De nieuwste...2.1.nogwat... Maar nu lijkt het weer stil te staan, hoewel dat aan het lokale netwerk kan liggen..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Sneller dan wat? Welke versie gebruikte je hiervoor?
johquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:58 schreef rameijer het volgende:
Kijk even naar de tips op http://wiki.shareaza.com/static/OptimizeDownload
De enige reden dat ik shareaza nog gebruik is voor weinig-verkrijgbare bestanden. Voor grote bestanden kan je beter Torrentstorm o.i.d. gebruiken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:41 schreef devilish1980 het volgende:
ed2k links moet je met emule downloaden heb langdurig getest en dat werkt gewoon sneller
ik gebruik shareaza eigenlijk nu alleen nog veelvuldig door torrents te downloaden...
voor de weinig verkrijgbare bestanden gebruik ik emule, daar zijn de meeste bronnen te vinden is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef m021 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik shareaza nog gebruik is voor weinig-verkrijgbare bestanden. Voor grote bestanden kan je beter Torrentstorm o.i.d. gebruiken.
Ik heb gescand met de nieuwste spyware-definities en niks gevonden. In de nieuwste versie (1.0) zit echter wél spyware, daarom heb ik ook deze 0.53a gedownload.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:36 schreef Syrena het volgende:
D'r zit spyware in edonkey lees ik via je link.
Een collega van me is nogal te spreken over Overnet?
Thanx voor de infoquote:Op donderdag 30 december 2004 14:45 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik heb gescand met de nieuwste spyware-definities en niks gevonden. In de nieuwste versie (1.0) zit echter wél spyware, daarom heb ik ook deze 0.53a gedownload.
Overnet zit ingebouwd in eDonkey2000 (is van dezelfde fabrikant).
Hangt er erg van af wat je probeert te downloaden. Er zijn namelijk ook 100 gevallen te vinden waar shareaza het beter doet. Over het algemeen werkt shareaza uitstekend.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:37 schreef m021 het volgende:
Ik ben nu zelf ook gestopt met Shareaza. Ik probeerde een bestand te downloaden en ik stond zoals gewoonlijk uren in de queue. Vervolgens probeerde ik hetzelfde bestand met eDonkey2000 en de queue was iets van 5 seconden.
Nu heb ik al mijn Shareaza downloads in eDonkey gezet.
Die betere gevallen zullen dan wel veel-verkrijgbare bestanden zijn. Wat ik probeer te downloaden zijn meestal wat oudere of moeilijk verkrijgbare bestanden. Met Shareaza sta ik dan op nummer 2500 in de queue, en zoals gezegd is er bij eDonkey praktisch geen queue.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:30 schreef Scandum het volgende:
Hangt er erg van af wat je probeert te downloaden. Er zijn namelijk ook 100 gevallen te vinden waar shareaza het beter doet. Over het algemeen werkt shareaza uitstekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |