Dat dieetrecepten topic is echt geweldig: "dieet' receptenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:12 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel erg lekker!
Maar zelfs met de ingrediėnten die in het recept zelf staan, is het best wel weinig kcal.
Wat ik trouwens wel vreemd vind, is dat je op de loopband meer kcal verbruikt dan met het steppen en fietsen. Althans, volgens die computer.. terwijl ik het echt minder inspannend vind.
Oh jou zag ik niet, gefeliquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bedoel je totaal of deze week?
Ik geloof dat het nog een van de slankere dingen daar is, als je echt zin hebt in een 'geen gezonde groenten bevattende snelle hap'...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:28 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat ik bij de Mac ga eten vandaag
Heb een 'ren-van-hot-naar-her'-dagje en moet dus snel wat eten op het station. Dan kun je wel een gezond pistoletje nemen oid, maar ik heb een onweerstaanbare trek in Kip Nuggets
Ik vond het niet lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik geloof dat het nog een van de slankere dingen daar is, als je echt zin hebt in een 'geen gezonde groenten bevattende snelle hap'...
Je smaak past zich geloof ik aan. Net zoals je jezelf aan kan leren dingen lekker te vinden, kun je het kennelijk ook aflerenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:47 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik vond het niet lekkerIk liep daarna langs de Werfkring en dacht 'ik was achteraf liever hier gaan eten'. Hoe ver heen kun je zijn in je gezondheidsmanie
Gelukkig drink ik wel nog bier en eet Haagen Dasz Chocoholics
Maar het was wel een snelle hap, dat dan weer wel.
Je smaak verandert zeker! Eerder was het bij mij: hoe zoeter hoe beter... maar die tijd is voorbij. Op vakantie at ik een keer een donut... mierzoet, brrrrquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Je smaak past zich geloof ik aan. Net zoals je jezelf aan kan leren dingen lekker te vinden, kun je het kennelijk ook afleren
Toen ik net vegetariėr was, wou ik nog wel eens valsspelen, maar nu vind ik de lucht van vlees al niet te harden... Vooral biefstuk, eeewww![]()
Die eerste fase lijkt volgens mij toch op Atkins? Weinig koolhydraten, en veel vetten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:32 schreef Qarinx het volgende:
Ik heb gister het South Beach Diet boek gekocht en ik moet zeggen dat ik het best wel geloofwaardig vind en op zich het ook wel wil proberen. Ik ga eerst het boek uitlezen, dan even een goed plan maken met wat ik kan eten (gaat nl. helemaal mis als ik dat op het moment moet bedenken) en dan dus de fase 1 twee weken volhouden.. kijken hoe het gaat.
Op zich ook niet eens zo heel veel vetten, als je het mij vraagt..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:44 schreef wendy-tje het volgende:
Die eerste fase lijkt volgens mij toch op Atkins? Weinig koolhydraten, en veel vetten?
Thanksquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 10:40 schreef Kroeltroel het volgende:
GWS, je gaat goed!![]()
Ik kan ook met mijn duim en wijsvinger overlappen als ik ze om mijn pols doe, maar ik ben toch echt niet licht gebouwd, hoor! Misschien heb je wel extreem lange vingers?(of ik natuurlijk.....)
Let wel op dat je niet te veel afvalt, het schijnt dat als het goed gaat met afvallen mensen hun streefgewicht steeds lager zetten. Als het best goed gaat, kan dat natuurlijk wel maar let op dat het wel gezond blijft!
Ik ben weer bijna officieel slank-de-zomer-in'ner! Ik denk dat het nog 1, maximaal 2 weekjes duurt voordat mijn bmi weer op 25 zit, en dan kan ik dus weer updaten hierEr is deze week bijna een kilo af, dus dat kan de pret niet drukken!
Ik volg mijn eigen dieetquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:28 schreef Qarinx het volgende:
GWS welk dieet volg jij?
Wat mij tegenstaat aan SBD, is dat je dus de rest van je leven geen suiker en wit zetmeel mag, omdat anders de kilo's er zo weer aanvliegen. Ik zie dat mezelf niet doen... ik wilde morgen beginnen met 2 weken koolhydraatarm te leven, alleen wat ik daarna moet..? Ik wil gewoon niet rest van m'n leven geen pasta en brood meer eten.. dat vind ik pure kwelling. Ga toch maar weer op oude voet verder. Bewust eten en meer sporten.
Nou precies, dat lijkt me het belangrijkste. Je voelt je er goed bij, en sowieso lees je altijd dat de geleidelijke manier niet alleen gezonder & verantwoorder is, maar ook minder kans geeft op terugval. Als je in korte tijd veel afvalt ligt het jojo-effect op de loer. Beter gewoon langzaam & gestaagquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:07 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Het gaat niet snel, maar ik voel me er prima bij en het voedingscentrum (twee ons groenten, twee stuks fruit) is ook redelijk blij, hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |