puntje voor dolle_hondquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:37 schreef dolle_hond het volgende:
miguel ferrer
het is warm, maar daar moet je je niet al te veel van aantrekken, want het is toevalquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:04 schreef MasterWouter het volgende:
Hugo Weaving?
hij is dan ook zeker niet amerikaansquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij lijkt een heel klein beetje op David Soul. Met nadruk op heel, klein en beetje, want het is 'm niet. Tot zover mijn bijdrag.
bij de 2e foto dacht ik ook aan de originele Hutchquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij lijkt een heel klein beetje op David Soul. Met nadruk op heel, klein en beetje, want het is 'm niet. Tot zover mijn bijdrag.
Hugo Metsersquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:14 schreef dolle_hond het volgende:
meneer was hoofdrolspeler in een film die woensdag op tv was
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:18 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hugo Metsers![]()
okay dan...ik ben ff vraag verzinnen...hopelijk iets moeilijker dit keerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd een andere Hugo
BobRooney +1
ik verzin wel ff voor het eerst in maanden een vraagquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:46 schreef BobRooney het volgende:
Mensen, ik moet voor me werk wat doen...ik heb nog geen vraag kunnen verzinnen ,is er iemand anders die het wil overnemen?
quote:Part of the problem is that super-rich industrialist is now super poor because of a failed venture. It seems he always wanted to make a big American movie. The result,, is not only the biggest American movie ever, it's also the biggest American bomb ever and it stars Daddy Nobucks himself.
ja die film is alleen in de film zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:25 schreef ranja het volgende:
Ik heb de film in elk geval niet gezien... en ik neem aan dat de gezochte titel een fictieve titel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |