Mijn nick is fightthisgeneration en ik heb geen user list, want ik weet niet hoe dat werktquote:Op zaterdag 6 november 2004 17:22 schreef MadScientist het volgende:
hebben we een soulseek-namen-lijstje btw? Ik heb Grobbel er wel op staan maar dat is de enige geloof ik. Mijn nick is Cassette-tape. en dan wel extra user list d/l aanzetten natuurlijk he.
(volgens mij heb ik dat AYWKUBTTOD album al staan namelijk)
Kijk, dat zijn nog eens tips... heb meteen een bestelling geplaatst!quote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef methodmich het volgende:
www.eastonmusic.tk doet het weer. Dikke aanrader.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:10 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb die Trail of Dead plaat al bijna twee maanden, geloof ik.
Eerste luisterbeurten vielen nog wat tegen; het is allemaal net een tikje gladder and minder noisy als het vorige werk - en de wat stevigere punk-achtige elementen zijn steeds meer aan het verdwijnen, wat het geheel ook wat minder divers maakt. En vooral in het middengedeelte staan wat zwakke tracks die enigszins uit de toon vallen (All White heeft bijvoorbeeld maar weinig met ToD's normale geluid te maken, klinkt meer als een b-kantje van The Wrens of zo. En wat hebben ze ineens met foute Grease-achtige vrouwelijke koortjes en irritante samples van kindergejuich? Maar goed...)quote:Op maandag 8 november 2004 09:26 schreef Z het volgende:
[..]
Helemaal gemist. Is het wat?
Ik vergeleek Easton met Fiel Garvie vanwege de 'neuzeligheid'. En bij biede vind ik de melodieen en arrangementen niet goed ...quote:Op maandag 8 november 2004 12:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Vind "Leave me out of this" van Fiel Garvie best een aardige plaat hoor! De vergelijking met Easton hoor ik eigenlijk niet zo... Naast de vocalen is Fiel Garvie is een stuk zoeter en ook wat speelser. Maar misschien dat dit live niet helemaal uit de verf kwam.
Heb de nieuwe Trail of Dead ook al een tijdje.. Als ik het goed heb is dit hun debuut op een major, en of het hier nu door komt of niet, de nummers zijn een stuk gladder en dynamischer dan voorheen. Er valt toch wel een stijlbreuk met het verleden te horen...
25 januari, 2005 is de releasedatum.
In dezelfde categorie zijn Meeting Places en Air Formation ook zeker aan te raden! Guitar schijnt ook goed te zijn, kent iemand dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 02:28 schreef bukgeit het volgende:
De tip van hedennacht is Airiel. Honderd betoverende minuten muziek op de Winks & Kisses EP's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |