abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:10:52 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932242
waaraan je hebt blootgestaan. Je kent het wel: je loopt langs en een enorm lekker ding is zich aan het omkleden in zijn/haar slaapkamer en heeft niet door dat iedereen alles kan zien. Iemand in een rokje zit in een groepje op het gras ofzo en je kan zo zien dat ze geen slipje aan heeft oid....

Zat vandaag in de trein op zo'n 2-zitter. Dan heb je dus voor je neus de stoel van iemand anders. Je kunt tussen de 2 stoelen doorkijken en dan heb je blik op iemand die schuintegenover je zit. Vandaag was dat een heel mooi meisje in een kort rokje en luchtig topje. Haar tasje lag tegenover haar op de stoel en toen ze die pakte moest ze voorover bukken waardoor haar inkijk maximaal was... en het was al zo heet! Vervolgens bleef ik af en toe nonchalant kijken, ik had mazzel dat ze druk in krantjes zat te lezen dus ze had niets door dat ze aangestaard werd Afijn, dat rokje kroop helemaal op tot haar billen dus haar hele dijen waren "open en bloot" aanschouwbaar. Ook kreeg ik, omdat ze nogal vaak haar benen van positie wisselde een blik op haar kruis.... Jammer dat ze een slipje aan had

een knappe meid met een mooie figuur waarvan ze ook nog eens zonder dat ze het zelf doorhad veel van liet zien. Mijn treinreis kon niet meer stuk

Ik ben natuurlijk niet de enige die in dit weer dit soort dingen ziet/meemaakt... dus brandt los!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20932304
ik zag gisteren een hond ze'n zak wassen
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:15:06 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932332
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:13 schreef nightfall het volgende:
ik zag gisteren een hond ze'n zak wassen
ls dat je ding is
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:17:48 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932378
Jaren geleden in de Centrale Bieb hie rin Den Helder liep vooral op zaterdag 's ochtends - begin 's middags een bloedmooi meisje boeken terug te zetten in de schappen. Zit je aan zo'n tafel een nieuwe revu te lezen komt ze aan in haar korte groene rokje. Ergens een kast tegenover je moet ze wat boeken in zetten en bukt ze dus vol voorover om bij de wat lagere plank terecht te komen. Heb je zo vol uitzicht op een paar mooie billen in string
[..]
pi_20932432
Toen ik nog op mijn vorige school zat stonden we wel eens bovenaan het trappenhuis te praten. Eén verdieping lager kwamen daar meisjes naar boven gelopen. Tijdens lentes en zomers was dat een prachtige voyeuristische plek.
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:21:12 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932462
Dat biebmeisje had trouwens ook een paar hele mooie lange benen. Helaas heb ik haar later nog wel eens gezien. Ze was wat magerder geworden (terwijl ze geen kilo teveel had in haar bloedmooie periode) en liep enkel in babby kleding
[..]
pi_20932504
Bij de AH-zuivelafdeling wordt het met dit weer altijd erg puntig....
Tja, het valt gewoon op.
var Question = 2*Beer <>! 2*Beer
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:31:42 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20932681
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...

Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....
pi_20932764
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:
Gisteren in de supermarkt. Liep een mooi (donker) meisje rond in een minirokje. Op zich kijk je er een keer naar en gaat verder met je eigen ding. Tot ze voor me in het gangpad bukte om een pak chips te pakken, ze bleek dus een tanga aan te hebben waardoor ik vol uitzicht op haar mooie ronde billen kreeg...

Toen ze weer ging staan draaide ze zich om en lachte naar me... Daarna stond ik in de rij voor een pakkie shag waar zij ook was, ze bukte daar nogmaals om een blad te pakken en deed mij nog zo'n mooi uitzicht kado. Vervolgens liep ze naar de balie om af te rekenen waar ze "per ongeluk" met haar arm en borst tegen me aanliep en nogmaals naar me lachte....
dat heeft gewoon flirten
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
pi_20932806
hmm..

stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel

vindtie leuk als ik een rokje aan heb
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:38:34 #11
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_20932813
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.

Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...

Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipje en deed haar ogen dicht...

ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.

na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.

En al die tijd hebben we geen enkel woord gewisseld!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_20932846
babby kleding?

Een van mijn favorieten: Als een meisje iets gaat passen in een kleedhokje, en het gordijn niet helemaal dicht trekt (omdat ma of een vriendin mee staat te kijken), en je daarlangs een prima zicht hebt op een meisje in ondergoed/string/helemaal niets

Ga ook graag altijd mee kleding kopen met mijn vriendin

ps: korte rokjes en roltrappen zijn ookal zo'n goeie combinatie
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:42:07 #13
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_20932895
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:31 schreef Snakey het volgende:

en heb je je bek nog open getrokken......
nee zeker?

Dus je bent met een kloppende Gijs naar huis gegaan terwijl je een uitnodiging voor fleppen kreeg....

Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:42:39 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20932907
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:36 schreef martijntie het volgende:

[..]

dat heeft gewoon flirten
Yep, maar wel geil
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:43:23 #15
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_20932920
Op een gemiddeld strand rondlopen doet ook wonderen. De afgelopen weken (oke, 't was hongarije) toch diverse topless meiden mogen zien. En de meeste waren wel zeker geilmakend
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_20932930
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef MarMar het volgende:
hmm..

stukje rijden in de auto met vriendje.. even tanken bij pompstation.. hij komt terug, mijn string hangt aan de achteruitkijkspiegel

vindtie leuk als ik een rokje aan heb
Hahaha. Mooie actie.

ps. : Linda, als je dit leest. dat lijkt me ook wel lekker
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:45:33 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20932973
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef SadKingBilly het volgende:
Een van mijn favorieten: Als een meisje iets gaat passen in een kleedhokje, en het gordijn niet helemaal dicht trekt (omdat ma of een vriendin mee staat te kijken), en je daarlangs een prima zicht hebt op een meisje in ondergoed/string/helemaal niets

Ga ook graag altijd mee kleding kopen met mijn vriendin
dat heb ik dus ook altijd. Gaat mijn vriendin weer eens in een winkel allerlei dingetjes passen en dan kun je bij meerdere pashokjes vaak een glimp opvangen van meiden die zonder dat ze het door hebben hun lichamen aan je showen
[..]
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:50:27 #18
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_20933067
Ik ben een keer, gelukkig langzaam, met een vrachtwagen tegen een personenwagen aangereden omdat ik naar een paar jonge dames in mini rokjes zat te kijken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_20933160
waarom gebeuren dat soort dingen mij veel te weinig

jammer!!!
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  donderdag 29 juli 2004 @ 14:55:29 #20
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_20933163
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik ben een keer, gelukkig langzaam, met een vrachtwagen tegen een personenwagen aangereden omdat ik naar een paar jonge dames in mini rokjes zat te kijken

Ik ben een keer op de fiets over de kop gegaan doordat ik (te lang) omkeek naar een paar fijne dames. Daardoor had ik de dubbelgeparkeerde auto niet gezien... :')

[edit]
Ow ja, en een keer me auto volgegooid met diesel ipv benzine omdat ik liep te flirten
[/edit]
pi_20933204
heh, ik heb ooit twee auto's op elkaar zien botsen..

de een reed links van me, de ander kwam uit zijstraatje rechts, beide keken ze naar me en KEDENG

heb niet veel vaker mensen zo uitgelachen
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:02:37 #22
31816 thumper
pi_20933291
wat ik ook erg geil vind is flirten in de file... zeker met dit weer, als er strandgansters op de weg zitten met erg weinig kleding!
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:02:39 #23
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_20933292
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef thumper het volgende:
Ik zat een paar jaar geleden 's avonds in de trein, toen er een heel mooi meisje tegenover me ging zitten op de 4-zits. Ze had een rokje aan, een een topje met v-hals waarin haar borstjes mooi in uitkwamen.

Ze pakte een tijdschrift uit haar tas, deed haar instappers uit, en legde haar blote voetjes naast me op de bank. Na een tijdje schoof ze haar voeten tegen mij aan, en toen kon ik me niet langer beheersen...

Ik begon langzaam haar voeten te masseren, en ondertussen deed zij of er niks aan de hand was! Ze las gewoon verder, maar je kon zien dat ze ervan genoot. Na een tijdje begon ik ook haar kuiten te masseren, en toen legde ze haar tijdschrift weg, zakte onderuit, en boog haar benen omhoog zodat ik een riant uitzicht had op haar slipje en deed haar ogen dicht...

ik masseerde een tijdje door, totdat ze opstond, mij een bijna onzichtbare wenk gaf, en naar het toilet in het tussengedeelte van de coupe liep... Ik liep achter haar aan het toilet in, waarna we een kwartiertje hele heftige seks hebben gehad.

na afloop gingen we weer zitten, het eerstvolgende station stapte ze uit, en ik heb haar nooit meer gezien.

En al die tijd hebben we geen enkel woord gewisseld!
Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.

Aan de andere kant, EEN FUCKING NS TOILET VAN 1M bij 50CM, daar kan je NOOIT lekkere sex in hebben
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_20933312
Heet je daarom Klonk?
  donderdag 29 juli 2004 @ 15:04:57 #25
31816 thumper
pi_20933341
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef Punica het volgende:

[..]

Aan de ene kant denk ik Lucky Bastard en geloof ik je.

Aan de andere kant, EEN FUCKING NS TOILET VAN 1M bij 50CM, daar kan je NOOIT lekkere sex in hebben
Het was het toilet van een van die nieuwe dubbeldekkers, die hebben inderdaad niet al te grote toiletten maar zijn wel redelijk schoon. En sex op een aparte locatie is zowieso ontzettend geilmakend...

Misschien was de sex niet zo bijzonder, maar het was geil en hevig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')