Nopez sorry.. zo'n dingen vraag ik ook altijd aan mijn vriend. Die weet meestal WEL hoe het moetquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
modem-vraag
Ja precies...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha BE, ik denk dat je even moet wachten tot iemand de van Pat-Shark-Ron-helpdesk aanwezig is...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef Maerycke het volgende:
Leuke serie is dat toch
*In slaap gevallen op de bank dus...
Welke serie?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef Maerycke het volgende:
Leuke serie is dat toch
*In slaap gevallen op de bank dus...
Heb The Shield (zeer brute Amerikaanse politieserie) seizoen 2 op dvd gekocht, maar kon er niet lang van genieten zeg maarquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke serie?
Had de schone slaapster 3 zoenen nodig?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]schone slaapster?
![]()
![]()
![]()
Ooo, op DVD. Kun je dus nog een keer een nieuwe poging wagenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb The Shield (zeer brute Amerikaanse politieserie) seizoen 2 op dvd gekocht, maar kon er niet lang van genieten zeg maar
Het is hier redelijk benauwd, dus ik verwacht vanacht onweer...quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:45 schreef leonieke het volgende:
Hoi hoi![]()
Ja echt ik zie het helemaal zitten: nu nog eventjes in bad proberen te springen vanavond want het was toch een heet dagje vandaag![]()
Hoe gaat het ginder eigenlijk? Niet te warm?
Love Potion #4?
Oops zei me niets. Ik kies altijd voor een classicquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:43 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Het is hier redelijk benauwd, dus ik verwacht vanacht onweer...
Love Potion #4 is een tijdelijk ijsje van COrnetto...
3 zoenen EN een lebber zo te zienquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Had de schone slaapster 3 zoenen nodig?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
3 zoenen EN een lebber zo te zien![]()
Ik vermoed dat SB wat rondsurft naar info.. -PO- een gigantische analyse aan het maken is en deze momenteel verwerkt in een essay van 3 pagina's en RV ergens door afgeleid isquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
De helpdesk is wat traag vandaag....
Als vuistregel hou ik aan dat Trust goedkope spullen maakt waar je geen topprestaties van moet verwachten. Als je van plan bent intensief te gaan gamen moet je geen Trust Joystick kopen, want die valt na een paar weken uit elkaar. Maar als je maar 1x/week dat ding een uurtje nodig hebt is het best een goeie investering. Jij wilt alleen je ADSL aansluiten, en gaat (schat ik zo in) geen netwerken bouwen, veel PCs wisselen, etc. Dan is een Trust (voor het weinige geld dat t kost) een redelijke investering.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Patrick? Shark? Jullie nog iets te zeggen over mijn vraag een stukje hierboven.
Ronald, ik heb altijd alleen maar te horen gekregen, wat je ook doet, neem geen Trust... Dus daar hou ik me dan maar aan vast als gouden regel...
Nee hoor, ik zat een essay te tikkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
De helpdesk is wat traag vandaag....
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat SB wat rondsurft naar info.. -PO- een gigantische analyse aan het maken is en deze momenteel verwerkt in een essay van 3 pagina's en RV ergens door afgeleid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |