lol pwnagequote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:15 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Oh mijn god, de moslims! Daar had ik nog niet eens aan gedacht !
Ik haal tegenwoordig hele biefstukken uit me kraanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:35 schreef Dirkh het volgende:
Ik ga ff een eitje bakken. Ik begrijp dat dat zo uit de kraan kan?
Nog even en er komen kroketten en frikadellen uit de kraan!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:13 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Nog tot vanochtend 9h is deze reportage te zien op Canvas (VRT2): uit deze reportage blijkt dat 70% van het water of waterproducten die uit die Nederlandse bedrijven komen tot meer dan 50 % eigeel, en een onbekend aantal % varkens of rundervlees bevatten. Terwijl dit niet op TV vermeld wordt.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Nog even en er komen kroketten en frikadellen uit de kraan!.
Beuh...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]nou.... verpest
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:00 schreef cerror het volgende:
Dat iets melanie's ofzo ..
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:03 schreef cerror het volgende:
vegentarisch zijn is coel![]()
Voor zover ik weet had ik niet om jou ietwat zelfingenomen, overigens uiterst commerciele en goedkope achter-na-loop mening gevraagd, meneer zonder verstand van muziekquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:43 schreef cerror het volgende:
Tja water is lekker dus who cares ennuh Hiph0p2oo4.... eminem is geen hip-hop
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
-offtopic-
cerror ik weet niet hoe maar mijn ma heeft dat nummer gehoord
Ze flipte helemaal!!!!!!!!!
Vraag cosmick maar ff in het hip-hop topic in muziek en die vertelt je het nog wel een keertjequote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:13 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet had ik niet om jou ietwat zelfingenomen, overigens uiterst commerciele en goedkope achter-na-loop mening gevraagd, meneer zonder verstand van muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |