abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:30:02 #101
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_21289581
Leuk mooi-weer-plaatje ja!
1,000,000 demons can't be wrong...
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 20:58:41 #102
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_21290358
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:36 schreef pfaf het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Out Of The Shadow van Rogue Wave?
Een Shins kloon, maar er staan zeker een paar schitterende nummers op.
Ik ken ze al een tijdje, maar vond ze niet echt speciaal.
En ik vraag me ook af of "Shins-kloon" wel een juiste benaming is voor een muziekstijl die al een jaartje of 40 bestaat en sowieso al redelijk verzadigd was toen the Shins nog niet eens bestonden... Het feit dat ze een aantal kwalitatief zeer goede albums uitbrachten maakt ze nog niet direct tot 'voorbeelden', laat staan een graadmeter voor imitatiegedrag.
  zaterdag 14 augustus 2004 @ 22:55:35 #103
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21293195
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 20:58 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik ken ze al een tijdje, maar vond ze niet echt speciaal.
En ik vraag me ook af of "Shins-kloon" wel een juiste benaming is voor een muziekstijl die al een jaartje of 40 bestaat en sowieso al redelijk verzadigd was toen the Shins nog niet eens bestonden... Het feit dat ze een aantal kwalitatief zeer goede albums uitbrachten maakt ze nog niet direct tot 'voorbeelden', laat staan een graadmeter voor imitatiegedrag.
Ik doel ook vooral op het feit dat ze naast dezelfde muziekstijl ook nog eens bij hetzelfde label zitten en in het voorprogramma van The Shins speelden.
Hoewel je natuurlijk gelijk hebt met het feit dat The Shins geen grondleggers zijn ofzo.
pi_21430579
zeg binnenkort staan Mike Patton en Rahzel samen in Paradiso. ik heb zo'n raar gevoel dat tijdens dat optreden Bjork ineens op het podium gaat stappen (of dat er in ieder geval een kleine kans is)
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_21430718
Waarom denk je dat?
pi_21432151
wel ik had gehoord dat het nieuwe bjork album (dat bijna uit is) alleen bjork + rahzel + mike patton + japanse human beatbox gast is.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
pi_21432336
Aha, dat lijkt me wel zeer tof. IR, Vork, Summoner en ik zijn er de 28ste ook bij.
pi_21489325
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 21:43 schreef Grobbel het volgende:
Het beste wat je kunt doen is gewoon een keer een berichtje bij me achterlaten, dan zet ik je wel op de voorkruiplijst.
Mooi! Weet iemand hier trouwens hoe ik kan zien welke naam ik in godsnaam heb gekozen bij Soulseek?

Ik heb twee weken in foute R&B-discotheken op Kreta vertoefd, dus geen leuke nieuwe muziek ontdekt. WEL wist ik na die twee weken in foute etc. zeker dat ik ondanks gebrek aan platenspeler de lp van Creature with the Atombrain ga bestellen. Een vriend wil eea wel voor me overzetten.
Verder: a.s. woensdag Mark Lanegan in Tivoli. Hoera.
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:39:29 #109
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21491122
Je kunt in een (bijna) lege chatroom gaan en kijken wie er in zitten.
Of een nieuwe maken, zit je er gegarandeerd als enige in.
pi_21491830
Ah, ja, laat maar, ben er al achter. Naam van een maat van me. Nu eens zien hoe ik dat verander.
Maar dit alles terzijde. Ik maak momenteel kennis met Tom Helsen. Mij benieuwen
pi_21587100
Kent iemand Amplifier? Die komen op mijn verjaardag in Doornroosje, misschien leuk om naartoe te gaan. De beschrijving suggereert nl dat ze erg goed zijn, maar dat gebeurt wel vaker en dan vind ik het regelmatig toch kut. Heb nog nooit wat van ze gehoord. Jullie?
pi_21587287
Heb er erg goede dingen over gehoord (over Amplifier).
pi_21610032
Hi, vers terug uit Spanje. Jammer dta ik niet van te voren bedacht had dat er we; eens een CD speler in de huurauto zou kunnen zitten. Had dan ook geen CD's bij me. Wel grappig, in Pamplona een CD-winkeltje waar ze eigenlijkk alleen metal verkochten maar ook maar een indie hoekje ingericht hadden alwaar ze gewoon Broken Social Scene, The Shins, en nog meer 'obscuur' spul hadden. En in Barcalona heb je zo'n straat waar gewoon 30 platenwinkels zijn. Met op het einde een soor mini Get, CD Drome. Alleen was het allemaal nogal duur, dus heb me ingehouden

Iemand nog naar The Unicorns in de paradiso geweest?
Aldus.
pi_21617402
Koud hier he

Ik ben hevig liefhebber aan het worden van Casiotone for the painfully alone. Heerlijk, zo'n eenmansprojectje door een of andere nerd, en dan in je eentje met enkel een keyboardje zulke fijne nummers maken. Zal eens een cd gaan bestellen, want enige financiele steun kan die gast ongetwijfeld gebruiken.
pi_21641026
Dat weer hier is vreselijk idd. Gaan er nog mensen naar Sonic Youth vanavond?
Aldus.
  maandag 30 augustus 2004 @ 17:03:31 #116
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_21641846
Was het maar waar... Concert was ongeveer al een maand uitverkocht toen ik er kaartjes voor dacht te kunnen halen.
pi_21643332
yep. ik heb ook lekker op tijd mijn kaartje gehaald. tip voor anderen: hou websites van paradiso e.d. gewoon goed in de gaten...
pi_21643802
Ja, ik dacht dat ik nog op vakantie zou zijn, vandaar dat ik geen kaartjes gekocht had.... Veel plezier iig.
Aldus.
pi_21734158
Kut, Interpol is al uitverkocht!
Dat is wel hard gegaan.

Iets anders: kennen jullie Lightning Bolt?
Het is een drummer/bassist duo dat supergekke muziek maakt. Op de plaat is het al bestwel bizar maar live schijnt het helemaal ongelooflijk te zijn. Ze komen deze maand in Rotterdam en Groningen en oktober staan ze in de OCCII (A'dam). Zie hun website.
pi_21734413
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef JantjeB het volgende:
Dat is wel hard gegaan.
Toevallig deed een vriendin van me vandaag een envelop op de bus om te proberen nog kaartjes te winnen. Weet niet hoe of wat. Maar misschien kun je even rondzoeken op internet

Ik heb de LP van Creature with the Atombrain binnen. Afgrijselijk lelijke hoes. Maar de plaat zelf is wel grappig, want doorzichtig. Ik kan 'm niet luisteren Geen platenspeler. Maar een vriend gaat zondag proberen met de zijne de muziek voor me over te zetten op cd of mp3.
  vrijdag 3 september 2004 @ 22:22:29 #121
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_21736868
quote:

Het is een drummer/bassist duo dat supergekke muziek maakt. Op de plaat is het al bestwel bizar maar live schijnt het helemaal ongelooflijk te zijn. Ze komen deze maand in Rotterdam en Groningen en oktober staan ze in de OCCII (A'dam). Zie hun website.
Lightning Bolt is inderdaad wel een interessante band - eens kijken of ik er wat vrienden voor kan porren.
pi_21742098
quote:
Dat is wel hard gegaan.

ik heb het album al een tijdje op mn computer staan, maar ik kan niet anders zeggen dat het gewoon herrie is
  zaterdag 4 september 2004 @ 10:07:00 #123
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_21742667
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 08:34 schreef keijz het volgende:

[..]

ik heb het album al een tijdje op mn computer staan, maar ik kan niet anders zeggen dat het gewoon herrie is
Dus dan zien we je bij het concert?
pi_21767829
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 10:07 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Dus dan zien we je bij het concert?
neuhhh

Ik trouwens sinds gister Sonic Youht ondekt
dat laatste album is echt geweldig
pi_21788077
Kennen we Dresden Dolls al? Punkachtig, maar dan met meer gevoel voor melodie en een zangeres die klinkt als Björk, Patti Smith en Tori Amos door elkaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')