Net als Kirby - Tilt'n'Tumble 2 en Diddy Kong: Pilot Wing zekerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:33 schreef BMH het volgende:
Uit het GBA topic:
[..]
Zien we hier een voorproefje op Nintendo Revolution? Laten we het hopen.
Ja, daar moest ik ook aan denken. Ik vroeg me ook altijd af of dat spel op de SP wel lekker speelt (cartridge zit er andersom in)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:02 schreef Roi het volgende:
Net als Kirby - Tilt'n'Tumble 2 en Diddy Kong: Pilot Wing zeker![]()
Sorry hoor...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:00 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Mankeerd er wat aan je handen/email-progamma?
alle release dates zijn toch ter indicatie?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:00 schreef koei het volgende:
Tain, bij play staat 4 swords ook nog met een release datum van ergens in oktober maar nintendo vertelde mij toch echt dat deze pas in 2005 komt in Europa (heb ze gemaild). Ik weet dus niet of je zomaar van die datum uit kan gaan.
ik denk wel dat die releasedate een goede indicatie is van wanneer we het spel ongeveer kunnen verwachten, al blijf ik hopen op begin november
normaal gesproken horen release dates de datums te zijn waarom het spel uitkomt, maar doordat veel winkels ze al eerder verkopen is het inderdaad wel wat meer een indicatie geworden dan een echte vaste datum.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:19 schreef Tain het volgende:
[..]
alle release dates zijn toch ter indicatie?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:24 schreef gamecube_master het volgende:
Nintendo wijst overname af
Nintendo heeft "het aanbod" van Microsoft definitief afgewezen, en heeft geen zin om verder in gesprek te gaan met de sofwaregigant.
Gisteren al meldde het Duitse financiėle tijdschrift WirtschaftsWoche dat Bill Gates, voorzitter van Microsoft Corp., interesse had om Nintendo over te nemen. Dit waren echter geruchten waar Microsoft niet op reageerde. Nintendo was, op z'n zachts gezegd "not amused", en maakte vandaag bekend niet geļnteresseerd te zijn om in gesprek te gaan met Microsoft. "We're going to make great game hardware and software for a long time to come," zei Tom Harlin, woordvoerder van Nintendo. Sinds de release zijn er in totaal 15,5 miljoen Xbox consoles verkocht. Toch wordt er nog steeds verlies gemaakt op de machine. De Gamecube is daarentegen winstgevend, en een overname door Microsoft zou erg gunstig zijn voor de positie van Gates & Co in de gamesmarkt.
Bron: Gameqube
EN Super Smash Brothers melee. is een must voor partyquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Gaaaast het volgende:
Zal ik een Cube kopen? En wat is het beste pakket? Wil vooral mario kart en party spelen
Ach ja... niet geprobeerd is altijd mis. Ofzo.quote:Beste Thomas,
Dankjewel voor je e-mail. We zouden je graag een preciezere datum
willen geven, maar bij ons is er niet meer bekend dan 4de kwartaal
2004.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Wat zijn nog meer gernes waar je van houdt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Gaaaast het volgende:
Zal ik een Cube kopen? En wat is het beste pakket? Wil vooral mario kart en party spelen
het nieuwe Metroid Prime packquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:37 schreef Gaaaast het volgende:
online winkels geprobeert ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:58 schreef koei het volgende:
heeft er redelijk recent iemand nog ergens R racing met pacman gezien (in Den Haag/Rotterdam)? Ik had 'm besteld bij de FRS, maar dat was een nieuwe versie zonder pacman dus die heb ik terug gegeven. Bij alle gameswinkels waar ik vandaag ben geweest (en dat waren er best veel) hebben ze 'm niet meer...
Is tot nu toe alleen voor de VSquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
het nieuwe Metroid Prime pack![]()
Nedgame heeft 'm momenteel niet, FRS heeft dus een nieuwe versie en bij dimensionplus en gcshop is hij nog de volle prijs wat ik een beetje veel vind voor pacman (waar ik 'm voor koop).quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:02 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
online winkels geprobeert ?
in mijn FRS filiaal hebben we nog een paar oude versie liggen van R:racing.. .met de pacman disc erbij dus. Ik kan wel proberen em op te sturen naar een filiaal bij jou in de buurt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:28 schreef koei het volgende:
[..]
Nedgame heeft 'm momenteel niet, FRS heeft dus een nieuwe versie en bij dimensionplus en gcshop is hij nog de volle prijs wat ik een beetje veel vind voor pacman (waar ik 'm voor koop).
Zondag maar even langs de mediamarkt in Den Haag, daar ben ik nog niet geweest en anders maandag nog maar even bij de MM Rotterdam, e-plaza en futurezone kijken en hopen dat mn geluk een beetje meezit.
Mario party 4 & 5quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:53 schreef _Supreme het volgende:
en dan laat je ons weten of het leuk is om met vrienden te spelen
wat vinden jullie de beste multiplayer game?
ik speel al een tijd met vrienden ongeveer 3/4 keer in de week elke avond super smash
ik keek voor de grap eens bij het aantal uur dat er multiplayer games zijn gespeeld.... die staat al op 350 uur!!
tijd voor wat afwisseling dus!
mariokart, soul calibur en monkey ball hebben we al, mar zijn we op uitgekeken.
super smash BLIJFT tof
komt Mario Party 6 dit jaar ook nog uit?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:39 schreef HomerJ het volgende:
Mario party 4 & 5![]()
Ik heb je gemaild...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:33 schreef Retarded het volgende:
[..]
in mijn FRS filiaal hebben we nog een paar oude versie liggen van R:racing.. .met de pacman disc erbij dus. Ik kan wel proberen em op te sturen naar een filiaal bij jou in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |