Ik had de Ahoy een email gestuurd met een vraag over de prijs van de kaartjes. Toen kreeg ik er een terug waar ook instond dat ze de derde november ook nog een optreden zouden gevenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!
- foutje...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Op mojo staat er nog niks over!
Ah mooi! Ik zat er nl. over te denken om je een slaapplaats aan te bieden als je niets kon vinden, ik bedoel: rammstein mag je gewoon niet missen! Maar dat is dus niet meer nodigquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:56 schreef Sylvana het volgende:
na me vader heeeeeeeeeeeel lief aangekeken te hebben wil hij me toch op komen halen![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nog een kaartje zien te krijgen dus
ik ook,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:57 schreef Starwalker het volgende:
Ik heb een ticket voor Antwerpen![]()
't schijnt dat al uitverkocht is. (in Antwerpen toch)
Dat zal heel lastig worden.. Tatu is nl uit elkaar (Heb ik begrepen) Maar anders: TOPPIE!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:45 schreef Gabberhead het volgende:
Op de een of andere manier verwacht ik Tatu in het voorprogramma. Die naam zie je heel vaak voorbijkomen in allerlei geruchten met betrekking tot Rammstein, en gezien de aanzienlijke hoeveelheid concerten die ze in de voormalige USSR geven... Lijkt me nog niet eens zo'n gek idee..
Of ik er blij mee ben is een tweede
ja, maar normaal gesproken zouden ze in ieder europees land maar 1x optredenquote:Op zondag 22 augustus 2004 09:47 schreef Sylvana het volgende:
heb net ff op de Rammsteinsite gekeken, maar daar staat hij nog niet bij de tourdata
Enne weet iemand of er een max. is van het aantal kaartjes dat je in ene keer kunt bestellen, ik heber namelijk 5 nodig en nu hoop ik dus niet dat ik daar in mijn eentje sta en men dan zegt, sorry vette pech voor nummero 5 want je mag er maar 4 tegelijkertijd aanschaffen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 09:39 schreef Sylvana het volgende:
zou het (snel) uitverkocht raken denken jullie? Ze doen er niet voor niks een extra concert bij lijkt me, en ik kan pas na het weekend een kaartje halen
Nog niet helemaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:09 schreef coinbirddd het volgende:
dat klopt calvobbes, dit betekent ook dat er een extra concert is?
Volgens mij niet. Bij het vorige Rammstein concert was er een groep die haalde even 50 kaartjes. Misschien dat verkooppunten het zelf instellen als ze verwachten dat een concert heel snel uitverkocht raakt, maar ik denk niet dat het een vaste regel is.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:10 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Enne weet iemand of er een max. is van het aantal kaartjes dat je in ene keer kunt bestellen, ik heber namelijk 5 nodig en nu hoop ik dus niet dat ik daar in mijn eentje sta en men dan zegt, sorry vette pech voor nummero 5 want je mag er maar 4 tegelijkertijd aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |