Rij eerst zelf maar eens een rondje in zo'n ding.... Een vooroordeel is snel gemaakt, had ik ook eerst met deze auto, maar iedereen die er een rondje in heeft gereden komt er 300 % positiever uit dan men eerst over de auto dacht. Inclusief dat men serieus begint te overwegen om er ook 1 aan te schaffenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:52 schreef Poepoog het volgende:
Tja het rijdt anders maar of het een verbetering is
Hapquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:04 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Rij eerst zelf maar eens een rondje in zo'n ding.... Een vooroordeel is snel gemaakt, had ik ook eerst met deze auto, maar iedereen die er een rondje in heeft gereden komt er 300 % positiever uit dan men eerst over de auto dacht. Inclusief dat men serieus begint te overwegen om er ook 1 aan te schaffen* Poepoog is hoe dan ook een happy mens met zn aankoop!
Heb je die groep overgekocht??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef Sylvana het volgende:
4 strings
precies dezelfd als die van me moeder!! inclusief bekleding!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:50 schreef tvdleur het volgende:
Ik heb mezelf een knalgele volkswagen Lupo uit 2002 gekocht... Dat rijdt nogal anders dan een AX uit 1991
[afbeelding]
Nicequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:26 schreef noizedrive het volgende:
DJ promo - never comprimise
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
heerlijke cd iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef Untitled het volgende:
[..]
Nice
zaterdag gekochtquote:Op zondag 8 augustus 2004 17:27 schreef dingendoener het volgende:
het is zondag
Elke zondag is koopzondag in Den Haag. Ik heb net brownies en chocolade koekjes gekocht.quote:Op zondag 8 augustus 2004 17:27 schreef dingendoener het volgende:
het is zondag
Nice!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Sound Blaster® Audigy™ 2 ZS Platinum Pro
[afbeelding]
en dat in combinatie met mijn Z-680![]()
Lekker juist, een schoonhuis.quote:
Mja, maar no fun om geld aan uit te geven... deze week ook nog ff de vuilnisbak bij de Blokker halen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Lekker juist, een schoonhuis.
Gebruik je em als projectscooter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:59 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
24 jaar ben ik
2e hands - scooter malaguti phantom f12 liquid cooled + double disk + digitale cockpit (4.000 KM)
750 Euro koopje (alleen een heel kleine schuiver had de vorige eigenaar meegemaakt niks kapot en frame, voorvoork en motorisch 100%
btw hij gaat 90 km
[afbeelding]
Niet met je handen aan die CPU socket zitten he.quote:
Die hebben wij ook, maar dan groenzilverigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:32 schreef _Flash_ het volgende:
Laatste grote aanschaf vorige maand:
[afbeelding]
Vandaag: boodschappen en twee zakken tuinaarde
De auto bedoel je, neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, maar dan groenzilverig
Het is geen Elysee geloof ik... Hij komt uit mei '97, maar is wel nagegenoeg full optionsquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:20 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
De auto bedoel je, neem ik aan?
Die van jullie, is dat ook de Classic Elysee versie?
(Van mij is uit oktober 98)
Die heb ik nog op betamax ^^quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 23:27 schreef mien-moeke het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Via I-net.
De film is beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:47 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Boek: Bourne Identity![]()
Plasma of LCD en welk merk.quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:20 schreef Jonathon het volgende:
Nieuwe platte tv 106cm voor op me slaapkamer
Wat gaaf!quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:35 schreef Murray het volgende:
Nuttig topic!
Echt!
Zo boeiend ook!
Wat voor snoep?quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:48 schreef Xilantof het volgende:
2 zakken snoep
was gisteren, 1tje is al op
en hijs gister binnengekomenquote:Op maandag 6 september 2004 10:55 schreef blablasjit het volgende:
Without A Trace Season 1 box uit amerikakomt morgen uit daaro
Cool dingquote:Op donderdag 9 september 2004 16:49 schreef MartinusMagnus het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bekeken, geprobeerd enzo. Ergens volgende week haal 'k 'm op.
Mijn oude gaat weg, iemand een 2003 GT Avalanche 1.0 Disc mt. XL kopen?
die heb ik ookquote:
Supergave shit!quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
De cd Rock against Bush, met allemaal protestnummers over het beleid van Bush enzo
[afbeelding]
Me nieuwe schooltas
[afbeelding]
Na lang zoeken EINDELIJK een leuke handtas gevonden
[afbeelding]
En nog een vestje
haha, thnxquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:46 schreef FLipKick het volgende:
[..]
Supergave shit!
Vooral dat handtasje is echt![]()
Heb je een lening ofzo?
eerder een belegging..quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:54 schreef Captain_Chaos het volgende:
100 liter superbenzine.
Inmiddels ook best wel een investering :[
quote:Op zondag 29 augustus 2004 18:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Plasma of LCD en welk merk.
behalve die zwaar wazige knoppen...was er mis mee?quote:Op zondag 12 september 2004 23:03 schreef Opperuiver.com het volgende:
Dit is mijn laatste nieuwe aankoop... maar ik ben er niet zo blij mee![]()
[afbeelding]
Ze zijn wel erg stevigquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Een triptrap kinderstoel van 200 eurie
Nu nog een goed orthofon element?quote:
Lindt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:14 schreef Visvlinder het volgende:
hele pure chocolade om in gerechten te verwerken
ff kijken......ja klopt.....70% cacao....dessert...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lindt?
omg! wat heb je ervoor betaald! ?quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:22 schreef MartinusMagnus het volgende:
180mm Shimano XTR cranks
[afbeelding]
Was da?quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:11 schreef JoeKurr het volgende:
Een TrackIR 3 Pro headtracker
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat "ding" bepaald de positie van je gezicht en als je dan je hoofd naar links of rechts beweegt, verander je het aanzicht op je scherm, zeer mooi bij games.quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:23 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Was da?![]()
Heb ik ookquote:
De Apache heeft dat ook, ziet er wel maf uit, een lomp machinegeweer wat je ziet "rondkijken".quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat "ding" bepaald de positie van je gezicht en als je dan je hoofd naar links of rechts beweegt, verander je het aanzicht op je scherm, zeer mooi bij games.
zo zijn er ook apparaten die je op je kop kan zetten, en dan mbv hersengolven kan je je muis over het scherm bewegen, kan je je op trainen. Probleem is alleen dat dit niet direct goed werkt.
Komt uit de militaire technologie, is ontwikkeld om bv een straaljager of heli te sturen, of wapensystemen te sturen.In moderne aanvalshelicopters zijn er systemen om bv het boordkanon altijd daar op te richten waar je naar kijkt. Dan hoef je maar naar een doel te kijken en de knop te drukken.
Ik heb em met bijpassend meubel voor 796 euro (incl verw. bijdrage en verzendkosten) via internet besteld!quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:06 schreef Weppel het volgende:
[..]
Kosta?
Is dat dan een model van dit jaar? Ik was eigenlijk ook op zoek naar een volledig zwarte tv, maar aangezien deze bijna niet meer te krijgen zijn vond ik dit een zeer goed alternatief!quote:Op zondag 24 oktober 2004 18:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb ik ookalleen dan voorledig zwart
precies hetzelfde alleen i.p.v. dat tennisspel heb ik midtown madness 3quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding]
Die was 129 euro, en echt een aanrader, vooral als je van flightsims houdt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 22:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
De Apache heeft dat ook, ziet er wel maf uit, een lomp machinegeweer wat je ziet "rondkijken".
Maar wat een gaaf ding! Die trackIR. Hoe duur was die?
Ik heb het te druk!quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:56 schreef Jump het volgende:
wie schaft er hem een nieuw topic aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |