abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:45:57 #51
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_21392955
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!
Ik had de Ahoy een email gestuurd met een vraag over de prijs van de kaartjes. Toen kreeg ik er een terug waar ook instond dat ze de derde november ook nog een optreden zouden geven !
lief, saai & lui
  donderdag 19 augustus 2004 @ 10:47:40 #52
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_21392990
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!
- foutje...
lief, saai & lui
pi_21395199
ik moet alleen wel ergens een slaapplaats zien te regelen, want er rijden geen treinen meer

en me ouders willen me ook niet op komen halen
pi_21396116
hotel kost 60 euro

grappig je bent 1 dag laten als ik jarig
pi_21447957
na me vader heeeeeeeeeeeel lief aangekeken te hebben wil hij me toch op komen halen Nou nog een kaartje zien te krijgen dus
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:06:39 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_21448116
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 17:56 schreef Sylvana het volgende:
na me vader heeeeeeeeeeeel lief aangekeken te hebben wil hij me toch op komen halen Nou nog een kaartje zien te krijgen dus
Ah mooi! Ik zat er nl. over te denken om je een slaapplaats aan te bieden als je niets kon vinden, ik bedoel: rammstein mag je gewoon niet missen! Maar dat is dus niet meer nodig
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_21448173
Je kan ook in een jeugdherberg he..

Dat is een eurootje of 15 oper nacht dacht ik..

Heb ik 2 jaar geleden gedaan, toen ik naar Korn ben geweest
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_21457860
Is me te ver weg Ik ga wel weer naar Feuerengel, klinkt ook goed
pi_21457890
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:57 schreef Starwalker het volgende:
Ik heb een ticket voor Antwerpen

't schijnt dat al uitverkocht is. (in Antwerpen toch)
ik ook,
moet t kaartje alleen nog geleverd krijgen van de post, is wel al betaald, van de week maar us bellen is nu inmiddels al week geleden dat ik betaald heb. Weet niet hoelang dat normaal duurt??
pi_21457935
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Gabberhead het volgende:
Op de een of andere manier verwacht ik Tatu in het voorprogramma. Die naam zie je heel vaak voorbijkomen in allerlei geruchten met betrekking tot Rammstein, en gezien de aanzienlijke hoeveelheid concerten die ze in de voormalige USSR geven... Lijkt me nog niet eens zo'n gek idee..

Of ik er blij mee ben is een tweede
Dat zal heel lastig worden.. Tatu is nl uit elkaar (Heb ik begrepen) Maar anders: TOPPIE!!

Tja, die zaterdag van de vvk heb ik wat anders. Kijken of ik het kan uitbesteden.
Ben in Arnhem ook geweest.. was wel heel erg super.
pi_21460120
zou het (snel) uitverkocht raken denken jullie? Ze doen er niet voor niks een extra concert bij lijkt me, en ik kan pas na het weekend een kaartje halen
pi_21460165
ik geloof niet dat er een xtra concert bij komt en al helemaal niet de 3de
pi_21460177
heb net ff op de Rammsteinsite gekeken, maar daar staat hij nog niet bij de tourdata
pi_21460202
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 09:47 schreef Sylvana het volgende:
heb net ff op de Rammsteinsite gekeken, maar daar staat hij nog niet bij de tourdata
ja, maar normaal gesproken zouden ze in ieder europees land maar 1x optreden
pi_21460221
hhm, naja, hopen dat ik een kaartje krijg, heb ik eindelijk vervoer geregeld en dan zou het wel erg kut zijn als ik dan geen kaartje heb
  zondag 22 augustus 2004 @ 10:54:32 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_21460754
Ik gok dat de staanplaatsen binnen een uur zijn uitverkocht maar dat is wel te doen.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 10:56:05 #67
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_21503735
En nu weet ik heel erg zeker dat Rammstein op 3 november -geen- extra concert gaat geven in Ahoy. Sting geeft die avond namelijk een extra concert.
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  woensdag 25 augustus 2004 @ 15:10:26 #68
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_21534588
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 09:39 schreef Sylvana het volgende:
zou het (snel) uitverkocht raken denken jullie? Ze doen er niet voor niks een extra concert bij lijkt me, en ik kan pas na het weekend een kaartje halen
Enne weet iemand of er een max. is van het aantal kaartjes dat je in ene keer kunt bestellen, ik heber namelijk 5 nodig en nu hoop ik dus niet dat ik daar in mijn eentje sta en men dan zegt, sorry vette pech voor nummero 5 want je mag er maar 4 tegelijkertijd aanschaffen.
De mensen zijn gek geworden
pi_21544151
inmiddels kan je al kaartjes bestellen ( maximaal 8 tickets per account ) voor rammstein concert, 4 en 5 november op www.ticketservice.nl .
ik moet helaas nog iemand hebben om mee te nemen... ik hoop dat het niet binnen 3 dagen is uitverkocht...
pi_21544217
Bestellen gaat nog niet, de site zegt nog dat de kaartjes pas zaterdag in de verkoop gaan

Opvallend teken dat er nu al een tweede concert staat, dan verwachten ze dat het druk word!
pi_21544246
dat klopt calvobbes, dit betekent ook dat er een extra concert is?
woah, zoals ik vorige jaren heb gezien heb ik echt nog wel 3 dagen de tijd om genoeg mensen te vragen,
pi_21544409
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:09 schreef coinbirddd het volgende:
dat klopt calvobbes, dit betekent ook dat er een extra concert is?
Nog niet helemaal.

Het betekend dat ze er rekening mee houden. Als het concert van 4/11 snel (uit)verkoopt, dan hebben ze een extra concert al achter de hand en dat kan dan meteen in de voorverkoop. Maar als het concert van 4/11 niet snel verkoopt, dan gaat dat extra concert (nog) niet door.
pi_21546113
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef Da hopman het volgende:

[..]

Enne weet iemand of er een max. is van het aantal kaartjes dat je in ene keer kunt bestellen, ik heber namelijk 5 nodig en nu hoop ik dus niet dat ik daar in mijn eentje sta en men dan zegt, sorry vette pech voor nummero 5 want je mag er maar 4 tegelijkertijd aanschaffen.
Volgens mij niet. Bij het vorige Rammstein concert was er een groep die haalde even 50 kaartjes. Misschien dat verkooppunten het zelf instellen als ze verwachten dat een concert heel snel uitverkocht raakt, maar ik denk niet dat het een vaste regel is.
"Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
pi_21546590
Ik hoop dus niet dat het snel uitverkocht is, aangezien ik pas na het weekend kan kopen, of ik moet ff aan iemand vragen of die er vast voor mij 1 koopt
pi_21546861
MOJO Concerts, Delft, 25 augustus 2004

RAMMSTEIN TWEE SHOWS IN NEDERLAND

Rammstein zal twee concerten verzorgen in Nederland. Kondigden we een maand geleden al aan dat de Duitse metalband ons op 4 november komt verblijden met een wervelende live-show; nu kunnen we bevestigen dat Rammstein ook op 5 november 2004 het Rotterdamse Ahoy’ op zijn grondvesten zal laten trillen. De band zal hierbij veelvuldig gebruik maken van speciale effecten! De voorverkoop van beide concerten van Rammstein begint op zaterdag 28 augustus.

Op 21 september komt het nieuwe album van Rammstein uit, waarvan de single 'Mein Teil' al menigmaal voorbij komt op MTV. De stoere mannen van Rammstein hebben in het verleden grote hits gehad met onder andere ‘Sonne’, ‘Ich Will’ en ‘Mutter’. De shockrock die de band ten gehore brengt vanaf de oprichting in 1993, blijkt een succesformule. Maar vooral de liveshows zijn indrukwekkender dan ooit. In juni 2002 stond Rammstein voor het laatst op de Nederlandse planken. Allereerst als hoofdact op Pinkpop en daarna hebben onze oosterburen ‘het dak eraf gerockt’ in een uitverkocht Gelredome te Arnhem. Iets wat ze gegarandeerd weer zullen doen in Ahoy'.

Let op: er kunnen maximaal 8 kaarten per persoon gekocht worden voor Rammstein.

Rammstein

4 & 5 november 2004

Ahoy’, Rotterdam

Entree: ¤32,50, ¤34,50, ¤36,50 en ¤38,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur.

Voor meer informatie: www.mojo.nl

Kaartverkoop start zaterdag 28 augustus 2004 om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl, de bekende voorverkoopadressen en kassa zaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')