwachtenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:53 schreef Tain het volgende:
dat valt dan mee, maar het is echt schofterig dat jongeren dus zo laag verdienen af en toe
True, gelukkig denkt mijn baas er ook zo overquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:53 schreef Tain het volgende:
dat valt dan mee, maar het is echt schofterig dat jongeren dus zo laag verdienen af en toe
Blah blah blah wat een gelul. Kan wel zo zijn, maar wettelijk minimum is gewoon wat je krijgt. Prestatie gericht betalen doen ze niet aan in deze maatschappij, alleen maar gewoon het standaardsalarisje. Oftewel, je gewoon stukken minder druk maken voor je werkgever.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:07 schreef mordradead het volgende:
[..]
vooral in mijn geval, met mijn instelling/doorzettingsvermogen/finesse en nog meer van die shit zou je toch wel een hoger loon verwachten
die platoog zit erges in purmend of ligt onder een kraampje in beverwijk (zwarte markt weest wel)quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
is goed, ik weet alleen niet waar je woont maar aangezien cheng de plaatselijke loempiavouwer toch niet op vakantie gaat (of is hij al uit het land gezet?) kan hij wel ff met mij meefietsen
hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor werk je doet, als je bv bollen gaat pellen krijg je bij sommigen per uur en bij anderen per kistje betaald.... hard en minder hard werken dus.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Blah blah blah wat een gelul. Kan wel zo zijn, maar wettelijk minimum is gewoon wat je krijgt. Prestatie gericht betalen doen ze niet aan in deze maatschappij, alleen maar gewoon het standaardsalarisje. Oftewel, je gewoon stukken minder druk maken voor je werkgever.
en terechtquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:49 schreef HomerJ het volgende:
Ik verdiende bij mijn vorige werkgever maar 2,70
Hoeveel moet je doen dan? En hoe laat?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:22 schreef Rahl het volgende:
ik loop ook kranten
normaal krijg ik ¤140 per maand ofzo
elke dag 's middags en zaterdag 's ochtends, 150 kranten ca 20 huizen en de rest flatsquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:22 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hoeveel moet je doen dan? En hoe laat?
ik elke ochtend behalve zondag en 69 huizenquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:45 schreef mordradead het volgende:
[..]
elke dag 's middags en zaterdag 's ochtends, 150 kranten ca 20 huizen en de rest flats
n00bquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:47 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb straks een officele wedstrijd voor een toernooi met Top spin(met prijzen) op Live!
Ik zit nu in de kwarfinale
1e Prijs mooie sony breedbeeld t.w.v 500 euroquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:56 schreef Thomper het volgende:
Oe prijzen. Hoe duur?
die 2e en 3e prijs is opzich best vaag aangezien het een m$ aandoening is.... pu dvd is wel geinigquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
1e Prijs mooie sony breedbeeld t.w.v 500 euro
2e & 3e een console naar keuze
4e: een game naar keuze
Gelijk hebben ze, die achtelijke dingen gebruiken hoerig veel stroom. Mijn pc gaat ook altijd van de stroom af.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, ik ga morgen mijn ouders eens even stevig aanpakken, ik laat overdag, als ik aan den noeste arbeid ben, altijd mijn pc aanstaan. Vandaag een paar belangrijke downloads, ik hoopte dat doom 3 al klaar zou zijn als ik terug kwam.
Máár, wat flikken ze me nu verdomme al dríe keer achter elkaar? Stekkers eruit rukken..
En dan vraag ik wáárom de neuk doe je dat?
- "Ja, het was 30 graden op je kamer en dat kan natuurlijk niet"
Argch, 30 graden is fackin geen probleem, en als je niet wilt dat m'n pc dan wat harder gaat blazen (hij heeft een build-in warmte-regelings systeem), had je maar niet zo'n tiefuscomputermeubel voor me moeten kopen (waar de PC helemaal dicht staat gebouwd).
Ja, hij was pas op 2,3 procent toen ik de torrent weer opnieuw opstarte
M'n PC gebruikt dan misschien wel vrij veel stroom, maar dat kost toch geen reetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, die achtelijke dingen gebruiken hoerig veel stroom. Mijn pc gaat ook altijd van de stroom af.
Uhm neej, waarom denk je dat ik elke dag zo vroeg op sta. En HVC, tja wat moet je daarvan zeggen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:46 schreef Roi het volgende:
Tain, (waar) zit je op school ? Ik op het HVC
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:44 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze, die achtelijke dingen gebruiken hoerig veel stroom. Mijn pc gaat ook altijd van de stroom af.
Neu dat kost geen reet hoor... Tis maar zo'n 150 a 250 euro op jaarbasis. Misschien nog wel meer. En dat is met een NIET altijd draaiende pc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:47 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
M'n PC gebruikt dan misschien wel vrij veel stroom, maar dat kost toch geen reet
Zit de stekker wel in het stopcontactquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:33 schreef mordradead het volgende:
ik moet ook een nieuwe pcmijn pc doet het om de een of andere reden niet meer
lang lang geleden deed dat ding al vaag dus.... wat ga ik doen ik ga er in zitten klotenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Zit de stekker wel in het stopcontact
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
ja tis alsof je nu naakt kan rondlopen op het vredenburg zonder dat iemand je ziet!
't is ook rustiger zonder cap en raymanquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:48 schreef HomerJ het volgende:
"t is hier leuk zonder Cap en Rayman
bluf dat je dat echt doetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
ja tis alsof je nu naakt kan rondlopen op het vredenburg zonder dat iemand je ziet!
Handyman hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:22 schreef mordradead het volgende:
ik heb mijn compu weer gefixthet geheugen deed dus raar (ff in geheugenslot geblazen)
handy watquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Handyman hoor
check het nieuws morgen :quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:01 schreef Tain het volgende:
[..]
bluf dat je dat echt doet
hoe laat ga je, dan kan ik vredenburg gaan mijden rond die tijdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
check het nieuws morgen :
Chronicles of riddick uit de schappen gehaald...het spel zet aan tot nudisme
hoelaat ben jij er dan? laat anders je vriendin riddick ff halen op mijn manierquote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
hoe laat ga je, dan kan ik vredenburg gaan mijden rond die tijd
uhm van 8:30 tot 17:00, werk op boven vredenburg....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoelaat ben jij er dan? laat anders je vriendin riddick ff halen op mijn manier![]()
uhm weet je die ingang tussen de peek & cloppenburg en het muziekcentrum?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
boven vredenburg? in de vorm van mensen op zo'n hoog werker enzo?
stomme loginsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:33 schreef Together-Alone het volgende:
* krijgt morgen muis voor laptop binnen
[afbeelding]
Verkeerde accountquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:33 schreef Together-Alone het volgende:
* krijgt morgen muis voor laptop binnen
[afbeelding]
deze week krijg ik een nieuw 2e hands scherm van mijn paquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:39 schreef Tain het volgende:
normaal muizen ieder geval, touchpad zuigt
ik heb vandaag een netwerkaart ingebouwd (simpelste wat er is, maar voor t eerst dat ik iets inbouwde)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
deze week krijg ik een nieuw 2e hands scherm van mijn pamorgen ff met de pc bezig.... best leuk werk eigenlijk ik heb teveel vrije tijd misschien kan ik er wel zo'n stukje plexi in de zijkant inzetten
er zijn simpelere dingen, het 1e wat ik deed binnen mijn pc was een brander erin zetten.... hij werkte toen nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik heb vandaag een netwerkaart ingebouwd (simpelste wat er is, maar voor t eerst dat ik iets inbouwde)![]()
xbox live ownt
jij weet zoveel van computers.... kan ik 3 ide cd-rom spelers in 1 "standaard" compu aan de gang krijgen (nee he)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:39 schreef Tain het volgende:
normaal muizen ieder geval, touchpad zuigt
ik had de netwerkkaart in mijn zusjes pc een beetje schuin geplaatst (waarom weet ik ook niet) wilde zijn de kabel erin stoppen heeft ze het voor elkaar gekregen de kaart uit het mobo te trekken, wel een applausje waard....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:48 schreef Tain het volgende:
heb je mzzl, mijn oude brander van 12x4x32 is vorig jaar overleden, terwijl die mij toendertijd 900 gulden had gekost en geeneens burnproof was.
En netwerk kaart inbouwen is eitje, kan niet fout gaan.
wel vastgeschroefd.... dat stukje wat dus door dat schroefje word geklemt is eruit gegleden denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef Tain het volgende:
hoe krijg je die schuin en waarom heb je hem niet vastgeschroeft.... ieder geval niet goed
best knap mordra, bij mij thuis staan 2 comps en heb 1 laptop en 1 computer werkt totaal niet omdat de proc is doorgefikt. Dus die staat te verstoffen in het cv hokquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:59 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel vastgeschroefd.... dat stukje wat dus door dat schroefje word geklemt is eruit gegleden denk ik![]()
*er staat hier 3 pc's en 1 laptop.... 1tje werkt naar behoren
zeker vossenjacht gespeeld in het donkerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:59 schreef -Mzraki- het volgende:
Oef, ruig bosfeestje gister
was dat maar waar.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
zeker vossenjacht gespeeld in het donker
helaas, helaas.... dat is altijd zeer spannendquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
was dat maar waar.
jij weet zoveel, ik heb beeld (quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:16 schreef Tain het volgende:
[..]
uhm van 8:30 tot 17:00, werk op boven vredenburg....
zitten de kabels goed. rode kabel van ide kabel zit naast de rode kabel van de voeding?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:04 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij weet zoveel, ik heb beeld () alleen nu herkent hij mijn schijven niet, geen cd rom spelers geen harde schijven
wat moe tik doen
ik denk dat het aan de jumpers ligt.... zo ff naar kijken en dan zit ik er nog wel een schijfje bij (o nee, geen molexen meer overquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:17 schreef Tain het volgende:
[..]
zitten de kabels goed. rode kabel van ide kabel zit naast de rode kabel van de voeding?
jumpers goed ingesteld? Harde schijf waarvan je boot op master en de andere op slave
en cdrom spelers 1 master, 1 slave
www.dell.nlquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik denk dat het aan de jumpers ligt.... zo ff naar kijken en dan zit ik er nog wel een schijfje bij (o nee, geen molexen meer over)
90 euro voor verzenden.... ik vind het best... wie wil mijn nintendo gratis hebben (verzendkosten wel voor jou) en die advertenties van hun ook, je denkt zozo dat is niet eens zo duur dan kijk je naar de kleine letters en zie je dat het allemaal ex btw isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:45 schreef Tain het volgende:
dell zuigt inderdaad best zwaar, zoveel overbodige software waar je voor MOET betalen en het afleveren is verschrikkelijk duur(90 euro voor verzending)
Doom 3 voor xbox besteld heeft. Mijn vriendin vond doom 3 trouwens eng...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon al 7 topics lang praten over hoe ze dat spel aan de praat moeten krijgen!
Doom 3 Deel 7: Waar de eentonigheid toeslaat
Consoles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |