quote:Morgenmiddag ga ik naar Doetichem, ik rij dan over de A12 langs Arnhem misschien kunnen we dan iets afspreken bij een afrit ergens dat scheeld jou de kosten en de reistijd en ik rij er toch langs. Maar dan lijkt me 100 euro zeker met deze service netjes gezien de splinternieuwe voorband.
quote:Die banden is trouwens wel aantrekkelijk.. nou nog monteren
quote:riet, zou dat evt bij jou kunnen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:22 schreef ZX9R het volgende:
Ik dacht deze keer zal ik maar geen topic openen want OPM opent er toch meteen 1.
Kan ik PVD minuten wachten.....
Die machine is weg ..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nou?
is eigenlijk wel een heel slappe OP voor een jubileumtopicquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Game on
jubileum...? met alle andere zitten we over de 100 topicsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
is eigenlijk wel een heel slappe OP voor een jubileumtopic![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef Abonides het volgende:
Ff een vraagie...
Als het ff meezit en ik kan het financieel rond brengen, dan wil ik binnen een jaartje met mijn motorrijbewijs gaan beginnen.
volgens mij maakt dat weinig verschil, met een spoedcursus zul je hem wel sneller hebben denk ik. het scheelt enorm dat je al 8 jaar autorijdt want dan hoef je de verkeersregels niet ook nog eens te leren en kun je je volledig concentreren op je motor.quote:Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gewoon 2x per week lessen of meteen zo'n spoedcursus doen? Is het verstandig om een spoedcursus te volgen? (Btw... ik heb al autorijbewijs al 8 jaar)
wat voor motor had je in gedachten dan? Het hangt heel erg af van het type motor dat je wilt. Een R1 of een Firebladequote:En als je je rijbewijs hebt, watvoor motor kan je dan het beste als beginneling aanschaffen? Van elke motor die ik mooi vind krijg ik te horen dat dat niet verstandig is... omdat ze gewoon te krachtig zouden zijn voor iemand die nogmaar net zijn rijbewijs zou hebben...
Merci!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
YZF-R1: No Compromise
Wel een uitdaging hoor, vind ik persoonlijk
Schijnt het vriendelijkste model R1 te zijn....... doe mij maar het 98-modelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]modelletje 2004..
Als er ooit een bijterige machine gemaakt is, is die het wel......quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Schijnt het vriendelijkste model R1 te zijn....... doe mij maar het 98-model![]()
Zit beneden en heb geen proxy bij de hand. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef ZX9R het volgende:
Hey Riet, is dit niks voor je?
Kun je meedoen met de Kawa-clan!
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/67343/
Jep. Samen met de oudere Blades........ toch ken ik iemand die een 98-er R1 kocht als zijn eerste motorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als er ooit een bijterige machine gemaakt is, is die het wel......
2004 ..was dat niet de 175 pk/kg machine?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Schijnt het vriendelijkste model R1 te zijn....... doe mij maar het 98-model![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |