decemberist zijn super cool!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:40 schreef Z het volgende:
Decemberists vind ik ook leuk, ze staan in november ook her en der solo geprogrammeerd. Je moet even opzoek gaan naar het nummer 'Angel, Won't You Call Me?' dat is een fantastisch nummer. (staat op de '5 songs EP').
Ja, een paar nummers, die wat Belle & Sebastian-achtig klonken. Ken ze verder niet goed.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:34 schreef thaleia het volgende:
Kent iemand hier Herman Dune?
Inmiddels besteld. Ben benieuwd!quote:Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En als je die EP goed vindt, moet je ook zeker de single van Little Thoughts eens beluisteren, in mijn optiek het beste Bloc Party nummer tot dusver. Verwachtte eigenlijk dat deze ook wel op de EP zou staan, maar helaas niet.
Nou goed, hopelijk staat ie straks wel op het eerste album van de heren.
En bukgeit, ik heb de band eerder dit jaar al gepromoot dus ik weet niet zeker of je er al bekend mee bent; maar in het straatje van Bloc Party kan ik ook zeker controller.controller's eerste EP History aanraden.
Het is toch zeker niet voor Mauro's festivalletje he? Ik heb me er BIJNA bij neergelegd dat ik niet kan gaan, maar wil nog even geen zout in m'n wondenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:31 schreef Z het volgende:
En heeft iemand wel eens hier kaarten gekocht?
https://www.abconcerts.be
Mij lukt het op een of andere manier niet...
leuk bandje, in de frs goedkoop te scoren denk ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:41 schreef Z het volgende:
Hé methodmich, vertel eens wat over 'The Long Winters'! (ik hoor ze wel eens voorbij komen op het nog steeds fantastisch SomaFM).
Niet door mij, maar ik vind hem erg leuk. Hij heette eerst Rocky Dennis, in de haast verzonnen door zijn platenmaatschappij, en hij baalde daar ontiegelijk van.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef bukgeit het volgende:
En is de Zweed Jens Lekman al getipt?
Gewoon wat vaker draaien, dat kwartje valt vanzelf wel. Qua dansvloer-potentieel doen ze in ieder geval zeker niet onder, al is controller.controller misschien net wat tegendraadser, op een Pretty Girls Make Graves-achtige manier. Ik denk dat Diso Blackout nog het dichtste bij Bloc Party komt, trouwens.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef bukgeit het volgende:
Grobbel, ik heb controller.controller binnen. Valt op het eerste gehoor wat tegen, niet van het niveau Bloc Party.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |