Bij mijn theorie zeiden ze 60quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:15 schreef HuHu het volgende:
Nee, minimumsnelheid op de snelweg is 80.
Jij bent zeker die ene 'maat'?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:15 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Bij mijn theorie zeiden ze 60
dus ik rij legaal
Hoe kom je erbij....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:17 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jij bent zeker die ene 'maat'?
oja, zoiets was het inderdaadquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:17 schreef erikkll het volgende:
wel een minimumsnelheid die je auto moet kunnen halen geloof ik.
Ja, maar dat is theoretisch,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:15 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Bij mijn theorie zeiden ze 60
Nee, we hebben de hele nacht staan zuipen in Zaandamquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is theoretisch,
trager dan 80 vind ik wel link![]()
@ TS had je maat wat gerookt ofzo![]()
nee zoals hij al zei gezopenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ja, maar dat is theoretisch,
trager dan 80 vind ik wel link![]()
@ TS had je maat wat gerookt ofzo![]()
ben je vergeten hoe vaag de weg er na een tijdje uit zagquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:22 schreef jaguar het volgende:
maar da's nog steeds geen reden om zo traag te gaan rijden toch
Ik zou me eerder druk maken over hoe hij op de provinciale weg rijdt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:14 schreef jaguar het volgende:
Ik ben net met een maat van me naar zaandam geweest, was wel leuk enzo.
maar als hij op de provinciale weg rijd, rijd hij 120-130 maar zodra hij op de snelweg komt rijd hij 70.
hij heb al een tijdje ze rijbewijs.
maar mag dit eigelijk wel? zo langzaam?
neequote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:23 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe vaag de weg er na een tijdje uit zag
nee dat ging wel mooiquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:25 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken over hoe hij op de provinciale weg rijdt.
Maar dan je toch helegaar niet rijequote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:22 schreef jaguar het volgende:
[..]
nee zoals hij al zei gezopen![]()
Ik werd gedwongenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:29 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar dan je toch helegaar niet rije![]()
We hadden afgesproken dat ik de bob wasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:32 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen
Ik geloof het ook nog van een 12 jarigequote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:34 schreef jaguar het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat ik de bob was
maar ik heb geen rijbewijs enzo
Er was gisteren nog een topic waarin veel mensen schreven dat ze het niet erg hadden gevonden dat je een dodelijk ongeluk zou krijgen in dit geval.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:34 schreef jaguar het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat ik de bob was
maar ik heb geen rijbewijs enzo
16 trutquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:35 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Ik geloof het ook nog van een 12 jarige
ojaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:38 schreef jaguar het volgende:
[..]
16 trut
ik zou het wel erg vinden hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er was gisteren nog een topic waarin veel mensen schreven dat ze het niet erg hadden gevonden dat je een dodelijk ongeluk zou krijgen in dit geval.
Food for Thought enzo.
Maar het komt door Nikkyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er was gisteren nog een topic waarin veel mensen schreven dat ze het niet erg hadden gevonden dat je een dodelijk ongeluk zou krijgen in dit geval.
Food for Thought enzo.
nopequote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:15 schreef HuHu het volgende:
Nee, minimumsnelheid op de snelweg is 80.
En dus maak je van PTA maar onzinquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:02 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Maar eigenlijk klopt dit hele verhaal van geen kant
Jaguar is gebannen in Onz, en dacht zo nog wat lol te beleven....
Ik vond het mkay, dus speelde ff mee
Even voor de duidelijkheid, ik rijdt nooit (echt nooit) met drank op.
beetje het effect dat je hebt bij nfsu met nos aanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:23 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
ben je vergeten hoe vaag de weg er na een tijdje uit zag
vriend van mij crashete (schrijf je dat zo?) na een krat bier en een fles whiskey met ze golf met 90 tegen een stoep, helemaal toto, effe blazen, en een mooie Pquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:51 schreef MouseOver het volgende:
Het mag wel, daar niet van. Het is wel oerstom maar dat is iets anders.
Maareh, als een politieauto 's nachts een auto met jongeren met 70 op de snelweg ziet rijden sta je zo aan de kant, geloof me maar. En dan heb je nog niets gedaan, dat wil zeggen tot het blaaspijpje erbij komt
dat is slimquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef hifonics het volgende:
[..]
dat had ik de laatste keer dat ik straalbezopen autoreed
wat stoerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef hifonics het volgende:
[..]
beetje het effect dat je hebt bij nfsu met nos aan
je ziet alleen recht voor je alles en de zijkanten vliegen voorbij
dat had ik de laatste keer dat ik straalbezopen autoreed
ja wat nouquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:03 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
wat stoer![]()
Klopt, soms heb je daar geluk mee. Maar als je er zo zeker van bent dat je dat altijd hebt moet je de situatie maar eens reconstruerenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:02 schreef hifonics het volgende:
[..]
vriend van mij crashete (schrijf je dat zo?) na een krat bier en een fles whiskey met ze golf met 90 tegen een stoep, helemaal toto, effe blazen, en een mooie P
nee lamaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Klopt, soms heb je daar geluk mee. Maar als je er zo zeker van bent dat je dat altijd hebt moet je de situatie maar eens reconstrueren
Ik heb nog wel een golf voor je
je MOET wel een geintje makenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:10 schreef hifonics het volgende:
[..]
ja wat nou
twas helemaal nie stoer maar ik had geen zin om om 4 uur in de nacht in de stortregen 1 km te lopen. normaal laat ik me wagen wel staan als ik heb gedronken ( teveel dan ) maar het is slechts een rechts stuk van 1 km ( 1 straat) en ik reed maar 40. vond ik al hard zat
mag jij voor me doenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je MOET wel een geintje maken
heb jjj die m3 gemold joh?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je levensmoe om bij iemand in de auto te stappen die bezopen is.....
Ach ja, je bent 16 en je doet wat met je leven..........
k danquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee niet ik, ik rijd niet in koekblikken
johquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Die wagen is gewoon total loss.......
nou het is nie verstandig om in de nacht op een lege weg 10 te gaan rijdenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:22 schreef MercedesCL het volgende:
Een auto moet minimaal de helft van de max snelheid kunnen halen om ergens te mogen rijden. Het is wel toegestaan om op een lege weg in de nacht 10 te rijden, dan hinder je het overige verkeer nietAls je een auto hebt die maar 60 haalt (uit de jaren20 of wat dan ook) dan mag je er mee op de snelweg mits APKkeuring niet verlopen is. Als ie maar 50 haalt mag je niet op 120km/uur-wegen komen, wel op 100km/uur-wegen
Nou ff in 1 x goed:quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:29 schreef hifonics het volgende:
[..]
nou het is nie verstandig om in de nacht op een lege weg 10 te gaan rijden
ben ooit een keer als bijrijder op iemand geklapt die midden in de nacht met ze dronken kop 20 reed op de snelweg
is nie echt aan te raden. ben nu nog de stukjes glas uit me hoofd aan het plukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |