ls dat je ding isquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:13 schreef nightfall het volgende:
ik zag gisteren een hond ze'n zak wassen![]()
dat heeft gewoon flirtenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...![]()
Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....![]()
en heb je je bek nog open getrokken......quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...![]()
Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....![]()
Yep, maar wel geilquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:36 schreef martijntie het volgende:
[..]
dat heeft gewoon flirten![]()
Hahaha. Mooie actie.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef MarMar het volgende:
hmm..
stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel
vindtie leuk als ik een rokje aan heb
dat heb ik dus ook altijd. Gaat mijn vriendin weer eens in een winkel allerlei dingetjes passen en dan kun je bij meerdere pashokjes vaak een glimp opvangen van meiden die zonder dat ze het door hebben hun lichamen aan je showenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef SadKingBilly het volgende:
Een van mijn favorieten: Als een meisje iets gaat passen in een kleedhokje, en het gordijn niet helemaal dicht trekt (omdat ma of een vriendin mee staat te kijken), en je daarlangs een prima zicht hebt op een meisje in ondergoed/string/helemaal niets
Ga ook graag altijd mee kleding kopen met mijn vriendin
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een keer, gelukkig langzaam, met een vrachtwagen tegen een personenwagen aangereden omdat ik naar een paar jonge dames in mini rokjes zat te kijken
Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef thumper het volgende:
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.
Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...
Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipjeen deed haar ogen dicht...
ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.
na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.
En al die tijd hebben we geen enkel woord gewisseld!
Het was het toilet van een van die nieuwe dubbeldekkers, die hebben inderdaad niet al te grote toiletten maar zijn wel redelijk schoon. En sex op een aparte locatie is zowieso ontzettend geilmakend...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef Punica het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.
Aan de andere kant, EEN FUCKING NS TOILET VAN 1M bij 50CM, daar kan je NOOIT lekkere sex in hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |