Ruben, inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij lijkt op die gast uit gamekings...weet zen naam niet
Mijn haar is nu wat langerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:12 schreef taart het volgende:
[..]
ik vind dat je je haar iets langer moet laten groeien![]()
Dat zie ik, maar ze had die labels wel even weg mogen knippen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hehe ze had er niets onder aan![]()
Hij heeft een fotoboek, je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:15 schreef peristilius het volgende:
Is er trouwens ergens een foto van raymanneke? Wil wel ff lachen
Whaha, hij lijkt inderdaad op jamaiquote:
Heb jij fruitvliegjes in je huis?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:18 schreef taart het volgende:
ik word gek van al die fruit-vliegjes op m'n beeldscherm
Ik heb daar een extreem sadistisch elektronische vliegenmepper voorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:18 schreef taart het volgende:
ik word gek van al die fruit-vliegjes op m'n beeldscherm
bedankt voor de foto's,quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:18 schreef Gamedemon het volgende:
Rayman nl
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook zon ding, op mensen hebben ze een nog leuker effectquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb daar een extreem sadistisch elektronische vliegenmepper voor
Gaan ze leuk vonken als je ze te pakken krijgt
ze knetterren leuk met dat dingquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik heb daar een extreem sadistisch elektronische vliegenmepper voor
Gaan ze leuk vonken als je ze te pakken krijgt
Aye, heerlijk om daarmee iemand tegen z'n oor te meppenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb ook zon ding, op mensen hebben ze een nog leuker effect![]()
mijn vader ookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb ook zon ding, op mensen hebben ze een nog leuker effect![]()
Die hebben de neiging uit elkaar te spatten jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:23 schreef taart het volgende:
[..]
die heb ik ook![]()
OMG die is cool, vooral bij wespen![]()
houdoequote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:27 schreef peristilius het volgende:
Tot ziens ik ga slapen (morgen helemaal naar voorthuizen fietsen)
Blijf daar 2 weken kamperen![]()
Tot ooit![]()
Veel zonnige dagen toegewenst.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:27 schreef peristilius het volgende:
Tot ziens ik ga slapen (morgen helemaal naar voorthuizen fietsen)
Blijf daar 2 weken kamperen![]()
Tot ooit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |