Tja ik ben de Armstrong van de Tour de Fok! (maar met mooiere benen)quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had mijn smiley veranderd, maar je was te snel
Ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben in een heel(bijwoord) strenge bui...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pat zei toch niks over de grootte?
Aanslag van mezelf op mezelfquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:25 schreef Maerycke het volgende:
Weer een aanslag mislukt...![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef ArtyShock het volgende:
Dus toch...
Edit: Gamma. Bright was me 'ietsje' voor. Ook iets teveel een inkoppertje eig...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef heijx het volgende:
Shark Twain I presume?![]()
Ik had dus toch moeten melden dat je MagLite 4 batterijen bevattequote:Op donderdag 29 juli 2004 18:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rauwe andijviestampot is lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:56 schreef Maerycke het volgende:
Zojuist gekocht: andijviestamppot(ja ik weet het.. de mussen vallen van het dak, maar ik had er trek in) en The Shield seizoen 2 op dvd
Dit wordt ff genieten... tot later![]()
Nou, mooi... Laatste dagje werken en dan twee weken vakantie... Lekker genieten, rust, even tot elkaar komen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:28 schreef leonieke het volgende:alle zaakjes opgelost, morgen hopelijk een rustig dagje op het werk en dan vakantie
enkel nog een aantal adresjes zoeken voor de kaartjes en dan kunnen we vertrekken
eindelijk, de eerste vakantie in *ff denken* 5 jaar... en onze eerste vakantie samen, toch iets speciaals dat we ons altijd goed gaan herinneren. Ik heb er écht zin in
Tjeez, daar doe je lang meequote:Op donderdag 29 juli 2004 20:52 schreef leonieke het volgende:
Hoi hoi heijx
*lik aan cornetto*
Of dat, of het gaat hier om Vlaams slang waarvan ik de betekenis nog niet kende.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjeez, daar doe je lang mee![]()
Niks, ik heb gisteren al gezegd dat ik een georganiseerd persoon benquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef leonieke het volgende:
ow! Zeg eens het eerste wat je te binnenschiet als je denkt aan dingen die je ooit al vergeten bent op reis?
Wel dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks, ik heb gisteren al gezegd dat ik een georganiseerd persoon ben![]()
Enige wat ik zou kunnen verzinnen is 18+![]()
Wat wel dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel dan?![]()
Nee, ik heb kleren en medicijnen mee.. zal wel voldoende zijn zeker?
Mja ik heb gewoon het gevoel dat ik van die onbenulligheden vergeten ben dat je thuis niet echt nodig hebt. Van kleren en medicijnen heb ik idd geen problemen neequote:Op donderdag 29 juli 2004 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Jij weet zelf het best wat je nodig kunt hebben, nietwaar?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |