Een dem0npiem0lquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:34 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.d3euro.com/images/quickrelease/shot00003.jpg
WTF is dat?!
Loos alarmquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:57 schreef Frasier het volgende:
Ik vermoed dat hij "uit"is. Nfor**.nl heeft het nu behoorlijk moeilijk.
Ik heb de S.E. gekocht via bol.com.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie gaan hier eigenlijk de (limited?) S.E kopen? En waar?
Wedden van nietquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik bij GCshop/gamecom
Ja, die zit erbij.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:17 schreef Sportguy het volgende:
De zaak waar ik em besteld heb levert die ook, bedoelen ze de extra tinnen actiefiguur ?
Ja okay, die zit er bij maar is dat dan 100% zeker de Special Edition ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja, die zit erbij.
100% zeker ben ik nooit. Maar de Doom 3 Special Edition wordt geleverd met de special TIN Demon Mini Figure en een Doom 3 poster. Ik weet niet hoe of de game ook nog in een tinnendoos zit ofzo.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:30 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ja okay, die zit er bij maar is dat dan 100% zeker de Special Edition ?
Poster ook ? Gaafquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
100% zeker ben ik nooit. Maar de Doom 3 Special Edition wordt geleverd met de special TIN Demon Mini Figure en een Doom 3 poster. Ik weet niet hoe of de game ook nog in een tinnendoos zit ofzo.
wedden van wel?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:58 schreef Najra het volgende:
[..]
Wedden van niet
Ligt dat blad al in de winkels ? Dan ga ik die halen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:43 schreef =HellFire= het volgende:
Doe mij zo'n T-shirt.
Ik heb al wel een poster bij de PCZone Benelux gekregen trouwens. Cool ding.
Hahha, dude. Dat heb IK gepost...quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:57 schreef Sportguy het volgende:
[..]
Ligt dat blad al in de winkels ? Dan ga ik die halen.WAHAHA doom madness.
eentje die al oud is maar wel het vermelden waard --> http://www.gamer.nl/nieuws/22826
Beetje jammer, zou het een maatje van fuifduif zijn?
Daar kom ik niet. Ontiegelijke hekel aan het feit dat er 1 topic loopt over een bepaald onderwerp. Dat. Gewoon. 150000. berichten. kan. hebben.... das gewoon niet leuk meer.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:35 schreef Vassili_Z het volgende:
Hehehe.... heb je dat forum al eens gelezen op gamer.nl ??? Half Dood en degenen die posten zijn een stel egocentrische eikeltjes van 15/16 jaar die meteen een erectie krijgen van de propaganda van EA games![]()
Of ze hebben 15 topics over hetzelfde onderwerp, en dan wordt daar helemaal NIKS aan gedaan..quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Daar kom ik niet. Ontiegelijke hekel aan het feit dat er 1 topic loopt over een bepaald onderwerp. Dat. Gewoon. 150000. berichten. kan. hebben.... das gewoon niet leuk meer.![]()
hehe, zo dacht ik er in het begin ook over (tweakers.net) maar je raakt er vanzelf aan gewend...quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:44 schreef =HellFire= het volgende:
Tja, ik zal eens goed kijken of ik daaro Mod kan worden, misschien kan ik er iets aan doen... maar daar gaat tijd in zitten. En ik vind het forum ook een stuk slomer dan bijv. Fok. Das wel jammer...
Tweakers heb ik trouwens een hekel aan. Altijd al gehad. Raar zooitje daaro, met al die enge regeltjes, bleh.Snap wel dat het dan duidelijker wordt.... maar toch....
Die Hardware guide had ik overigens ook gepost, maar kennelijk leest niemand het.![]()
.
Maar wiens vondst?quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:13 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahha, dude. Dat heb IK gepost... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |