ik ook niet maarjaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 03:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan geen chocola van je verhaal maken.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 03:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
beter een mietje dan een killerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 03:10 schreef Bertjeee het volgende:
Volgens mij is jouw hond gewoon een mietje?
Maar mijn hond heeft een voorliefde voor ander mannen. Cum laude geslaagd voor 3 cursussen. De laatste heeft hij opgegeten. Maar toch komt hij eerder bij mij. Ik ben toch anders dan een man als ik hard kom hier is het anders. maar toch ben ik liever in bepaalde situatiesquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:08 schreef Swolly het volgende:
Mijn rottweiler (heet ook Max) blaft ook naar elke hond die ie niet kent.
Dat komt omdat een rottweiler reu over het algemeen zeer dominant is.
Een dominante reu moet eigenlijk van jongs af aan goed weten wie de baas is, want als je te soft bent, neemt ie een loopje met je.
Mijn ex-vriendin had geen overwicht over hem. Als die foei zei stond ie haar bij wijze van spreken gewoon uit te lachen.
Hij weet dat ie dat mij niet hoeft te proberen.
Als ik foei zeg, duikt ie in elkaar en zit ie binnen no time in zijn mand de vermoorde onschuld te spelen
Dat doen de meeste hondenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:08 schreef Swolly het volgende:
Een normaal opgevoedde rottweiler blaft niet naar andere honden...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 04:08 schreef Swolly het volgende:
Dat komt omdat een rottweiler reu over het algemeen zeer dominant is.
Een dominante reu moet eigenlijk van jongs af aan goed weten wie de baas is, want als je te soft bent, neemt ie een loopje met je.
Mijn ex-vriendin had geen overwicht over hem. Als die foei zei stond ie haar bij wijze van spreken gewoon uit te lachen.
Hij weet dat ie dat mij niet hoeft te proberen.
Als ik foei zeg, duikt ie in elkaar en zit ie binnen no time in zijn mand de vermoorde onschuld te spelen
Same herequote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:15 schreef Prowl het volgende:
2x gelezen ik snap er nog geen fuck van
quote:Maar mijn hond heeft een voorliefde voor ander mannen. Cum laude geslaagd voor 3 cursussen. De laatste heeft hij opgegeten. Maar toch komt hij eerder bij mij. Ik ben toch anders dan een man als ik hard kom hier is het anders. maar toch ben ik liever in bepaalde situaties
Misschien het "diploma" wat ie voor die derde cursus kreegquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
Maar wie is er opgegeten![]()
(Zie quote in mijn bovenstaande post)
Nee, ik sla hem niet. Puur verbaal is voldoende om hem naar zijn mand te laten sprinten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Sla je hem als straf????
[quote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:32 schreef TheDon1985 het volgende:
Ach, mijn hond valt ook vrijwel alle andere honden aan.
Als een loslopende hond op mijn hond af komt dan laat ik hem los, en hij wint altijdal heeft-ie soms de plukken vacht van de ander in zn bek hangen
![]()
Maar dat betekend niet dat hij vals is hoor, het is eigenlijk een hele leuke hond
Het was geen grap hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[] Ja, lachen joh.
.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:11 schreef TheDon1985 het volgende:
Het was geen grap hoor
Ja stel je voor zeg, dat je een hond zou hebben die zich weet te gedragen. Erg hoor.quote:Het is nu eenmaal zn karakter om andere honden aan te vallen, en ik ben erop tegen om dat af te leren omdat hij gewoon zn instinct volgt...
Als iets je irriteert is dat dus een vrijbrief om zelf het ook te gaan doen? Dan zou ik dus jouw hond mogen doodschieten, dat doen anderen immers ook.quote:Maar normaal hou ik hem wel in bedwang als-ie een andere hond aan probeert te vallen (maar straf hem er niet voor), maar op het moment dat ik een loslopende hond tegen kom (waar ik me sowieso al aan irriteer) lijkt het me niet meer dan logisch dat ik mijn hond dan ook vrij spel geef.
Die dingen die je hier noemt zijn wel van een andere catagorie dan andere honden aanvallen, ik neem aan dat je dat zelf ook nog wel net begrijpt.quote:Zo is dat ook bij het ruiken aan urine van anderen honden, over de grond rollen, gras eten, etc...
Een heleboel mensen trekt die hun hond erbij vandaan, maar ik zie niet in waarom ik me daar in zou moeten mengen, in de wereld van die hond is het immers heel normaal.
Als je dat wel kon wil ik met je trouwenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 03:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het kleine hondje vals? Je zegt zelf hier:quote:Op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef c-joy het volgende:
het was de rotweiler van die vrouw, die dus niet vals bleek te zijn. Des al niet te min het kleine hondje wel
Dat jij het goedkeurt dat jouw hond andere honden aanvalt is op zich al debiel.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:11 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Het was geen grap hoor
Het is nu eenmaal zn karakter om andere honden aan te vallen, en ik ben erop tegen om dat af te leren omdat hij gewoon zn instinct volgt...
Maar normaal hou ik hem wel in bedwang als-ie een andere hond aan probeert te vallen (maar straf hem er niet voor), maar op het moment dat ik een loslopende hond tegen kom (waar ik me sowieso al aan irriteer) lijkt het me niet meer dan logisch dat ik mijn hond dan ook vrij spel geef.
Zo is dat ook bij het ruiken aan urine van anderen honden, over de grond rollen, gras eten, etc...
Een heleboel mensen trekt die hun hond erbij vandaan, maar ik zie niet in waarom ik me daar in zou moeten mengen, in de wereld van die hond is het immers heel normaal.
Oke dan.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gezien mijn smilies lachte ik ook niet..
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van afgerichte honden. ik zie liever honden die zich uiten zoas zij dat wensen te doen. Enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Ja stel je voor zeg, dat je een hond zou hebben die zich weet te gedragen. Erg hoor..
[..]
Nee, dat zie ik niet als vrijbrief.quote:Als iets je irriteert is dat dus een vrijbrief om zelf het ook te gaan doen? Dan zou ik dus jouw hond mogen doodschieten, dat doen anderen immers ook..
[..]
Zie bovenstaandequote:Die dingen die je hier noemt zijn wel van een andere catagorie dan andere honden aanvallen, ik neem aan dat je dat zelf ook nog wel net begrijpt..
Ik als roedelleider vind het mijn natuurlijke instinct om de baas te spelen, dus ik bepaal of er geknokt wordt of niet....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:11 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Het was geen grap hoor
Het is nu eenmaal zn karakter om andere honden aan te vallen, en ik ben erop tegen om dat af te leren omdat hij gewoon zn instinct volgt...
Maar normaal hou ik hem wel in bedwang als-ie een andere hond aan probeert te vallen (maar straf hem er niet voor), maar op het moment dat ik een loslopende hond tegen kom (waar ik me sowieso al aan irriteer) lijkt het me niet meer dan logisch dat ik mijn hond dan ook vrij spel geef.
Zo is dat ook bij het ruiken aan urine van anderen honden, over de grond rollen, gras eten, etc...
Oh ok, zoals je 't eerst zei leek het alsof je jouw hond zomaar andere honden liet aanvallen... Zo lijkt 't al stukken minder ergquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:52 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Oke dan.
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van afgerichte honden. ik zie liever honden die zich uiten zoas zij dat wensen te doen. Enkele uitzonderingen daargelaten.
[..]
Nee, dat zie ik niet als vrijbrief.
Echter, op het moment dat mijn hond netjes is aangelijnd, verwacht ik van andere hondenbezitters dat ook zij in staat zijn om hun hond bij mijn hond uit de buurt te houden.
Ik vindt het dan ook asociaal als mensen hun hond niet aanlijnen op het moment dat deze niet in staat zijn hun hond in bedwang te houden. het is dan ook vragen om problemen.
In dat geval vindt ik het niet ''fair'' tegenover mijn hond om hem kort te houden, op het moment dat de hond van een onverschillige hem aanvalt in zijn zone, en ik mijn hond op dat moment niet in staat zou stellen zich te verdedigen.
Echter, op het moment dat iemand zijn hond onder controle heeft en mij daarmee de veiligheid van beide honden waarborgt, zal ik zeker voorkomen dat mijn hond de aanval inzet.
[..]
Zie bovenstaande
Ja, ik had het ook wat beter toe kunnen lichten valt me opquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ok, zoals je 't eerst zei leek het alsof je jouw hond zomaar andere honden liet aanvallen... Zo lijkt 't al stukken minder erg
Dat is het nou net...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef c-joy het volgende:
het was de rotweiler van die vrouw, die dus niet vals bleek te zijn. Des al niet te min het kleine hondje wel
Ikke wel hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 03:46 schreef c-joy het volgende:
Ik begrijp dat sommige mensen niks van mijn verhaal snappen.![]()
![]()
Ik zie rottweiler ook niet als een valse hond. Juist het tegendeel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is het nou net...
Zien de mensen een Rottweiler of andere grote hond
denken ze gelijk dat ie vals is (ok er zijn ook die dat wel zijn maar dat ligt aan de eigenaar die hun hond niet concequent opgevoed hebben)...
Terwijl een klein keffertje soms erger is.
Ik heb geen rottweiler...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:49 schreef Alicey het volgende:
Ja. Vrouwen met rottweilers zijn vals.
Ik ook niet!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:37 schreef c-joy het volgende:
[..]
Ik heb geen rottweiler...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |