Geen idee. Zou het gewoon doen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
Is het verstandig om dan je acties naar haar te maken?
das juist lachenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:07 schreef LostFormat het volgende:
Als je het wel doet, bereid je dan wel voor op de roddel en achterklap van jullie collega's.
Ach ook al doe je het niet dan merken ze het wel aan de manier hoe je met elkaar omgaat. Bij mij op het werk in ieder geval wel, daar noemden de managers ons zelfs het lovekoppel, probleem is alleen ze heeft al een vriend en ik ga niet stoken in die relatie dus probeer wat afstand te houden.(daar is al ander topic over ) We hebben het wel supergezellig op het werk, mailen constant etc dus je verhaal komt me bekend voorquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:07 schreef LostFormat het volgende:
Als je het wel doet, bereid je dan wel voor op de roddel en achterklap van jullie collega's.
leeftijd verschil is niet zo'n groot puntquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik weet t niet. Stel je nou toch eens voor dat ze juist doordat we collega's zijn de boot afhoudt? Dat zou een ernstige vernedering zijn waar je dan elke dag op t werk aan herinnerd wordt..
Beiden durven we niet zo lijkt t! Leeftijdsverschil is wel ruim 5 jaar in haar voordeel.
Nou laat haar dan als oudste de 1e move makenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Leeftijdsverschil is wel ruim 5 jaar in haar voordeel.
Ondertussen weet de helft van de verdieping aar we werken dat we naar de bios zijn geweest. We hebben niet met elkaar gebekt ofzo, maar dat wordt wel door velen gespeculeerd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ach ook al doe je het niet dan merken ze het wel aan de manier hoe je met elkaar omgaat. Bij mij op het werk in ieder geval wel, daar noemden de managers ons zelfs het lovekoppel, probleem is alleen ze heeft al een vriend en ik ga niet stoken in die relatie dus probeer wat afstand te houden.(daar is al ander topic over ) We hebben het wel supergezellig op het werk, mailen constant etc dus je verhaal komt me bekend voor
Ik zou zeggen gewoon doen!
Dat speculeren heb je al snel als je wat closer met elkaar omgaat. Op mijn werk dacht een deel zelfs dat ze bij mij was komen wonen toen ze vertelde dat ze in dezelfde stad als mij was komen wonen laatst. Dat krijg je als men ziet dat je goed met elkaar op kan schieten en elkaar steeds opzoekt, doe je niks aan en vooral niks van aantrekken. Bij mij is het ook gegroeid zeg maar, eerst normale werkpraatjes maar gaanderweg steeds meer persoonlijker contant en denk dat het voor een tijdje ook wederzijds is geweest. Ze zei zelf ook dat ze graag een keertje wat leuks met me wilde gaan doen maar tot nu toe is dat niet ervan gekomen en we zijn nu op een raar punt beland, ik moet afstand nemen en merk dat zij nu juist afstand neemt en dat is niet altijd even makkelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:10 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ondertussen weet de helft van de verdieping aar we werken dat we naar de bios zijn geweest. We hebben niet met elkaar gebekt ofzo, maar dat wordt wel door velen gespeculeerd.
Het rare is dat ik d'r in het begin helemaal niet aantrekkelijk vond ofzo. Maar gaandeweg vind ik dr steeds leuker en leuker worden en ik heb het gevoel dat het wederzijds is (zij kwam met het voorstel om naar de bios te gaan).
Maarja, hoe pak je zoiets aan? Ik bedoel, ik zie mezelf haar niet op d'r bek te pakken waar al m'n collega's bij zijn. Iemand tips? (Ze is nu op vakantie en is er aankomende dinsdag weer. Ikzelf was ook 3 weken op vakantie en ze liet in een mailtje blijken dat ze me zal missen + 3 dikke zoenen)
Daarom hebben veel bedrijven hier wel richtlijnen over. bv niet in dezelfde afdeling werken, geen baas-werknemer relatie, ...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:02 schreef Scor3p het volgende:
Ik heb mijn twijfels of zoiets werkt. Je ziet elkaar dan de hele dag, is dat niet te veel?
Precies, als je elkaar niet de hele tijd ziet hoeft het geen probleem te zijn, maar de kans is wel groot dat ze juist iets beginnen omdat ze elkaar goed hebben leren kennen doordat ze zoveel samen waren op het werk.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:07 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Daarom hebben veel bedrijven hier wel richtlijnen over. bv niet in dezelfde afdeling werken, geen baas-werknemer relatie, ...
Als je in een groot bedrijf werkt, zie ik helemaal geen probleem !
Het wordt vandaag tussen de 20 en de 30 graden, af en toe komt de zon erdoor, maar er kan ook een bui vallen, de wind is zwak tot matig en waait uit verschillende windrichtingen... Beetje een dooddoener natuurlijkquote:Mijn ervaring is, afrader! Maar je weet nooit hoe het loopt.
Hmm...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:21 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Gewoon ervoor gaan, je gevoel kan je toch niet onderdrukken. En je moet schijt hebben aan wat anderen zeggen. Maar dit alles moet je natuurlijk alleen doen als je zeker weet dat je gevoel voldoende is enzo...
Spreek wat met haar af, buiten het werk om natuurlijk.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hmm...
...
Bovendien zijn relaties tussen collega's schering en inslag of ze nu bezet zijn of niet.
Ik heb daar in ieder geval nooit illusies over gehad. Iedereen doet het met elkaar, vooral de vrouwen en mannen die ow zo innig met hun partners zijn as je ze tegenkomt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:55 schreef thomas26 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is aangetoond dat de meeste relaties zijn ontstaan op 't werk...quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee kan je hebben, ja kan je vergeten
In de meeste gevallen lopen avontuurtjes met collega's niet zo goed af...
hmm hmm tuurlijk, een relatie stelt niets meer voor tegenwoordig, we zijn allemaal sloeriesquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb daar in ieder geval nooit illusies over gehad. Iedereen doet het met elkaar, vooral de vrouwen en mannen die ow zo innig met hun partners zijn as je ze tegenkomt.
was het maar waarquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:29 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
we zijn allemaal sloeries
Precies, maar dat was vroeger net zo goed zo. Nu praat men er openlijk over dat men slet, vroeger werd het onder de hoed gehouden en met de mantel der liefde bedekt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:29 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
hmm hmm tuurlijk, een relatie stelt niets meer voor tegenwoordig, we zijn allemaal sloeries
Tjonge, dan zal ik toch mezelf eens moeten veranderenquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:29 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
hmm hmm tuurlijk, een relatie stelt niets meer voor tegenwoordig, we zijn allemaal sloeries
Mmmmmm leuk beeld van de mensheid en de wereld heb jij, vast jammer voor je dat de meeste er een ander beeld over hebben. ONZ zou trouwens een betere plek voor dit stukje zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies, maar dat was vroeger net zo goed zo. Nu praat men er openlijk over dat men slet, vroeger werd het onder de hoed gehouden en met de mantel der liefde bedekt.
Humans are people of the flesh, mannen en vrouwen zijn stuk voor stuk stinkhoeren. Zet ze twee weken op een eiland met allemaal voor hun aantrekkelijke mannen en vrouwen en ze neuken er op los als konijnen. Iedereen die gelooft in absolute trouw is gewoon verrekt naief.
On-topic, neuken die handel!
Ik vraag me steeds meer af waar jij in hemelsnaam dat beeld vandaan hebt gehaald. Zou minstens denken dat je iemand je iets ernstigs heeft aangedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Precies, maar dat was vroeger net zo goed zo. Nu praat men er openlijk over dat men slet, vroeger werd het onder de hoed gehouden en met de mantel der liefde bedekt.
Humans are people of the flesh, mannen en vrouwen zijn stuk voor stuk stinkhoeren. Zet ze twee weken op een eiland met allemaal voor hun aantrekkelijke mannen en vrouwen en ze neuken er op los als konijnen. Iedereen die gelooft in absolute trouw is gewoon verrekt naief.
On-topic, neuken die handel!
Al doende leert men denk ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:33 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds meer af waar jij in hemelsnaam dat beeld vandaan hebt gehaald. Zou minstens denken dat je iemand je iets ernstigs heeft aangedaan
Ik zou het je niet aanraden,om iets te beginnen met haar.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik vind een collega heel erg leuk. We zijn al naar de bios geweest en we hebben dagelijks continue oogcontact. Ook praten we veel met elkaar en hebben we veel mailcontact.
Is het verstandig om dan je acties naar haar te maken? Ze zit 2 open afdelingen naast me....
Hmmm, dus je stelt dat een relatie van 7 jaar eigenlijk maar niks is, en dat TS beter stil achter z'n bureautje kan blijven zitten... Beetje rare redenering.quote:Heb nl zelf 7 jr geleden een relatie gehad met een collegaatje,dit kwam later uit.
Dus heel de zaak was op de hoogte en het werk ging er onder lijden.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:23 schreef brotherlouie98 het volgende:
Heb er al eens een topic over geopend, maar die is een beetje in de vergetelhoek geraakt.
Heb een leuke vrouwelijke collega op m'n werkvloer lopen. We mailen elkaar zeer regelmatig, praten ook vaak met elkaar en zijn (op haar initiatief) naar de bios geweest.
Ze is nu net terug van haar vakantie, en heb haar voordat ze wegging gevraagd of ze mee naar de bios wilde gaan. Dit vond ze een goed idee
Ik kan alleen niet zo'n hoogte van d'r krijgen af en toe. Ze probeert een beetje het moeilijk te krijgen meisje uit te hangen d.m.v. bijdehande opmerkingen, maar ik ben gelukkig ook niet op m'n mondje gevallen. En ze zei (per mail) dat ze het wel leuk vind dat gekibbel tussen ons.
Ze is btw 5,5 jaar ouder dan ik ben (en ik ben 22). Ze woont op d'r zelf en is vrijgezel.
Veel collega's van me vinden het overigens wel een aardige meid, maar verder 3x niks (niet dat het mij wat interresseert wat zij ervan vinden, maar toch)
Neuhquote:Op zondag 15 augustus 2004 05:19 schreef brotherlouie98 het volgende:
UPDATE:
Ben ik nu een beetje kinderachtig geweest, of is dit een krachtig signaal. Denk dat ik mn excuus maar aanbiedt maandag dat ik zo kinderachtig deed.
Bah, ik breng mezelf ook altijd in die lastige situaties....
Die maandag had ik d'r gemaild dat ik wel een beetje kinderachtig was en dat ik om het goed te maken haar meeneem naar de bios.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:32 schreef Compile het volgende:
[..]
Neuh
Hoezo kinderachtig? Zo'n lastig figuur erbij die op d'r geilt irriteert alleen maar. Maarja, je zal net zien, ookal geeft ze aan jou het signaal af dat ze hem een zeurdert vind, dat ze de volgende avond met hem in bed ligt
Vrouwen zijn niet te begrijpen namelijk
Gohquote:Op maandag 30 augustus 2004 19:47 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
(gescheiden zwarte kerel van in de 40 met kids)
hahaha, ja ik vraag dr morgen of ze vrijdag mee wilt.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:19 schreef Compile het volgende:
[..]
Goh
En je zal zien dat dit gewoon gluiperds zijn! Maarja, als zij voor een neger kiest met kinderen dan vraag ik me af hoe serieus je haar moet nemen natuurlijk. Weet zij dit ook? Ik denk niet dat ze zo gek is dat ze zometeen achter het aanrecht kan gaan staan en luiers kan gaan verschonen + het hele huishouden! Dit soort trucjes kennen we wel, die ook plaatsvinden onder dit soort types, maar dan zonder werk
Maar even serieus, gewoon meenemen naar de bios en er voor gaan natuurlijkDie neger kan t wel schudden, en naar een Disneyfilm gaan kijken op DVD thuis samen met de kids dit weekend
Ze had al een afspraak met Stan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:57 schreef brotherlouie98 het volgende:
Aanstaande vrijdag kan ze niet, de week erop gaan we gezellig met z'n 2en!
Ik leg de condooms vast klaar
Nee, met 2 vrouwelijke collega'squote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:18 schreef kooidanser het volgende:
[..]
Ze had al een afspraak met Stan?
Temptation Island wel eens gekeken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:51 schreef Erebus het volgende:
Mmmmmm leuk beeld van de mensheid en de wereld heb jij, vast jammer voor je dat de meeste er een ander beeld over hebben. ONZ zou trouwens een betere plek voor dit stukje zijn![]()
Mijn baas was er indertijd ook niet blij mee. Best wel gezuer om gehad en uiteindelijk is het contract van mijn inmiddels ex niet verlengd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je je baan wilt houden, niet doen...
Je hebt helemaal gelijk hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Dankje, brotherlouie98, je behoedt me voor een grote fout die ik bijna ga maken. Sinds kort heb ik een heel lieve coleginHet valt zelfs de rest van de afdeling op dat ik meer dan gewone belangstelling voor haar heb.
De toon waarop jij over je conculega praat "die neger van 40 met kinderen" bewijst dat je of bang of jaloers bent.
Ik heb eens een kortdurende relatie gehad op de werkvloer, ik was blij toen zij vertrok bij ons, ik voerde bijna niks meer uit en was bijna daardoor mijn baan kwijt.
Niet doen dus !
Tja moet ik eerst z'n nummer hebben en dan d'r bij, misschien is het wel een grote neger met een bijlquote:Op maandag 6 september 2004 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
brother: als je met haar gaat eten, ga dan even naar de wc, bel daar haar vriend op (#31) en zeg dan "hey! je vriendin gaat vreemd! Ze zit nu met een andere gozer te eten en het is niet gewoon een vriendschapsdineetje."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |