Valt me trouwens op dat onder Marrokanen relatief veel homos voorkomen, wat zou hier de verklaring voor zijn Bungayboy?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:20 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat is geen pré.
In de homo-scene weer wel, maar in het dagelijks leven niet.
Dus zo'n 5 jaar geleden piste jij nog in je broekquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik merk uit je tekst op dat je vaak ontslagen bent of een jobhopper bent, 7 verschillende bedrijven verslijten in 5 jaar is wel erg veel vind ik
maar later als jij een jaar of 16 bent, snap je wel wat meer van deze wereld !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOLWat een prachtige nuance weer. Maar om op je vraag in te gaan, heel veel aids-patiënten, gehandicapte mensen, negers (
) zijn ook succesvol, dat is dus absoluut geen maatstaf of iets een afwijking is of niet. Ik maak hieruit op dat gij homo zijt ?
Ik ben nog nooit ontslagen, daarnaast werk ik al vanaf 1996 in de IT, al lang voor de hype, de reden dat ik vaak verhuist ben is omdat ik altijd kwalitatief goede sites wil maken, iets wat belangrijker is als een auto. En och niet lang terug zag ik een site die je voor dat computerwinkeltje had gebouwd, en daar bleek al niet te veel talent uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik merk uit je tekst op dat je vaak ontslagen bent of een jobhopper bent, 7 verschillende bedrijven verslijten in 5 jaar is wel erg veel vind ik
Of ik een IT-er ben moet je aan mijn werkgever vragen die mij een leuke auto v/d zaak en een heerlijk salaris geeft
Hij is Marokkaan. Hij is dus homo op z'n Katholieks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:24 schreef Sloggi het volgende:
Heb jij trouwens iets tegen homo's?
Ja en ? In het premiership, absoluut de sterkste competitie ter wereld komt dat niet of te verwaalozen voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben homo ja, ben je er bewust van dat AIDS het hardst toeslaat in bijvoorbeeld Rusland, China, en Latijns Amerika?
Lekker verdraagzaam ben je weer, alleen maar omdat ik een andere mening hebquote:Maar goed, figuren als jou passen niet in de samenleving, maar goed dat de samenleving het op den duur toch niet pikt en vanzelf met een geschikte oplossing komen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:29 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hij is Marokkaan. Hij is dus homo op zin Katholieks.
Het veelvuldig doen maar het er niet over hebben.
LOL, die is leukquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt me trouwens op dat onder Marrokanen relatief veel homos voorkomen, wat zou hier de verklaring voor zijn Bungayboy?
Ik ben heel verdraagzaam, ik ben dol op marrokaantjes met kleine kontjes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja en ? In het premiership, absoluut de sterkste competitie ter wereld komt dat niet of te verwaalozen voor
[..]
Lekker verdraagzaam ben je weer, alleen maar omdat ik een andere mening heb
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dus zo'n 5 jaar geleden piste jij nog in je broek![]()
Neen, ik heb niks tegen ze als mens, ik heb alleen wat tegen homo's die anderen aids aanbieden alsof het Nesquick is...quote:Heb jij trouwens iets tegen homo's?
Respjekt is allus mattiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker verdraagzaam ben je weer, alleen maar omdat ik een andere mening heb
Tnx, maar ik ben 24quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar later als jij een jaar of 16 bent, snap je wel wat meer van deze wereld !!
wie weet komt het nog goed met je...volhouden !!
Hetero's brengen het ook over, maar dat kan aan mij liggen....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Neen, ik heb niks tegen ze als mens, ik heb alleen wat tegen homo's die anderen aids aanbieden alsof het Nesquick is...
AHAHAHAHAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:29 schreef Bayer het volgende:
[..]
Hij is Marokkaan. Hij is dus homo op z'n Katholieks.
Het veelvuldig doen maar het er niet over hebben.
Dat komt bij jullie niet voorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Neen, ik heb niks tegen ze als mens, ik heb alleen wat tegen homo's die anderen aids aanbieden alsof het Nesquick is...
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogtequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
probeer dan eens naar je leeftijd te schrijven en niet van die kinderlijke onzin te typen !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Tnx, maar ik ben 24
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit ontslagen, daarnaast werk ik al vanaf 1996 in de IT, al lang voor de hype, de reden dat ik vaak verhuist ben is omdat ik altijd kwalitatief goede sites wil maken, iets wat belangrijker is als daneen auto.
Die is leuk, ik maak geen websitesquote:En och niet lang terug zag ik een site die je voor dat computerwinkeltje had gebouwd, en daar bleek al niet te veel talent uit.
Doe niet zo godvergeten triest door eromheen te draaien en over grammatica te beginnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je sites even kwalitatief zijn als je grammatica: I rest my case
Altijd zelfde spelletjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je sites even kwalitatief zijn als je gramatica: I rest my case
[..]
Die is leuk, ik maak geen websites
Tnx voor je herstel, ik alle haast was de m blijven hangenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doe niet zo godvergeten triest door eromheen te draaien en over grammatica te beginnen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:38 schreef VoreG het volgende:
Doe niet zo god allahvergeten triest door eromheen te draaien en over grammatica te beginnen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tnx voor je herstel, ik alle haast was de m blijven hangen
Sorry Bjoroquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]hij is moslim, zei hij net !!!
omdat het in de westerse cultuur nog steeds niet gewoon is Allah aan te roepen, denk ik !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:42 schreef VoreG het volgende:
Sorry Bjoro. Maar Allahvergeten klinkt gewoon niet weet niet waarom
.
Deed het net als Fons S. met kleintjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat het in de westerse cultuur nog steeds niet gewoon is Allah aan te roepen, denk ik !
Maar om ff ontiopic te komen...is allah ook een homosexuele voetballer ??
Is een voorzitterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
omdat het in de westerse cultuur nog steeds niet gewoon is Allah aan te roepen, denk ik !
Maar om ff ontiopic te komen...is allah ook een homosexuele voetballer ??
probeer ik weer ontopic te komen...gooi jij weer olie op het vuur.....een echte relnichtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:47 schreef raptorix het volgende:
Deed het net als Fons S. met kleintjes![]()
Was Mohammed niet homo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
probeer ik weer ontopic te komen...gooi jij weer olie op het vuur.....een echte relnicht
Was inkoppertje, komen we weer beetje in VBL sferen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
probeer ik weer ontopic te komen...gooi jij weer olie op het vuur.....een echte relnicht
Lijkt me beter, immers zijn er bijna geen homo's in bv. het Premiership of de Serie A te vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:42 schreef VoreG het volgende:
[..].
Maar laten we het weer over het topic hebben en niet een persoonlijke rel.
Ja, Mohammed was niet homo !!!!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:49 schreef VoreG het volgende:
Was Mohammed niet homo?
Ze komen er niet voor uit dat is iets heel anders. In de HCE komen er ook bijna geen voor uit. Dat heeft helemaal niks met de competities te makenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me beter, immers zijn er bijna geen homo's in bv. het Premiership of de Serie A te vinden
Neen, maar Fons Sporen en Dutroux zijn wel keiharde westerlingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Was Mohammed niet homo?
What's your point? Daarnaast, het feit dat het niet naar buiten komt betekent dat hiets zegt. Daarnaast er voetballen ook bijna geen marrokanen in Engeland, voegt dat iets aan de discussie?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lijkt me beter, immers zijn er bijna geen homo's in bv. het Premiership of de Serie A te vinden
En van Ljungberg wordt het gezegd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
In de Premier league loopt er wel een rond hoor. Greame Le Saux heeft onlangs gezegd homo te zijn.
Bron AD:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, maar Fons Sporen en Dutroux zijn wel keiharde westerlingen
Neuh dat komt niet voor onder moslims.quote:
26-07-2004
Rotterdammer ontkent misbruik van kleindochters
Eis zes jaar tegen incest-opa
Van een onzer verslaggevers
Tegen de 70-jarige Mimoen Y. is gisteren zes jaar gevangenisstraf geëist wegens het jarenlang seksueel misbruiken van drie van zijn kleindochters. De Rotterdammer ontkent de meisjes ooit te hebben misbruikt.
Volgens justitie heeft Y. zijn kleindochters tussen 1990 en 2004 stelselmatig misbruikt. Hij zou de meisjes in die periode vele tientallen malen hebben verkracht. De drie zusjes, nu 20, 17 en 12 jaar oud, deden begin dit jaar aangifte van het misbruik. ,,Ze hebben heel lang gezwegen uit angst voor de familie'', zei officier van justitie Groen. ,,De meisjes zijn voor het leven getekend. Je mag verwachten dat je juist bij familie veilig bent.''
Y. zelf houdt vol onschuldig te zijn. ,,Ik ben een goede moslim'', zei hij via zijn tolk. Maar de officier van justitie geloofde dat niet. ,,Ik zie geen enkel motief waarom de meisjes hun opa vals zouden beschuldigen'', aldus Groen.
De drie meisjes lieten na de zitting weten dat ze uitkijken naar het einde van de strafzaak. ,,Het was vreselijk om opa weer te zien'', zei de oudste van de drie zussen. Zij was als enige in de rechtszaal aanwezig. ,,Oude pijn komt weer naar boven.'' Ze zegt teleurgesteld te zijn in de eis van justitie. ,,Ik vind zes jaar te weinig voor wat hij ons heeft aangedaan. Misschien maakt de rechter het nog wat langer. Maar wij willen vooral dat dit allemaal snel voorbij is, zodat we verder kunnen met ons leven.''
De zusjes hebben verklaard dat ook verscheidene nichtjes en neefjes, soms al op 1- of 2-jarige leeftijd, door opa werden misbruikt. De overige familieleden ontkennen dit echter. Zij blijven achter Mimoen Y. staan. Volgens officier van justitie Groen zei een van de schoondochters van Y.: ,,Als ik het niet zie, is het niet gebeurd.'' Justitie onderzoekt nog de aanklachten tegen twee zoons van Mimoen Y.. Dat duo zou zich ook schuldig hebben gemaakt aan seksueel misbruik van minderjarige familieleden. De uitspraak tegen Y. volgt over twee weken.
John Fashanuquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
In de Premier league loopt er wel een rond hoor. Greame Le Saux heeft onlangs gezegd homo te zijn.
het feit dat jij Dutroux noemt in een topic over homosexuele voetballers getuigt niet van beister veel intelligentie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Neen, maar Fons Sporen en Dutroux zijn wel keiharde westerlingen
Omdat ze vaak arrogant zijn, goede eigenschappen voor een topscheidsrechter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja HALLO, kan het weer even gaan over voetballers en heaumeau's aub!!!!
Frappant is namelijk dat scheidsrechters wel weer heel vaak homo zijn. Hoe is dat te verklaren????
Onzinforum is een paar straten verderop.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed.
Homosexuele voetballers zijn er niet, in ieder geval niet op Top-niveau, omdat je dan zowel lichamelijk en geestelijk in topconditie moet zijn...
Hij is de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
John Fashanu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |