abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22485051
hm ik heb naar aanleiding van het Cake concert 3 nov. maar eens wat van de Decemberists gedownload (voorprogramma). ik denk dat ik maar eens een keer op tijd naar de paradiso ga....
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_22485319
Decemberists vind ik ook leuk, ze staan in november ook her en der solo geprogrammeerd. Je moet even opzoek gaan naar het nummer 'Angel, Won't You Call Me?' dat is een fantastisch nummer. (staat op de '5 songs EP').
Aldus.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 10:48:50 #228
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_22485471
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 10:40 schreef Z het volgende:
Decemberists vind ik ook leuk, ze staan in november ook her en der solo geprogrammeerd. Je moet even opzoek gaan naar het nummer 'Angel, Won't You Call Me?' dat is een fantastisch nummer. (staat op de '5 songs EP').
decemberist zijn super cool!
pi_22486813
overigens heb ik ook het nieuwe album van Cake gedownload maar dat was niet zo'n goed plan.
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_22660474
Ik wil eigenlijk wel naar het festivalletje van Mauro Pawlowski aankomend weekend. Evil Superstars, Tom Barman, Creature with the Atombrain, Meindert Talma en nog een heleboel dingen die ik niet ken. Lijkt me leuk! Moet in mijn eentje (de enige persoon in mijn vriendenkring die de Vlamingen kan waarderen zit overzee), maar dat lijkt me geen bezwaar, plezante Vlamingen genoeg daar

Is 1 van jullie wel eens in de AB in Brussel geweest? Hoe ligt dat t.o.v. station Brussel centraal? Probleem is nl. dat ik die maandag moet werken en zou het wel vervelend vinden als ik van het zondagavondprogramma echt erg veel moet missen.

Ik denk dat ik sowieso toch wel ga hoor Maar misschien maar eens een lift proberen te regelen van Nederlanders die met de auto gaan, oid. Zal eens wat surfen op diverse fora.
pi_22661397
Dat is toch naar aanleiding van het zoveel jaar bestaan van die toko?
Black out the windows, it's party time!
pi_22663646
Dat weet ik eigenlijk niet eens. Nou, ik heb besloten dat ik wel wil gaan, OOK als ik zondagavond al om half tien alweer een trein terug moet hebben. Kan in elk geval de hele zaterdagavond/nacht meepikken en het begin van de zondagavond. Vooraf een paar dagen Brussel...ik ga me wel vermaken

Maar ik vroeg me af: kun je voor zoiets gewoon in Nederland bij de postkantoren/GWK's kaarten kopen? Als ik bij AB bestel worden ze opgestuurd, wellicht komen die kaarten dan pas in mijn Nijmeegse brievenbus terecht als ik zelf al lang en breed in Brussel zit, dus dat ga ik maar effe niet doen.
pi_22761392
Kent iemand hier Herman Dune?
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 13:10:32 #234
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_22770084
quote:
Op woensdag 20 oktober 2004 23:34 schreef thaleia het volgende:
Kent iemand hier Herman Dune?
Ja, een paar nummers, die wat Belle & Sebastian-achtig klonken. Ken ze verder niet goed.
  † In Memoriam † donderdag 21 oktober 2004 @ 13:11:32 #235
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_22770104
quote:
Op donderdag 30 september 2004 21:23 schreef Grobbel het volgende:

[..]

En als je die EP goed vindt, moet je ook zeker de single van Little Thoughts eens beluisteren, in mijn optiek het beste Bloc Party nummer tot dusver. Verwachtte eigenlijk dat deze ook wel op de EP zou staan, maar helaas niet.
Nou goed, hopelijk staat ie straks wel op het eerste album van de heren.

En bukgeit, ik heb de band eerder dit jaar al gepromoot dus ik weet niet zeker of je er al bekend mee bent; maar in het straatje van Bloc Party kan ik ook zeker controller.controller's eerste EP History aanraden.
Inmiddels besteld. Ben benieuwd!
pi_22770478
En heeft iemand wel eens hier kaarten gekocht?
https://www.abconcerts.be
Mij lukt het op een of andere manier niet...
Aldus.
pi_22771124
quote:
Op donderdag 21 oktober 2004 13:31 schreef Z het volgende:
En heeft iemand wel eens hier kaarten gekocht?
https://www.abconcerts.be
Mij lukt het op een of andere manier niet...
Het is toch zeker niet voor Mauro's festivalletje he? Ik heb me er BIJNA bij neergelegd dat ik niet kan gaan, maar wil nog even geen zout in m'n wonden

Maar ontopic, nee, nooit geprobeerd nog.
pi_22771480
Nee, ik wil naar de Broken Social Scene, maar ik denk dat de voorverkoop nog niet begonnen is. Wees gerust, ik zal niet naar Mauro's festivalletje gaan...
Aldus.
pi_22772705
Jessica Flechters beetje bekend hier? Leuke band. Debuutalbum van de week op de kop getikt voor 3,33 euro.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 21 oktober 2004 @ 15:57:00 #240
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_22773567
Dat doe je goed mm! Hele leuke plaat, hun eigenlijke debuut-EP Sorry About The Noise! is ook zeer aardig... helaas stellen ze live vooralsnog wat teleur...
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_22774268
Jammer is dat. In de bak bij Velvet, 3 voor 10.

Samen met Damien Jurado, Helder, The Bigger Lovers, Seedling (die van vorig jaar) en Sharko (Meeuws).
www.thuisuiteten.nl
pi_22820794
Hé methodmich, vertel eens wat over 'The Long Winters'! (ik hoor ze wel eens voorbij komen op het nog steeds fantastisch SomaFM).
Aldus.
pi_22820997
Erg leuke band rond John Roderick, die vorig jaar kwam met het uiterst fraaie en leuke "When I Pretend To Fall". Werd mijn nummer 4 over 2003. Peter Buck speelde ook nog een potje op de mandoline mee.

Best een zomers plaatje, omdat sommige songs een soort valse luchtigheid kennen. Leuke teksten ook. Downloadtips zijn wat mij betreft "Blue Diamonds", "Scared Straight", "Cinnamon" en afsluiter "Nora".
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 23 oktober 2004 @ 16:52:03 #244
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_22821081
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2004 16:41 schreef Z het volgende:
Hé methodmich, vertel eens wat over 'The Long Winters'! (ik hoor ze wel eens voorbij komen op het nog steeds fantastisch SomaFM).
leuk bandje, in de frs goedkoop te scoren denk ik Gezien vorige jaar in de rotown, echt druk
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:23:49 #245
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_22924287
Grobbel, ik heb controller.controller binnen. Valt op het eerste gehoor wat tegen, niet van het niveau Bloc Party.

Voor de shoegazers is er een retrospectief uit van Slowdive: Catch The Breeze. En is de Zweed Jens Lekman al getipt? Zijn CD "When I Said I Wanted To Be Your Dog" doet me denken aan Adam Green en The Magnetic Fields.
pi_22924577
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef bukgeit het volgende:
En is de Zweed Jens Lekman al getipt?
Niet door mij, maar ik vind hem erg leuk. Hij heette eerst Rocky Dennis, in de haast verzonnen door zijn platenmaatschappij, en hij baalde daar ontiegelijk van.
Er is hier in Nijmegen een zaaltje dat nogal dol is op hem, hij is in het afgelopen jaar twee keer langsgeweest en komt in december alweer terug. De eerste keer (toen dus nog als Rocky Dennis) had hij, bij gebrek aan begeleidingsband, op een barkruk naast zich een discman liggen. Prachtig!

Sympathieke liedjes zijn het die hij maakt.
  † In Memoriam † vrijdag 29 oktober 2004 @ 00:40:16 #247
34800 bukgeit
slowcore slut
pi_22924711
Ja. Luister eens naar You Are The Light (By Which I Travel Into This And That). Da's een geweldig nummer, opgetuigd met strijkers.

Op z'n site lees ik dat z'n eerste singletjes in oplages van twintig stuks verschenen.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 09:27:46 #248
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_22928039
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 00:23 schreef bukgeit het volgende:
Grobbel, ik heb controller.controller binnen. Valt op het eerste gehoor wat tegen, niet van het niveau Bloc Party.
Gewoon wat vaker draaien, dat kwartje valt vanzelf wel. Qua dansvloer-potentieel doen ze in ieder geval zeker niet onder, al is controller.controller misschien net wat tegendraadser, op een Pretty Girls Make Graves-achtige manier. Ik denk dat Diso Blackout nog het dichtste bij Bloc Party komt, trouwens.

En waar had je die ep besteld, trouwens? Ik zit nu namelijk al een maand of 4 te wachten op mijn nlstore bestelling.
pi_22928075
Ik heb Jens Lekman twee weken geleden voor een tientje gekocht (WHEN I SAID I WANTED
TO BE YOUR DOG). Hij is leuk, maar wel af en toe op het randje. Hij heeft zelfs een nummer waar de tune van het songfestival in verwerkt zit

En had je gelezen dat Low een 'hardcore plaat gaat uitbrengen bukgeit?'En ik kon ook niet aan Controller controller wennen trouwens...
Aldus.
pi_22930708
Nog een tip; http://www.amsterdam-underground.com/

Die programmeren best wel eens leuke bandjes! Meestal ken ik de bandjes niet maar er zit wel eens wat leuks tussen; Minus The Bear, Pretty Girls Make Graves, enz.
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')