quote:Morgenmiddag ga ik naar Doetichem, ik rij dan over de A12 langs Arnhem misschien kunnen we dan iets afspreken bij een afrit ergens dat scheeld jou de kosten en de reistijd en ik rij er toch langs. Maar dan lijkt me 100 euro zeker met deze service netjes gezien de splinternieuwe voorband.
quote:Die banden is trouwens wel aantrekkelijk.. nou nog monteren
quote:riet, zou dat evt bij jou kunnen?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:22 schreef ZX9R het volgende:
Ik dacht deze keer zal ik maar geen topic openen want OPM opent er toch meteen 1.
Kan ik PVD minuten wachten.....
Die machine is weg ..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:nou?
is eigenlijk wel een heel slappe OP voor een jubileumtopicquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Game on
jubileum...? met alle andere zitten we over de 100 topicsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
is eigenlijk wel een heel slappe OP voor een jubileumtopic![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef Abonides het volgende:
Ff een vraagie...
Als het ff meezit en ik kan het financieel rond brengen, dan wil ik binnen een jaartje met mijn motorrijbewijs gaan beginnen.
volgens mij maakt dat weinig verschil, met een spoedcursus zul je hem wel sneller hebben denk ik. het scheelt enorm dat je al 8 jaar autorijdt want dan hoef je de verkeersregels niet ook nog eens te leren en kun je je volledig concentreren op je motor.quote:Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gewoon 2x per week lessen of meteen zo'n spoedcursus doen? Is het verstandig om een spoedcursus te volgen? (Btw... ik heb al autorijbewijs al 8 jaar)
wat voor motor had je in gedachten dan? Het hangt heel erg af van het type motor dat je wilt. Een R1 of een Firebladequote:En als je je rijbewijs hebt, watvoor motor kan je dan het beste als beginneling aanschaffen? Van elke motor die ik mooi vind krijg ik te horen dat dat niet verstandig is... omdat ze gewoon te krachtig zouden zijn voor iemand die nogmaar net zijn rijbewijs zou hebben...
Merci!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:15 schreef Rietvaerder het volgende:
YZF-R1: No Compromise
Wel een uitdaging hoor, vind ik persoonlijk
Schijnt het vriendelijkste model R1 te zijn....... doe mij maar het 98-modelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]modelletje 2004..
Als er ooit een bijterige machine gemaakt is, is die het wel......quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Schijnt het vriendelijkste model R1 te zijn....... doe mij maar het 98-model![]()
Zit beneden en heb geen proxy bij de hand. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:17 schreef ZX9R het volgende:
Hey Riet, is dit niks voor je?
Kun je meedoen met de Kawa-clan!
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/67343/
Jep. Samen met de oudere Blades........ toch ken ik iemand die een 98-er R1 kocht als zijn eerste motorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Als er ooit een bijterige machine gemaakt is, is die het wel......
2004 ..was dat niet de 175 pk/kg machine?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Schijnt het vriendelijkste model R1 te zijn....... doe mij maar het 98-model![]()
Zo komt ie in alle tests eruit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
"Het groene topmodel is niet meer het rustigste jongentje van de klas, maar de belhamel"![]()
Wel een leuke opening op de site:quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:43 schreef Patrick281 het volgende:
KICKSTART RULES.![]()
quote:Houdt u ervan met de benen gespreid en het kruis vol in de wind
op een gemotoriseerd voertuig te zitten?
Vindt u het geweldig om met zoveel mogelijk kabaal, zo langzaam mogelijk
over de boulevard te rijden, om er zeker van te zijn dat er niemand is die uw
nieuwe, dubbel-verchroomde highway-pegs niet ziet…?
Houdt u zichzelf jaarlijks over een afstand van maximaal 2.000 kilometer okselfris
met behulp van een apehanger-stuur? Gefeliciteerd, maarrrr….
Dan zit u hier wel echt helemaal verkeerd!
Tering.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:50 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wel een leuke opening op de site:
[..]
![]()
![]()
quote:In KicXstart alles over het genieten van sportief motorrijden met alle mogelijke motoren,
zolang het maar géén choppers, customs of tweewielige vrachtwagens zijn.
quote:10 september = KicXstart circuitdag
schrijf je nu in!!
Op 10 september is er weer een KicXstart Circuitdag op het gezellige
circuit van Zolder, België.
Bij de KicXstart-circuitdagen heeft de veiligheid de hoogste prioriteit.
Bij de technische controle wordt daarom niet alleen naar de motor
(m.n. remmen, banden en oliedichtheid), maar ook naar de outfit van
de rijder gekeken (losse rugbeschermer verplicht!).
De deelnemers zonder veel circuitervaring kunnen zich inschrijven voor
de groep 'Beginners' en de mensen die al over de nodige circuitervaring
beschikken schrijven zich in bij 'Gevorderden'.
Er wordt 5 x 20 minuten gereden en het inschrijfgeld is inclusief broodjes
voor de lunch en het traditionele gulle bord friet-stoofvlees aan het
einde van de dag. Kosten voor deelname, in de groepen Beginners of
Gevorderden, bedragen ¤130 per dag. (KicXstart-abonnees betalen slechts ¤120).
Nu aanmelden is zeker zijn van een plek! Aanmelden kan per e-mail: administratie@kicxstart.nl
Noteer als onderwerp: 'Circuitdag'. U krijgt dan vervolgens een inschrijfformulier toegestuurd (per post, fax, e-mail). U kunt natuurlijk ook een formulier telefonisch aanvragen: ....
Even wachten en een VFR V5.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Als er 1 mocht uitkiezen nam ik de GSX-R750...... jullie?
ZX10R leek jou niks zei je bij de Mac in Dordtquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:57 schreef ZX9R het volgende:
Wat denk je zelf?
Klopt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
ZX10R leek jou niks zei je bij de Mac in Dordt
Nee, alla MotoGP waar ze ook een V5 hebben. Verwacht 2005/2006.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:01 schreef ZX9R het volgende:
Zeker een Proton blok erin?
Maar alleen een racemotor..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:09 schreef ZX9R het volgende:
Proton heeft ook V5
Heb jij die ook gehad? Ik kocht een 640 nieuw in 1993, en een occasion in 1996..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:15 schreef ZX9R het volgende:
Jawa
Ik niet! JIJ!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij die ook gehad? Ik kocht een 640 nieuw in 1993, en een occasion in 1996..
Ik heb altijd een zwak voor de VFR gehad ..waarom weet ik niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn: Je bent een overloper
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:20 schreef ZX9R het volgende:
Ik niet! JIJ!
Ik zou niet durven!
Pfffffff ff denken ..in het kort ...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Suzuki/Yamaha/Honda/BMWWat heb je nog meer gehad...
Dat is wel een goede instelling.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Wij![]()
Je vroeg wat ik gehad had ..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:13 schreef Rietvaerder het volgende:![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je m toch inruilen in september voor een K1200S?
ben geen uitslaperquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Die is natuurlijk dan ook aan het uitslapen, en terecht..
DUUR!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet, met duoseat cover
Merk: YAMAHA
Type: YZF 600 R THUNDERCAT
Bouwjaar: 1996
Teller: 27960 Km
Kleur: ZILVER GEEL
Prijs: ¤ 5.500,00
idd wel duur maar het ging mij alleen ff om die seatcover, staat echt stoer op deze fietsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
DUUR!
Wel mooi
Bij Korteland stond ook een 96-er met 21000km voor 3500.....
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
idd wel duur maar het ging mij alleen ff om die seatcover, staat echt stoer op deze fiets
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:34 schreef Patrick281 het volgende:
Nooit geweten dat er echt een Japanse designer over nagedacht had bij deze fiets.
past echt perfekt!! mooie bike, alleen dat dat stuur zo huizehoog moet staanquote:Komt zo echt perfect tot zijn recht.
zin heb ik wel, we moeten alleen even kijken hoe we uitkomenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, 18 Augustus gaat de skate tocht in Rotterdam op de terugweg over de lange en mooie Maasboulevard langs de haven. Ongeloofelijk mooi uitzicht heb je dan. Als je nog ook maar een klein beetje zin had om te komen dan moet je zeker die dag komen!
Zucht. Ga er nou eens opzitten ipv blijven zaniken over een hoog stuurquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooie bike, alleen dat dat stuur zo huizehoog moet staan
Bijna zo hoog als op een Bandit.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:..............
ghe ghe moet ik maar es proberen hequote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Zucht. Ga er nou eens opzitten ipv blijven zaniken over een hoog stuur
h u i z e h o o gquote:Stuur is helemaal niet hoog..... tis een sportfiets hoor.
Ik ga maandag ff bij mijn collega's polshoogte nemenquote:Rammstein houdt huis in Ahoy'
Ladingen kritiek hebben ze de afgelopen jaren over zich heen gekregen. De ergste verwensingen kregen ze naar hun hoofd geslingerd. Maar met een dikke huid vol eelt in combinatie met een hele hoop vastberadenheid èn een gezonde dosis (zelf)spot is de Duitse band Rammstein absoluut heer en meester in het shockrockgenre.
Als voorproefje van het nieuwe album wordt de nieuwe single Mein Tell momenteel veelvuldig de ether ingeslingerd. Zeg nou zelf, Rammstein kun je horen, maar moet je vooral zíen! Bizarre verkleedpartijen, spuitende dildo's, en veel, heel veel vuurwerk passeerden de revue tijdens haar laatste tournee. Controversieel? Absoluut! Spectaculair? Zonder twijfel! Zal wederom veel stof doen opwaaien. Niet missen dus...
Donderdag 4 november 2004
Ahoy' - Rotterdam
Entree: E 32,50/E 34,50/E 36,50/E 38,50 (exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
h u i z e h o o g![]()
in vergelijking met een ss wel
![]()
Dat is de harde kern he .. en u bent ..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:40 schreef Makster het volgende:
De klere wat lullen jullie veel !
Kan voordat ik weer op de hoogte ben eerst ff 3400 posts doorlezen :')
Maarre een droom deze fietsen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:44 schreef daydreamy1980 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn motors??
[afbeelding]
:') :')
.. je kan beter dat collegaatje naar Marco Borsato meenemen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:55 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga maandag ff bij mijn collega's polshoogte nemen
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
.. je kan beter dat collegaatje naar Marco Borsato meenemen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is de harde kern he .. en u bent ..![]()
Zelf in elkaar gevouwen en gelijmd?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:44 schreef daydreamy1980 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn motors??
[afbeelding]![]()
Tja, te veel niet online om het allemaal te lezen. Maar ben er wel al best lang bij tochquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
Dat is de harde kern he .. en u bent ..![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:04 schreef Makster het volgende:
Tja, te veel niet online om het allemaal te lezen. Maar ben er wel al best lang bij toch
Het is idd echt niet meer bij te houden. Ik heb sinds gisteren geloof ik minimaal een half topic gemist ofzo.. Eén dagje niet lezenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De verloren zoon .. en is weer terug maar praat zo weinig.
![]()
![]()
[afbeelding]Het valt mij nu pas op inderdaad hoe snel een topic volloopt, gisteren waren we nog aan het begin van de vorige.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:19 schreef ploderus het volgende:
Het is idd echt niet meer bij te houden. Ik heb sinds gisteren geloof ik minimaal een half topic gemist ofzo.. Eén dagje niet lezenHebben jullie vrije tijd te veel ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja ??
ik ben de laatste tijd niet veel bij mijn pc. Verder ben ik met dit tempo meer aan het bijlezen dan dat ik kan postenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al weken niet meer gepost ..
[..]
Waarvoor waren die boetes? Weet je dat toevallig? Roekeloos rijden? Hard rijden? Slechte staat van motor? Meer zou ik me niet kunnen voorstellen. Ben eigenlijk wel benieuwdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:03 schreef RB het volgende:
Op kb herenveen ¤ 1250 aan boetes uitgedeeld aan 6 motor rijders gisteren![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:34 schreef ploderus het volgende:
Verder ben ik met dit tempo meer aan het bijlezen dan dat ik kan posten
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:03 schreef RB het volgende:
Op kb herenveen ¤ 1250 aan boetes uitgedeeld aan 6 motor rijders gisteren![]()
Stond in de telegraaf van vandaag (hinderen van verkeer rechts inhalen etc etc)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:07 schreef ploderus het volgende:
[..]
Waarvoor waren die boetes? Weet je dat toevallig? Roekeloos rijden? Hard rijden? Slechte staat van motor? Meer zou ik me niet kunnen voorstellen. Ben eigenlijk wel benieuwdVolgens mij mag je daar gewoon rijden mits je een beetje netjes blijft rijden
![]()
grappige afbeeldingquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Gelukkig dit jaar nog geen post wat dat betreft .. lucky bastard.
Where have u been.
Zoiets zei ik de laatste meet al .. als er iemand gepakt wordt gelijk wegwezen allemaal.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:13 schreef RB het volgende:
Heerenveen: klaverblad-racers
Woensdag omstreek 20.30 uur werd melding gemaakt, dat een groep motorrijders aan het scheuren was rond het klaverblad. Auto’s werden links en rechts ingehaald door genoemde motorrijders. Met een onopvallende auto werd gereden op het klaverblad. De motorrijders waren net bezig een zestal keer het klaverblad te nemen. Dit deed de politie ook en werden regelmatige rechts als links ingehaald. Alle overtredingen werden genoteerd en men kon een motorrijder aan de kant krijgen. Even later werd een groep bij Tjalleberd aangesproken. In zeven minuten werd voor ¤1250 aan bekeuringen uitgeschreven. Drie motorrijders konden worden genoteerd. Een kon worden staande gehouden en de andere twee op kenteken.
Zit je toch al snel boven .. ik hoorde van OPM dat ze een bepaald klaverblad nu op max 50 km/u gezet hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:15 schreef ploderus het volgende:
Tja, op zich waren ze dan ook fout bezig. Maar kunnen ze wat maken als je gewoon netjes je rondjes rijdt? Misschien af en toe wat hoge snelheid, maar nog niet boven de geldende max snelheid?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:17 schreef RB het volgende:
Al wat bekent waar we dit weekend meeten?![]()
KB badhoevedorp staan geen borden. Alleen adviessnelheid (50km/u geloof ik)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit je toch al snel boven .. ik hoorde van OPM dat ze een bepaald klaverblad nu op max 50 km/u gezet hebben.
Hebben we eindelijk mooi weer om te meeten hebben ze allemaal vakantie in hun kopquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Niemand is enthousiast verder .. voorlopig .. alleen PatM en jij.
In theorie ben ik beschikbaar.
Nu ga ik nog even tv kijken.. tot laters.
ik weet iig zeker dat ze bij het knooppunt van de A15/A50 een max snelheid geldt van 50 km/h. ze zijn hier zelfs met blik op de weg geweest om motorrijders te bekeuren, ze gingen er met 110/120 km/h overheen...flink bekeurd dus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zit je toch al snel boven .. ik hoorde van OPM dat ze een bepaald klaverblad nu op max 50 km/u gezet hebben.
ws. volgende week...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:53 schreef RB het volgende:
wanneer kun je je motor weer ophalen OPM?
Nee, ik keek er toch van op toen je zei dat je op Beekbergen max. 50km/h mag.....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nu weet ik dus niet zeker of dat voor elk KB geldt...
gaafquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Zondag ben ik op Schiphol.
Schiphol-meet, is heel tof hoor daar...... Polderbaan
Voor degene die dat nooit gezien hebben of degene die dat ook cool vinden..... enne, je kan er ook leuk rijden hoor.
weet je dat wel heel zeker?? het was laatst in het nieuws namelijk maar ik weet niet meer precies of dat overal geldt...ik zou toch graag een link zien ofzo waarin het wordt bevestigd.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, ik keek er toch van op toen je zei dat je op Beekbergen max. 50km/h mag.....
Op Gorinchem is het gewoon 120km/h
Tuurlijk. Is gewoon snelweg...... en anders moeten ze een 50-bord plaatsen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
weet je dat wel heel zeker?? het was laatst in het nieuws namelijk maar ik weet niet meer precies of dat overal geldt...ik zou toch graag een link zien ofzo waarin het wordt bevestigd.
Dan toch nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaafik kom ook op me sjopper
.
.
.
not
tja, daar ga je vanuit...dat dachten die jongens ook die hier gepakt zijn bij blik op de weg...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is gewoon snelweg...... ze moeten er anders een 50-bord plaatsen.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan toch niet
ja en op gorinchem en apeldoorn wordt niet vaak 'gereden'...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Doen ze alleen op klaverbladen waar vaak ''gereden'' wordt..... plaatsen ze 50-borden uit voorzorg
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, daar ga je vanuit...dat dachten die jongens ook die hier gepakt zijn bij blik op de weg...
Dan ga jij toch lekker 50 rijden...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja en op gorinchem en apeldoorn wordt niet vaak 'gereden'...
jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:18 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker 50 rijden...
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Harder kom je toch niet met de EN500
Met de ZXR wel? ?
Het lijkt me inderdaad toch wel erg gaaf ja!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik heb al lekker de theorie online zitten doornemen. Het valt me reuze mee. Het enige wat ik fout doe zijn de nieuwe verkeersborden. Desondanks slaag ik over het algemeen voor de online testen.quote:[..]
volgens mij maakt dat weinig verschil, met een spoedcursus zul je hem wel sneller hebben denk ik. het scheelt enorm dat je al 8 jaar autorijdt want dan hoef je de verkeersregels niet ook nog eens te leren en kun je je volledig concentreren op je motor.
Ik ben persoonlijk over het algemeen helemaal gek van naked bikes. De Triumph Speed Four en Triple Speed (versie 2004) vind ik helemaal te gek. Ook de Yamaha Vmax (wel enigzins omgebouwd) sta ik geregeld aan te gapen. Of natuurlijk niet te vergeten de Ducati Monster (voornamelijk 600)quote:[..]
wat voor motor had je in gedachten dan? Het hangt heel erg af van het type motor dat je wilt. Een R1 of een Firebladezou ik niet mee beginnen omdat die simpelweg compromisloos zijn.
Ikzelf ben begonnen op een ZXR400 waar ik heel veel plezier mee heb en waar ik nog lang niet alles uit heb gehaald. dat eerst maar eens goed onder de knie krijgen en dan ga ik wel wat zwaarder rijden (ws. 600cc).
Voor de supersports is 600cc denk ik het maximum waar je lekker op kunt beginnen. In de eerste twee versnellingen trek je op het vermogen al het voorwiel van de grond als je even niet oplet. Verder kun je je af een toe een klein foutje op een 600cc permitteren. Bij een 750 of hoger heb je al zo belachelijk veel vermogen (quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:27 schreef Abonides het volgende:
Thx allemaal voor jullie advies!!!
[..]
Het lijkt me inderdaad toch wel erg gaaf ja!!!
[..]
Ik heb al lekker de theorie online zitten doornemen. Het valt me reuze mee. Het enige wat ik fout doe zijn de nieuwe verkeersborden. Desondanks slaag ik over het algemeen voor de online testen.
[..]
Ik ben persoonlijk over het algemeen helemaal gek van naked bikes. De Triumph Speed Four en Triple Speed (versie 2004) vind ik helemaal te gek. Ook de Yamaha Vmax (wel enigzins omgebouwd) sta ik geregeld aan te gapen. Of natuurlijk niet te vergeten de Ducati Monster (voornamelijk 600)
Op de buikschuivers heb ik wat minder kijk. Hiervan vind ik de Triumph Daytona 600 en in mindere mate de 955i erg mooi (alsof ik iets met Triumph heb).
Is per definitie een 599cc een betere bike om op te beginnen?
Zelfs op parkeerplaatsen langs de snelweg geldt de snelheidslimiet van de snelwegquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk. Is gewoon snelweg...... en anders moeten ze een 50-bord plaatsen.
Doen ze alleen op klaverbladen waar vaak ''gereden'' wordt..... plaatsen ze 50-borden uit voorzorg
Alleen die gasten die gepakt zijn bij Blik op de Weg zagen die mooie ronde bordjes over het hoofd die er wel duidelijk stonden. Maar dat kwam ook omdat die bordjes toen pas net geplaatst waren, en die gasten daar al jaren kwamen. Dus macht der gewoonte en dan vallen ook die bordjes minder opquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, daar ga je vanuit...dat dachten die jongens ook die hier gepakt zijn bij blik op de weg...
Life is a bitchquote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:32 schreef Trax het volgende:
verdorie.. kmag niet op de snelweg met me 49.7 cc
en opvoeren is de oplossing:Pquote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:34 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Life is a bitch![]()
Waarom opvoeren? Mijn Italjet Formula AirTechno 50 scootertje gaat zonder begrenzers ook al 80/90 op de tellerquote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:37 schreef Trax het volgende:
[..]
en opvoeren is de oplossing:P
ow? nooit van gehoord eigsquote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:40 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Waarom opvoeren? Mijn Italjet Formula AirTechno 50 scootertje gaat zonder begrenzers ook al 80/90 op de teller
Motorhispania? Heb je dan zo'n ding?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:44 schreef Trax het volgende:
[..]
kheb mn motorhispania ook gwoon onbegrensd nou... gaat nou ook 90... maar mag nog wel wat harder
600cc motoren zijn over het algemeen wat geschiktere motoren om op te beginnen. Ook bij nakeds zou ik toch eerder beginnen met een 600cc dan een 1000/1100/1200/1300/1400 cc motor.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:27 schreef Abonides het volgende:
Thx allemaal voor jullie advies!!!
[..]
Is per definitie een 599cc een betere bike om op te beginnen?
Enneh... als je dalijk het geld heb en de gerechtigde leeftijd wil je vast ook je motorrijbewijs gaan halen?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:59 schreef Trax het volgende:
o jaaaa oooow die ken ik wel... die zie ik nog welles rijuh!!
maar dit is me motorhispania... die eerste van de 2 zeg maar...
[afbeelding]
Ik snap heel dat begrens gedoe niet... Toen ik m'n scooter aan het inrijden was, trok 'ie voor geen meter. Dus altijd auto's nog net niet over me heen (en dat terwijl ik op de rijbaan moet rijdenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:00 schreef Trax het volgende:jaaaa thnx.. is zeker ook leuk om op te rijden... mits ze harder gaan dan 50 km/u
Tja, zo beginnen de meeste motorrijders nou eenmaalquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
brommers![]()
daarmee haal ik de 50 niet eens...bij 40 zitten de stepjes al aan de grondquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Harder kom je toch niet met de EN500
en ik vond het hard genoeg gaan toen :')quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:02 schreef Patrick281 het volgende:
Toen reden we ongeveer 80 .. OPM met een brakke ZXR400 en weinig ervaring .. ik volgde met de Bimota op 8 jaar oude banden en weinig ervaring met de Bi .. circa 400 kilometer.
maar nu ga ik wat harder en meer ontspannen de bochten doorquote:Nu met de BMW doe ik al dat soort bochtjes 20 km/u sneller, althans referentie is een 80 km/u bocht hier waar ik nu dus 100 rijdt.Dus dan opgeteld blijven we nog binnen de max snelheid.
![]()
jaaa dat heb ik ook gedaan... tslaat eigs ook nergens op.. want op het bromfietspad... ga je te hard voor de fietsers... en op de autobaan kun je die auto nauwelijk bij houden.. en je moet ook nog es 6 keer schakelen... mjah.. ik heb er nou ook wel een begrenzer in.. mocht ik ooit worden aangehouden...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:07 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik snap heel dat begrens gedoe niet... Toen ik m'n scooter aan het inrijden was, trok 'ie voor geen meter. Dus altijd auto's nog net niet over me heen (en dat terwijl ik op de rijbaan moet rijden).
Is gewoon levensgevaarlijk. Toen de eerste 500 km er op zat gelijk de begrenzers er uit laten halen. Sindsdien kan ik tenminste lekker met het verkeer meekomen met die scooter
ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja, zo beginnen de meeste motorrijders nou eenmaal
ik vind het altijd grappig als je bij een stoplicht staat en er komt met veel lawaai (voor een brommer dan) zo'n opgefokte scooter aanrijden. dan lijkt het wel of ze een sprintje willen doenquote:* One_Punch_Mickey heeft daarom ook niet zo'n hekel aan bromfietsers... behalve als ze zonder helm met 80 door een rood stoplicht gaan
dat vind ik 1 vd leukste dingen, je eigen motor met subtiele wijzigingen persoonlijk makenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:16 schreef Trax het volgende:
werken jullie veel aan het uiterlijk van jullie motor dan?
Bij een BMW K1100LT valt er weinig aan het uiterlijk te doen....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:16 schreef Trax het volgende:
werken jullie veel aan het uiterlijk van jullie motor dan?
het scheelt wel als je een tijdje een brommer hebt gereden. wanneer mag je en kun je met je rbw beginnen? of ga je eerst voor B?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:51 schreef Trax het volgende:
aaaaah mjah.. ik weet in elk geval al wel hoek zown ding moet besturen...:P
in het begin vond ik het best eng om vooral op drukke wegen te rijden, in het centrum helemaal...
maaaaar het is goed gekomen... nog nooit ongeluk gehad of iets dergelijks
Brommer en motor zijn minder vergelijkbaar dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:51 schreef Trax het volgende:
aaaaah mjah.. ik weet in elk geval al wel hoek zown ding moet besturen...:P
in het begin vond ik het best eng om vooral op drukke wegen te rijden, in het centrum helemaal...
maaaaar het is goed gekomen... nog nooit ongeluk gehad of iets dergelijks
We hebben hardstikke mooi weer dus kan niet beter, gisteren hele dag in de Bieschbos rond gevaren dus nu geen witte motor rijder meer,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:30 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Hoe is de vakantie maat?
Hmmm... 115pk achterwiel is wel leuk hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:02 schreef PatrickM het volgende:
een 1000/1100/1200/1300/1400 cc motor.
Niet dat het vermogen zo spannend is,
Ik bedoel in vergelijking met een 1000cc supersportquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hmmm... 115pk achterwiel is wel leuk hoor
Ik moest een keer op de rollenbank met mijn Ark en had 2,4kwquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:20 schreef PatrickM het volgende:
Als ik gepakt wordt met de scooter kost het mij geloof iets van 110 euro (zit ergens tussen de 1,2 en 1,5 kw vermogen)... en dan te bedenken dat m'n motor 74 kw vermogen heeft... (maar goed, als ik die vol gas trek in de 5e versnelling mag ik iig m'n rijbewijs voor een paar maanden inleveren en een naheffing wegenbelasting van 350 euro verwachten)
Bij jouw scooter was er geloof ik wel wat meer gebeurd dan alleen de begrenzers eruitquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik moest een keer op de rollenbank met mijn Ark en had 2,4kw
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Wtf.... gaan we het nou over "brommahs" hebben![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
brommers![]()
Kom klappe hale danquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Kom klappe hale dan
dat zei ik, gaan we het over brommahs hebbenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:35 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ok, jij wintquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Neem gewoon PatM mee
Ja, ZXR400, EN500.... weet je wel, brommersquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat zei ik, gaan we het over brommahs hebben
www.marktplaats.nlquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:48 schreef PatrickM het volgende:
Hee vraagje... weet iemand hier een adres waar je voor ca 20 tot 50 euro een jethelm aan kan schaffen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ZXR400 weet je wel, brommers![]()
Klopt, wees maar blij dat jij een vol vermogen rijbewijs heb.......quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
die brommer die jij niet kon bijhouden met een stoplicht sprint, trouwens die 25Kw brommertjes hebben wind mee en bult nodig om boven de 120 km/h te komen
voor 50 euro...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Nieuw bedoel ik
niet als het een 600cc is met een kleiner tandwiel die bij de 30 km/h al werd ingehaald door een 400cc met heeeeeel weinig koppel onderinquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Klopt, wees maar blij dat jij een vol vermogen rijbewijs heb.......
Trouwens, il zou me best schamen als ik er tot de 50km/h wordt uitgetrokken door een 25kw brommer terwijl mn eigen motor vol vermogen is
daarna hield ik me in...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat ik er daarna uitgetrokken wordt is niet zo heel vreemd met 35pk
Jups... elcheapo... mag uiteraard max. 70 a 80 euro kostenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
voor 50 euro...
Ghehe, zou ik ook zeggen jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daarna hield ik me in...
Rijd eens langs Korteland motoren...... die hebben veel in het opruimhoekje liggen aan dat soort spul...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:52 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Jups... elcheapo... mag uiteraard max. 70 a 80 euro kosten
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Maak er maar 60km/h van, km's stijgen sneller dan je denkt
'later als ik groot ben'quote:Of doe jij er 8 seconden over om naar de 100 te gaan....
Ach ja, wacht maar tot ik groot ben
tis de waarheidquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:52 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ghehe, zou ik ook zeggen ja
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Enne OPM, liever iets minder snel en geen olieverbruik dan sneller en een paar liter olie op 3000km
Jep, maar dan ga ik links staan..... anders hoor ik weer mn eigen motor niet met als gevolg dat ik niet goed kan bepalen hoeveel ik de koppeling moet laten slippenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]we doen het nog wel een keer goed over
Oh, ik hield ook in..... danquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tis de waarheid [afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, maar dan ga ik links staan..... anders hoor ik weer mn eigen motor niet met als gevolg dat ik niet goed kan bepalen hoeveel ik de koppeling moet laten slippen
yeahquote:Zou leuk geweest zijn als ik zonder koppeling vanaf 3000rpm aan het acceleren was
volvermogen ken ik gelukkig welquote:KoppelIets wat jij niet kent
En 4 hele grote ringen in de inlaat waardoor er maar 30% van de brandstof doorheen kanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een 600cc
met een kleiner tandwiel
Gelukkig in de bochten nog altijd sneller he Mr. Schaamrandquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]smoesjes smoesjes
[..]
yeahyeah
[..]
volvermogen ken ik gelukkig wel
wat invloed heeft op de topsnelheid...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En 4 hele grote ringen in de inlaat waardoor er maar 30% van de brandstof doorheen kan
Hahaha..... en niet op de trekkracht denk je?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat invloed heeft op de topsnelheid...
we spreken elkaar over 4 jaar welquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:56 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gelukkig in de bochten nog altijd sneller he Mr. Schaamrand![]()
![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we spreken elkaar over 4 jaar welwant dat is de ervaring die jij inmiddels achter de rug hebt...
minimaal, voornamelijk op de top.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hahaha..... en niet op de trekkracht denk je?
Ja hoor, tis goedquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
minimaal, voornamelijk op de top.
ook jij hebt niet toen jij voor het eerst op een motor stapte meteen je knie aan de grond gekregen...(neem ik aan)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:58 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie weet
Volgens Pepijn en Gerako heb ik nooit circuit gereden dus![]()
![]()
tot we bochten tegenkomenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga graag de uitdaging aan als de ringen eruit zijn..... vrees dat jij al sneller heel klein in de spiegels wordt.........
Wel het zijwieltje....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ook jij hebt niet toen jij voor het eerst op een motor stapte meteen je knie aan de grond gekregen...(neem ik aan)
trouwens een technische discussie met een leek aangaan is wel een beetje triest hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja hoor, tis goed
Ghehe, als je iemand op een ZXR die ECHT kan rijden wel ja.......quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tot we bochten tegenkomendan zal jij je motor moeten liften wil je mij bij kunnen houden
wat trouwens 10 keer leuker is dan recht uit...
houd ik je aanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus, ik verkoop hem pas als ik een full power sprintje tegen een ZXR400 heb gedaan!
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
trouwens een technische discussie met een eigenwijze leek aangaan is wel leuk hoor![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi hequote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
hard op lacht vanwege de kern van waarheid die erin zit
![]()
jullie beginnen me te kennenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mooi he
186 kg nat...ehhh ik zet in op die banditquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
People place your bets!
Wie gaat er winnen tot de 100km/h..........
De ZXR400 met 65pk en 32nm koppel met een gewicht van 170kg (toch?) of de Bandit600 met 78pk en 54nm koppel (wat overigens bij een laag toerental zit) met een gewicht van 208kg.....
Bandit 600Nquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:03 schreef Rietvaerder het volgende:
People place your bets!
Wie gaat er winnen tot de 100km/h..........
De ZXR400 met 65pk en 32nm koppel met een gewicht van 170kg (toch?) of de Bandit600 met 78pk en 54nm koppel (wat overigens bij een laag toerental zit) met een gewicht van 208kg.....
ZXR-400 '99quote:Test in MOTORRAD
Vmax km/h 200
Beschleunigung 0-100 km/h sek 4,1
Verbrauch Liter / 100 km 5,2
Ausgabe7) TT 18/2002
quote:Top speed: 202.0 km/h (125.5 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.100 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 18.500 seconds
boys with toysquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:24 schreef ondeugend het volgende:
Jongetjes
Ik vond het wel leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
genoeg gekemphaand nu
was het ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk
OPM met zijn nieuwe " babe magnet" alleen jammer dat ie niet rood is want dan liepen ze je met bosjes achterna,quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net even snel de EN500 aan mijn zus laten zien (ze had hem nog niet gezien nl.) en net als de meesten: wow, dit vind ik echt mooi!!! kunnen we vanmiddag een stukje rijden??
Nee hoor... ik heb me prima vermaakt netquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was het ookvooral voor degenen die denken dat we alles serieus menen
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net even snel de EN500 aan mijn zus laten zien (ze had hem nog niet gezien nl.) en net als de meesten: wow, dit vind ik echt mooi!!! kunnen we vanmiddag een stukje rijden??
heb ik dat niet verteld? hij is wel rood...met vlammen op de tank.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
OPM met zijn nieuwe " babe magnet" alleen jammer dat ie niet rood is want dan liepen ze je met bosjes achterna,![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Niet meer heen gaan dus.....
sorry, doet mij weinigquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie zijn echt vliegtuig-barbaren he?
Op t dak?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]eind vd middag gaan we even cruisen op de posbank...
Tss, wacht maar tot je zo'n motor van dichtbij hoortquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sorry, doet mij weinig
Zijn daar rooie van?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Nietus !.... ik vind de lancaster, de dakota en de spitfire mooi
Van de Postbank.....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
welk dak?
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was het ookvooral voor degenen die denken dat we alles serieus menen
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
hey,
lijkt hier MF wel met die ene seconde verschil bij acceleratie, boeiuh,
jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Van de Postbank.....
kun je der plat mee door de bocht?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tss, wacht maar tot je zo'n motor van dichtbij hoort
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Van mij mag je foto's van vliegtuigen best wel posten... het doet mij niet zo heel veel, maar vind het wel erg mooi spulquote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik post wel nooit meer foto's van vliegtuigen ok
Wat voor codec is er nodig om het filmpje te kijken?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:29 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM...... dit filmpje heeft iemand van Bikepower.nl gemaakt die dus een Thundercat heeft![]()
![]()
Echt meeeeeeeega cool filmpje!!
Klikkerdeklik
Nu staat ie er pas goed op..... had wat probleempjes met uploaden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:33 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat voor codec is er nodig om het filmpje te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |