Ik ken ze al een tijdje, maar vond ze niet echt speciaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef pfaf het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Out Of The Shadow van Rogue Wave?
Een Shins kloon, maar er staan zeker een paar schitterende nummers op.
Ik doel ook vooral op het feit dat ze naast dezelfde muziekstijl ook nog eens bij hetzelfde label zitten en in het voorprogramma van The Shins speelden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ken ze al een tijdje, maar vond ze niet echt speciaal.
En ik vraag me ook af of "Shins-kloon" wel een juiste benaming is voor een muziekstijl die al een jaartje of 40 bestaat en sowieso al redelijk verzadigd was toen the Shins nog niet eens bestonden... Het feit dat ze een aantal kwalitatief zeer goede albums uitbrachten maakt ze nog niet direct tot 'voorbeelden', laat staan een graadmeter voor imitatiegedrag.
Mooi! Weet iemand hier trouwens hoe ik kan zien welke naam ik in godsnaam heb gekozen bij Soulseek?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef Grobbel het volgende:
Het beste wat je kunt doen is gewoon een keer een berichtje bij me achterlaten, dan zet ik je wel op de voorkruiplijst.
Toevallig deed een vriendin van me vandaag een envelop op de bus om te proberen nog kaartjes te winnen. Weet niet hoe of wat. Maar misschien kun je even rondzoeken op internetquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef JantjeB het volgende:
Kut, Interpol is al uitverkocht!
Dat is wel hard gegaan.
Lightning Bolt is inderdaad wel een interessante band - eens kijken of ik er wat vrienden voor kan porren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef JantjeB het volgende:
Iets anders: kennen jullie Lightning Bolt?
Het is een drummer/bassist duo dat supergekke muziek maakt. Op de plaat is het al bestwel bizar maar live schijnt het helemaal ongelooflijk te zijn. Ze komen deze maand in Rotterdam en Groningen en oktober staan ze in de OCCII (A'dam). Zie hun website.
ik heb het album al een tijdje op mn computer staan, maar ik kan niet anders zeggen dat het gewoon herrie isquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef JantjeB het volgende:
Kut, Interpol is al uitverkocht!
Dat is wel hard gegaan.
Iets anders: kennen jullie Lightning Bolt?
Het is een drummer/bassist duo dat supergekke muziek maakt. Op de plaat is het al bestwel bizar maar live schijnt het helemaal ongelooflijk te zijn. Ze komen deze maand in Rotterdam en Groningen en oktober staan ze in de OCCII (A'dam). Zie hun website.
neuhhhquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dus dan zien we je bij het concert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |