Alsof het in Blue Movie ook maar een moment om de dialogen zou gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Joh, is dat hem?
Blue Movie. Mijn vriendin en ik keken. Ik vertelde haar dat het een erfstuk van de Nederlandse film was. Ze wil nu nooit meer Nederlandse films kijken, zo slecht vond ze hem. Vooral de dialogen.
Ze studeert Nederlandse taal- en letterkunde, dus ze hoopte enkele fraaie zinnen te kunnen horen. En dan zie je ineens de harige doos van Mien Dobbelsteen... Ik zei haar dat dat vroeger mode was.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof het in Blue Movie ook maar een moment om de dialogen zou gaan.
Hebben ze het alweer verstopt?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
Waar is het bier
Jij hebt al mijn antwoorden van de Nostradamus afgekeken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:05 schreef Thetallguy het volgende:
Waar is het bier
Dat is de prullenbak waar de doppen in moetenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:10 schreef zjroentje het volgende:
Kijk es goed naast de deur TallGuy.
Die liggen gewoon hier voor in het perkje hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:12 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is de prullenbak waar de doppen in moeten
Ruim je het ook zelf weer op, vandaal.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die liggen gewoon hier voor in het perkje hoor.
Dat doet de garçon maar fijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:14 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ruim je het ook zelf weer op, vandaal.
Steek je hem gewoon een kralenketting toe, en hij lacht z'n tanden weer bloot.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Precies, die Burkinees.
De misser van het jaar hebben we al gezien. Op de doellijn staand tegen z'n eigen been aan schieten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:28 schreef zjroentje het volgende:
Ik ga de Liga Pokal kijken.
Die had ik net niet gezien, penalty wel zwak ingeschotenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
De misser van het jaar hebben we al gezien. Op de doellijn staand tegen z'n eigen been aan schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |