abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 augustus 2004 @ 00:13:50 #51
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21457116
Jij kent je hond het beste, jij weet wanneer het genoeg is geweest. Vertrouw daarop. Veel sterkte en kracht toegewenst
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21480258
Veel sterkte erodome, het is niet prettig om je maatje zo te zien aftakelen !
Ik duim voor je dat hij er toch doorkomt !

sterkte
---

Straks

als ik straks oud ben, ziek en zwak en pijn verjaagt de slaap
als onrust neemt van mij bezit doe dan wat onvermijdelijk is
en laat me gaan ……………de laatste goede daad.

beslis voor mij en wees niet laf
past eigenliefde bij de vriendschap die ik gaf
of uitstel tot het beter past bij een verloren strijd?

ik ben niet bang tijdens die laatste gang
jij loopt niet weg …..je kijkt me aan
je noemt mij bij de liefste naam en houd me stevig vast

vandaag voor het laatste groet ik je met mijn hondenstaart
wat jij liet doen deed jij voor mij, je heb me nog meer pijn bespaart
voor zinloos lijden mij bewaard

een zwaar besluit? nee,huil nu niet
een wijs besluit, dat werd gegrond op een oud en uniek verbond
jij bent mijn baas en ik jou hond!!!!
pi_21482547
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:30 schreef erodome het volgende:
Het gaat niet goed met sam...
Kreeg echt kippevel na het lezen van het laatste nieuws.
Was zo blij om te lezen dat hij er weer langzaam bovenop krabbelde en nu dit....bah..wat kan het leven soms oneerlijk zijn.
Ik hoop zo dat het goedkomt, maar inderdaad jij als enige weet wanneer het echt genoeg is geweest.
Doe wat je hart je ingeeft en vertroetel hem maar lekker !
pi_21486858
Zo, net uitgebreid overleg gepleegd met de dierenarts, sammy krijgt er valium bij om het neurotische gedrag te verminderen/te laten verdwijnen, dat zou heel snel moeten werken, anders zijn de mogelijkheden een beetje op...

Met valium, als het werkt, kan hij het nog op een leuke manier een jaartje volhouden...

Pfffffffffffffffff, straks valium halen, vrijdag weer contact met de dierenarts...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:27:48 #55
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_21486944
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:21 schreef erodome het volgende:
Zo, net uitgebreid overleg gepleegd met de dierenarts, sammy krijgt er valium bij om het neurotische gedrag te verminderen/te laten verdwijnen, dat zou heel snel moeten werken, anders zijn de mogelijkheden een beetje op...

Met valium, als het werkt, kan hij het nog op een leuke manier een jaartje volhouden...

Pfffffffffffffffff, straks valium halen, vrijdag weer contact met de dierenarts...
* _joepie_ wenst Doompje veel sterkte en duimt voor haar en Sammy , een jaartje erbij zou wel errug fijn zijn..toch...
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_21487065
Dat zou heel fijn zijn, slik......

Maar eerst maar eens zien hoe het gaat lopen, 1 ding is zeker, als het niet goed gaat wordt die hond onder de pijnstillers gezet en dan gaan we naar het strand voor nog een laatste keer...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 23 augustus 2004 @ 15:37:18 #57
3658 _joepie_
pi_21487130
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:34 schreef erodome het volgende:
Dat zou heel fijn zijn, slik......

Maar eerst maar eens zien hoe het gaat lopen, 1 ding is zeker, als het niet goed gaat wordt die hond onder de pijnstillers gezet en dan gaan we naar het strand voor nog een laatste keer...
*zucht* zoiets is echt vreselijk, de hond zie je nog een beetje genieten en dan samen janken in de wind... sterkte Doompje *knuffel*
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_21487450
als hij dood moet gaan gaat dat toch al een hele crime worden, ik moet mijn ouders bellen want die willen afscheid nemen, mijn broer is ook helemaal gek op die hond(door sam is hij van een kattenmens naar een hondenmens gegaan), mijn schoonouders willen ook afscheid nemen, oftewel moet de hele familie langsbellen en iedereen zal zwaar overstuur zijn...

Sammy heeft nogal een impact gemaakt in de hele familie, iedereen is dol op hem en kent hem ook erg goed(ik had hem al toen ik nog thuis woonde, toen woonde hij half om half zeg maar bij mij en bij wat nu mijn man is, lag eraan waar we sliepen).

De hele familie gaat dus in rouw als die dag aanbreekt
  maandag 23 augustus 2004 @ 16:13:33 #59
3658 _joepie_
pi_21487850
Ikzelf heb geen hond, al zou ik het graag willen, maar ik ben te vaak lange dagen weg en soms dagen achtereen naar het buitenland, dus dat kàn gewoon niet.
Maar hele goeie vrienden van mij hebben wel een hond en da's m'n grote vriendinnetje, ze wordt helemaal gek als ik kom en dan gaan we lekker lang wandelen samen. Als ik verdriet heb, dan komt ze tegen me aanliggen, af en toe kijkt ze me dan aan met trouwe ogen...zoo lief en zo'n vreselijk goed maatje van me. Ze is nu 7 jaar en ik merk wel dat ze ouder en wat trager begint te worden, maar als ik die zou moeten missen, dan ben ik ook helemaal kapot. Gelukkig is het nog lang niet zover.
pi_21492520
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 15:51 schreef erodome het volgende:
als hij dood moet gaan gaat dat toch al een hele crime worden, ik moet mijn ouders bellen want die willen afscheid nemen, mijn broer is ook helemaal gek op die hond(door sam is hij van een kattenmens naar een hondenmens gegaan), mijn schoonouders willen ook afscheid nemen, oftewel moet de hele familie langsbellen en iedereen zal zwaar overstuur zijn...

Sammy heeft nogal een impact gemaakt in de hele familie, iedereen is dol op hem en kent hem ook erg goed(ik had hem al toen ik nog thuis woonde, toen woonde hij half om half zeg maar bij mij en bij wat nu mijn man is, lag eraan waar we sliepen).

De hele familie gaat dus in rouw als die dag aanbreekt
En doe je ook wat ik heb gedaan.....
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_21492609
Een overlijdenskaart maken?

Nee, ik ga nog wat foto's bijmaken en dan ga ik een fotocollage maken van hem, ik heb er al 1 van het hele gezin en alle dieren, maar ik ga er ook 1 van hem alleen maken...
pi_21492800
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:36 schreef erodome het volgende:
Een overlijdenskaart maken?

Nee, ik ga nog wat foto's bijmaken en dan ga ik een fotocollage maken van hem, ik heb er al 1 van het hele gezin en alle dieren, maar ik ga er ook 1 van hem alleen maken...
Eigelijk bedoel ik een crematie.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_21492893
Nee, hij gaat begraven worden...
pi_21493117
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 19:47 schreef erodome het volgende:
Nee, hij gaat begraven worden...
Pffff gelukkig
Want een hond die z'n hele leven bij je is
heeft iets beters verdiend dan achtergelaten
te worden bij de dierenarts.
pi_21493323
Dan gaan ze naar destructie, nee dank je, heb dat zelf gezien(dieren ervoor weggebracht), dan ligt je beest tussen slachtafval...

Maar als hij ingeslapen wordt dan gebeurt dat thuis, niet bij de dierenarts...
pi_21497341
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 20:06 schreef erodome het volgende:
Dan gaan ze naar destructie, nee dank je, heb dat zelf gezien(dieren ervoor weggebracht), dan ligt je beest tussen slachtafval...

Maar als hij ingeslapen wordt dan gebeurt dat thuis, niet bij de dierenarts...
Ik weet er ook alles van.
M'n vader heeft vroeger op in een slachthuis gewerkt.
pi_21498985
Wat een verhaal...Onze hond is ook 12 en we hadden vorig jaar al een spuitje 'aangeboden' gekregen. Toen niet gedaan, omdat de helft van ons gezin op vakantie was en een paar maanden later een nieuwe pup gekocht, waardoor de hond helemaal opleefde.

Hij ziet bijna niks meer, hij hoort bijna niks meer en lopen gaat langzaam en moeilijk. Soms vallen z'n achterpoten gewoon even uit en zakt ie door z'n benen. Zitten kan hij allang niet meer en hij slaapt nu ook heel diep. Spelen wil hij altijd wel nog graag, vooral als de pup (nu bijna anderhalf) wil spelen wordt hij jaloers.

We hebben deze hond al sinds ik 4 was, dus het zou een ramp zijn hem te verliezen, hoe vaak ik me ook heb geïrriteerd aan het uitlaten tijdens de regen. De hond heeft al veel meegemaakt...hij heeft een buiktumor gehad en werd toen kaal, maar al het haar groeide weer aan en hij werd weer wat vrolijker. Eten heeft hij nooit goed gedaan, maar nu hij het eten moet delen, eet ie maar al te graag

Ik hoop dat je hond nog lang leeft en ik wens je veel succes erodome...
  woensdag 25 augustus 2004 @ 11:49:06 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21530138
Ach Erodome..wat vreselijk voor je. Wat kan ik er over zeggen, ik ken het gevoel. Veel sterkte de komende tijd
pi_21530245
Tnxxxxxxxxx
  woensdag 25 augustus 2004 @ 12:08:34 #70
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21530523

Hondjes zijn echt vaak "je kindje" en zie je ze niet als kind dan zijn het wel je beste vrienden, vrienden die trouwheid een nieuwe dimensie geven. Ze liggen voor de douche als je aan het douchen bent, ze zitten voor de wc als je even een boodschap moet doen, ze zitten op je schoot als je tv kijkt en liggen tegen je aan als je slaapt...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21531250
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:

Hondjes zijn echt vaak "je kindje" en zie je ze niet als kind dan zijn het wel je beste vrienden, vrienden die trouwheid een nieuwe dimensie geven. Ze liggen voor de douche als je aan het douchen bent, ze zitten voor de wc als je even een boodschap moet doen, ze zitten op je schoot als je tv kijkt en liggen tegen je aan als je slaapt...
Jij zegt het precies goed !
En de gedachte dat dat ooit verdwijnt is, voor mij tenminste, ondraaglijk.
pi_21532500
Heel veel sterkte gewenst.
Ik weet waar je doorheen gaat, ik maak hetzelfde mee als jij.
In een paar weken tijd is mijn kwieke oude wijffie veranderd in een krakkemikkerig dametje.
Het zal niet lang meer duren of ik zal haar moeten laten gaan, dat is het laatste wat ik voor haar kan doen....

( tranen in ogen )
  woensdag 25 augustus 2004 @ 14:18:09 #73
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_21533448
Heel veel sterkte Erodome. Ook ik heb een bejaarde Golden en ik vrees de dag. Je weet dat die eraan komt, maar blijft hopen dat hij nog jaren meekan. Ik leef met je mee. Afscheid nemen van een vriend is zoooo moeilijk.
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
pi_21538458
Voor degenen die hun dier verloren hebben of het moeilijk hebben:
www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 14:24:29 #75
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_21578659
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:14 schreef kissa het volgende:
Voor degenen die hun dier verloren hebben of het moeilijk hebben:
www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Wat een lieve site en wat een mooi idee.
't Past ook helemaal bij datgene wat ik gisteren heb gedaan.
Tijdens de vakantie van mijn ouders, begin deze maand, overleed hun kater. We vonden hem langs de kant van een drukke weg. Wat een periode van ontspanning had moeten zijn, werd een drama. Mijn ouders waren zo verdrietig.
Ze dachten over een andere kat, maar mijn moeder durfde er niet meer aan te beginnen.
Weer de zorg om een dier, weer de angst dat het beestje doodgaat.
Mijn broer en ik staken deze week de koppen bij elkaar en besloten dat het genot van een dier zwaarder weegt dan het verdriet bij het overlijden.

Gisteren vierde mijn moeder haar 55ste verjaardag en haar kadootje was een jonge, rode kater.
7 Weken oud en zo koddig.
Het duurde maar heel even voordat ze over de schrik heen was en het ukkie een plekje in haar hart veroverde. Vanmorgen had ik haar aan de telefoon. Helemaal blij met haar kleintje. Ze hebben hem Doerak genoemd en ook mijn vader is helemaal weg van hem.

Ik heb haar de url van de site gestuurd, met de mededeling: Mick zal je nooit vergeten, maar met dit in je achterhoofd en de zorg voor Doerak erbij is het misschien ietsje makkelijker in te verwerken. Ik kreeg een berichtje van haar terug. Er stond alleen in: JA!

Erodome, hoe is het met Sammy?
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:41:58 #76
3658 _joepie_
pi_21580156
Doompje, hoe is het op dit moment met Sammy, helpt de valium een beetje..?

*oeps* zag nu pas het berichtje van Nikki met dezelfde vraag.. maar goed
pi_21582461
Vandaag weer bij de dierenarts geweest...

De valium deed helemaal niets, hij knokte alleen maar tegen de pillen, werd niet rustiger.
Zijn linkerkant bestaat nogsteeds niet voor hem en gisteravond heeft hij tot half 12 s'avonds geblaft en gejankt(elke avond dit, ik ben blij dat mijn buren zich begrijpend tonen!!!).

De dierenarts vind het linkerkant verhaal erg vreemd, hij reageerd bv niet op zijn linkeroog, maar hij is niet blind.
Alles werkt dus wel daar, maar hij doet er niets mee, hij loopt, hij doet, maar reageerd niet op zijn linkerkant.

Hij is heel erg bang dat het echt tussen zijn oren zit, in zijn hersenen.
Zijn nekprobleem is wel over, maar daar hebben we maar erg weinig aan nu.

Het is dus een regelrechte ramp allemaal...

De dierenarts wil nog een paar kleine dingen proberen, nu voor het weekend heeft hij fenobarbital meegekregen(epeleptie medicijnen), dat moet het tussen zijn oren wat rustiger maken.
Verder nog meer doxoral(antibiotica) en de prednoral doorzetten in de extreem hoge dosering.

Maandag moeten we weer naar de dierenarts, dan wordt er bloed afgenomen en ik moet een urinemonster meenemen, dan wordt zijn lever even nagekeken voor de zekerheid, aangezien defecten daaraan ook hersenaandoeningen met zich mee kunnen brengen.

Verder is er een mri-scan voorgesteld, maar daar zien we vanaf omdat dat verder weinig zin heeft, je kan dan wel zien of er wat fout zit in zijn hersenen, maar daar valt dan toch niets aan te doen, dus dat is alleen een bevestiging(die een paar 100 euro kost).

Dit moet gaan werken, en de bloed en urine test dan nog en dan is het op, dan zijn alle mogelijkheden uitgeput....

We zien het somber in, heel erg somber, de dierenarts is ook alles behalve positief, maar ziet het wel zitten dit nog te proberen, alles in acht nemend(iets in de hersenen geeft nu eenmaal een verhoogd risiko op agressie en dat soort ongein).
pi_21582511
Sam wordt minstens 18.
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize! [Alexander 'O Neal '84]
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 17:51:01 #79
3658 _joepie_
pi_21582572
Veel sterkte dit weekend Doompje..
Ik hoop dat alles goedkomt, maar soms gaan dingen nou eenmaal niet zoals je zo graag zou willen.
pi_21588634
Je kunt wel met vanalles blijven proberen (niet kwaad bedoeld Erodome)
Want anders leefde mijn hond nu ook nog.
Ik weet dat het erg moeilijk is om een/de beslissing te nemen.
Ik leef met je mee
pi_21645901
Donderdag ochtend voor het laatst s'ochtens naar de dierenarts, hij heeft een hogere dosering gekregen van dat epeleptiespul om tot dan goed door te komen en na nog een laatste controle komt de dierenarts eind van die middag thuis langs om hem in te slapen...

Alleen een wonder kan hem nog redden, maar daar rekenen we niet op...

K*tzooi.........
pi_21647203
Heel veel sterkte gewenst Erodome!

( ik heb vanmiddag afscheid genomen van mijn lieve wijffie )
pi_21647313
Dikke knuffel voor kissa, sterkte meisje!!!!!!!!!!!!

En tnxxxxxxx
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:39:34 #84
80509 greatdane
many dogs 1 apollo--great dane
pi_21647392
Veel sterkte hiermee erodome.
  maandag 30 augustus 2004 @ 21:42:06 #85
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21647459
Wat klote, Erodome...

Sterkte
pi_21647507
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 20:45 schreef erodome het volgende:
Donderdag ochtend voor het laatst s'ochtens naar de dierenarts, hij heeft een hogere dosering gekregen van dat epeleptiespul om tot dan goed door te komen en na nog een laatste controle komt de dierenarts eind van die middag thuis langs om hem in te slapen...

Alleen een wonder kan hem nog redden, maar daar rekenen we niet op...

K*tzooi......... :'(
Wat vind ik dit kl*te om te lezen zeg !
Ik had zo gehoopt dat hij er weer bovenop zou komen!!!
Schrale troost, maar jij kunt tenminste wel zeggen dat jullie ECHT alles hebben geprobeerd wat er te proberen viel, zijn tijd is gekomen denk ik dan maar.
Sam heeft echt geboft hoor met zo'n baasje !
Veel sterkte en geef Sam nog maar een hele dikke knuffel.
Geniet nog maar van hem zolang het nog kan.
Dikke kus voor jullie allemaal
pi_21650217
sam heeft echt geluk gehad met baasjes als jullie! dat jullie zolang voor hem zijn blijven knokken getuigt van grote liefde voor jullie beestje.

ik weet zeker dat hij het fijn heeft gehad bij jullie!

heel veel sterkte met alles
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_21650565
Oh Erodome, dit is zo naar om te lezen...
Heel veel sterkte
  maandag 30 augustus 2004 @ 23:45:34 #89
3658 _joepie_
pi_21651013
* _joepie_ wenst Doompje ook veel sterkte en veel troost de komende tijd
pi_21651335
doompjuh check je mail aub

en uiteraard wens ik je alle sterkte die je nodig zult hebben, bedenk je donderdag dat heel FOK achter je staat (ik iig) hele dikke knuffel

[ Bericht 74% gewijzigd door GewoneMan op 31-08-2004 00:02:57 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 00:18:05 #91
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_21651957
quote:
[b]De dierenarts vind het linkerkant verhaal erg vreemd, hij reageerd bv niet op zijn linkeroog, maar hij is niet blind.
Alles werkt dus wel daar, maar hij doet er niets mee, hij loopt, hij doet, maar reageerd niet op zijn linkerkant.

Hij is heel erg bang dat het echt tussen zijn oren zit, in zijn hersenen.
Zijn nekprobleem is wel over, maar daar hebben we maar erg weinig aan nu.
Ik vind het linkerkant verhaal van je DA heel vreemd, voor zover ik het weet is dat als er iets met de linkerkant van de hersenen zou zijn...Dit zich kruist in de nek, dus zou de DA zijn re. oog moeten onderzoeken...

In elk geval veel sterkte!!!
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 12:42:43 #92
344 Anja
Neil B. Formy
pi_21658666
May I Go?

May I go now?
Do you think the time is right?
May I say goodbye to pain filled days
and endless lonely nights?
I've lived my life and done my best,
an example tried to be.
So can I take that step beyond
and set my spirit free?
I didn't want to go at first,
I fought with all my might.
But something seems to draw me now
to a warm and living light.

I want to go
I really do.
It's difficult to stay.
But I will try as best I can
to live just one more day.
To give you time to care for me
and share your love and fears.
I know you're sad and afraid,
because I see your tears
I'll not be far,
I promise that, and hope you'll always know
that my spirit will be close to you
wherever you may go

Thank you so for loving me.
You know I love you too,
that's why it's hard to say goodbye
and end this life with you.
So hold me now just one more time
and let me hear you say,
because you care so much for me,
you'll let me go today
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_21660131
*kippevel*
Mooi,heel mooi............
  dinsdag 31 augustus 2004 @ 17:13:02 #94
102855 SweetHeard
De wereld is krom en niet rond
pi_21664780
wel een scheetje hoor, sterkte ermee
SweetHeart
*foutjes zijn menselijk*
pi_21700971
Goed nieuws!!!!!!!

Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...

Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...

Sammy blijft leven!!!!!!!!!!!!!!!

Doompje danst door de kamer van geluk...
pi_21700992
ooh wat geweldig!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 2 september 2004 @ 09:45:38 #97
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21701077
Wat geweldig! Gefeliciteerd!

Heb veel aan jullie gedacht de laatste dagen.

Geef Sammy maar een aai over de bol van me..
pi_21701136
ow wat goed!!

jullie verdienen het echt om hem nog wat langer bij jullie te hebben
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_21701227
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!!

Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...

Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...

Sammy blijft leven!!!!!!!!!!!!!!!

Doompje danst door de kamer van geluk...
:') :') :') :') :') :') :') :') :')
Meid ik zag het topic net pas weer en al lezende door de treurige berichten kom ik bij dit geweldige bericht!! Ik zit met tranen in mijn ogen IK BEN ZOOO BLIJ VOOR SAM EN JOU!!!!!!!!!

Sam go!!! Zo doorgaan beestje!!!

#geen
  donderdag 2 september 2004 @ 10:21:09 #100
3658 _joepie_
pi_21701477
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, wat ben ik blij voor je Doompje, en natuurlijk ook voor Sam.... Z'n honde-engelbewaardertje is toch nog op tijd wakker geworden en kunnen jullie samen nog van elkaar genieten... heerlijk voor jullie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')