abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20946326
Hier eerst het verhaal over mijn hond.
Sakir zo hadden ze hem genoemd bij het asiel gevonden bij een boom in het bos.
De 2e baasjes toen hij -/+ half jaar was hebben hem Max genoemd toepasselijk hij is 71 cm.
De baas had hem gekocht van het asiel voor zijn vriendinnetje. De vrouw in kwestie vond hem zeer mooi en elegant wat hij ook zeker is. Ze gingen vaak op vakantie naar marbella, waardoor mijn max belande in een kennel. Ze waren wel lief voor max hij kwam elke dag fietsend langs met max.
Uiteindelijk hadden ze besloten dat Max niet de hond was voor hun. Ze sloten hem voornamelijk op in de garage, omdat ze bang waren voor hun design meubelen.
Ik had in die tijd een huis achteraf. Ik was ook bang als max in het asiel kwam wie wilde zo'n grote hond nou hebben. Ik hou van honden heb mijn vader de oren van zijn hoofd gezeurd toen ik jong was. so like a dream came true.
MIjn max.
Sociaal is max zeker niet blaft naar elke hond die hij niet kent. Maar het is mijn kind.
Vandaag waren wij bij mijn schoonouders waar max vast lag aan een boom opeens stond hij oog en oog met een hondje van 30 cm en hij trok zich los en ging er achteraan dat kleine hondje heeft hem gepakt bij zijn poten zijn kussentjes liggen helemaal open. Mijn vriend is gaan vragen hoe het met het kleine hondje ging die had niks.
Later ging ik lopen met Max. En toen zag ik de vrouw die een uit de kluiten gewassen rotweiler heeft ik dacht nog zal ik roepen dat ik er aan kwam. Nee dacht ik ze zal wel binnen zijn als ik op die hoogte loop. Ze zag me niet en de hond van haar wel. De grote rotweiller sprinte langs haar heen en pakte mijn hond. Inticitief hield ik mijn hond nog vast. Toen besefte ik dat ik hem los moest laten. ze vochten een paar minuten. En ohw wat was ik bang. Niks aan de hand nog geen schram.
Zij de hond naar binnen brengen en vragen aan mij of het goed ging met die van mij. Ik met een onderdrukt lachje ja joh was niks.
Raar ik was bang voor het kleine hondje dat iets hem zou gebeuren, terwijl een grote hond niks heeft gedaan,
all your base are belong to us
pi_20946358
Ik kan geen chocola van je verhaal maken.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_20946379
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 03:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
ik ook niet maarja
pi_20946380
quote:
We'll keep on whispering our mantras.
pi_20946401
Wil je nou weten of jouw rottweiler vals is of die van die vrouw? Of het kleine hondje?

Iksnappemnie.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 30 juli 2004 @ 03:07:58 #6
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20946413
huh?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  vrijdag 30 juli 2004 @ 03:10:19 #7
60759 Bertjeee
Irchulp-fan
pi_20946434
het was de rotweiler van die vrouw, die dus niet vals bleek te zijn. Des al niet te min het kleine hondje wel
pi_20946441
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 03:10 schreef Bertjeee het volgende:
Volgens mij is jouw hond gewoon een mietje?
beter een mietje dan een killer
pi_20946566
ik weet van niks
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
pi_20946588
ik zeg....

Cursus opvoeden voor je hond.... beter opletten met wandelen / sterkere riem kopen. (roepen had niet geholppen, dan had haar hond je ook gehoord...)

maar vooral... Volg eens een cursus nederlands.... want.... de tering wat is je verhaal slecht te volgen zeg.
www.splinteronline.com Nederlandse Progressieve Rock Band. Worden in diverse internationale reviews vergeleken met Yes, Spock's Beard, Flowerkings. Check them out!
pi_20946628
Mijn rottweiler (heet ook Max ) blaft ook naar elke hond die ie niet kent.

Dat komt omdat een rottweiler reu over het algemeen zeer dominant is.
Een dominante reu moet eigenlijk van jongs af aan goed weten wie de baas is, want als je te soft bent, neemt ie een loopje met je.

Mijn ex-vriendin had geen overwicht over hem. Als die foei zei stond ie haar bij wijze van spreken gewoon uit te lachen.
Hij weet dat ie dat mij niet hoeft te proberen.
Als ik foei zeg, duikt ie in elkaar en zit ie binnen no time in zijn mand de vermoorde onschuld te spelen
  vrijdag 30 juli 2004 @ 04:11:09 #13
100586 Hiph0p2oo4
Waar zijn m'n 7500 posts?
pi_20946633
Rot-weilers .
Hier moet ik iets grappigs neerzetten.
Maar dan zouden jullie me nog vergeten, alsof ik hier helemaal niks stond.
Dus eigenlijk is deze signatuur nutteloos.
Had ik maar niks neergezet.
pi_20946676
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 04:08 schreef Swolly het volgende:

Een dominante reu moet eigenlijk van jongs af aan goed weten wie de baas is, want als je te soft bent, neemt ie een loopje met je.

Mijn ex-vriendin had geen overwicht over hem. Als die foei zei stond ie haar bij wijze van spreken gewoon uit te lachen.
Als ik foei zeg, duikt ie in elkaar en zit ie binnen no time in zijn mand de vermoorde onschuld te spelen
Maar mijn hond heeft een voorliefde voor ander mannen. Cum laude geslaagd voor 3 cursussen. De laatste heeft hij opgegeten. Maar toch komt hij eerder bij mij. Ik ben toch anders dan een man als ik hard kom hier is het anders. maar toch ben ik liever in bepaalde situaties
pi_20946724
INTICITIEF gaat het meestal goed hoor, niks aan het handje.
pi_20946729
quote:
Dat doen de meeste honden
pi_20947048
quote:
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_20948525
quote:

Een normaal opgevoedde rottweiler blaft niet naar andere honden...

Het gegeven dat hij in elkaar duikt vind ik nu niet echt heel positief te noemen, dat is angst namelijk, in mijn ogen behoort je hond niet bang voor je te zijn en moet je overwicht op hem hebben zonder angst op te leggen...
Sla je hem als straf????

Dat rottweilers dominante honden zijn is waar, maar helaas wordt door veel mensen dominantie verward met agressie....

Zoals het verhaal van de ts demonstreerd, rottweilers zijn gewoon honden die prima overweg kunnen met de hondenregels....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:15:50 #19
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_20954168
2x gelezen ik snap er nog geen fuck van
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 14:23:06 #20
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20954320
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 14:15 schreef Prowl het volgende:
2x gelezen ik snap er nog geen fuck van
Same here
quote:
Maar mijn hond heeft een voorliefde voor ander mannen. Cum laude geslaagd voor 3 cursussen. De laatste heeft hij opgegeten. Maar toch komt hij eerder bij mij. Ik ben toch anders dan een man als ik hard kom hier is het anders. maar toch ben ik liever in bepaalde situaties
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:34:34 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_20961893
Het voornaamste probleem zit 'm geloof ik in het merkwaardige taalgebruik
heeft iemand al ontdekt waar TS het nou eigenlijk over heeft?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_20962608
Dat is toch niet zo moeilijk????

Dat kleine hondje die zogenaamd ongevaarlijjk zou moeten zijn deed agressief en sloopte de voetzolen van zijn hond, de rottweiler die zogenaamd gevaarlijk zou moeten zijn veroorzaakte nog geen schram.....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:25:46 #23
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20962881
Maar wie is er opgegeten

(Zie quote in mijn bovenstaande post)
  vrijdag 30 juli 2004 @ 21:43:49 #24
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_20963248
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 21:25 schreef _Boo_ het volgende:
Maar wie is er opgegeten

(Zie quote in mijn bovenstaande post)
Misschien het "diploma" wat ie voor die derde cursus kreeg
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_20963354
Daar kom ik ook niet uit en sluit me voor het gemak maar aan bij deedeetee...
pi_20965946
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Sla je hem als straf????
Nee, ik sla hem niet. Puur verbaal is voldoende om hem naar zijn mand te laten sprinten.

Maar de eigenaar van zijn moeder (waar hij de eerste 7 weken van zijn leven bij gewoond heeft) was van het type kampsjaak. Wat die allemaal in die periode gedaan heeft weet ik niet.

En mijn ex had geen controle over hem en trok hem aan zijn oren e.d. als ie niet wou luisteren.
(deed ze alleen als ik er niet bij was omdat ze wist dat ze dan een probleem met mij zou hebben, ik ben daar pas via via achter gekomen toen de relatie over was.)

Hij is al bang van een colafles als ik die andersom beetpak

Ik heb hem gekregen toen ie 7 weken was. Veel te vroeg.
Die vent had mij gezegd dat ie 10 weken was. Maar volgens de dierenarts waar ik direkt heen ben geweest destijds was ie 7 weken. was toevallig dezelfde dierenarts als de dierenarts waar die vent heenging, dus die wist hoe oud hij echt was.

Ach, toch is het een schat van een hond, als er visite komt wil ie met zijn 50 Kg bijna op schoot kruipen bij de visite. Alleen buiten aan de riem is ie verdomd dominant tegen andere honden.
Voornamelijk witte/cremekleurige.

pi_20973974
Andere nare ervaringen dus, vandaar het kruipen voor je.

Hij heeft wel een heel lief hoofdje hoor
pi_20974313
Ach, mijn hond valt ook vrijwel alle andere honden aan.

Als een loslopende hond op mijn hond af komt dan laat ik hem los, en hij wint altijd al heeft-ie soms de plukken vacht van de ander in zn bek hangen

Maar dat betekend niet dat hij vals is hoor, het is eigenlijk een hele leuke hond
pi_20974366
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 14:32 schreef TheDon1985 het volgende:
Ach, mijn hond valt ook vrijwel alle andere honden aan.

Als een loslopende hond op mijn hond af komt dan laat ik hem los, en hij wint altijd al heeft-ie soms de plukken vacht van de ander in zn bek hangen

Maar dat betekend niet dat hij vals is hoor, het is eigenlijk een hele leuke hond
[ ] Ja, lachen joh. .
pi_20977064
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 14:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

[ ] Ja, lachen joh. .
Het was geen grap hoor

Het is nu eenmaal zn karakter om andere honden aan te vallen, en ik ben erop tegen om dat af te leren omdat hij gewoon zn instinct volgt...

Maar normaal hou ik hem wel in bedwang als-ie een andere hond aan probeert te vallen (maar straf hem er niet voor), maar op het moment dat ik een loslopende hond tegen kom (waar ik me sowieso al aan irriteer) lijkt het me niet meer dan logisch dat ik mijn hond dan ook vrij spel geef.

Zo is dat ook bij het ruiken aan urine van anderen honden, over de grond rollen, gras eten, etc...
Een heleboel mensen trekt die hun hond erbij vandaan, maar ik zie niet in waarom ik me daar in zou moeten mengen, in de wereld van die hond is het immers heel normaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheDon1985 op 31-07-2004 17:18:24 ]
pi_20978406
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 17:11 schreef TheDon1985 het volgende:
Het was geen grap hoor

Gezien mijn smilies lachte ik ook niet. .
quote:
Het is nu eenmaal zn karakter om andere honden aan te vallen, en ik ben erop tegen om dat af te leren omdat hij gewoon zn instinct volgt...
Ja stel je voor zeg, dat je een hond zou hebben die zich weet te gedragen. Erg hoor. .
quote:
Maar normaal hou ik hem wel in bedwang als-ie een andere hond aan probeert te vallen (maar straf hem er niet voor), maar op het moment dat ik een loslopende hond tegen kom (waar ik me sowieso al aan irriteer) lijkt het me niet meer dan logisch dat ik mijn hond dan ook vrij spel geef.
Als iets je irriteert is dat dus een vrijbrief om zelf het ook te gaan doen? Dan zou ik dus jouw hond mogen doodschieten, dat doen anderen immers ook. .
quote:
Zo is dat ook bij het ruiken aan urine van anderen honden, over de grond rollen, gras eten, etc...
Een heleboel mensen trekt die hun hond erbij vandaan, maar ik zie niet in waarom ik me daar in zou moeten mengen, in de wereld van die hond is het immers heel normaal.
Die dingen die je hier noemt zijn wel van een andere catagorie dan andere honden aanvallen, ik neem aan dat je dat zelf ook nog wel net begrijpt. .
  zaterdag 31 juli 2004 @ 18:32:22 #32
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20978467
Honden gevechten zijn alleen natuurlijk als we het over wilde honden hebben, dus bv Dingo's etc die allemaal een vergelijkbaar formaat hebben.

Een bv Jack Russel is een beetje gek gefokt en kan zo met een rottweiler gaan vechten, en ja wellicht maakt je rottie die JRT dood en dan ben je "stoer"
maar hoe denk je dat de eigenaar van die JRT zich zal voelen?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20979464
quote:
Als je dat wel kon wil ik met je trouwen
Tap tap tap
pi_20979505
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef c-joy het volgende:
het was de rotweiler van die vrouw, die dus niet vals bleek te zijn. Des al niet te min het kleine hondje wel
Het kleine hondje vals? Je zegt zelf hier:
"hij trok zich los en ging er achteraan"

Ja... als er een enorme hond achter mijn schoothondje aan rent, dan verdedigt mijn schoothondje zich ook nog wel hoor Dan zijn ze niet meteen vals.
Tap tap tap
pi_20979658
quote:

[..]

Het was geen grap hoor

Dat jij het goedkeurt dat jouw hond andere honden aanvalt is op zich al debiel.
Mijn hond mag als ze losloopt ook alles doen wat ze wil; behalve stront vreten of in stront rollen.
Ja, ik laat haar loslopen waar het mag, zoals op de hei of in het bos. En dan komt er zo'n lolbroek die zijn grotere hond toestaat mijn hond aan te vallen. Mijn hond, een schapedoes-achtig beest van 13.
Enig
Dat zijn dus momenten waarop ik een paraplu bij me heb, niet omdat 't misschien gaat regenen maar omdat er leuke mensen zijn in deze wereld en ik al een keer te vaak een bouvier of herder van mijn hond heb moeten loswrikken.
Tap tap tap
pi_20981850
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 18:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Gezien mijn smilies lachte ik ook niet. .
[..]
Oke dan.
quote:
Ja stel je voor zeg, dat je een hond zou hebben die zich weet te gedragen. Erg hoor. .
[..]
Ik hou persoonlijk niet zo van afgerichte honden. ik zie liever honden die zich uiten zoas zij dat wensen te doen. Enkele uitzonderingen daargelaten.
quote:
Als iets je irriteert is dat dus een vrijbrief om zelf het ook te gaan doen? Dan zou ik dus jouw hond mogen doodschieten, dat doen anderen immers ook. .
[..]
Nee, dat zie ik niet als vrijbrief.
Echter, op het moment dat mijn hond netjes is aangelijnd, verwacht ik van andere hondenbezitters dat ook zij in staat zijn om hun hond bij mijn hond uit de buurt te houden.

Ik vindt het dan ook asociaal als mensen hun hond niet aanlijnen op het moment dat deze niet in staat zijn hun hond in bedwang te houden. het is dan ook vragen om problemen.

In dat geval vindt ik het niet ''fair'' tegenover mijn hond om hem kort te houden, op het moment dat de hond van een onverschillige hem aanvalt in zijn zone, en ik mijn hond op dat moment niet in staat zou stellen zich te verdedigen.

Echter, op het moment dat iemand zijn hond onder controle heeft en mij daarmee de veiligheid van beide honden waarborgt, zal ik zeker voorkomen dat mijn hond de aanval inzet.
quote:
Die dingen die je hier noemt zijn wel van een andere catagorie dan andere honden aanvallen, ik neem aan dat je dat zelf ook nog wel net begrijpt. .
Zie bovenstaande
pi_20990039
quote:

[..]

Het was geen grap hoor

Ik als roedelleider vind het mijn natuurlijke instinct om de baas te spelen, dus ik bepaal of er geknokt wordt of niet....

Mijn tosa mag van mij niet vechten, mocht het toch gebeuren dat er een vervelende loslopende hond bij hem komt wordt hij gestrafd voor agressief gedrag, dat wordt niet getolereerd...
Hij mag niet vechten, mocht het onverhoopt toch gebeuren(andere hond los die niet luisterd en wil matten) dan stop ik het zo snel mogelijk.
Ik wil het gewoon niet hebben en dat is mijn recht als roedelleider...

Dit is de regel die is ingesteld toen hij 4 maanden oud was en hij voor het eerst achter een andere hond aan ging...

Er zitten grote voordelen aan deze regel, doh is geen sloper, wat betekend dat mocht het toch tot een confrontatie komen met een andere hond dat hij er niet vol opduikt en schade veroorzaakt, maar dat hij zijn kracht toont door zijn gewicht en sleurvermogen te gebruiken, kortom hij stampt over een andere hond heen, legt hem neer en staat verschrikkelijk macho te doen erboven...

Ik kan hem altijd van een andere hond afhalen, ik kan altijd nog tot hem doordringen...

Hij zoekt problemen niet op, maar probeert ze te ontwijken(hij weet dat ik het niet tolereer), hij zal dus nooit "zomaar" een andere hond pakken..

Er zijn wat momenten waarbij de regels niet waterdicht zijn, hij kan er bv niet tegen als 2 andere honden knokken, als hij de kans krijgt grijpt hij in(hij vind nu eenmaal dat hij ranghoogste bij de honden is, dus dan zou hij dit mogen doen/bepalen).

Ik vind het zwaar asociaal om als je weet dat je hond een knokker is hem dit ook te laten doen.
Ik ken beide kanten, sam is in zijn jonge jaren eens aangevallen door een mechelaar, hond kwam zo de weg over sprinten en dook er vol bovenop, tot op de dag van vandaag heeft sam witte haren in zijn nek daardoor(sam was toen nog geen jaar), de eigenaressie zei doodleuk, het is zeker een reu(grrrrrrrrrrr, als je weet dat jouw reu andere reuen aanvalt zorg dan dat hij niet bij andere reuen kan komen zomaar!!!!).

Ik weet het, het is er niet makkelijk uit te trainen, maar die training gaat geenszins tegen de natuur in omdat jij als ranghoogste gewoon bepaald wanneer er gekokt mag worden of niet, je hebt altijd het recht je daarmee te bemoeien....
pi_20990199
Verder heb ik trouwens amper regels, een goede training heeft dit mogelijk gemaakt...

Mijjn honden mogen op de bank, ze mogen eerst de deur uit(als ze maar niet over me heen proberen te komen waardoor ik vertrappeld en kermend van pijn in de deuropening lig ), ze lopen erg vaak los(nog zo'n groot voordeel aan zijn training, hij kan los in de buurt van andere honden zelfs omdat hij naar mij luisterd en niet gaat matten, nu zit doh toch al een een elastiekje aan me vast bij wijze van spreken.

De 2 belangerijkste regels hier in huis is dat ze het hierkomen goed doen(kwestie van het altijd leuk maken en houden) en dat er geen agressie getoont wordt.

Verder mogen ze zo goed als alles...

Is goed mogelijk omdat ze wel alledrie een hele goede basis hebben, ze zijn alledrie goed getraind en zo is de band versterkt, weten ze dat ze op mijn oordeel kunnen en moeten vertrouwen....

Een goede africhting maakt dat je hond zich veel natuurlijker kan gedragen, een hond hoort een baas te hebben, dat heeft hij nodig en voelt hij zich goed en zeker bij...
Het geeft hem meer bewegingsvrijheid en een nauwer(en natuurlijker) roedelverband....

Problemen behoor je bij kop en kont te pakken en ermee aan het werk te gaan, je hond behoort geen overlast te zijn, hij behoort geen gevaar te zijn, jij als baas bent hiervoor verantwoordelijk, neem je verantwoording en voedt je hond goed op...
pi_20990641
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 21:52 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Oke dan.
[..]

Ik hou persoonlijk niet zo van afgerichte honden. ik zie liever honden die zich uiten zoas zij dat wensen te doen. Enkele uitzonderingen daargelaten.
[..]

Nee, dat zie ik niet als vrijbrief.
Echter, op het moment dat mijn hond netjes is aangelijnd, verwacht ik van andere hondenbezitters dat ook zij in staat zijn om hun hond bij mijn hond uit de buurt te houden.

Ik vindt het dan ook asociaal als mensen hun hond niet aanlijnen op het moment dat deze niet in staat zijn hun hond in bedwang te houden. het is dan ook vragen om problemen.

In dat geval vindt ik het niet ''fair'' tegenover mijn hond om hem kort te houden, op het moment dat de hond van een onverschillige hem aanvalt in zijn zone, en ik mijn hond op dat moment niet in staat zou stellen zich te verdedigen.

Echter, op het moment dat iemand zijn hond onder controle heeft en mij daarmee de veiligheid van beide honden waarborgt, zal ik zeker voorkomen dat mijn hond de aanval inzet.
[..]

Zie bovenstaande
Oh ok, zoals je 't eerst zei leek het alsof je jouw hond zomaar andere honden liet aanvallen... Zo lijkt 't al stukken minder erg
Tap tap tap
pi_20990895
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Oh ok, zoals je 't eerst zei leek het alsof je jouw hond zomaar andere honden liet aanvallen... Zo lijkt 't al stukken minder erg
Ja, ik had het ook wat beter toe kunnen lichten valt me op
pi_21001717
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 03:12 schreef c-joy het volgende:
Dat is het nou net...
Zien de mensen een Rottweiler of andere grote hond
denken ze gelijk dat ie vals is (ok er zijn ook die dat wel zijn maar dat ligt aan de eigenaar die hun hond niet concequent opgevoed hebben)...
Terwijl een klein keffertje soms erger is.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_21091121
..

[ Bericht 96% gewijzigd door c-joy op 06-08-2004 03:47:26 ]
pi_21091124
Ik begrijp dat sommige mensen niks van mijn verhaal snappen.
pi_21091134
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 03:46 schreef c-joy het volgende:
Ik begrijp dat sommige mensen niks van mijn verhaal snappen.
Ikke wel hoor.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
pi_21091176
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 00:11 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dat is het nou net...
Zien de mensen een Rottweiler of andere grote hond
denken ze gelijk dat ie vals is (ok er zijn ook die dat wel zijn maar dat ligt aan de eigenaar die hun hond niet concequent opgevoed hebben)...
Terwijl een klein keffertje soms erger is.
Ik zie rottweiler ook niet als een valse hond. Juist het tegendeel.

Ik ben ook een belangrijk detail vergeten. Mijn hond had een halti riem om(een neus riem tegen het trekken). Waardoor hij weinig terug kon doen.
Waarom ik zo'n riem heb?.
Normaal kan ik mijn hond een normale riem aandoen zonder problemen, maar nu liggen mijn voeten open. Ik heb nu geen huid op mijn voeten dus als hij even trekt verga ik van de pijn het komt door eczeem.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 08:49:35 #46
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_21092056
Ja. Vrouwen met rottweilers zijn vals.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 08:51:38 #47
27929 piere
doe mij maar bier
pi_21092073
quote:
fok you ja!
pi_21112475
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 08:49 schreef Alicey het volgende:
Ja. Vrouwen met rottweilers zijn vals.
Ik heb geen rottweiler...
pi_21112519
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 01:37 schreef c-joy het volgende:

[..]

Ik heb geen rottweiler...