quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:12 schreef melonovy het volgende:
Tobias lijkt op je he??!!
In Amerika hebben ze er een hele collectie vanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:11 schreef Jessicaa het volgende:
Tobias wat ben je mooi. Wat leuk dat pakje van rupsje nooitgenoeg. Ik wist niet dat ze daar pakjes en slabben van hadden. Heel leuk en vrolijk!
De dames hebben pret gehad zo te zienquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:02 schreef Danny het volgende:
foto's van gisteren
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:41 schreef daniman het volgende:
ergens hebben ze ook soms wel wat van elkaar weg...
Benne ut neefies dan, da je die schijnheiligert dr bij neerplant?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
toen ik gister een foto van Luca zeg dacht ik eerst ook dat het Christan was hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:26 schreef lady-wrb het volgende:
hahahaha die christan, t is toch echt luca hoor!
Hij is helemaal weg van de camera! Ik kan bijna nooit meer iets leuks op de foto zetten, want zodra hij de camera ziet, is dat veel interessanterquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:26 schreef bixister het volgende:
Dylan,vond je ze lekker?! (die bovenste is super beefcake! hoe hij de camera in kijkt!)
Foto!! We willen natuurlijk nog een paar flinke Piet-spammen!!!quote:wylian, leuk he dat B-B-B-B-B-B! piet had 't vandaag voor 't eerst ontdekt, grappig hoor. wilde het al heel lang bij hem doen, maar hij snapte er niks van en deed dan z'n mond open. waarop ik weer altijd hard moet lachen en hij dus denkt dat dat de truc is. maar vanavond deed ie 't ineens bji zichzelf: B-B-B-B-B!![]()
ow hier kijk... een overgrootoma (of bet-overgrootmoeder oid) is bij mij de moeder van een overgrootmoeder... 1 generatie verschil dus!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:30 schreef pluisje het volgende:
daniman, het is mijn oma, dus wat jij denk ik overgrootmoeder zou noemen
Ze is 91 jaar
Rick heeft ook nog een opa en oma die in leven zijn, dus Tobias is rijk bedeeld
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef Beaker12345.....etc het volgende:
LadyS Wat een lieve foto's van Amber![]()
Amber is lievvvvvvv
Ik ben ook heus niet bevooroordeeldquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef LadyS het volgende:
[..]
en ik ben heus niet bevooroordeeld![]()
Jurkje staat idd leuk!quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef basset het volgende:
Wat een ukkie de Amber
Joshua wordt al een echte engelse hooligan nietwaar
Meaghan: Mooie foto's zeg!
Moussy: Wat een krullebol zeg!
Ik had in Amerika een super truttig jurkje gekocht.....EN hij staat leuk!!!!! (vind ik ieder geval)
[afbeelding]
ijsjeZe vond hem echt lekker hoor, maar die eerste hap he?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja heerlijk toch, en lekker met blote beepoossiesquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:44 schreef LadyS het volgende:een beetje wel ja..
maar ze zijn zoooooo leuk en het is er wel het weer voor natuurlijk
Oohhhhh sjit! modder-eter............quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jurkje staat idd leuk!
Heb je m'n nieuwe kleurtje al gezien?we spreken elkaar te weinig
Beware mijn vriend, beware!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:57 schreef basset het volgende:
[..]
Oohhhhh sjit! modder-eter............
Je heb teveel tijd!![]()
Feli dan maar hequote:Op maandag 2 augustus 2004 16:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Beware mijn vriend, beware!
[einde OffT]
Nou he, en die lekkere spek armpjes! Idd heelquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:07 schreef beefcake het volgende:
Noa wordt al echt een dametje met die leuke jurkjes allemaal
Hahahahaha. Neehoor lekker mee spelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:29 schreef Lois het volgende:
ik weet niet of je hem ooit nog terug mag hebben Bram, Eva slaapt er zelfs mee![]()
Psst, doe mij eens een keertje toevoegen aan je msn, de mijne staat in mijn profiel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:50 schreef basset het volgende:
Nou,
Op mn werk gelijk maar weer ff ingelezen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@Rewimo: BedanktMn Nederlands heeft een dramatische vlucht omlaag genomen de laatste tijd......Ik wordt oud.....hoop ik
Jaaaahhh!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:05 schreef babyfeet het volgende:
Wat zijn al die fok kindjes toch heerlijk om te zien![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Tan, wat wordt Junah al groot!
Jolie, wat een stoere jurk zeg! En lekkere blote beepoossies bij allebei
das wel een goede reden, zegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:09 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
Mijn reden om dit jaar lowlands over te slaan.
Wat een moppiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:09 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
Hij knipoogt naar mequote:
Wat een lekkere mollige armpjesquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:03 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]
Hij kijkt zo wijs![]()
Oh, en meer voetjes-foto's zijn altijd welkom, evenals spekbeentjes
Ik heb bijna dezelfde redenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:09 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
HALLO!!!! Het is geen klei hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:54 schreef LadyS het volgende:
dit is al een "oude" foto (22 juli) maar ze kijkt zoooo leuk hier
[afbeelding]
eigenlijk kan deze foto wel in "moeders mooiste"
Een iets duidelijker fotootje misschien ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:59 schreef Luchtbel het volgende:
Jah, heeft ze van mij gehad, zilver met twee bloedkoralen bolletjes en d'r naam erin.
Ik vind het zo'n poepiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:15 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]
Iets betere foto van zijn rompertje met olifant, wat ook 1 van mijn favorieten is
Zo ligt meneer bij voorkeur in zijn bedje tegenwoordig
Heb ik nog niet, ze heeft hem pas sinds vandaag om, moest d'r naam er nog in laten zetten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een iets duidelijker fotootje misschien ??![]()
Dan komt het morgen of van het weekend wel, het heeft geen haastquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:02 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik nog niet, ze heeft hem pas sinds vandaag om, moest d'r naam er nog in laten zetten.
Ik zou hem terugbrengen! De kleuren kloppen nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 00:01 schreef Luckepuk het volgende:
Wat is iedereen toch mooi/schattig/lief!Ut zijn er teveel om stuk voor stuk op te noemen, maar hublief werd gek van mijn "ow, kijk nou, dies ook lief! en die, kijk nou wat een schatjuh! deze heeft ook zo´n schattig koppie!"
Onze ouwe trouwe digitale camera heeft het begeven.. [afbeelding] Na 8 jaar trouwe dienst.... [afbeelding]
Alle reden dus voor een nieuwe!![]()
Zie hier het eerste resultaat!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Ow kreukelvoetjes van Myrthe
En Suus, je ziet een beetje roodMaar je blijft lief
Dat effect krijgt mijn hele woonkamer... als mijn oranje zonnescherm naar beneden zit...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:51 schreef basset het volgende:
[..]
Ik zou hem terugbrengen! De kleuren kloppen niet
Es! Leuk om je kroost eens te zien!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef es70 het volgende:
[afbeelding]
Mijn kindertjes, op de stoeltjes Storm (6) en Nina (7) en op de voorgrond links Romek (4) en Kyran (5).
Tuurlijk heb ik het druk (maar het wordt al steeds minder), maar ik roep altijd heel hard dat ik me niet druk MAAK!!! Dat scheelt al een stukquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:15 schreef Tan het volgende:
Es 70, jij zult het wel druk hebben (gehad), 4 kids zo kort op elkaar! Ze lijken inderdaad wel op elkaar. Ik heb er zelf ook 4, maar in iets bredere leeftijdscathegorie
Luckepuk, ik heb ook alleen een douche. Maar er zit een extra diepe douchebak in, en Christan baddert daarin. Prima oplossing! Zal wel eens een foto maken (en even dat eendje van Coolbabe lenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:35 schreef Luckepuk het volgende:
Coolbabe, wat wordt Tom ineens groot zeg! En Jasper in bad met die hengel! Ik vind het zo jammer dat wij het moeten doen met een douchecel... das 1 van mijn eisen mochten we ooit gaan verhuizen, een ligbad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |