je bent nog niet blauw?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks allen! Ik heb er heel veel zin in!
En Brighteyes, gefeliciteerd natuurlijk !quote:Vanavond zal Brighteyes beginnen en dan krijgt ze ook gelijk haar kleurtje.
Blijven lezen...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:42 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
je bent nog niet blauw?![]()
![]()
sorry...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:46 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Blijven lezen...![]()
Ja he! Dat vond ik nou ook! Ik kreeg er helemaal een rooie kop van!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:13 schreef Zabb het volgende:
Leuk Brighteyes, wat een eer! Gefeliciteerd!!![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he! Dat vond ik nou ook! Ik kreeg er helemaal een rooie kop van!
Ehm... nee dus...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:25 schreef Spuuglokje het volgende:
Gefeliciteerd Brighteyes!
Ik dacht dat je juist wat minder wilde gaan fokken, dat zit er op deze manier niet in natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:50 schreef phluphy het volgende:
He wat leuk, "gezins"uitbreiding![]()
ja een BE-by!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:37 schreef beefcake het volgende:
Gefeliciteerd!
Nu wordt het echt tijd voor een babyBE
heb je al iets gedaan in je modfunctie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
En toen was ze blauw
Ja, het lag niet aan jou hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik zat me net af te vragen sinds wanneer jij dat blauwe kleurtje hadNou sinds een half uur dus
![]()
Gefeliciteerd
lief plaatje, Sjeenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:58 schreef Sjeen het volgende:Feli Bright Eyes
Tsssssssk, alsof je je niet een ongeluk geslijmd hebt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja he! Dat vond ik nou ook! Ik kreeg er helemaal een rooie kop van!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tsssssssk, alsof je je niet een ongeluk geslijmd hebt.. Je gaf het van de week zelfs ergens op het forum toe.
.
Maar ook hier: welkom en succes!.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:48 schreef ShaoliN het volgende:
Gefeliciteerd, en nu wil ik geen mekkerende vriendin die zeurt of ik even wil ingrijpen in OUD. 24/7 online zul je zijn.![]()
Ik doe mijn best...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:58 schreef ThunderChild het volgende:
Brighteyes, gefeliciteerd.
Alleen kan dat andere topic ff wat minder de stoelendans doen ??
Ik merk hetquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik doe mijn best...
Je hebt er ook goeie bij, hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:24 schreef shmoopy het volgende:
...en sterkte met de crew.
Waar?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je hebt er ook goeie bij, hoor.
Hier zit er een naast mequote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:30 schreef Karin het volgende:
[..]
Waar?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Feli Brighteyes, je wordt vast een goede subforum-mamma!
Even voor mijn beurt pratend, maar het is idd achter de schermen geregeld. Zowel Lois als Karin hebben het gewoon erg druk thuis, en kunnen vaak alleen maar even fokken als de kindjes slapen, en dus zochten ze er iemand bij om de gaatjes op te vullen...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:47 schreef melonovy het volgende:
[..]leuke benaming!
Vond de topictitel ook al zo leuk!
Ik wist trouwens helemaal niet dat jullie in OUD wilde uitbeiden met een modje, heb ik iets gemist of is dat achter de schermen geregeld? NIet dat ik de functie van modje ambieer (integendeel), maar ik ben er gewoon nieuwsgierig naar.
Brighteyes, hartstikke leuk voor je, ik vind jou ook een leuk type voor mod hier! Succes subforum-mamma!!
Thanks beeb!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:38 schreef Wieteke het volgende:
Jeetje, Brightbeeb, wat leueueueueueueuk! Onwijs gefeliciteerd!Modblauw past bij jou
![]()
En ik weet zeker dat je een aanwinst bent voor het OUD-forum. Dus ook alle posters (en lurkers) gefeli!
ik ga je nog terug mailen, maar ben bijna niet thuis dit weekend, komt eraan dus volgende week ergensquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
Goed he, mijn eerste echte!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
brighteyes , gefeliciteerd met je eerste slotje
Heeeeeeeeeee wijffie!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:24 schreef Catootje het volgende:
We hebben een b we hebben een r..........
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
Brighteyes, wat ontzettend leuk dat je modje bent geworden
Lois en Karin, complimenten voor een perfecte keuze!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:00 schreef speedfreakssj het volgende:
feli. maarre, word die troep eik nog verkocht of zitten er allemaal ziekteverwekkende stoffen in>
serieuze vraag want ik zie het nergens meer als ik zo nu en dan eens zocht.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:48 schreef Wieteke het volgende:
Jaaaah!!BE
Vertel eens, hoest nou als mod? En zeg eens eerlijk: heb je de modknopjes ook al stiekem gebruikt buiten OUD? Irritante spelfouten uit topictitels verbeteren, vervelende posts verwijderen, trollen in de crewfora, enzo...
FOK is net als de maatschappij: meer blauw op "straat" is gewoon een veilige gedachte voor het plebsquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk best saai in 't blauw![]()
Idd!! Er zijn mensen die van ze houden omdat ze blauw zijn en je hebt mensen die ze haten omdat ze blauw zijn!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
FOK is net als de maatschappij: meer blauw op "straat" is gewoon een veilige gedachte voor het plebs
Die smiley icm met de toelichting... ik geloof er geen bal van, Brightbeeb!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
nog geen posts verwijderd of zo
Nee, dat is niet te controleren... Alleen als er ergens een topic report geplaatst word, of bijvoorbeeld iets 'heftigs' ge-edit dan geven we dat even aan elkaar door.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:48 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Die smiley icm met de toelichting... ik geloof er geen bal van, Brightbeeb!!![]()
Kom nou, doe es vertellen![]()
Oh en even een serieuze vraag: volgens mij was het Karin die uitlegde dat zij en Lois meer aan posten toekwamen omdat jij nu ze gedeeltelijk ontlast. Kun je dat nou zien van je medemods wanneer topics 'gecontroleerd' zijn?
verkapte topickick
Hebben jullie dan geen sub-forum waarin jullie "probleem dit, dat, zus en zo opgelost" kunnen neerzetten dan ??quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, dat is niet te controleren... Alleen als er ergens een topic report geplaatst word, of bijvoorbeeld iets 'heftigs' ge-edit dan geven we dat even aan elkaar door.
Dus we lezen alledrie gewoon gezellig 'alles'....
Instinct :') Hebben ze allemaal hier....quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen sub-forum waarin jullie "probleem dit, dat, zus en zo opgelost" kunnen neerzetten dan ??![]()
Jawel, daar doelde ik ook op. Met dat doorgeven.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hebben jullie dan geen sub-forum waarin jullie "probleem dit, dat, zus en zo opgelost" kunnen neerzetten dan ??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |